PDA

Bekijk Volledige Versie : Vingers zeggen veel over vruchtbaarheid en sex-appeal



Vriend
15-03-03, 17:04
Vingers zeggen veel over vruchtbaarheid en sex-appeal

Uitgegeven: 15 maart 2003 13:33
Laatst gewijzigd: 15 maart 2003 17:25

LONDEN - Mensen met wijs- en ringvingers die praktisch even lang zijn, hebben een meer symmetrisch gezicht dan personen wiens vingers in lengte verschillen. Dit blijkt uit een onderzoek aan de Northumbria University in het Britse Newcastle upon Tyne.

Eerder wezen studies al uit dat symmetrische gezichten als aantrekkelijk worden ervaren, zo meldde de krant The Guardian zaterdag. Bij het onderzoek waren tachtig studenten, dertig mannen en vijftig vrouwen, betrokken. Hun vingers werden gemeten en hun gezichten gefotografeerd.

Uit andere onderzoeken bleek dat de lengte van vingers ook iets zou kunnen zeggen over de seksuele geaardheid van mensen en de vruchtbaarheid. Mannen wier ringvinger langer is dan hun wijsvinger, zouden meer vruchtbaar sperma produceren. Bij vrouwen zou juist een lange wijsvinger wijzen op grotere fertiliteit.

Vriend
15-03-03, 17:06
Ik ben een geluksvogel want ik heb beide; aan m'n linkerhand zijn mijn ring en wijsvinger praktisch even lang en aan m'n rechterhand is mijn ringvinger net ietsjes langer....vruchtbaar en aantrekkelijk dus :)

Vriend
15-03-03, 17:11
of ik ben halfknap en halfvruchtbaar :(

Mark
15-03-03, 17:59
Vriend, deze is al gepost door Waterval en die van de drie doden in de wc door mij.

Plagiaat!

nouwra
15-03-03, 19:41
Geplaatst door Vriend
Vingers zeggen veel over vruchtbaarheid en sex-appeal

Uitgegeven: 15 maart 2003 13:33
Laatst gewijzigd: 15 maart 2003 17:25

LONDEN - Mensen met wijs- en ringvingers die praktisch even lang zijn, hebben een meer symmetrisch gezicht dan personen wiens vingers in lengte verschillen. Dit blijkt uit een onderzoek aan de Northumbria University in het Britse Newcastle upon Tyne.

Eerder wezen studies al uit dat symmetrische gezichten als aantrekkelijk worden ervaren, zo meldde de krant The Guardian zaterdag. Bij het onderzoek waren tachtig studenten, dertig mannen en vijftig vrouwen, betrokken. Hun vingers werden gemeten en hun gezichten gefotografeerd.

Uit andere onderzoeken bleek dat de lengte van vingers ook iets zou kunnen zeggen over de seksuele geaardheid van mensen en de vruchtbaarheid. Mannen wier ringvinger langer is dan hun wijsvinger, zouden meer vruchtbaar sperma produceren. Bij vrouwen zou juist een lange wijsvinger wijzen op grotere fertiliteit.

Ik heb eens ergens in het voorbijgaan gehoord dat de handen van mannen ons wel meer kunnen vertellen :vierkant:

Orakel
15-03-03, 20:04
Geplaatst door Mark
Vriend, deze is al gepost door Waterval en die van de drie doden in de wc door mij.

Plagiaat!

Da's geen plagiaat. Da's nou die reproductionele vruchtbaarheid als gevolg van die vingers van 'm.

:alien:

Orakel
15-03-03, 20:05
Geplaatst door nouwra
Ik heb eens ergens in het voorbijgaan gehoord dat de handen van mannen ons wel meer kunnen vertellen :vierkant:

Manne zijn in de handen van vrouwen nu eenmaal handpoppen.
:rolleyes:

Simon
15-03-03, 22:48
De lengte van de middelvinger maal 2 zou ook iets zeggen over de lengte van de penis ...

... en dan heb je nog de levenslijn in je handpalm .... maar dat is een vak apart

Simon

Donna
15-03-03, 23:20
Geplaatst door Vriend

Uit andere onderzoeken bleek dat de lengte van vingers ook iets zou kunnen zeggen over de seksuele geaardheid van mensen en de vruchtbaarheid. Mannen wier ringvinger langer is dan hun wijsvinger, zouden meer vruchtbaar sperma produceren. Bij vrouwen zou juist een lange wijsvinger wijzen op grotere fertiliteit.

Maareuh..... bijna iedere man heeft een langere ringvinger dan wijsvinger, toch?

En bijna iedere vrouw heeft een kortere wijsvinger.

Dus dit onderzoek is dus weer eens bedoeld om mannen een goed gevoel over zichzelf te geven, en vrouwen juist niet!

Mooi is dat!

:D

Donna
15-03-03, 23:22
Was het qua mannen en omvang niet iets als 'de middelvinger tot het horloge'?

Dan heb ik het even niet over zakhorloges natuurlijk, want dat zou levensgevaarlijke situaties opleveren..........