PDA

Bekijk Volledige Versie : NMO doet item over de mythe van het maagdenvlies



Couscousje
16-03-03, 11:10
:maf:

Ben benieuwd.

Cc

~Panthera~
16-03-03, 12:02
Vond het een goede uitzending, ook over ouderen hier trouwens. :D

Couscousje
16-03-03, 12:52
Inderdaad, heel duidelijk.

Hoop dat veel mensen er wat van opgestoken hebben.

Cc

Donna
16-03-03, 12:59
Geplaatst door Couscousje
Inderdaad, heel duidelijk.

Hoop dat veel mensen er wat van opgestoken hebben.

Cc



EN?????

Waar zit dat ding nou...?

Couscousje
16-03-03, 13:01
Geplaatst door Donna
EN?????

Waar zit dat ding nou...?

In je kutje.

:moe:

Cc

Couscousje
16-03-03, 13:08
P.S.:

Feit: Het maagdenvlies is een mythe.
Feit: 50% van de vrouwen is niet in staat om te bloeden, ook al is ze maagd.
Feit: De Islam en de Qur'an rept niet over het maagdenvlies. De Bijbel wel.
Feit: De Islam en de Qur'an hebben gelijke reGten en pliGten gegeven betreffende sexueel gedrag voor het huwelijk aan zowel mannen als vouwen.
Feit: Zo een hersteloperatie is in de ogen van de Islam een nog grotere zonde, daar het een leugen is bovenop een al eerder begane zonde.

Cc

Tomas
16-03-03, 13:42
Geplaatst door Couscousje
Feit: Het maagdenvlies is een mythe.


Ik ben geen (s)expert, maar volgens mij bestaat het maagdenvlies zekers wel. Het is een huidachtige vernouwing bij de ingang van de schede. Deze is bij het ene meisje prominenter aanwezig dan bij de andere.



Feit: 50% van de vrouwen is niet in staat om te bloeden, ook al is ze maagd.

Het scheuren of beter inscheuren van deze vernouwing gaat niet altijd met bloedverlies gepaard . Naast het feit dat het al niet altijd zo duidelijk aanwezig is.

Ook is de ontmaagding zelf van invloed op het bloeden. Hoe beter de uitvoering hoe minder pijn. En dus bloed.



Feit: De Islam en de Qur'an rept niet over het maagdenvlies. De Bijbel wel.

Tja. Dat zal wel weer liggen aan de interpretatie. Maar verder zie ik er geen belang in of het er in staat. Het zal toch zo beschreven zijn dat je er geen zak aan hebt, gezien de primitieve staat van die lui.


Feit: De Islam en de Qur'an hebben gelijke reGten en pliGten gegeven betreffende sexueel gedrag voor het huwelijk aan zowel mannen als vouwen.

Nou, in de bijbel hebben vrouwen niet zoveel rechten hoor. Zeker geen seksuele. Baren moeten ze. En in pijn. Daar zijn ze goed voor.

En terecht.


Feit: Zo een hersteloperatie is in de ogen van de Islam een nog grotere zonde, daar het een leugen is bovenop een al eerder begane zonde.

Maar ja, ergens begrijp ik die meisjes wel...

mulan
16-03-03, 13:44
Moeten die nieuwe trucjes dan aangemoedigd worden,
maagdenvliescorrectie en die pil die ervoor zou zorgen dat er een rode vloeistof zou zijn bij het 'ontmaagden'.......?Zoiets gaat dan toch alleen maar zijn eigen leven leiden.......moet het gewoon niet structureel aangepakt worden.....zoiets laat die meisjes toch alleen maar denken dat het normaal is.Er is gewoon binnen de Marokkaanse gemeenschap iets flink mis en dat moet aangekaart worden....dit soort trucjes ondersteunen het alleen maar.

Tomas
16-03-03, 13:50
Geplaatst door mulan
Moeten die nieuwe trucjes dan aangemoedigd worden,
maagdenvliescorrectie en die pil die ervoor zou zorgen dat er een rode vloeistof zou zijn bij het 'ontmaagden'.......?Zoiets gaat dan toch alleen maar zijn eigen leven leiden.......moet het gewoon niet structureel aangepakt worden.....zoiets laat die meisjes toch alleen maar denken dat het normaal is.Er is gewoon binnen de Marokkaanse gemeenschap iets flink mis en dat moet aangekaart worden....dit soort trucjes ondersteunen het alleen maar.

Het is maar weer de vraag hoe structureel dit is. Excessen heb je altijd.

Mij verbaast hier wel (en dat lijkt mij echt structureel) de dubbele moraal tav jongens en meisjes en seks voor het huwelijk.

Dat zou de oorzaak kunnen zijn.

Puk
16-03-03, 13:50
Geplaatst door mulan
Moeten die nieuwe trucjes dan aangemoedigd worden,
maagdenvliescorrectie en die pil die ervoor zou zorgen dat er een rode vloeistof zou zijn bij het 'ontmaagden'.......?Zoiets gaat dan toch alleen maar zijn eigen leven leiden.......moet het gewoon niet structureel aangepakt worden.....zoiets laat die meisjes toch alleen maar denken dat het normaal is.Er is gewoon binnen de Marokkaanse gemeenschap iets flink mis en dat moet aangekaart worden....dit soort trucjes ondersteunen het alleen maar.

Daarom ben ik ook tegen maagdenvliesreconstructie.

Ik ben wel voor hersenoperaties.

Couscousje
16-03-03, 13:58
Tomas, het maagdenvlies is een mythe omdat het geen vlies is.

Cc

Donna
16-03-03, 17:47
Geplaatst door Couscousje
In je kutje.

:moe:

Cc



Oh, dan zitdaar het misverstand.

In het 0theisme zit dat kreng tussen je tenen.

Maargoed. Bloed is goed, en pijn is fijn. Ofzo.

Donna
16-03-03, 17:49
Geplaatst door Tomas

Ook is de ontmaagding zelf van invloed op het bloeden. Hoe beter de uitvoering hoe minder pijn. En dus bloed.



Hmmm.....

Dus met andere woorden als er bloed nodig is voor de geloofwaardigheid heb je als vrouw belang bij een zo pijnlijk mogelijke 'eerste keer'.

Nou lekker dan....

Orakel
16-03-03, 21:52
Geplaatst door Donna
Oh, dan zitdaar het misverstand.

Nee, het vliesje. Als daar een misverstand zit, heb je het over transsexueel (in wording).



In het 0theisme zit dat kreng tussen je tenen.

De man van Atlantis. :hihi:



Maargoed. Bloed is goed, en pijn is fijn. Ofzo.

Pijn is fijn en bloed moet. Brrrrrrrrrrrrrrr.......

:gsm: Ff St. Korrelatie bellen.

Tomas
16-03-03, 21:57
Geplaatst door Orakel
[B]Nee, het vliesje. Als daar een misverstand zit, heb je het over transsexueel (in wording).


:D :D

Die is echt leuk.

Donna
16-03-03, 22:18
Geplaatst door Orakel


Nee, het vliesje. Als daar een misverstand zit, heb je het over transsexueel (in wording).



:D :melig2:

mulan
17-03-03, 06:52
Geplaatst door J.M.T.
Hallo! Zit Ayaan Hirsi Ali toch op dit forum!

:p .............Nee hoor,Hirshi Ali zou waarschijnlijk gezegd hebben: "De Islam zorgt ervoor dat dit soort dingen gebeuren en dat deze meisjes zo bang worden,de mannen krijgen in de Islam vrij spel terwijl het meisje in de Islam gedwongen wordt maagd het huwelijk in te gaan"......kom ik in de buurt :vreemd:

Mark
17-03-03, 06:54
Kijk als je al zonder maagdenvlies geboren wordt dan ben je naar mijn mening dus van nature al een slechte vrouw... niet mee trouwen dus!

:fpetaf: