PDA

Bekijk Volledige Versie : God toont zichzelf ... als Vis



lennart
16-03-03, 12:35
Word is made flesh as God reveals himself... as a fish

Edward Helmore New York
Sunday March 16, 2003
The Observer

An obscure Jewish sect in New York has been gripped in awe by what it believes to be a mystical visitation by a 20lb carp that was heard shouting in Hebrew, in what many Jews worldwide are hailing as a modern miracle.
Many of the 7,000-member Skver sect of Hasidim in New Square, 30 miles north of Manhattan, believe God has revealed himself in fish form.

According to two fish-cutters at the New Square Fish Market, the carp was about to be slaughtered and made into gefilte fish for Sabbath dinner when it suddenly began shouting apocalyptic warnings in Hebrew.

Many believe the carp was channelling the troubled soul of a revered community elder who recently died; others say it was God. The only witnesses to the mystical show were Zalmen Rosen, a 57-year-old Hasid with 11 children, and his co-worker, Luis Nivelo. They say that on 28 January at 4pm they were about to club the carp on the head when it began yelling.

Nivelo, a Gentile who does not understand Hebrew, was so shocked at the sight of a fish talking in any language that he fell over. He ran into the front of the store screaming: 'It's the Devil! The Devil is here!' Then the shop owner heard it shouting warnings and commands too.

'It said "Tzaruch shemirah" and "Hasof bah",' he told the New York Times, 'which essentially means that everyone needs to account for themselves because the end is near.'

The animated carp commanded Rosen to pray and study the Torah. Rosen tried to kill the fish but injured himself. It was finally butchered by Nivelo and sold.

However, word spread far and wide and Nivelo complains he has been plagued by phone calls from as far away as London and Israel. The story has since been amplified by repetition and some now believe the fish's outburst was a warning about the dangers of the impending war in Iraq.

Some say they fear the born-again President Bush believes he is preparing the world for the Second Coming of Christ, and war in Iraq is just the opening salvo in the battle of Armageddon.

Local resident Abraham Spitz said: 'Two men do not dream the same dream. It is very rare that God reminds people he exists in this modern world. But when he does, you cannot ignore it.'

Others in New Square discount the apocalyptic reading altogether and suggest the notion of a talking fish is as fictional as Tony Soprano's talking-fish dream in an episode of The Sopranos .

Stand-up comedians have already incorporated the carp into their comedy routines at weddings. One gefilte company has considered changing it's slogan to: 'Our fish speaks for itself.'

Still, the shouting carp corresponds with the belief of some Hasidic sects that righteous people can be reincarnated as fish. They say that Nivelo may have been selected because he is not Jewish, but a weary Nivelo told the New York Times : 'I wish I never said anything about it. I'm getting so many calls every day, I've stopped answering. Israel, London, Miami, Brooklyn. They all want to hear about the talking fish.'

A devout Christian, he still thinks the carp was the Devil. 'I don't believe any of this Jewish stuff. But I heard that fish talk.'

He's grown tired of the whole thing. 'It's just a big headache for me,' he added. 'I pull my phone out of the wall at night. I don't sleep and I've lost weight.'

http://www.observer.co.uk/international/story/0,6903,915125,00.html

Tomas
16-03-03, 12:40
Tja... Dat heb je er van als je een taal spreekt die zich qua klankkleur nauwelijks onderscheidt van het brallen van een karper.

Dat zal je een karper niet snel in het klankrijke Gelders horen doen.

Nou, misschien in het Nijmeegs, maar dat is een verhaal apart.

lennart
16-03-03, 12:41
Ik heb geen ervaring met het geluid van karpers. Misschien kan je het geluid van je volgende maaltijd eerst opnemen?

Tomas
16-03-03, 12:46
Geplaatst door lennart
Ik heb geen ervaring met het geluid van karpers. Misschien kan je het geluid van je volgende maaltijd eerst opnemen?

Da's waar ook. Hoe snel Nijmegenaren gekwetst zijn. Da's ook een verhaal apart.

Donna
16-03-03, 12:50
Geplaatst door lennart
. The only witnesses to the mystical show were Zalmen Rosen



Ik denk dat de getuige zich iets te veel met vissen identificeert om echt objectief over de zaak te kunnen spreken...........

Couscousje
16-03-03, 13:03
Op het marktplein van New Square, New York heeft volgens ooggetuigen in het achterste gedeelte van een viswinkel een vis gepraat, zo schrijven The Toronto Star, The New York Times, Dailynews.com, Contra Costa Times, Times Forward, The Observer, en andere kranten. De karper sprak in de eerste instantie tegen Luis Nivelo, een arbeider bij de New Square Fish Market. De karper zei dat het de ziel van een kindloos Canadese vluchteling is.

Nivelo rende vervolgens naar de voorkant van de winkel en schreeuwde: "De vis! De vis praat!". Zijn baas Zalmen Rosen, en een derde personeelslid Zalmen Moshe Rosenfield kwam mee naar de keuken, waar de vis hem in het Hebreeuws vertelde dat hij een teruggekeerde ziel van een Jood was. De vis ging verder met vertellen en zei dat hij naar de aarde teruggekomen was om te genezen.

Hevig verschrikt sneed Rosen zich per ongeluk met het mes wat hij bij zich hield. Juist toen hij zich sneed, sprong de vis in een andere stapel vis. Pogingen om de vis terug te vinden haalden niks uit, en waarschijnlijk is de vis verkocht met de rest van het vis.

Cc

Marsipulami
16-03-03, 14:11
http://main.faithfreedom.org/Articles/sina/fish.gif

The Fish testifies for the prophet (S.A.W.)

The story of the fish began when Mr. George Wehbi, a Lebanese was practicing his fishing hobby, in Dakar, Senegal (The capital of the West Afrika). He caught many fish. When he went home his wife saw among them a strange fish about 50 cms in lenght with some Arabic writing on it. He took it to Sheikh al Zein who read clearly what was written in natural way that could not be done by a human being, but rather a Godly creation which the fish was born with. He read God's servant on its belly and Muhammad near its head and His Messenger on its tail.

Joesoef
16-03-03, 15:02
Sharon brald ook, so what for a fisch...........

Hamza-T
16-03-03, 18:20
http://www.geocities.com/islamimiracles/mjz51.jpg

Hamza-T
16-03-03, 18:23
http://www.geocities.com/islamimiracles/miralcetoman.jpg

Maarten
17-03-03, 05:54
Er bestaat een annecdote over Luns en Nixon, waarbij luns gezegd zou hebben:
"Van alle dierengeluiden lijkt het Nederlands nog het meest op een taal..
Waarop Nixon zezegd zou hebben:
"Uit jouw strot klinkt elke taal als een varken."

Mij lijkt trouwens, dat het Nederlands ontstaan moet zijn, nadat er weer eens ergens in de buurt van Apeldoorn de een of andere pest uitgebroken was. Dat heeft verder overal ten lande een acceptabele variant opgeleverd, maar in het ontstaansgebied zelf werd het ziekelijke karakter ervan nooit helemaal overwonnen. Dat houdt verband met de legende, volgens welke er steeds weer vissen opduiken, die de stad dan weer gillend en schreeuwend proberen te verlaten.

Tomas
17-03-03, 08:29
Geplaatst door Maarten
Mij lijkt trouwens, dat het Nederlands ontstaan moet zijn, nadat er weer eens ergens in de buurt van Apeldoorn de een of andere pest uitgebroken was. Dat heeft verder overal ten lande een acceptabele variant opgeleverd, maar in het ontstaansgebied zelf werd het ziekelijke karakter ervan nooit helemaal overwonnen. Dat houdt verband met de legende, volgens welke er steeds weer vissen opduiken, die de stad dan weer gillend en schreeuwend proberen te verlaten.

Dit is een aperte leugen!

Het zou mij niet verbazen dat er achter deze "Zoehoeteuh Limburger" facade gewoon weer een Nijmegionist zit!

Er is helemaol niks mis met Apeldoorn.

Maarten
17-03-03, 14:41
Geplaatst door Tomas
Dit is een aperte leugen!

Het zou mij niet verbazen dat er achter deze "Zoehoeteuh Limburger" facade gewoon weer een Nijmegionist zit!

Er is helemaol niks mis met Apeldoorn.


Waol! Terwijl het westen nog steeds de Veluwe-buffer tegen Apeldoorn in stand houdt, en ten alle tijden de Barneveldse kippen daartegen kan inzetten, hebben de Nijmegenaren zich ook nog d.m.v. twee rivieren verzekerd tegen de funeste invloed. De kwestie is politiek volstrekt taboe. De Vrijheid van Visuiting blijkt ook totaal ondermijnd. De katholieken overwegen weer missionarissen te sturen.

Nee.. dan de Moslims.. Die weten tenminste nog hoe God de walvis Lutia (http://www.abc.se/~m9783/n/dhkr_e.html) schiep! En hoe vredig die rondzwom in de handpalm van de engel..(zoekfunctie is wel handig in de link..)

Bij Nimwegenaren ook bekend.. Hier heerst nu eenmaal niet de spreekwoordelijke vreselijke Apeldoornse visrepressie..

Tomas
17-03-03, 15:11
Geplaatst door Maarten
Waol! Terwijl het westen nog steeds de Veluwe-buffer tegen Apeldoorn in stand houdt, en ten alle tijden de Barneveldse kippen daartegen kan inzetten, hebben de Nijmegenaren zich ook nog d.m.v. twee rivieren verzekerd tegen de funeste invloed.


Je draait het allemaal zoals gewoonlijk weer 's om!

Mijn voorouders hebben met hun eigen handen de heuvelrug aangelgd en 2 rivieren gegraven. Die laatste 2 als extra buffer tegen Nijmegen. En nog is het niet genoeg!


De kwestie is politiek volstrekt taboe. De Vrijheid van Visuiting blijkt ook totaal ondermijnd. De katholieken overwegen weer missionarissen te sturen.

Wat doen vissen dan ook in het zanderige Apeldoorn? Wat hebben ze daar uberhaupt te zoeken?

OK. Er is 1 ding erger dan een Nijmegenaar en dat is een Katholieke Nijmegenaar. Verrek, dat zijn ze allemaal!

Maarten
18-03-03, 02:14
Je reinste Retoriek!..

Na de visval raakten de Apeldoorners verspreid over het land, zichzelf in wanhoop verbergend in bijvoorbeeld de gaten van Goudse kaas.. Het bekende wurgende schuldgevoel bij de achterblijvers, deed hen de “wallen van schaamte opwerpen”. Radeloos, en met gekromde ruggen rukten zij de pollen uit, en wierpen die richting westen, als een smeken om generaal pardon. De naam Hondsrug refereert nog aan de eeuwenoude traditie..

Degenen die – hun gezicht verbergend – naar het zuiden trokken, stuitten daar op het voortreffelijke Nijmegen, waarna hen niets anders meer restte, dan vol schaamte holen te krabben, om zich aan het gezicht te onttrekken. Dat veroorzaakte de bekende kilometers lange labyrinten. Dat ging goed, totdat Appie Apel bij het uitgraven van de nieuwe kinderkamer op de Rijn stuitte, waarna het hele zaakje onder liep, en aldus de Waal ontstond…

Maarten
18-03-03, 18:47
En die Snoekse- en Kabeljauwse twisten, daar hebben jullie óok al wat anders van gemaakt
Ook het Carpe Diem (pluk de dag), was ooit het Carper Diem, ofwel de ochtendpreek van de plaatselijke Carper! Die hebben jullie gewóon vol zand laten zitten! Ik kan er nóg boos over worden! Die is toen elders bij planktonlicht Hebreeuws moeten gaan leren! Nou, léuk hoor!..

Tomas
18-03-03, 19:00
Geplaatst door Maarten
En die Snoekse- en Kabeljauwse twisten, daar hebben jullie óok al wat anders van gemaakt
Ook het Carpe Diem (pluk de dag), was ooit het Carper Diem, ofwel de ochtendpreek van de plaatselijke Carper! Die hebben jullie gewóon vol zand laten zitten! Ik kan er nóg boos over worden! Die is toen elders bij planktonlicht Hebreeuws moeten gaan leren! Nou, léuk hoor!..

Als je alles negatief wilt zien, dan kan ik je niet tegenhouden.

Je zou eigenlijk eens te rade moeten gaan bij jezelf, waarom je altijd zo negatief bent over Gelderlanders Misschien ligt het gewoon aan jou. Zou kunnen, toch?

Ook heb ik wel zo m'n zorgen over de gecultiveerde Gelderlanderhaat in het Nijmeegse.

Kom jij wel eens in een Nijmeegse Kerk? Daar zag ik laatst een schokkende documentaire over bij Nova.

ReTiCeNtt
18-03-03, 19:05
Geplaatst door Tomas


Kom jij wel eens in een Nijmeegse Kerk? Daar zag ik laatst een schokkende documentaire over bij Nova.

Is dat niet een verhaal apart?

:moe:

ReT

Tomas
18-03-03, 19:09
Geplaatst door ReTiCeNtt
Is dat niet een verhaal apart?

:moe:

ReT

Jij hebt die uitzending ook gezien!

Erg he?

ReTiCeNtt
18-03-03, 19:11
Geplaatst door Tomas
Jij hebt die uitzending ook gezien!

Erg he?

Verschrikkelijk :jammer:

Nijmegen stinks!

ReT

Euh...waar ligt Nijmegen eigenlijk?

Tomas
18-03-03, 19:17
Geplaatst door ReTiCeNtt
Euh...waar ligt Nijmegen eigenlijk?

Tja.. Dat kan gebeuren als je onderwijssysteem wel iets weg heeft van een disneypark.

Dat zal op een Gelderse school niet zo snel gebeuren. Die zijn gewoon erg grondig.

Nou, op de Nijmeegse scholen na dan. Maaar ja, da's bijna een verhaal apart.

ReTiCeNtt
18-03-03, 19:28
Geplaatst door Tomas
Tja.. Dat kan gebeuren als je onderwijssysteem wel iets weg heeft van een disneypark.

Dat zal op een Gelderse school niet zo snel gebeuren. Die zijn gewoon erg grondig.

Nou, op de Nijmeegse scholen na dan. Maaar ja, da's bijna een verhaal apart.

Ow, ksnap het al! Gelderland ligt in Nijmegen, Gelderland wil onafhankelijk worden, maar dat wil Nijmegen niet. Daarom haat je ze...

Een soort van Friesland?

:o

ReT

Tomas
18-03-03, 19:42
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ow, ksnap het al! Gelderland ligt in Nijmegen, Gelderland wil onafhankelijk worden, maar dat wil Nijmegen niet. Daarom haat je ze...

Een soort van Friesland?


Tja... Dat kan gebeuren als je nieuwsbronnen wel iets weg hebben van Iraqi television.

Dat zou met omroep Gelderland nooit gebeurt zijn.

Alhoewel...?

ReTiCeNtt
18-03-03, 19:45
Geplaatst door Tomas
Tja... Dat kan gebeuren als je nieuwsbronnen wel iets weg hebben van Iraqi television.

Dat zou met omroep Gelderland nooit gebeurt zijn.

Alhoewel...?

Weet je wat echt een verhaal apart is?

JIJ!

:haha:

ReT

Tomas
18-03-03, 20:12
Geplaatst door ReTiCeNtt
Weet je wat echt een verhaal apart is?

JIJ!

:haha:

ReT

Dan heb je nog nooit een Nijmegenaar gesprokenl

ZwYgStErr
18-03-03, 20:20
Geplaatst door Tomas
Dan heb je nog nooit een Nijmegenaar gesprokenl

Ben jij niet heel stiekem een Nijmegenaar?

:melig:

-Zs-

Tomas
18-03-03, 20:23
Geplaatst door ZwYgStErr
Ben jij niet heel stiekem een Nijmegenaar?


Heteroseksuele mannen praten niet over hun fantasien.

nouwra
18-03-03, 20:25
Geplaatst door ZwYgStErr a.k.a. ReTiCeNtt
Ben jij niet heel stiekem een Nijmegenaar?

:melig:

-Zs-

:giechel:

ZwYgStErr
18-03-03, 20:34
Geplaatst door Tomas
Heteroseksuele mannen praten niet over hun fantasien.

Oooooh!!!

Dus je bent homo én een Nijemegenaar?

You poor thing :jammer:

-Zs-

ZwYgStErr
18-03-03, 20:35
Geplaatst door nouwra
:giechel:

Busted!

:moe:

-Zs-

P.s. Welke is beter? bandiet

lennart
18-03-03, 20:35
Ojee, MPS.

ZwYgStErr
18-03-03, 20:38
Geplaatst door lennart
Ojee, MPS.

O jee! Lennart

:rolleyes:

-Zs-

Tomas
18-03-03, 20:41
Geplaatst door ZwYgStErr
Dus je bent homo én een Nijemegenaar?


Dat van Nijmegenaar neem je terug!

nouwra
18-03-03, 20:42
Geplaatst door ZwYgStErr
Busted!

:moe:

-Zs-

P.s. Welke is beter? bandiet

maak nie uit, als je maar gelukkig bent yek ;)

ZwYgStErr daarentegen doet gewoon :D

(Een beetje winnie de jong zijn we allemaal :stomp: )

ZwYgStErr
18-03-03, 20:45
Geplaatst door Tomas
Dat van Nijmegenaar neem je terug!

:hihi:

Tomas is een homofiele Nijmegenaar. Na na na naaaa....

-Zs-

Tomas
18-03-03, 20:50
Geplaatst door ZwYgStErr
:hihi:

Tomas is een homofiele Nijmegenaar. Na na na naaaa....

-Zs-

En jij bent.......! Jij bent.......! En jij bent gewoon...!

Gewoon...!

Jij bent gewoon hardstikke stom!

Ja, dat ben jij!

ZwYgStErr
18-03-03, 20:50
Geplaatst door nouwra
maak nie uit, als je maar gelukkig bent yek ;)

ZwYgStErr daarentegen doet gewoon :D

(Een beetje winnie de jong zijn we allemaal :stomp: )


Ik hoor geen stemmen in me hoofT :duizelig:

-Zs-

ZwYgStErr
18-03-03, 20:54
Geplaatst door Tomas
En jij bent.......! Jij bent.......! En jij bent gewoon...!

Gewoon...!

Jij bent gewoon hardstikke stom!

Ja, dat ben jij!

Maar jij bent een NijmegenaarIn.

:lekpuh:

-Zs-

Tomas
18-03-03, 20:58
Geplaatst door ZwYgStErr
Maar jij bent een NijmegenaarIn.

:lekpuh:

-Zs-

Jij bent zelf Nijmegenaar!

Ja dat ben je. Want Nijmegenaren liegen altijd.

Ik moet de was ophangen. Damn.

ZwYgStErr
18-03-03, 21:02
Geplaatst door Tomas
Jij bent zelf Nijmegenaar!

Ja dat ben je. Want Nijmegenaren liegen altijd.

Ik moet de was ophangen. Damn.

Ik ben een rasachte Amshterdemmerr! :D

Nijmegenaren zijn zulke mietjes. De was ophangen :rolleyes:. Moet zeker van je vrouwtje...:p

-Zs-

Tomas
18-03-03, 21:16
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik ben een rasachte Amshterdemmerr! :D

Maar heel stiekum ben je eigenlijk een Nijmegenaar.


Nijmegenaren zijn zulke mietjes.

Zijn we het eindelijk ergens over eens!


De was ophangen :rolleyes:. Moet zeker van je vrouwtje...:p

Hmmm.. Nou ik heb haar ook even geslagen. Ik ben wel een macho verder.

nouwra
18-03-03, 21:22
Geplaatst door Tomas

De was ophangen . Moet zeker van je vrouwtje...

Hmmm.. Nou ik heb haar ook even geslagen. Ik ben wel een macho verder.

Een echte macho had zijn vrouw opgehangen :baard:

ZwYgStErr
18-03-03, 21:25
Geplaatst door Tomas
Maar heel stiekum ben je eigenlijk een Nijmegenaar.

Das een verhaal apart...




Geplaatst door Tomas
Zijn we het eindelijk ergens over eens!

Ik wil het niet met jou eens zijn :mad:




Geplaatst door Tomas
Hmmm.. Nou ik heb haar ook even geslagen. Ik ben wel een macho verder.

Corrigerende tikken bedoel je? Wow! Jij bent zo stoer!

-Zs-

Tomas
18-03-03, 21:29
Geplaatst door ZwYgStErr
Das een verhaal apart...


Vertel!


Ik wil het niet met jou eens zijn :mad:

Ik snap je probleem. Ik zie even geen oplossing, maar ben bereid om tot een compromis te komen. Dit moet inderdaad anders.


Corrigerende tikken bedoel je? Wow! Jij bent zo stoer!

Ja, maar ik vind nouwra eigenlijk stoerder.

Dat ik daar niet aan gedacht heb...

Heb ik nou altijd. Achteraf heb ik de leukste ideeen.

ZwYgStErr
18-03-03, 21:35
Geplaatst door Tomas
Vertel!

Ligt te gevoelig...


Geplaatst door Tomas
Ik snap je probleem. Ik zie even geen oplossing, maar ben bereid om tot een compromis te komen. Dit moet inderdaad anders.

Idioot! Je hoort me ook NIET te snappen.


Geplaatst door Tomas
Ja, maar ik vind nouwra eigenlijk stoerder.

Dat ik daar niet aan gedacht heb...

Heb ik nou altijd. Achteraf heb ik de leukste ideeen.

Wat Nouwra voorgesteld heeft, kan je de volgende keer doen. Wanneer ze niet goed genoeg gezogen heeft ofzo :watte?:

-Zs-

Tomas
18-03-03, 21:41
Geplaatst door ZwYgStErr
Ligt te gevoelig...

Mietje.


Idioot! Je hoort me ook NIET te snappen.

Ja, dat is zo. Nu zie ik dat wel in, ja.


Wat Nouwra voorgesteld heeft, kan je de volgende keer doen. Wanneer ze niet goed genoeg gezogen heeft ofzo :watte?:

Ach ik ga niet moeilijk doen als het zuigen ietsje tegenvalt.

Nee die associatie met was ophangen vind ik juist zo leuk. De volgende keer ben ik allert.

ZwYgStErr
18-03-03, 21:58
Geplaatst door Tomas
Mietje.

Maar ik ben geen Nijmegenaar :D




Geplaatst door Tomas
Ja, dat is zo. Nu zie ik dat wel in, ja.


Droogkloot... :rolleyes:



Geplaatst door Tomas
Ach ik ga niet moeilijk doen als het zuigen ietsje tegenvalt.

:zegniets:


Geplaatst door Tomas
Nee die associatie met was ophangen vind ik juist zo leuk. De volgende keer ben ik allert.

Zij is dan ook een coole Moslima en geen Atheïstische Homo Nijmegenaar :D

-Zs-

Tomas
18-03-03, 22:16
Geplaatst door ZwYgStErr

Zij is dan ook een coole Moslima en geen Atheïstische Homo Nijmegenaar :D


Als je het maar vaak genoeg leest, doet het niks meer.

ZwYgStErr
18-03-03, 22:25
Geplaatst door Tomas
Als je het maar vaak genoeg leest, doet het niks meer.

:hihi:

Tuurlijk Tomasje, keep telling yourslef that, maybe one day you'll belive it ;) © Meishie

-Zs-

Tomas
18-03-03, 22:34
Geplaatst door ZwYgStErr
:hihi:

Tuurlijk Tomasje, keep telling yourslef that, maybe one day you'll belive it ;) © Meishie

-Zs-

Toch is het zo.

Nog even de vaat opruimen en ik ga naar bed.

trusten en de groeten,

Een Agnostische Heteroseksuele Apeldoorner.

ZwYgStErr
18-03-03, 22:42
Geplaatst door Tomas
Toch is het zo.

Nog even de vaat opruimen en ik ga naar bed.

trusten en de groeten,

Een Agnostische Heteroseksuele Apeldoorner.

Zuig ze!

Greetz moi,

een ... euhm...euh...gewoon ZwYgStErr :D.

-Zs-

nouwra
18-03-03, 22:42
Geplaatst door Tomas
Toch is het zo.

Nog even de vaat opruimen en ik ga naar bed.

Een echte macho ruimt zijn vrouw op :moe:


Een Agnostische Heteroseksuele Apeldoorner

niet terug krabbelen Tom, Apeldoorn is gesloten na kantooruren. -Zs- heeft je duidelijk in houtgreep :rambo:

ZwYgStErr
18-03-03, 22:45
Geplaatst door nouwra
Een echte macho ruimt zijn vrouw op :moe:

Goeie! He is so not gonna like this :hihi:

P.s. Het is man!



Geplaatst door nouwra
niet terug krabbelen Tom, Apeldoorn is gesloten na kantooruren. -Zs- heeft je duidelijk in houtgreep :rambo:

Ook ik deel zo af en toe corrigerende tikken uit :ninja:.

-Zs-

Tomas
18-03-03, 22:51
Geplaatst door ZwYgStErr
Goeie! He is so not gonna like this :hihi:

Inderdaad... Ik wil net mn pc uitzetten en dan moet ik met deze gemiste kans proberen te slapen...

Damn..

Allert zijn. Dat is zo verdomd moeilijk.

P.s. Het is man!

Wat? Waarom knipogen jullie naar elkaar? Waarom weet ik niet waar dit overgaat? Wat mis ik?

Maarten
19-03-03, 18:47
Geplaatst door ZwYgStErr
Ik ben een rasachte Amshterdemmerr! :D

Nijmegenaren zijn zulke mietjes. De was ophangen :rolleyes:. Moet zeker van je vrouwtje...:p

-Zs-

Kom jij es effe hier, klein dier!… Dan hang ik je met vuile was en al buiten!..

Ik sla mijn vrouw (ahem..) trouwens, terwíjl ze de was op hangt! Dat is veel efficiënter dan die armzalige corrigerende tikjes van die Imams! (kinderachtig gedoe..) Ze heeft dan haar handen tenminste al vol, en doet tegelijk nog iets nuttigs ook. En die regelmaat, daar kun je hélemaal naar toe leven.. En als ze bijgekomen is, is het weer precíes tijd om de was weer af te halen! God móet het zo gewild hebben!..

nouwra
19-03-03, 18:58
Maarten,

je slaat wederom spijkers met koppen... Jij, jij begrijpt vrouwen gewoon :duim:

(ff tussen ons....Tom begrijpt er niets van :jammer: wij hebben geen correctie tikken nodig, maar Klappen met hoofdletter K!)

ehm.... maar jij bent dus single.......... hoe komt dat?

Mark
19-03-03, 19:04
Tsssk tssk grapjes over vrouwenmishandeling :aanwal:

nouwra
19-03-03, 20:10
Mark, ik vond Tom wel leuker :moe:

Log ff uit en doe Tom
(zwijgster zal je wat minder hard aanpakken..dat heeft ze beloofd.....:melig: )

ZwYgStErr
19-03-03, 20:14
Geplaatst door nouwra
Mark, ik vond Tom wel leuker :moe:

Log ff uit en doe Tom
(zwijgster zal je wat minder hard aanpakken..dat heeft ze beloofd.....:melig: )

Mark is een vrouw! :eek:

-Zs-

Mark
19-03-03, 21:25
Sorry Nouwra, ik heb hier maar twee namen: Mark en Elmourabiet23.

En Zwijgster, ik ben inderdaad een meisje.

Maarten
20-03-03, 01:52
Geplaatst door nouwra

ehm.... maar jij bent dus single.......... hoe komt dat?


Omdat ik een Nijmeegs mietje ben natuurlijk! Ik ben de zelfreinigende deurmat der vrouw! Hij klopt, hij veegt, hij zuigt.. Geef me een kans om was op te hangen, en het is meteen raak!

Maar ja.. Als die smooth-heid werkt verslavend, en als je dan eens op je strepen gaat staan, dan valt dat niet goed. En als dat niet werkt, dan houdt het al snel op. Het zal wel aan mij liggen. Aldus 8 relaties van elk een paar jaar! Haram! Maar naar 8 keer wil je het gewoon niet nóg een keer meemaken, dat mooie begin en het vervelende einde..
Maar het gaat goed! Ik hoeft maar een centimetertje opzij te kijken, en ik zie meteen helemaal niks meer. Als je daar wat handigheid in krijgt, dan laveer je toch vrij goed door het leven.. Erg he?.. Helemaal gezond is het niet, maar slecht is het ook niet..

Maarten
20-03-03, 02:12
Geplaatst door Mark

En Zwijgster, ik ben inderdaad een meisje.

???????? :strik: ???????????

Een vrouw, die zichzelf meisje noemt???
En er staat 23 bij elmourabiet??
What Have We got Here???
En vooral: hoe pakken we dat aan??..

Zeg Mark?! Blond haar, blauwe ogen, en lange benen??……..

Puk
20-03-03, 03:29
Geplaatst door Maarten
Omdat ik een Nijmeegs mietje ben natuurlijk! Ik ben de zelfreinigende deurmat der vrouw! Hij klopt, hij veegt, hij zuigt.. Geef me een kans om was op te hangen, en het is meteen raak!

Maar ja.. Als die smooth-heid werkt verslavend, en als je dan eens op je strepen gaat staan, dan valt dat niet goed. En als dat niet werkt, dan houdt het al snel op. Het zal wel aan mij liggen. Aldus 8 relaties van elk een paar jaar! Haram! Maar naar 8 keer wil je het gewoon niet nóg een keer meemaken, dat mooie begin en het vervelende einde..
Maar het gaat goed! Ik hoeft maar een centimetertje opzij te kijken, en ik zie meteen helemaal niks meer. Als je daar wat handigheid in krijgt, dan laveer je toch vrij goed door het leven.. Erg he?.. Helemaal gezond is het niet, maar slecht is het ook niet..

Welnee man! Ze waren je gezeik gewoon zat.

Lul.

Maarten
20-03-03, 07:54
Geplaatst door Puk
Welnee man! Ze waren je gezeik gewoon zat. Lul.

Probeer jij nou eerst maar eens aan een vrouw te komen! :hihi:
Die hebben graag iemand met oren!..

Puk
20-03-03, 13:43
Geplaatst door Maarten
Probeer jij nou eerst maar eens aan een vrouw te komen! :hihi:
Die hebben graag iemand met oren!..

Daar ben je dan tenminste achter. Er is nog hoop voor je.

Dus Maarten... je moet ze de volgende keer wat minder aan het hoofd zeuren en wat meer luisteren. Vinden ze heerlijk.

Maarten
21-03-03, 11:23
He zwijgster!,

Zeg, je was toch niet geschrokken he, van die was-ophang agressie he?
Je reageert namelijk niet.. Ik had minstens gedacht wel teruggepakt te worden.
Mark heeft namelijk volkomen gelijk. Je moet gewoon geen grappen over vrouwenmishandeling maken.
Er zijn genoeg vrouwen die daar iets mee te maken gehad hebben, en die hebben nogal wat twijfels over mannen, en die nemen elk geluid in die richting uiterst serieus. Ze weten gewoon dat mannen het in zich kunnen hebben, maar weten alleen niet hoe groot het gevaar is, dat je daar tegenaan loopt.

En bij marokkanen? Ik weet wel dat die een grotere neiging tot overwicht hebben, zeker in het huwelijk, of als vader, en daarbij nogal eens een behoorlijk grote bek op kunnen zetten. die sfeer zou eerder tot meppen kunnen leiden. Maar ik heb geen idee hoeveel het in praktijk voor komt. Meppen komt zeker vaker voor, als mensen onder druk staan, onderdrukt worden, of machteloos zijn. Dat kan ik me bij marokkanen ook wel voorstellen. Maar je weet beter dan ik hoe dat zit.

Ik maak er makkelijk een grap over, omdat ik de neiging totaal mis. Het is me trouwens wel eens gebeurt, en dat was voor mij meteen aanleiding om de relatie uit te maken. Als je dáar al toe overgaat, dan is de relatie blijkbaar zo mis, dat het geen zin meer heeft, vind ik.

Verder steun ik die vrouwenstrijd zo hardgrondig, dat ik me ook meen te kunnen permitteren om er grappen over te maken. Maar dat weet jij natuurlijk niet..

ZwYgStErr
21-03-03, 17:22
Geplaatst door Maarten
He zwijgster!,

Zeg, je was toch niet geschrokken he, van die was-ophang agressie he?
Je reageert namelijk niet.. Ik had minstens gedacht wel teruggepakt te worden.
Mark heeft namelijk volkomen gelijk. Je moet gewoon geen grappen over vrouwenmishandeling maken.
Er zijn genoeg vrouwen die daar iets mee te maken gehad hebben, en die hebben nogal wat twijfels over mannen, en die nemen elk geluid in die richting uiterst serieus. Ze weten gewoon dat mannen het in zich kunnen hebben, maar weten alleen niet hoe groot het gevaar is, dat je daar tegenaan loopt.

En bij marokkanen? Ik weet wel dat die een grotere neiging tot overwicht hebben, zeker in het huwelijk, of als vader, en daarbij nogal eens een behoorlijk grote bek op kunnen zetten. die sfeer zou eerder tot meppen kunnen leiden. Maar ik heb geen idee hoeveel het in praktijk voor komt. Meppen komt zeker vaker voor, als mensen onder druk staan, onderdrukt worden, of machteloos zijn. Dat kan ik me bij marokkanen ook wel voorstellen. Maar je weet beter dan ik hoe dat zit.

Ik maak er makkelijk een grap over, omdat ik de neiging totaal mis. Het is me trouwens wel eens gebeurt, en dat was voor mij meteen aanleiding om de relatie uit te maken. Als je dáar al toe overgaat, dan is de relatie blijkbaar zo mis, dat het geen zin meer heeft, vind ik.

Verder steun ik die vrouwenstrijd zo hardgrondig, dat ik me ook meen te kunnen permitteren om er grappen over te maken. Maar dat weet jij natuurlijk niet..

Hiero :zwaai:.

Ik was niet geschrokken hoor. Ben wel erger gewend dan dat :).

Vooral als ik jou moet geloven, dan word ik kennelijk vaak geneg in mekaar geramd.
Jij kan het weten :)

Er was laatst een onderzoek/statistieken hier geplaatst, waarin mishandeling onder allochtone en autochtone vrouwen werd belicht. Daaruit kwam dat mishandeling meer voorkwam bij de autochtone vrouw en door de autochtone man. Weet niet hoe betrouwbaar dat onderzoek was, maagoeT.

Het is jou gebeurd? Ben je door je vrouwtje in mekaar gebeukt? Nijmeegs mietje, ik herzie mijn mening over Tomas, en vinnem eigenlijk toch wel een stoere bink in vergelijking met jou :hihi:.

Ik ken je 'vrouwenstrijd' heb je vaak genoeg over verteld, dat je de vrouwenemanciaptie hebt meegemaakt enzo. Opa :p.

-Zs-

Maarten
24-03-03, 23:35
Geplaatst door ZwYgStErr


Vooral als ik jou moet geloven, dan word ik kennelijk vaak geneg in mekaar geramd.
Jij kan het weten :)

Ach…. guttegutte gut.. d’r moet weer eens een marokkaans lefkutje ageren tegen een suggestie over vrouwenmishandeling! SORRY HOOR! Was effe kwijt, dat de marokkaansen hun hoofd sinds hirsi ali liever nog in tien soorten hoofddoeken steken, dan in de realiteit van hun vrouwen…
Had ik niet gezegd, dat jij waarschijnlijk beter zou weten hoe het zat? Wat zit je dan hier weer te hetzen, trutje? En zo te lezen weet je niks, en wil je ook niks weten.


Er was laatst een onderzoek/statistieken hier geplaatst, waarin mishandeling onder allochtone en autochtone vrouwen werd belicht. Daaruit kwam dat mishandeling meer voorkwam bij de autochtone vrouw en door de autochtone man.

Terwijl die Marokkaansen en Turksen toch allemaal bij het minste geringste als gekken naar de politie hollen, he zwijgster??? :hihi:
Alweer eentje die nog nooit een blijf-van-mn-lijf huis van binnen heeft gezien, en ook níets wil weten van wat daar rond loopt!..


Ben je door je vrouwtje in mekaar gebeukt?

De eerste vrouw die dat zou lukken, die moet nog geboren worden.

Ga jij maar fijn verder met “sterke” mannen adoreren. Verbaas je dan verder maar niet waar je dan uitkomt.

ZwYgStErr
25-03-03, 19:45
Geplaatst door Maarten
Ach…. guttegutte gut.. d’r moet weer eens een marokkaans lefkutje ageren tegen een suggestie over vrouwenmishandeling! SORRY HOOR! Was effe kwijt, dat de marokkaansen hun hoofd sinds hirsi ali liever nog in tien soorten hoofddoeken steken, dan in de realiteit van hun vrouwen…
Had ik niet gezegd, dat jij waarschijnlijk beter zou weten hoe het zat? Wat zit je dan hier weer te hetzen, trutje? En zo te lezen weet je niks, en wil je ook niks weten.



Terwijl die Marokkaansen en Turksen toch allemaal bij het minste geringste als gekken naar de politie hollen, he zwijgster??? :hihi:
Alweer eentje die nog nooit een blijf-van-mn-lijf huis van binnen heeft gezien, en ook níets wil weten van wat daar rond loopt!..



De eerste vrouw die dat zou lukken, die moet nog geboren worden.

Ga jij maar fijn verder met “sterke” mannen adoreren. Verbaas je dan verder maar niet waar je dan uitkomt.

Marokkaans lefkutje? Trutje? Waarom zo gemeen? :moe:

Waarom zou ik in Godsnaam beter weten hoe het zit met vrouwenmishandeling???

Ik heb idd nog nooit een "Blijf-van-mijn-lijf-huis" van binnen gezien. Maar ik weet wel wat daar rondloopt. En hoezo ik WIL niets weten van wat daar gaande is?

Waarom denk je mij te kennen? En trek je zo snel conclusies? Nadat je een paar reacties van me hebt gelezen denk jij te weten wat ik wel en niet weet en wat ik wel of niet wil weten? Peleeeez :rolleyes:.

Je zou je verbazen over wat ik allemaal wel niet weet meneer.

En verder zal ik mij niet verlagen tot scheldwoorden gebruiken, die zogenaamd denigrerend bedoeld zijn, zoals jij dat hebt gedaan :jammer:. Zo ken ik je helemaal niet ...
-Zs-

oetlul _|_

Mark
25-03-03, 20:57
Geplaatst door Maarten
Ach…. guttegutte gut.. d’r moet weer eens een marokkaans lefkutje ageren tegen een suggestie over vrouwenmishandeling! SORRY HOOR! Was effe kwijt, dat de marokkaansen hun hoofd sinds hirsi ali liever nog in tien soorten hoofddoeken steken, dan in de realiteit van hun vrouwen…
Had ik niet gezegd, dat jij waarschijnlijk beter zou weten hoe het zat? Wat zit je dan hier weer te hetzen, trutje? En zo te lezen weet je niks, en wil je ook niks weten.



Terwijl die Marokkaansen en Turksen toch allemaal bij het minste geringste als gekken naar de politie hollen, he zwijgster??? :hihi:
Alweer eentje die nog nooit een blijf-van-mn-lijf huis van binnen heeft gezien, en ook níets wil weten van wat daar rond loopt!..



De eerste vrouw die dat zou lukken, die moet nog geboren worden.

Ga jij maar fijn verder met “sterke” mannen adoreren. Verbaas je dan verder maar niet waar je dan uitkomt.


Maarten heeft meerdere persoonlijkheden?????? :maf3:

ReTiCeNtt
25-03-03, 20:59
Geplaatst door Mark
Maarten heeft meerdere persoonlijkheden?????? :maf3:

Ja zo te zien wel...

Waarom maaktie niet net als iedere andere prikker gewoon een andere nick aan, en gaat daaronder iedereen aan wie die een hekel heeft gewoon de huid volschelden...

Tenminste ik heb gehoord dat mensen dat best vaak doen, ik niet :engel:

ReT

Mark
25-03-03, 21:02
Ik heb hier nog nooit onder een andere naam geprikt, ben te lui om een profiel te maken.

Maar misschien zou dat wel leuk zijn, zeker nu er hier mensen rondlopen die weten wie ik echt ben ;)

Puk
25-03-03, 21:09
Geplaatst door ZwYgStErr
Marokkaans lefkutje? Trutje? Waarom zo gemeen? :moe:

Waarom zou ik in Godsnaam beter weten hoe het zit met vrouwenmishandeling???

Ik heb idd nog nooit een "Blijf-van-mijn-lijf-huis" van binnen gezien. Maar ik weet wel wat daar rondloopt. En hoezo ik WIL niets weten van wat daar gaande is?

Waarom denk je mij te kennen? En trek je zo snel conclusies? Nadat je een paar reacties van me hebt gelezen denk jij te weten wat ik wel en niet weet en wat ik wel of niet wil weten? Peleeeez :rolleyes:.

Je zou je verbazen over wat ik allemaal wel niet weet meneer.

En verder zal ik mij niet verlagen tot scheldwoorden gebruiken, die zogenaamd denigrerend bedoeld zijn, zoals jij dat hebt gedaan :jammer:. Zo ken ik je helemaal niet ...
-Zs-

oetlul _|_

Ik ben bang dat Maarten mijn aanwijzingen iets te serieus genomen heeft.

Sorry.

ReTiCeNtt
25-03-03, 21:11
Geplaatst door Puk
Ik ben bang dat Maarten mijn aanwijzingen iets te serieus genomen heeft.

Sorry.

dus jij ziet hier achter.

Dan neem ik het niet al te serieus :hihi:.

Dat hij zoiezo naar je luistert en dan nog adviezen van je aanneemt :verward:.

Wastie wel nuchter?

ReT

Puk
25-03-03, 21:19
Geplaatst door ReTiCeNtt
dus jij ziet hier achter.

Dan neem ik het niet al te serieus :hihi:.

Dat hij zoiezo naar je luistert en dan nog adviezen van je aanneemt :verward:.

Wastie wel nuchter?

ReT

Nee, anderom... ik was niet nuchter.

En dan gaat Maarten me plotseling wél serieus nemen!

:confused:

Mark
25-03-03, 21:22
Er is hier maar 1 iemand die ik serieus neem, maar ik heb Splijtstof al een tijd niet meer gezien... is ie geband ofzo??

Orakel
25-03-03, 21:28
Geplaatst door Mark
Ik heb hier nog nooit onder een andere naam geprikt, ben te lui om een profiel te maken.

Maar misschien zou dat wel leuk zijn, zeker nu er hier mensen rondlopen die weten wie ik echt ben ;)

Wacht, wacht.....

Niks zeggen.....

Uhhmmmmm....

Klein Essink?

:verward:

Maarten
26-03-03, 10:08
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om hier te vertrekken om een aantal redenen. Maar aan de top staat de manier waarop Marokkanen op de site met vrouwenkwesties omgaan. Die zijn 100% taboe, en alleen maar aanleiding voor verzet of grappen. Ik vind dat volstrekt ongeloofwaardig.

Ik heb eigenlijk gewoon geen zin meer om te luisteren en begrip op te brengen voor allerlei klachten, als mensen totaal geen boodschap hebben aan dit soort ellende. Sinds Hirsi Ali zit die deur helemáal dicht. En als marokkaanse meiden er dan óok nog eens luchtigjes en zelfgenoegzaam over doen, dan heb ik het eigenlijk wel gezien. De emmer en de druppel..
Dit soort ontkenningen vreet ik gewoon niet.

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:10
Geplaatst door Maarten
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om hier te vertrekken om een aantal redenen. Maar aan de top staat de manier waarop Marokkanen op de site met vrouwenkwesties omgaan. Die zijn 100% taboe, en alleen maar aanleiding voor verzet of grappen. Ik vind dat volstrekt ongeloofwaardig.

Ik heb eigenlijk gewoon geen zin meer om te luisteren en begrip op te brengen voor allerlei klachten, als mensen totaal geen boodschap hebben aan dit soort ellende. Sinds Hirsi Ali zit die deur helemáal dicht. En als marokkaanse meiden er dan óok nog eens luchtigjes en zelfgenoegzaam over doen, dan heb ik het eigenlijk wel gezien. De emmer en de druppel..
Dit soort ontkenningen vreet ik gewoon niet.

Waar en wanneer heb ik ooit iets ontkend?

ReT

Tomas
26-03-03, 10:15
Dit topic loopt volgens mij helemaal uit de hand!

Ik weet niet precies of ik daar ergens schuld aan heb...?

Mark
26-03-03, 10:17
Geplaatst door Orakel
Wacht, wacht.....

Niks zeggen.....

Uhhmmmmm....

Klein Essink?

:verward: 29 jaar oud? ;)

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:18
Geplaatst door Tomas
Dit topic loopt volgens mij helemaal uit de hand!

Ik weet niet precies of ik daar ergens schuld aan heb...?

Waarom zou jij daar schuld aan hebben?

Kdenk eerder dat het ligt aan de Nijmegenaar :rolleyes:.

ReT

P.s. Mark zei dat je weg was? :confused:

Tomas
26-03-03, 10:21
Geplaatst door ReTiCeNtt
Waarom zou jij daar schuld aan hebben?

Kdenk eerder dat het ligt aan de Nijmegenaar :rolleyes:.

ReT

P.s. Mark zei dat je weg was? :confused:

Nou, ik begon met grapjes over het slaan van m'n vrouw. Terwijl dat helemaal niet waar was, want ik heb net 4 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik daar weer 's in geslagen was door m'n vrouw.

Waar heeft Mark dat beweerd? Ik vergeet gewoon af en toe wat ik allemaal onder welke nick beweer. Valt ook niet mee hoor. Ik ben dan ook maar gestopt met Ron, dat werd me gewoon te veel.

Mark
26-03-03, 10:22
Geplaatst door ReTiCeNtt

P.s. Mark zei dat je weg was? :confused:

?? heb ik dat gezegd??

Mark
26-03-03, 10:23
Ik heb mijn vriendin met een mooie elleboogstoot in mijn slaap wel eens een blauw oog gegeven.

leg dat maar eens uit op de verjaardag van haar moeder de volgende dag :p

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:24
Geplaatst door Tomas
Nou, ik begon met grapjes over het slaan van m'n vrouw. Terwijl dat helemaal niet waar was, want ik heb net 4 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik daar weer 's in geslagen was door m'n vrouw.

Waar heeft Mark dat beweerd? Ik vergeet gewoon af en toe wat ik allemaal onder welke nick beweer. Valt ook niet mee hoor. Ik ben dan ook maar gestopt met Ron, dat werd me gewoon te veel.

Ik zeg niets meer over het slaan van vrouwen. Maarten vindt dat kennelijk te aanstotend als een 'Marokkaans meisje' grapjes maakt over vrouwenmishandeling. Want iedereen weet dat alleen Marokkaanse vrouwen worden geslagen :).

Dus ik laat de onsmakelijke misschien zelfs wel sadistische humor aan jullie over :).

ReT

En ja Mark dat heb je gezegd, bij WSdB. Of had je het over Simon? Khaal die 2 altij door elkaar...:confused:.

Tomas
26-03-03, 10:25
Geplaatst door Mark
Ik heb mijn vriendin met een mooie elleboogstoot in mijn slaap wel eens een blauw oog gegeven.

leg dat maar eens uit op de verjaardag van haar moeder de volgende dag :p

Je vriendin is toch Moslim? Ach, die weten dat wel te waarderen.

Tomas
26-03-03, 10:27
Geplaatst door ReTiCeNtt

En ja Mark dat heb je gezegd, bij WSdB. Of had je het over Simon? Khaal die 2 altij door elkaar...:confused:.

Mij en Simon door elkaar????

Dat is de enige nick die niet van mij is op dit PB!!

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:28
Geplaatst door Tomas
Je vriendin is toch Moslim? Ach, die weten dat wel te waarderen.

:mad:.

Niet waar Maarten bij is!

Oh nee, jij bent een autochtone man, jij mag dat wel :).

ReT

P.s. denk je dat Maarten het ook erg zal vinden als ik lach?

Mark
26-03-03, 10:32
Geplaatst door Tomas
Je vriendin is toch Moslim? Ach, die weten dat wel te waarderen.

Ze geloofden me dat het een ongelukje was, was wel anders geweest als ik Marokkaans was geweest ;)

Retcinett/zw: ik heb op wsdb gezegd dat Tomas weg moest zodat ik de autochtoon ben met de meeste berichten ;)

Tomas
26-03-03, 10:33
Geplaatst door ReTiCeNtt
:mad:.

Niet waar Maarten bij is!

Oh nee, jij bent een autochtone man, jij mag dat wel :).

ReT

P.s. denk je dat Maarten het ook erg zal vinden als ik lach?

Ik denk dat Maarten even in een dipje zit. Een soort van generalisatieoverdosiscrisis.

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:33
Geplaatst door Tomas
Mij en Simon door elkaar????

Dat is de enige nick die niet van mij is op dit PB!!

:hihi: Ik vin'Simon anders wel ok :)

ReT

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:35
Geplaatst door Mark
Ze geloofden me dat het een ongelukje was, was wel anders geweest als ik Marokkaans was geweest ;)

Retcinett/zw: ik heb op wsdb gezegd dat Tomas weg moest zodat ik de autochtoon ben met de meeste berichten ;)

Hey! Jullie gaan nu wel een beetje ver :mad:.

Ow ok, verkeerd begrepen kennelijk :).

Zw? Who that? :ego:

ReT

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:36
Geplaatst door Tomas
Ik denk dat Maarten even in een dipje zit. Een soort van generalisatieoverdosiscrisis.

Moet hij dat op mij afreageren?

:moe:

ReT

Mark
26-03-03, 10:39
Geplaatst door ReTiCeNtt
Moet hij dat op mij afreageren?

:moe:

ReT


joh als Marokkaans meisje heb je toch al zoveel mishandeling meegemaakt dat dit er nog wel bij kan toch?


of ga ik nu weer te ver? :wat?!:

Tomas
26-03-03, 10:40
Geplaatst door ReTiCeNtt
Moet hij dat op mij afreageren?

:moe:

ReT

Ja hallo! Jij bent toch een vrouw? Waar moet je anders op afreageren?

Het is wel lekker weer trouwens.

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:43
Geplaatst door Mark
joh als Marokkaans meisje heb je toch al zoveel mishandeling meegemaakt dat dit er nog wel bij kan toch?


of ga ik nu weer te ver? :wat?!:

Nee hoor.

Kbedoel...je zegt toch gewoon de waarheid :).

Tenminste als ik Maarten moet geloven...

ReT

ReTiCeNtt
26-03-03, 10:45
Geplaatst door Tomas
Ja hallo! Jij bent toch een vrouw? Waar moet je anders op afreageren?

Het is wel lekker weer trouwens.

Niet alleen vrouw, MAROKKAANSE VROUW ... :rolleyes:.

Ik kan er niet van genieten, moet de hele tijd thuis zitten, ach ja, jij kent het vast wel :aanwal:

ReT

Tomas
26-03-03, 10:53
Geplaatst door ReTiCeNtt
Niet alleen vrouw, MAROKKAANSE VROUW ... :rolleyes:.

Ik kan er niet van genieten, moet de hele tijd thuis zitten, ach ja, jij kent het vast wel :aanwal:

ReT

Ik ben slim. Ik hang de was buiten met dit weer. Daar kan ze lekker niks van zeggen!

Ik zou bijna de auto gaan wassen, ware het niet dat ik weer 's een huurauto heb.

nouwra
26-03-03, 11:02
meskiena, arme Zwijgster, gaat het nog? Hebben wie die autochtoon met zijn denigrerende opmerkingen er ook nog eens bij... :jammer:

mannen.......... 1 pot nat :ego:

ReTiCeNtt
26-03-03, 11:04
Geplaatst door Tomas
Ik ben slim. Ik hang de was buiten met dit weer. Daar kan ze lekker niks van zeggen!

Ik zou bijna de auto gaan wassen, ware het niet dat ik weer 's een huurauto heb.

Ja ... jij bent slim :aanwal:

Advies gehad van Maarten misschien?

ReT

ReTiCeNtt
26-03-03, 11:05
Geplaatst door nouwra
meskiena, arme Zwijgster, gaat het nog? Hebben wie die autochtoon met zijn denigrerende opmerkingen er ook nog eens bij... :jammer:

mannen.......... 1 pot nat :ego:

Nou autochtone mannen zijn toch wel een heel ander verhaal.

Vooral Nijmegenaren :jammer:

ReT

Tomas
26-03-03, 11:14
Geplaatst door ReTiCeNtt
Nou autochtone mannen zijn toch wel een heel ander verhaal.

Vooral Nijmegenaren :jammer:

ReT

Nee, dan Gelderse...

Maarten
26-03-03, 18:06
Geplaatst door Tomas
Dit topic loopt volgens mij helemaal uit de hand!

Ik weet niet precies of ik daar ergens schuld aan heb...?

Nee..

En met reci heeft het ook niks te maken, hoewel die hier staat te krakelen dat het om haar gaat. Geen idee waar dat vandaan komt. Wel weer typisch vrouwelijk trouwens.

(standaardgrap trouwens: Een man zegt, dat vrouwen zich kritiek op vrouwen altijd zo persoonlijk aantrekken.. Daarop staan 3 vrouwen verontwaardigd op: Nou, ik níet hoor! :hihi: )

Tomas, heb jij wel eens één goed topic over marokkaanse vrouwen gezien op dit forum??
Nou, ik niet!
Wel natuurlijk een hoop gekrakeel over hoe koek en ei alles is, en strijdlustigheid over hoofddoeken en zo..
Maar een echt zinnig topic?? Nou, het is simpel hoor: De situaties van marokkaanse vrouwen zijn gewoon GEEN NIEUWS.
Nou, dat vind ik diep droevig hoor. Ik bedoel, ik heb maar af en toe iets te maken met marokkaanse vrouwen, maar zie dan meestal al snel van alles. Marokkaanse meiden zouden beter moeten weten, maar die hoor je dus ook niet.

Bekijk ook het Hirsi-effect maar. Marokkanen die je de grootste lol, door je mond over die dingen te houden. Maakt niet uit of het klopt wat je zegt of niet, je krijgt er meteen het grootste gedonder mee. De eerste Marokkaanse die er een boek over schrijft, die ligt er meteen gegarandeerd uit. Er zou eens iets niet kloppen in eigen kring, nou berg je maar..

Misschien is het een dip Tomas, maar ik merk al een half jaartje, dat ik dit gewoon niet meer vreet. Mij begint de belangstelling voor Marokkanen gewoon over te gaan, als ik merk dat ze het zelf niet voor hun eigen mensen hebben..

ReTiCeNtt
26-03-03, 19:58
Geplaatst door Maarten
Nee..

En met reci heeft het ook niks te maken, hoewel die hier staat te krakelen dat het om haar gaat. Geen idee waar dat vandaan komt. Wel weer typisch vrouwelijk trouwens.

(standaardgrap trouwens: Een man zegt, dat vrouwen zich kritiek op vrouwen altijd zo persoonlijk aantrekken.. Daarop staan 3 vrouwen verontwaardigd op: Nou, ik níet hoor! :hihi: )

Tomas, heb jij wel eens één goed topic over marokkaanse vrouwen gezien op dit forum??
Nou, ik niet!
Wel natuurlijk een hoop gekrakeel over hoe koek en ei alles is, en strijdlustigheid over hoofddoeken en zo..
Maar een echt zinnig topic?? Nou, het is simpel hoor: De situaties van marokkaanse vrouwen zijn gewoon GEEN NIEUWS.
Nou, dat vind ik diep droevig hoor. Ik bedoel, ik heb maar af en toe iets te maken met marokkaanse vrouwen, maar zie dan meestal al snel van alles. Marokkaanse meiden zouden beter moeten weten, maar die hoor je dus ook niet.

Bekijk ook het Hirsi-effect maar. Marokkanen die je de grootste lol, door je mond over die dingen te houden. Maakt niet uit of het klopt wat je zegt of niet, je krijgt er meteen het grootste gedonder mee. De eerste Marokkaanse die er een boek over schrijft, die ligt er meteen gegarandeerd uit. Er zou eens iets niet kloppen in eigen kring, nou berg je maar..

Misschien is het een dip Tomas, maar ik merk al een half jaartje, dat ik dit gewoon niet meer vreet. Mij begint de belangstelling voor Marokkanen gewoon over te gaan, als ik merk dat ze het zelf niet voor hun eigen mensen hebben..

Wat een zeikwijf zeg!

Als je het hier echt zo fucked up vindt, wie houdt je dan tegen om weg te gaan? Ik niet iig :).

ReT