PDA

Bekijk Volledige Versie : De dictator, (financial) terrorist Bush is opgestaan. The dictator has spoken!



Wizdom
16-03-03, 13:01
De moderne dictatuur doet zijn intrede. Deze dictatuur gaat gepaart met leugens en verdraaien van feiten, omkeren van bewijslast en negeren van publieke opinie. Het gebruiken van economische druk en het negeren van andere standpunten.

De slogan lijkt wel hoe vaker je de leugen herhaalt hoe aanneemlijker die zou moeten worden? Dat moeten ze gedacht hebben. Goedkope leugens wel te verstaan.

DangeroUS?

Puk
16-03-03, 13:46
Geplaatst door Wizdom
De moderne dictatuur doet zijn intrede. Deze dictatuur gaat gepaart met leugens en verdraaien van feiten, omkeren van bewijslast en negeren van publieke opinie. Het gebruiken van economische druk en het negeren van andere standpunten.

De slogan lijkt wel hoe vaker je de leugen herhaalt hoe aanneemlijker die zou moeten worden? Dat moeten ze gedacht hebben. Goedkope leugens wel te verstaan.

DangeroUS?

Verrek! Ik dacht dat dat stukje over Saddam ging. Is namelijk veel meer van toepassing op de Fantastische Leider van Irak die door alle moslims zo bewonderd wordt omdat hij de enige islamiet is die het, naast OBL, durft op te nemen tegen het Vrije Westen.

Het Irakese volk schijnt daar weer anders over te denken...

Wizdom
16-03-03, 17:25
Geplaatst door Puk
Verrek! Ik dacht dat dat stukje over Saddam ging. Is namelijk veel meer van toepassing op de Fantastische Leider van Irak die door alle moslims zo bewonderd wordt omdat hij de enige islamiet is die het, naast OBL, durft op te nemen tegen het Vrije Westen.

Het Irakese volk schijnt daar weer anders over te denken...

Puk, je bent een genie in verkeerde interpretaties!

Puk
16-03-03, 17:40
Geplaatst door Wizdom
Puk, je bent een genie in verkeerde interpretaties!

Da's waar. Maar dat komt dan weer doordat er soms zúlke onwaarschijnlijke stellingen aan mij voorbij trekken!

Bijvoorbeeld dat Saddam een vredesduif is.

Dat gelooft toch ook niemand?

Of dat Frankrijk, Duitsland, Rusland en China enige interesse zouden hebben in het welzijn van het Irakese volk...

Hahahaha... ja, die is ook heel gek!

Wizdom
16-03-03, 17:46
Geplaatst door Puk
Da's waar. Maar dat komt dan weer doordat er soms zúlke onwaarschijnlijke stellingen aan mij voorbij trekken!

Bijvoorbeeld dat Saddam een vredesduif is.

Dat gelooft toch ook niemand?

Of dat Frankrijk, Duitsland, Rusland en China enige interesse zouden hebben in het welzijn van het Irakese volk...

Hahahaha... ja, die is ook heel gek!

Ik heb niemand horen beweren dat Saddam een vredesduif is. Maar zowel Bush als Sharon doen voor Saddam niet onder. Bush is bereid 100.000en onschuldige mensen te vermoorden en Sharon heeft al een aantal genocides achter de rug en is met verse bezig.

De Butcher Sharon en zijn kornuiten, horen volgens Bush kwablijkelijk niet bij het as van het kwaad, maar ze hebben er wel alle kenmerken van.

NIS1
16-03-03, 18:34
Nu hoor ik Puk niet meer :usa: