PDA

Bekijk Volledige Versie : Kangoeroe na twee jaar terecht



Mark
16-03-03, 20:17
Kangoeroe na twee jaar terecht

Uitgegeven: 16 maart 2003 16:32
AZELO - Na twee jaar is een vermiste kangoeroe weer terug bij zijn eigenaar in Bornerbroek. De politie trof het dier om half zeven zondagmorgen aan op de A1 tussen Azelo en Rijssen. Volgens de politie Twente hebben jachtopzieners de skippy bewusteloos geschoten en hem daarna gevangen.

De A1 werd er een kwartier voor afgezet. Een medewerker van de ANWB had de kangoeroe ontdekt en de politie getipt. De politie weet niet of zich gevaarlijke situaties op de A1 hebben voorgedaan. Na drie mislukte pogingen schoten de jachtopzieners de vierde keer raak.

De eigenaar uit Bornerbroek was dolgelukkig dat hij na twee jaar zijn kangoeroe weer in de armen kon sluiten, aldus de politie.




Knap dat ie twee winters heeft overleefd! Wat een avonturen moet ie hebben meegemaakt! :wohaa:

Joesoef
16-03-03, 20:45
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nieuws is aan een kangeroe die avonturen beleeft. Ik heb jaren lang naar een tv serie gekeken over de avonturen van een kangeroe.

Het zo dus pas nieuws zijn als het ging om een kangeroe die geen avonturen beleeft.............

Maarten
17-03-03, 04:27
Hier is volop sprake van geen avontuur!...
Het beest heeft 2 jaar lang naar een vrouwtje lopen zoeken..
Noem dat maar geen nieuws!
Voor dat beest was het zeker geen nieuws..
maar wel groot nieuws, dat er steeds maar niks nieuws was.

Vermoedelijk heeft ie in een mcDonnalds overwintert.
Daar dachten ze dat de leiding 'm georganiseerd had..

Simon
17-03-03, 09:01
Nou maar hopen dat mijn krokodil Bert ook weer eens thuis komt.

Simon

Waterval
17-03-03, 09:18
... hij was misschien gewoon op zoek naar de Grote KanGoeroe....

Donna
17-03-03, 09:54
Geplaatst door Mark
Na twee jaar is een vermiste kangoeroe weer terug bij zijn eigenaar in Bornerbroek.

Nou gelukkig! Ik maakte me al zorgen... :p

Orakel
17-03-03, 21:02
Geplaatst door Simon
Nou maar hopen dat mijn krokodil Bert ook weer eens thuis komt.

Simon

:D :melig2: