PDA

Bekijk Volledige Versie : Na eerst als vis terug te komen is God nu teruggekomen als Aubergine !!!!!!!!!!!!



Mark
18-03-03, 12:03
Aubergine seeds spell out 'Allah'

An Indian woman cut open an aubergine to find seeds spelling out the word Allah.

http://www.ananova.com/images/web/46462.jpg

Visitors are now flocking to see the aubergine at a house in Mendhasal village, near Bhubaneswar.

Oriya language daily, Sambad, reports the aubergine was bought from the local market.

Muhammad Khalil's wife sliced open the vegetable. She noticed the seeds read 'Allah' in Urdu script.

She informed the Imam who ordered the vegetable to be kept in a mosque for offering prayers.

Hundreds of Muslims are converging on the mosque to see the vegetable.

Hamza-T
18-03-03, 16:21
Wil dat zeggen dat die aubergine God zelf is?

ReTiCeNtt
18-03-03, 17:17
Geplaatst door Hamza-T
Wil dat zeggen dat die aubergine God zelf is?

Exactly! :)

En hoezo teruggekomen? Is God ooit weggeweest dan?

ReT

Tomas
18-03-03, 17:33
Geplaatst door Mark
She noticed the seeds read 'Allah' in Urdu script.


Tja.. Dat kan als je schrift niet zo heel veel anders is dan de willekeurige patronen van zaadjes in een willekeurige vrucht.

Dat zal in het sierlijke Gelders niet zo snel gebeuren.

Nou ja, buiten het Nijmeegs dan. Maar da's dan ook een verhaal apart.

ReTiCeNtt
18-03-03, 17:35
Geplaatst door Tomas
Tja.. Dat kan als je schrift niet zo heel veel anders is dan de willekeurige patronen van zaadjes in een willekeurige vrucht.

Dat zal in het sierlijke Gelders niet zo snel gebeuren.

Nou ja, buiten het Nijmeegs dan. Maar da's dan ook een verhaal apart.

Wanneer ga jij ons dat aparte verhaal vertellen, van alles wat ook maar enigzins met Nijmegen te maken heeft?

Trouwens, ik zie het woordje Allah in het Arabisch nu ook in mijn gordijn staan :)

ReT

Tomas
18-03-03, 17:40
Geplaatst door ReTiCeNtt
Trouwens, ik zie het woordje Allah in het Arabisch nu ook in mijn gordijn staan :)


Tja.. Dat kan gebeuren als je gordijnen niet zo heel anders zijn dan samengklitte strengen wol.

Dat heb je niet zo snel met Gelderse stoffen. Die zijn erg degelijk en precies.

Nou, buiten het Nijmeegse materiaal dan. Maar ja, da's een verhaal apart.

Vriend
18-03-03, 17:40
Gistere he ging ik naar de wc en toen ik klaar was en naar beneden keek...ehhh...laat maar :nerd:

Tomas
18-03-03, 17:42
Geplaatst door Vriend
Gistere he ging ik naar de wc en toen ik klaar was en naar beneden keek...ehhh...laat maar :nerd:

Tja...

Etc.

ReTiCeNtt
18-03-03, 17:46
Geplaatst door Tomas
Tja.. Dat kan gebeuren als je gordijnen niet zo heel anders zijn dan samengklitte strengen wol.

Dat heb je niet zo snel met Gelderse stoffen. Die zijn erg degelijk en precies.

Nou, buiten het Nijmeegse materiaal dan. Maar ja, da's een verhaal apart.

I'm getting more and more curious naar dat verhaal dat zo apart is :vreemd:.

ReT

Orakel
18-03-03, 21:01
Geplaatst door EdV
God is overal.

.... in de carburateur.....

Ed

:hihi:

Heppie de auto stuk Ed?

manc
18-03-03, 21:06
Geplaatst door Hamza-T
Wil dat zeggen dat die aubergine God zelf is?

Ja, immers die imam en zijn volgenlingen besloten de aubergine te aanbidden....


Hey, waren er ook niet nikes met het woord 'allah'?

Orakel
18-03-03, 21:22
Geplaatst door manb

Hey, waren er ook niet nikes met het woord 'allah'?

http://www.nationislam.com/files/SIGNS_files/nike.jpg

Marsipulami
18-03-03, 21:45
Tsss, wat voor godslasterlijke thread is me dat hier. :( .

Mark
18-03-03, 21:50
Geplaatst door Marsipulami
Tsss, wat voor godslasterlijke thread is me dat hier. :( .

Wat is er Mars?

Orakel
18-03-03, 21:52
Geplaatst door Marsipulami
Tsss, wat voor godslasterlijke thread is me dat hier. :( .

Godslasterlijk is met een hoofdletter G, jij ketter :melig2:

Marsipulami
18-03-03, 22:03
Geplaatst door Mark
Wat is er Mars?


Ik vind dat mensen elkaar moeten respecteren over levensbeschouwelijke grenzen heen.

Marsipulami
18-03-03, 22:05
Geplaatst door Orakel
Godslasterlijk is met een hoofdletter G, jij ketter :melig2:

God schrijf je enkel met een hoofdletter als het om een zelfstandig naamwoord gaat en niet als het een bijvoeglijk naamwoord is. Ga een inburgeringscursus volgen jij k-marokkaan.

Tomas
18-03-03, 22:08
Geplaatst door Marsipulami
..over levensbeschouwelijke grenzen heen.

Hoe heet dat gebied eigenlijk?

Orakel
18-03-03, 22:11
Geplaatst door Marsipulami
God schrijf je enkel met een hoofdletter als het om een zelfstandig naamwoord gaat en niet als het een bijvoeglijk naamwoord is. Ga een inburgeringscursus volgen jij k-marokkaan.

Uhh uhh, dat is tegenwoordig een geuzennaam en dan is het met een hoofdletter: K-Marokkaan. :ego:

Marsipulami
18-03-03, 22:23
Geplaatst door Orakel
Uhh uhh, dat is tegenwoordig een geuzennaam en dan is het met een hoofdletter: K-Marokkaan. :ego:

Anyway ik heb een hekel aan Marokkanen die hun ouders minachten en hun identiteit als moslim verloochenen omdat ze de illussie koesteren dat ze dan beter geaccepteerd zouden worden door de autochtonen. Respect voor anderen begint bij zelfrespect.

Puk
18-03-03, 22:27
Geplaatst door Marsipulami
Anyway ik heb een hekel aan Marokkanen die hun ouders minachten en hun identiteit als moslim verloochenen omdat ze de illussie koesteren dat ze dan beter geaccepteerd zouden worden door de autochtonen. Respect voor anderen begint bij zelfrespect.

Owww... is dat je probleem!

Tomas
18-03-03, 22:27
Geplaatst door Marsipulami
Anyway ik heb een hekel aan Marokkanen die hun ouders minachten en hun identiteit als moslim verloochenen omdat ze de illussie koesteren dat ze dan beter geaccepteerd zouden worden door de autochtonen. Respect voor anderen begint bij zelfrespect.

Accepteer dan ook dat je gewoon een racistische katholieke hollandershatende Belg bent. Net zoals de rest van Antwerpen.

Dat is een begin.

Marsipulami
18-03-03, 22:42
Geplaatst door Tomas
Accepteer dan ook dat je gewoon een racistische katholieke hollandershatende Belg bent. Net zoals de rest van Antwerpen.

Dat is een begin.

Ik ben geen racist. Ik ben zelfs een gematigd tegenstander van het installeren van een VS-bestuur in Nederland na de noodzakelijke precisiebombardementen op Rotterdam, Amsterdam, Gouda en Den Haag.

Ik ben een originele zelfkritisch ingestelde ruimdenkende katholiek met sympathie voor de moslims die een hekel heeft aan al die met de wind meedraaiende bekrompen reformatorische christenen die net als athe๎sten hun eigen zienswijze voortdurend aan anderen willen opdringen. :fpiraat:

Orakel
20-03-03, 22:14
Geplaatst door Marsipulami
Anyway ik heb een hekel aan Marokkanen die hun ouders minachten en hun identiteit als moslim verloochenen omdat ze de illussie koesteren dat ze dan beter geaccepteerd zouden worden door de autochtonen. Respect voor anderen begint bij zelfrespect.

Is te doorzichtig Mars. Als je een felle discussie wilt ontlokken, zul je toch met iets beters moeten komen. :wink:

Maar hieruit blijkt wel weer dat je dat koloniale ook bij jullie Belgen er niet uit krijgt h้?

Met een beetje salon-solidariteit en je morele superioriteitsgevoel je een beetje tegen de mentale dispositie van de allochtonen aanbemoeien en lekker paternalistisch menen te weten wat goed is voor de ander.

Een beetje een melkreep die tegen de chocaledereep zegt dat ie puur moet blijven.

Marsipulami
20-03-03, 22:22
Geplaatst door Orakel
Is te doorzichtig Mars. Als je een felle discussie wilt ontlokken, zul je toch met iets beters moeten komen. :wink:

Maar hieruit blijkt wel weer dat je dat koloniale ook bij jullie Belgen er niet uit krijgt h้?

Met een beetje salon-solidariteit en je morele superioriteitsgevoel je een beetje tegen de mentale dispositie van de allochtonen aanbemoeien en lekker paternalistisch menen te weten wat goed is voor de ander.

Een beetje een melkreep die tegen de chocaledereep zegt dat ie puur moet blijven.

Ja, je hebt gelijk. Sorry voor mijn post. Ik had hem wel willen verwijderden maar aasgieren als Tomas en Puk hadden hem al gequote. ;)

Orakel
20-03-03, 22:28
Geplaatst door Marsipulami
Ja, je hebt gelijk. Sorry voor mijn post. Ik had hem wel willen verwijderden maar aasgieren als Tomas en Puk hadden hem al gequote. ;)

No worries. Loop ook maar een beetje te dollen.

Ken je al langer dan vandaag, althans dat denk ik.

:)

Orakel
20-03-03, 22:29
O ja, die Puk en THHHHHomas zijn inderdaad erg erg. :fplet:

Marsipulami
20-03-03, 22:36
Geplaatst door Orakel
No worries. Loop ook maar een beetje te dollen.

Ken je al langer dan vandaag, althans dat denk ik.

:)

Ik schaam me rot als ik al die posts lees die ik hier op dit forum heb gezet. Gelukkig is er niemand in mijn ofline bestaan die weet wat voor onzin ik hier vanuit mijn Marsipulami-identiteit via Maroc.nl de wereld in durf sturen.

Orakel
20-03-03, 22:48
Geplaatst door Marsipulami
Ik schaam me rot als ik al die posts lees die ik hier op dit forum heb gezet. Gelukkig is er niemand in mijn ofline bestaan die weet wat voor onzin ik hier vanuit mijn Marsipulami-identiteit via Maroc.nl de wereld in durf sturen.

Als je het niet erg vindt, dan ben ik het ff niet eens met je. ALs het wel erg vindt trouwens ook.

Ik ben nog weinig onzin van je tegen gekomen. Je bent misschien wel orthodox in je moraliteit, maar dat kan de werled tegenwoordig wel goed gebruiken.

Jij vormt (wat mij betreft) samen met Donna en Maarten een beetje het morele steun en geweten van dit PB.

Hier stond nog veel meer, maar ik ben errug moe en begin inconsistente wartaal uit te slaan.

Marsipulami
20-03-03, 23:19
Geplaatst door Orakel
Ik ben nog weinig onzin van je tegen gekomen. Je bent misschien wel orthodox in je moraliteit, maar ...

Virtueel ben ik een pak orthodoxer dan in werkelijkheid. Morele ortodoxie is een goed middel om Hollanders op de kast te krijgen. Bij afwezigheid van Hollanders voel ik veel minder de behoefte om de puntjes op de morele ortodoxie te zetten. ;)

Orakel vormt (wat mij betreft) samen met Donna en Maarten een beetje het morele steun en geweten van dit PB.

Donna en Maarten zijn wel heel aardige autochtone prikkers (net als Tomas en Mark en nog vele anderen). De posts van Donna zijn prima maar vertrekken toch nog heel erg van the Hollandia way of thinking. Maarten kan zich goed inleven in de gevoeligheden van moslims, maar zijn posts zijn te uitvoerig om ze allemaal te lezen. Ik mis wel een heleboel Marokkanen die hier destijds kwamen prikken. Alleen de Marokkanen met een open geest die verbaal heel sterk zijn zoals jij zijn gebleven. De anderen hebben zich in de hoek laten drummen en zijn weggebleven. Dat vind ik wel jammer. :(

Hier stond nog veel meer, maar ik ben errug moe en begin inconsistente wartaal uit te slaan.

Het is eigenlijk vreemd dat het altijd Hollanders zijn die reageren op mijn posts. Ik krijg uiterst zelden reacties van Marokkanen. Weet jij hoe dat komt ?

Orakel
20-03-03, 23:50
Het is eigenlijk vreemd dat het altijd Hollanders zijn die reageren op mijn posts. Ik krijg uiterst zelden reacties van Marokkanen. Weet jij hoe dat komt ?

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het voortkomt uit loyliteit en solidariteit.

Jij strijdt voor hun c.q. dezelfde zaak en dientengevolge zullen of willen zij zich niet tegen je keren en een discussie draagt dat risico in zich.

Puur hypothetisch hoor.

Opvallend is ook dat de Marokkanen hier ook nauwelijks met elkaar in discussie gaan......

Marsipulami
21-03-03, 00:44
Geplaatst door Orakel
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het voortkomt uit loyaliteit en solidariteit. Jij strijdt voor hun c.q. dezelfde zaak en dientengevolge zullen of willen zij zich niet tegen je keren en een discussie draagt dat risico in zich.

Toch is het vreemd. In feite ben ik nog autochtoonser dan de meerderheid van de autochtonen en verdedig ik aleen maar oertraditionele westerse waarden en normen. De autochtonen die me kennen zullen dat zeker bevestigen. Om ้้n of andere reden voel ik anderzijds absoluut niet de behoefte om Marokkanen of moslims tot aanpassing te forceren. Ik vind het kennismaken met Marokkanen, hun cultuur, geloof, strijd en moeilijkheden een boeiende en bemoedigende ontdekkingsreis voor mezelf. Ik heb het gevoel dat allochtonen en autochtonen ten diepste dezelfde fundamentele zorgen en bekommernissen delen.

De Rode Roos
21-03-03, 00:48
Geplaatst door Mark
Aubergine seeds spell out 'Allah'

An Indian woman cut open an aubergine to find seeds spelling out the word Allah.

http://www.ananova.com/images/web/46462.jpg

Visitors are now flocking to see the aubergine at a house in Mendhasal village, near Bhubaneswar.

Oriya language daily, Sambad, reports the aubergine was bought from the local market.

Muhammad Khalil's wife sliced open the vegetable. She noticed the seeds read 'Allah' in Urdu script.

She informed the Imam who ordered the vegetable to be kept in a mosque for offering prayers.

Hundreds of Muslims are converging on the mosque to see the vegetable.

Ik zag laatst op TV een documentaire over de Tulp. Was zeer interessant. Tulp lijkt wel een beetje op dat teken. :ninja2:

Puk
21-03-03, 01:57
Geplaatst door Marsipulami
Toch is het vreemd. In feite ben ik nog autochtoonser dan de meerderheid van de autochtonen en verdedig ik aleen maar oertraditionele westerse waarden en normen . De autochtonen die me kennen zullen dat zeker bevestigen. Om ้้n of andere reden voel ik anderzijds absoluut niet de behoefte om Marokkanen of moslims tot aanpassing te forceren. Ik vind het kennismaken met Marokkanen, hun cultuur, geloof, strijd en moeilijkheden een boeiende en bemoedigende ontdekkingsreis voor mezelf. Ik heb het gevoel dat allochtonen en autochtonen ten diepste dezelfde fundamentele zorgen en bekommernissen delen.

Ik, als autochtoon, bevestig jou van harte: jij bent de super-autochtoon.
Ere wie ere toekomt... heb ik weleens ergens gelezen.

Het punt is alleen dat jij normen en waarden vertegenwoordigt die, zo ongeveer, 100 jaar geleden erg in trek waren onder autochtonen. En dan vind je vanzelf meer aansluiting bij het conservatieve deel van de Marrokanen, zeg maar. Dat is logisch. Je zou ook eens moeten kennismaken met de autochtonen van heden ten dage nu. Ik voorspel je een dieper inzicht in jezelf.

En het mooie is... dit advies is gratis.
Je hoeft er dus niet voor te betalen.

Tomas
21-03-03, 08:18
Geplaatst door Orakel
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat het voortkomt uit loyliteit en solidariteit.

Jij strijdt voor hun c.q. dezelfde zaak en dientengevolge zullen of willen zij zich niet tegen je keren en een discussie draagt dat risico in zich.

Puur hypothetisch hoor.

Opvallend is ook dat de Marokkanen hier ook nauwelijks met elkaar in discussie gaan......

Volgens mij heb je helemaal gelijk. Er ontstaan hier heel snel kampen. En zodra je in een kamp zit ben je solidair en houdt je iedere vorm van kritiek op elkaar achterwegen. Tegelijk hebben die kampen de neiging om hun geeemnschappelijke mening te verharden. Meer te overdrijven dan ze zelf individueel zouden willen.

Denk ik.

taouanza
21-03-03, 08:40
Geplaatst door Marsipulami



ik reageer niet op mars omdat ik
a met hem eens ben
b zijn verhaal te lang vind
c niet perse met hem eens ben maar leuk vind hoe hij autochtonen op de kast jaagt. heel amusant.

geld ook voor yehi, ik las nooit wat hij te melden had maar het is heel amusant hoe anderen op hem reageren.(maar ik vind het wel leuk dat hij terug is).

kidon die vind ik eng.

voor de rest hoef ik niet zonodig op iedereen te reageren(behalve jmt).
elke keer 'ik ben het met je eens of ik ben het niet met je eens.
of 'expres' verkeerd begrijpen om maar te reageren vind ik ook niks.

Mark
21-03-03, 09:18
Geplaatst door Marsipulami
Ik schaam me rot als ik al die posts lees die ik hier op dit forum heb gezet. Gelukkig is er niemand in mijn ofline bestaan die weet wat voor onzin ik hier vanuit mijn Marsipulami-identiteit via Maroc.nl de wereld in durf sturen.

Die luxe heb ik niet.

Marsipulami
21-03-03, 10:37
Geplaatst door Puk
Het punt is alleen dat jij normen en waarden vertegenwoordigt die, zo ongeveer, 100 jaar geleden erg in trek waren onder autochtonen. En dan vind je vanzelf meer aansluiting bij het conservatieve deel van de Marrokanen, zeg maar. Dat is logisch. Je zou ook eens moeten kennismaken met de autochtonen van heden ten dage nu.

Waarden als solidariteit, zorg voor de zwakkeren, eerbied voor het leven, respect, trouw, familie, eerlijkheid, barmhartigheid, enz.. staan buiten de tijd. Dat zijn tevens fundamentele waarden die christenen en moslims delen met elkaar.

Ik kies voor degelijkheid en duurzaamheid in plaats van voor de pathologische progressiviteit die de Nederlandese way of thinking kenmerkt. Ik plaats beginselvastheid boven het meedraaien met de wind. Als jij dat conservatief vind dan kan ik daar best mee leven. Evenmin wens ik de tijdsgebonden dominante meanstream van de eigen cultuur automatisch tot waarheid te verheffen zoals Nederlanders meestal doen.