PDA

Bekijk Volledige Versie : Afluisterapparatuur in EU-gebouw



Dx_
19-03-03, 13:11
Afluisterapparatuur in EU-gebouw
BRUSSEL (ANP) - In het gebouw in Brussel waar doorgaans de Europese ministers vergaderen en ook eind deze week een EU-top plaatsvindt, is onlangs illegale apparatuur ontdekt om telefoonverkeer af te luisteren.

In het gebouw hebben alle vijftien lidstaten eigen werkruimtes. Volgens een officiële EU-woordvoerder zijn vooral Duitse en Franse telefoonlijnen afgeluisterd. EU-diensten hebben samen met de inlichtingendiensten van betrokken landen een onderzoek ingesteld, maar het isop dit moment 'niet mogelijk' te zeggen wie de apparatuur heeft geplaatst.

==============================================
Dit gebeurt nou met europeanen die niet buigen voor de grote meester Amerika. Hoeveel inloed zouden wel niet hebben in Nederland ? Balkenende, De Hoop Scheffer en Zalm zijn in ieder geval hielenlikkers van het beste soort dat Amerika zich maar kan wensen.
Big America is watching U

Dutchguy
19-03-03, 15:26
Vraag me af of dit weer een schandaal qua Watergate wordt of dat dit ontaardt in een Margarita-drama.

Sou3adje...
19-03-03, 15:37
Creepy:jammer:.



Dat imperialisme van Amerika hangt me alle lichaamsgaten uit. Balkenende mag nóg dikkere glazen aanschaffen, die gaat het vast een 'noodzakelijk instrument in de oorlog tegen het internationaal terrorisme' noemen, alszijnde een marionet in de Europese Bush Poppenkast.

Yeah, my ass.

kaassietoch
19-03-03, 15:39
Hee Dutch! Long time no see! Hoe istie?

Dutchguy
19-03-03, 18:07
Geplaatst door kaassietoch
Hee Dutch! Long time no see! Hoe istie?

Hoi Kaassie! Hoe benne de koaskrachte?
Flinke tijd in het ziekenhuis moeten liggen. Een simpele knieoperatie ontaarde in een groot infectiefestijn. Zag er nogal zorgelijk uit maar dankzij bakken antibiotica loop ik nu weer, tijdelijk met krukken maar goed. Wel maf om weer terug te zijn. Net of ik eeuwen weg geweest ben. Maar goed om hier weer te zijn!

Tomas
19-03-03, 18:10
Geplaatst door Dutchguy
Hoi Kaassie! Hoe benne de koaskrachte?
Flinke tijd in het ziekenhuis moeten liggen. Een simpele knieoperatie ontaarde in een groot infectiefestijn. Zag er nogal zorgelijk uit maar dankzij bakken antibiotica loop ik nu weer, tijdelijk met krukken maar goed. Wel maf om weer terug te zijn. Net of ik eeuwen weg geweest ben. Maar goed om hier weer te zijn!

Tjonge Dutchy.. Blij dat je weer een beetje leeft dan.

Maar neem de volgende keer een ziekenhuis met internetaansluiting. Dan knap je wat sneller op.

Dutchguy
19-03-03, 18:14
Geplaatst door Tomas
Tjonge Dutchy.. Blij dat je weer een beetje leeft dan.

Maar neem de volgende keer een ziekenhuis met internetaansluiting. Dan knap je wat sneller op.

Hey Tomas, goed jou ook weer te zien!
Heb internet best wel gemist.

~Panthera~
19-03-03, 18:14
Welcome back Dutch ! http://members.ams.chello.nl/b.lameris/Flower.gif
Je valt ook meteen weer lekker met je neus in de boter he ? :moe: :hihi:

~Panthera~
19-03-03, 18:26
Geplaatst door Sou3adje...
Creepy:jammer:.



Dat imperialisme van Amerika hangt me alle lichaamsgaten uit. Balkenende mag nóg dikkere glazen aanschaffen, die gaat het vast een 'noodzakelijk instrument in de oorlog tegen het internationaal terrorisme' noemen, alszijnde een marionet in de Europese Bush Poppenkast.

Yeah, my ass.
-------------------------------------------

Nee.....Bakellende heeft het te druk met de formatie slopen.
Eerst overeenkomen dat er ALLEEN "politiek" gesteund wordt, DAARNA even doordrukken dat als er militaire steun gevraagd wordt, het CDA GEEN nee zegt. :kwaad:
En DAN de PVDA betichten van vertrouwensbreuk. :aftel:
Zo lust ik er nog wel 20.

Dutchguy
19-03-03, 18:29
Geplaatst door ~Panthera~
Welcome back Dutch ! http://members.ams.chello.nl/b.lameris/Flower.gif
Je valt ook meteen weer lekker met je neus in de boter he ? :moe: :hihi:

Hee Panthera alles goed?
Bedoel je de Irak crisis met die boter? Tsja, ik word heel droevig als ik daar aan denk dus dat probeer ik dan maar zo min mogelijk te doen.

~Panthera~
19-03-03, 18:40
Geplaatst door Dutchguy
Hee Panthera alles goed?
Bedoel je de Irak crisis met die boter? Tsja, ik word heel droevig als ik daar aan denk dus dat probeer ik dan maar zo min mogelijk te doen.
--------------
Ja hoor, alles kits hier achter de rits. :hihi:
En ja..droevig en steeds kwaaier ook hier. :kwaad:
Waar haalt die Trol de brutaliteit vandaan?
Zouden Amerikanen eigenlijk wel echt zijn, of zijn het mutanten of klonen ?? denk ik wel eens. :moe:

Syphax
19-03-03, 19:29
Geplaatst door ~Panthera~
--------------
Ja hoor, alles kits hier achter de rits. :hihi:
En ja..droevig en steeds kwaaier ook hier. :kwaad:
Waar haalt die Trol de brutaliteit vandaan?
Zouden Amerikanen eigenlijk wel echt zijn, of zijn het mutanten of klonen ?? denk ik wel eens. :moe:
The Borg Panthera, ik dacht dat alleen Thomas geassimileerd werd, maar dat geldt misschien toch voor meer......
...................and we will see the beauty of what they are willing to give us...tananana..nanana. :ninja: :vreemd:

~Panthera~
19-03-03, 20:46
Geplaatst door Syphax
The Borg Panthera, ik dacht dat alleen Thomas geassimileerd werd, maar dat geldt misschien toch voor meer......
...................and we will see the beauty of what they are willing to give us...tananana..nanana. :ninja: :vreemd:
---------------------------

:schok: zie je wel !!! ik wist het ! :wohaa:
Maar....wat nu ? :moe:

Syphax
19-03-03, 21:28
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

:schok: zie je wel !!! ik wist het ! :wohaa:
Maar....wat nu ? :moe:
Dat weet je toch nog wel.
Net doen alsof wij ook geassimileerd zijn, en als ze daarvan overtuigd zijn, dan grijpen we de kern in zijn kraag. :moeilijk:
:duivels:
:dood:

~Panthera~
19-03-03, 22:25
Geplaatst door Syphax
Dat weet je toch nog wel.
Net doen alsof wij ook geassimileerd zijn, en als ze daarvan overtuigd zijn, dan grijpen we de kern in zijn kraag. :moeilijk:
:duivels:
:dood:
-------------------

mmmmm.........wicked :duim: :stout:

manc
19-03-03, 22:32
Geplaatst door Sou3adje...
Creepy:jammer:.



Dat imperialisme van Amerika hangt me alle lichaamsgaten uit. Balkenende mag nóg dikkere glazen aanschaffen, die gaat het vast een 'noodzakelijk instrument in de oorlog tegen het internationaal terrorisme' noemen, alszijnde een marionet in de Europese Bush Poppenkast.

Yeah, my ass.

Wat weet jij over die apparatuur dat wij nog niet weten? Stond er soms 'made in the US' op? Dacht je soms dat de Jappen, de Russen, de Chinezen, de Koreanen, Zuid-Afrika, Zwitserland, het Vatikaan of wie dan ook hun oren nooit 'te luisteren' leggen?