PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraakse TV uit de lucht!



manc
20-03-03, 10:02
http://www.dsltv.nl/

hij is uit de lucht....overgelopen, bommen, sabotage of wat anders?

manc
20-03-03, 10:03
oh nee, daar is ie weer...iederen in Irak houdt nog steeds van Saddam aan de met bloemen zwaaiende en zingende malloten te zien.

joop.r
20-03-03, 10:20
Geplaatst door manb
oh nee, daar is ie weer...iederen in Irak houdt nog steeds van Saddam aan de met bloemen zwaaiende en zingende malloten te zien.
om 11.15 bericht dat tv irak sinds 8.20 uit de lucht is

MissyII
20-03-03, 10:22
Dat is wel te verwachten dat de VS radio en televisie stations van Irak zal bombaderen. Dit waren namelijk ook een van de eerste doelen die in Afganistan waren getroffen.

NIS1
20-03-03, 10:39
VS neemt Iraakse staatsradio over


De Iraakse staatsradio is overgenomen door de Verenigde Staten. De belangrijkste frequentie van Irak wordt nu gebruikt om pro-Amerikaanse berichten in het Arabisch te sturen.
"Dit is waar we op hebben gewacht", aldus een nieuwslezer slechts enkele minuten nadat de eerste aanvallen op Bagdad werden uitgevoerd.

De nieuwslezer meldde ook dat het regime van Saddam Hoessein onder vuur lag.

Bronnen: AP

manc
20-03-03, 10:41
Geplaatst door MissyII
Dat is wel te verwachten dat de VS radio en televisie stations van Irak zal bombaderen. Dit waren namelijk ook een van de eerste doelen die in Afganistan waren getroffen.

Dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk, de afghanen mochten van de Talibs helemaal geen tv kijken.

Puk
20-03-03, 13:27
Tsjah... Iraq TV is uit de lucht.

Echt jammer. Want ik heb wel genoten van die zender.

Veel mooie natuurdocumentaires.
Volop zang en dans.
Echt goede kunst.
Ze hadden ook een goeie serie. Kon er wel geen bal van verstaan maar ze acteerden minstens zo goed als in GTST. Dat kon ik wel zien.

En Saddam ging vannacht live!

Zonde...

Donna
20-03-03, 16:13
Hij is weer terug........

Puk
20-03-03, 16:20
Ahhh... gelukkig!

Om zeven uur komt Wie van de Drie.

Ben benieuwd wie ze vanavond hebben.