PDA

Bekijk Volledige Versie : Hof laat verdachte verkrachting 9-jarige vrij



Mark
20-03-03, 13:59
Hof laat verdachte verkrachting 9-jarige vrij

Uitgegeven: 20 maart 2003 14:28

LEEUWARDEN - Het gerechtshof in Leeuwarden heeft donderdag de onmiddellijke vrijlating bevolen van de 45-jarige A.B., die wordt verdacht van de bizarre verkrachting van zijn 9-jarige stiefdochter. B. is de man die op 29 januari ten overstaan van zijn rechters in Assen zijn keel doorsneed.

De rechtbank in Assen verklaarde die dag de verkrachting bewezen en veroordeelde B. tot dertig maanden cel, na een eis van vier jaar. Direct na de uitspraak sneed B. met een vanuit het huis van bewaring meegesmokkeld mes zijn keel door, uit onvrede met het vonnis. Hij werd met spoed naar een ziekenhuis vervoerd. Een dag later tekende hij hoger beroep aan.

Het Leeuwarder hof vindt de verdenking tegen B. onvoldoende om hem langer vast te houden, zo legde B.'s advocaat J. Plasman de beslissing uit. De beslissing betekent dat de verdachte zijn proces in hoger beroep mag afwachten.

Waterval
20-03-03, 14:04
die messen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.........

Mark
20-03-03, 14:29
hoi waterval, jammer dat je mijn leuke onderschrift van onlangs gemist hebt ;)

Waterval
20-03-03, 14:33
Beheer heeft zich dus toegelegd op signature-watch. Tja, dat krijg je ervan als je yehiyaayyash bant... Inhoudelijk weinig werk aan de winkel.

Mark
20-03-03, 14:43
Nee hoor, ik heb hem zelf verwijderd op verzoek van nouwra die hem aanstootgevend vond. :)

Waterval
20-03-03, 14:46
Nouwra die iets aanstootgevend vindt? Zij heeft hier een tijdje zitten flikflooien met Shaheed, geloof ik. Dat vind IK weer aanstootgevend!














Tis dat het verder een lieve meid is... :fplet:

Mark
20-03-03, 15:04
Geplaatst door Waterval
[I]
Tis dat het verder een lieve meid is... :fplet:

Ik ben gewoon een echte heer ;)