PDA

Bekijk Volledige Versie : Trambestuurder verzint steekpartij



Vriend
20-03-03, 20:45
Trambestuurder verzint steekpartij

Uitgegeven: 20 maart 2003 19:31

ROTTERDAM - De Rotterdamse trambestuurder die donderdag 13 maart door een passagier zou zijn gestoken met een stanleymes, heeft het voorval verzonnen. De 29-jarige werknemer van de RET heeft bekend een valse aangifte te hebben gedaan, deelde de politie donderdag mee.

Naar aanleiding van de melding over de steekpartij legden collega's van de bestuurder 14 maart spontaan het werk neer en eisten zij meer beveiliging op de trams. Burgemeester Opstelten beloofde na een gesprek met de RET'ers dat alle trams in Rotterdam deurvergrendeling krijgen.

De trambestuurder vertelde de politie dat een passagier hem op de Limbrichthoek had aangevallen. Die zou hem met een stanleymes in de arm hebben gestoken. De dader nam, althans volgens het relaas van de bestuurder, meteen de benen. De RET-medewerker sloeg via de noodknop alarm.

Uit het onderzoek van de politie is inmiddels gebleken dat de man alles heeft verzonnen. Hij vond in zijn tram een klein model stanleymes waarmee hij zich in zijn arm sneed. Daarop drukte hij op de alarmknop. De man raakte in paniek toen de politie arriveerde en verzon vervolgens het overvalverhaal.

Volgens de politie heeft de trambestuurder spijt van zijn daad. Dat hij zich verwondde heeft te maken met privé-problemen, aldus de politie.

Sou3adje...
20-03-03, 20:51
Het hirsi-Ali syndroom heerst potverdorie!!!





:)

Vriend
20-03-03, 20:58
Ik weet zeker dat haast iedereen gedacht heeft dat de dader van allochtoonse afkomst was...

manc
20-03-03, 21:08
Geplaatst door Vriend
Ik weet zeker dat haast iedereen gedacht heeft dat de dader van allochtoonse afkomst was...

Ook de allochtonen zelf? ;)

nouwra
20-03-03, 21:19
Geplaatst door Vriend
Ik weet zeker dat haast iedereen gedacht heeft dat de dader van allochtoonse afkomst was...

pot verwijt de ketel... :vreemd:


daar ik nou totaal niet aan gedacht :engel:

Mark
20-03-03, 21:55
Ik dacht niet aan een allochtoon maar aan een junk.

Jullie zijn gewoon bevooroordeeld.

Puk
21-03-03, 03:11
Ik dacht dat het Mark was.

Mark
21-03-03, 06:51
Als zo'n bestuurder me verkeerd aankijkt dan steek ik hem lek Puk, lijkt me logisch.

Vriend
21-03-03, 21:42
Geplaatst door manb
Ook de allochtonen zelf? ;)

Nee manB, slimme allochtonen wisten dat domme autochtonen allochtonen de schuld geven van alles....;)

manc
21-03-03, 21:47
Geplaatst door Vriend
Nee manB, slimme allochtonen wisten dat domme autochtonen allochtonen de schuld geven van alles....;)

Haha...

ik dacht trouwens ook gelijk aan Mark.

Vriend
21-03-03, 21:50
Ma-rk of ma-rokko?

manc
21-03-03, 21:52
Nee, aan een

a MAR i K aan