PDA

Bekijk Volledige Versie : Bestuurslid AEL opgepakt



Mark
20-03-03, 22:52
Ik lees net op teletekst dat een bestuurslid van de AEL is opgepakt in Den Haag. Zag net ook de AEL vlag met wat fijne leuzen erbij.

Wie zou dat nou zijn geweest :rolleyes:

De Rode Roos
20-03-03, 22:54
Nabil Marmouch waarschijnlijk....

Mark
20-03-03, 22:56
echt? :eek:








;)

Tomas
20-03-03, 22:56
Geplaatst door Mark
Ik lees net op teletekst dat een bestuurslid van de AEL is opgepakt in Den Haag. Zag net ook de AEL vlag met wat fijne leuzen erbij.

Wie zou dat nou zijn geweest :rolleyes:

Ach, hij heeft wel de tijd van z'n leven.

De Rode Roos
20-03-03, 22:57
Dit is trouwens slechte beeldvorming van de AEL...maar het fijne is dat zulke jongeren een platform hebben.

Ramzi
20-03-03, 23:14
Den Haag? Da moet Nabil zijn, kan nie anders zijn!
Dom, dom, dom... Hij heeft al zo'n slechte reputatie, dit is nie idd nie zo best voor de beeldvorming!

:jammer:

Orakel
20-03-03, 23:16
Ik hoop niet dat het Nabil is.

Ondanks de vrees die ik heb voor de mogelijke negatieve bijeffecten van de komst van de AEL, gun ik ze wel een goede start.

Daar zou dit niet bij helpen.

Het was wel te verwachten dat men een stok zou zoeken om de AEL mee te slaan.

:(

De Rode Roos
20-03-03, 23:21
Geplaatst door Orakel
Ik hoop niet dat het Nabil is.

Ondanks de vrees die ik heb voor de mogelijke negatieve bijeffecten van de komst van de AEL, gun ik ze wel een goede start.

Daar zou dit niet bij helpen.

Het was wel te verwachten dat men een stok zou zoeken om de AEL mee te slaan.

:(

Ik had zo iets wel verwacht.

Ik hoop dat de wat gematigder mensen binnen de AEL het voor het zeggen krijgen, anders wordt de AEL niets meer dan Sjors en de Rebellenclub die in het veilige Nederland zgn Jihad voeren....Dat is namelijk salon-extremisme.

Ramzi
20-03-03, 23:24
Als Nabil het goede voor heeft met de AEL dan moet ie de eer aan zichzelf houden en aftreden!

Orakel
20-03-03, 23:55
Shit! Hoorde net zijn naam op het nieuws.

Het is 'm wel. :(

nouwra
21-03-03, 00:18
waarom?

Marsipulami
21-03-03, 00:33
MokroMike is erg gematigd en toch gezond assertief. Daar hou ik wel van. Verder heb ik weinig vertrouwen in het justitieel apparaat. Daarvoor ben ik er teveel mee bekend. :zegniets:

Puk
21-03-03, 03:26
Geplaatst door Orakel
Ik hoop niet dat het Nabil is.

Ondanks de vrees die ik heb voor de mogelijke negatieve bijeffecten van de komst van de AEL, gun ik ze wel een goede start.

Daar zou dit niet bij helpen.

Het was wel te verwachten dat men een stok zou zoeken om de AEL mee te slaan.

:(

En die stok is MokroMike.

Ik ben in een goeie bui en geef weer eens wat gratis advies.

AEL hoort u mij?

Doe die MokroMike weg!

Slecht voor de beeldvorming...

The General
21-03-03, 03:40
zie..... www.ael.nl/vrij.htm

Puk
21-03-03, 03:52
De vijf AEL-ers die op 20 Maart 2003 na een vreedzame demonstratie in Den Haag zijn opgepakt zijn inmiddels vrijgelaten.

Een van deze personen was Nabil Marmouch, bestuurslid AEL-NL.
Naast vele andere demonstranten bevond zich een groep van ongeveer 25 AEL-ers die voor het ambassade gebouw van de VS haar weerzin en afgrijzen tegen de Amerikaans-Britse oorlog tegen Irak uitte door met vlaggen te zwaaien en leuzen te roepen als “Bush terrorist” en “Hamas, Jihad, Hezbollah”.

Ook is het symbool van racisme, onderdrukking en bezetting, de Israëlische vlag, in vlammen opgegaan.
Nadat de demonstratie was afgelopen liepen de AEL-ers, samen met andere demonstranten weg richting hun voertuig, maar werden met een enorm machtsvertoon en dreiging van geweld in een smalle straat ingesloten en aangehouden door de politie. Hier kwamen meerder busjes en auto’s aan te pas en werd gebruik gemaakt van politiehonden en agenten met lange wapenstok. Een van de agenten haalde het zelfs in z’n hoofd om naar zijn vuurwapen te grijpen toen een van de demonstranten van schrik weg rende. De groep mensen waaronder de AEL-ers werden op zeer hardhandige wijze geboeid en naar het politiebureau gebracht

Voor deze brute en agressieve handelswijze door de politie was geen enkele aanleiding.

Daarom veroordeelt het AEL bestuur dit politie optreden en deze poging tot intimidatie en beperking van de vrijheid van meningsuiting.

En er was geen enkele Hezbollah ontploft!

Niet eerlijk.

Dit vergt nader onderzoek.

De Rode Roos
21-03-03, 04:01
ja hoor, dat is ook een manier om je eruit te lullen. "Geef de politie de schuld!" :D


Voor deze brute en agressieve handelswijze door de politie was geen enkele aanleiding.

Dat is de vraag... :student:

The General
21-03-03, 08:08
Denk je niet dat dit dan op z'n minst door 1 van de 10 camera's aldaar vast gelegd zou zijn ?

But they ain't got shit on Mike !!

Joesoef
21-03-03, 08:09
De politie in Den Haag is berucht. Dikke vette wagens, ME in jeeps, eerst slaan dan vragen, veel en overvloedig geweld. Peper heeft daar ooit de hand in gehad.

Nergens zulke fasisten gezien als daar. Enkele betogingen daar mee gemaakt en enkele keren gezien hoe de politie daar nodeloos met veel geweld ingreep.

Mark
21-03-03, 09:16
Geplaatst door Joesoef
De politie in Den Haag is berucht. Dikke vette wagens, ME in jeeps, eerst slaan dan vragen, veel en overvloedig geweld. Peper heeft daar ooit de hand in gehad.

Nergens zulke fasisten gezien als daar. Enkele betogingen daar mee gemaakt en enkele keren gezien hoe de politie daar nodeloos met veel geweld ingreep.

Verhalen zat over de politie in DH. Kan Nabil ook nog wel over meepraten ;)

ps Joesoef gooi even een extra s in het woord discussie in je onderschrift ;)

observer
21-03-03, 09:39
Amerikaans-Britse oorlog tegen Irak uitte door met vlaggen te zwaaien en leuzen te roepen als “Bush terrorist” en “Hamas, Jihad, Hezbollah”. wat heeft hezbollah en hamas met de oorlog in irak te maken?

als iemand mij kan uitleggen wat amerika vs irak met israel te maken heeft (en probeer dna iets creativer te zijn dan " de zionisten willen de hele wereld besturen"

De Rode Roos
21-03-03, 14:21
Het is een manier om een soort imago te creeeren. Hamas, Hezbollah, Jihad...klinkt wel leuk moet ik zeggen. Nog iemand erbij die zichzelf gaat verkleden als een zelfmoordterrorist en het wordt lachen!!!

dpsb
21-03-03, 14:39
Ik kan niet direct de link leggen Amerika-Irak met Isreal, maar als ik gisteren op www.bbc.co.uk lees dat de hoogst waarschijnlijk VS een noodhulp van 1 mrd dollar heeft.....VOOR ISRAEL!!! dan krijg ik wel kotsneigingen!
Hieronder even het hele bericht. Als je je dan even voor ogen houdt dat de VS de VN aanspreekt om zometeen na de oorlog financieel bij te springen om Irak weer op te bouwen (feit: het Amerikaanse bedrijf Haliburton is nu al gecontracteerd om die taak op zich te nemen. De VS krijgt het dus voor elkaar om de VN de economie van de VS te laten spekken!)

Voor de mensen die er in geintereseerd zijn, lees :' Het geroofde (of beroofde) land'. Wordt even heel netjes uit de doeken gedaan hoe palestijnen moeten leven in Israel.

Doubts over US aid to Israel


Israel says the US has offered the country $10bn (£6.4bn) to bail it out of the worst economic crisis in its history.
Israel's Finance Ministry said the package consisted of $1bn (£640m) in direct military aid and $9bn in loan guarantees.

But, several hours after Israel announced the deal, the US said it had not made a decision about the aid package.

US State Department spokesman Richard Boucher told reporters at a briefing: "We don't have any new decisions on that.

"The request has been made by the Israelis. The status today is the same as yesterday. We are looking at it. We are considering it."

War budget

The 30-month-long Palestinian uprising against Israeli occupation and the global economic slowdown have plunged Israel into its third year of recession.

The country is the biggest recipient of US aid worldwide and initially asked for $4bn (£2.5bn) in military aid and $8bn in loan guarantees.

The US would deduct from the loan guarantees any Israeli expenditure on settlement activities in Palestinian areas.

The package is part of President George W Bush's war budget and even if it is agreed by the President it will still need approval by the US Congress.

Economic troubles

Israel said that US National Security Adviser Condoleezza Rice pledged the aid to Israeli Finance Minister Benjamin Netanyahu on Wednesday.

"Rice told Netanyahu that the (Bush) administration decided to raise the amount of the guarantees by $1bn over what had been planned because the Americans were impressed by the economic plan that has been presented to the government," Israel's finance ministry said in a statement.

Israel's economy contracted by 1% in 2002 after a 0.9% fall in 2001 and the budget deficit is running at 6%, twice the forecast for 2003.

Mr Netanyahu on Monday announced government spending cuts and reductions in the public sector wage to rein in the budget deficit.

Israel already receives $3bn a year from the US, mostly as military aid.

manc
21-03-03, 14:42
Geplaatst door De Rode Roos
Het is een manier om een soort imago te creeeren. Hamas, Hezbollah, Jihad...klinkt wel leuk moet ik zeggen. Nog iemand erbij die zichzelf gaat verkleding als een zelfmoordterrorist en het wordt lachen!!!

De AEL heeft helemaal geen joden nodig die zich stiekem omhoogwerken om de bvoel te laten ploffen, de AEL heeft helemaal geen verbod van het CDA nodig, de AEL heeft helemaal geen gemene pers nodig...met zulk 'bestuur' komt er van dat clubje nooit echt veel terecht...

Het gekke was toen ik dit op de radio hoorde ik ook direkt aan Nabil moest denken...hahaha...

dpsb
21-03-03, 14:58
Ik kan niet direct de link leggen Amerika-Irak met Isreal, maar als ik gisteren op www.bbc.co.uk lees dat de hoogst waarschijnlijk VS een noodhulp van 1 mrd dollar heeft.....VOOR ISRAEL!!! dan krijg ik wel kotsneigingen!
Hieronder even het hele bericht. Als je je dan even voor ogen houdt dat de VS de VN aanspreekt om zometeen na de oorlog financieel bij te springen om Irak weer op te bouwen (feit: het Amerikaanse bedrijf Haliburton is nu al gecontracteerd om die taak op zich te nemen. De VS krijgt het dus voor elkaar om de VN de economie van de VS te laten spekken!)

Voor de mensen die er in geintereseerd zijn, lees :' Het geroofde (of beroofde) land'. Wordt even heel netjes uit de doeken gedaan hoe palestijnen moeten leven in Israel.

Doubts over US aid to Israel


Israel says the US has offered the country $10bn (£6.4bn) to bail it out of the worst economic crisis in its history.
Israel's Finance Ministry said the package consisted of $1bn (£640m) in direct military aid and $9bn in loan guarantees.

But, several hours after Israel announced the deal, the US said it had not made a decision about the aid package.

US State Department spokesman Richard Boucher told reporters at a briefing: "We don't have any new decisions on that.

"The request has been made by the Israelis. The status today is the same as yesterday. We are looking at it. We are considering it."

War budget

The 30-month-long Palestinian uprising against Israeli occupation and the global economic slowdown have plunged Israel into its third year of recession.

The country is the biggest recipient of US aid worldwide and initially asked for $4bn (£2.5bn) in military aid and $8bn in loan guarantees.

The US would deduct from the loan guarantees any Israeli expenditure on settlement activities in Palestinian areas.

The package is part of President George W Bush's war budget and even if it is agreed by the President it will still need approval by the US Congress.

Economic troubles

Israel said that US National Security Adviser Condoleezza Rice pledged the aid to Israeli Finance Minister Benjamin Netanyahu on Wednesday.

"Rice told Netanyahu that the (Bush) administration decided to raise the amount of the guarantees by $1bn over what had been planned because the Americans were impressed by the economic plan that has been presented to the government," Israel's finance ministry said in a statement.

Israel's economy contracted by 1% in 2002 after a 0.9% fall in 2001 and the budget deficit is running at 6%, twice the forecast for 2003.

Mr Netanyahu on Monday announced government spending cuts and reductions in the public sector wage to rein in the budget deficit.

Israel already receives $3bn a year from the US, mostly as military aid.