PDA

Bekijk Volledige Versie : Doua



MizzLeila
21-03-03, 11:46
ASSALAAM ALAIKOEM,

Ik stuur jullie dit om te vertellen dat we vandaag alle moslims een dua
willen doen om de moslims in Palestina, Iraq en alle andere landen te
helpen en bij te staan, dus worden jullie ook gevraagd dat doen vandaag
na slaat (el-juma) in mekka, zodat het een verenigde duaa en inshalla
wordt het beantwoordt, and jazakum allah gairan.


Alvast Bedankt,
Wassalaam alaikoem wa rahmatullah wa barakatuh.


Thalla, Leila

MissyII
21-03-03, 11:50
Insha'allah gaan vele mensen het doen.

Ook is ons dou'a al uitgekomen. Er zijn namelijk volgens de media 14 soldaten omgekomen bij een vliegtuigcrash

kaassietoch
21-03-03, 11:55
Geplaatst door MissyII
Insha'allah gaan vele mensen het doen.

Ook is ons dou'a al uitgekomen. Er zijn namelijk volgens de media 14 soldaten omgekomen bij een vliegtuigcrash


:rolleyes: Islam vredelievende religie, helaas snappen niet alle Moslims dat.


En waarom verbaast het me niet dat racist yehirukker hier gelijk weer opduikt

MissyII
21-03-03, 11:57
Geplaatst door elmoerabiet23
Het zijn er 16..en dat is alleen datgene wat ze hebben toegegeven. :)

Allahu akbar :duim:

Elhamdoulilah!!!
Inderdaad het is alleen hetgeen wat is toegegeven. Echt dom dat ik daar niet aan heb gedacht.

MissyII
21-03-03, 11:59
Geplaatst door kaassietoch
:rolleyes: Islam vredelievende religie, helaas snappen niet alle Moslims dat.


Inderdaad dat heb je goed begrepen. de islam is een vredelievend geloof, maar als wij worden aangevallen dan mogen wij ons verdedigen. Nu zijn er soldaten omgekomen zonder de wapens van Irak. Allah swt heeft ze gestraft voor het feit dat zij onrechtvaardig zijn. Allah swt laat ons nooit in de steek. Elhamdoulilah

kaassietoch
21-03-03, 12:12
Geplaatst door MissyII
Inderdaad dat heb je goed begrepen. de islam is een vredelievend geloof, maar als wij worden aangevallen dan mogen wij ons verdedigen. Nu zijn er soldaten omgekomen zonder de wapens van Irak. Allah swt heeft ze gestraft voor het feit dat zij onrechtvaardig zijn. Allah swt laat ons nooit in de steek. Elhamdoulilah

Waarom maak je dan pas dat kabaal als er Amerikanen zich mee gaan bemoeien die het alleen op Saddam en verwanten hebben gemunt. Dat je broeders en zusters al 20 jaar door een gruwelijke dictator worden gemarteld en onderdrukt zegt je blijkbaar niks. Ik zou haast zeggen dat Allah wat Irak betreft een deel van zijn ummah nou niet echt snel heeft geholpen. Nu dan wel om duivel Hussein te laten verjagen.

Canaris
21-03-03, 12:17
Allah swt heeft ze gestraft voor het feit dat zij onrechtvaardig zijn. Allah swt laat ons nooit in de steek. Elhamdoulilah

einde quote

Kunnen wij ons voor eeuwig en altijd einigen , dat wanneer amerika in de komende dagen badgad inneemt, Allah dood is?

Dan zijn we een stuk verder en kunnen deze aardkloot eindelijk naar humanistische princiepes gaan vormen zonder de dogmen van een idioot midddeleeuws geloof.

Tomas
21-03-03, 12:22
Goed topic, yehi's!


'Amerikaan bij gevechten gedood'

WASHINGTON - Bij de gevechten in Irak is een Amerikaanse marinier omgekomen. Dat heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN vrijdag gemeld.

Het gaat vermoedelijk om de eerste Amerikaan die bij gevechtshandelingen is gedood.


Is er nog meer van dit soort nieuws?

observer
21-03-03, 13:26
Geplaatst door Canaris
Kunnen wij ons voor eeuwig en altijd einigen , dat wanneer amerika in de komende dagen badgad inneemt, Allah dood is?

Dan zijn we een stuk verder en kunnen deze aardkloot eindelijk naar humanistische princiepes gaan vormen zonder de dogmen van een idioot midddeleeuws geloof. of hij heeft het gewoon gehad met slachters als saddam en wil gewoon dat zijn gelovigen in vrede kunnen leven

Canaris
21-03-03, 13:36
dan gelieve Gabriel, Michael, Urgiel of zelfs als het moet zijn Samuel nog 1 keer naar beneden sturen en aub de mekkaner op deze planeet dat even uitleggen.

Ik beloof dan nooit meer een boos woord te zeggen

Tomas
21-03-03, 14:01
En ja, hoor! Nog meer goed nieuws Yehi!


'Amerikaans of Brits toestel neergeschoten'

BAGDAD - Volgens een Iraakse legerwoordvoerder heeft Irak vrijdag een Amerikaans of Brits vliegtuig neergeschoten.

Iraaks luchtafweergeschut nam het vliegtuig rond 04.00 uur (Nederlandse tijd) onder vuur. Het zou vervolgens in Koeweit zijn neergestort.

sil
21-03-03, 22:17
Geplaatst door MissyII
Insha'allah gaan vele mensen het doen.

Ook is ons dou'a al uitgekomen. Er zijn namelijk volgens de media 14 soldaten omgekomen bij een vliegtuigcrash


ik hoop dat ieder die hier achter staat,uit nederland verdreven wordt en met sadam op een eiland gezet wordt.
Tuig dat je bent

manc
21-03-03, 22:21
Geplaatst door MissyII
Insha'allah gaan vele mensen het doen.

Ook is ons dou'a al uitgekomen. Er zijn namelijk volgens de media 14 soldaten omgekomen bij een vliegtuigcrash

Zozo, je bidt dus voor de dood van anderen? Ach, als er iemand naar dat soort gebeden luistert is het god niet maar zijn gevallen engel.

manc
21-03-03, 22:23
Geplaatst door J.M.T.
Alls de piloot het overleefd heeft dan mag hij blij zijn dat hij in Koeweit terecht kwam want in Irak staat er een losprijs van ???? dinars op zijn hoofd.

Als ik die kerel op de iraakse tv kan verstaan is het 'miljoon dinarr'...de irakis hebben (fijne jongens als het zijn) al bekend gemaakt gevangen Amerikanen, Britten en Austarliers niet als krijgsgevangenen te beschouwen...dat belooft niet veel goeds.

Malcolm_X
21-03-03, 23:14
Geplaatst door manb
Zozo, je bidt dus voor de dood van anderen? Ach, als er iemand naar dat soort gebeden luistert is het god niet maar zijn gevallen engel.

WIL JE HET HOREN

ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN


ALLAHOEMAH FADMIRHOEM.....KAMA DARTA KOWMA AAD WA THAMOED.....

FAJA3AL HADA NIEHAJATAHOEM.....



Onze enigste wapens, de sterkste wapens...de dua oftewel smeekbeden kan niemand van ons afpakken......
Ze bombarderen heel bagdad en dan moeten wij rekening houden met onze gebeden om niet te smeken om de amerikanen te vernietigen...echt niet.....allahoemah fadamirhoem.....Moge alle amerikaanse soldaten vernietigt worden....

p.s ik heb zelf niets tegen de amerikaanse bevolking....maar als ze mijn broeders bombarderen en vermoorden dan wens ik ze de amerikaanse regering en de militairen het slechtste toe....

manc
21-03-03, 23:19
Geplaatst door Malcolm_X
[Onze enigste wapens, de sterkste wapens...de dua oftewel smeekbeden kan niemand van ons afpakken......[/quote[

bid dan tenminste voor een snel einde van de oorlog met zo min mogelijk slachtoffers.

[quote] Ze bombarderen heel bagdad

Nee hoor, alleen de doelen die ze uitkiezen: ba'ath kantoor, militaire complexen, paleizen van Saddam etc.


en dan moeten wij rekening houden met onze gebeden om niet te smeken om de amerikanen te vernietigen...echt niet.....allahoemah fadamirhoem.....Moge alle amerikaanse soldaten vernietigt worden....

Ach, dat is jouw probleem, dat je God om vernietiging en dood vraagt..niet om leven en vrede.


p.s ik heb zelf niets tegen de amerikaanse bevolking....maar als ze mijn broeders bombarderen en vermoorden

Zie je de republikeinse garde, de ba'ath en Saddam werkelijk als 'broeders'?


dan wens ik ze de amerikaanse regering en de militairen het slechtste toe.... Die militairen hebben ook moeders.

Malcolm_X
21-03-03, 23:24
jah tuurlijk....zijn allemaal preciesie bommen...net als die raket die in iran terecht kwam vanmiddag....tuurlijk burgerslachtoffers vallen er neit een stad van 5 miljoen inwoners bombarderen......
En dan moet ik rekening houden met de amerikaanse moeders die hun zonen sturen om deze stad te bombarderen......HOOP DAT DIE SOLDATEN IN BODYBAGS TERUG KOMEN....

wat betreft de baath partij en saddam ik beschouw ze niet als islamitisch...en als ik meost kiezen tussen de twee kwade bush of saddam dan kies ik voor wereldterrorist Bush...moge hij vandaag nooit meer opstaan uit zijn slaap....

kaassietoch
21-03-03, 23:33
Geplaatst door Malcolm_X
WIL JE HET HOREN

ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN
ALLAHOEMAH FAJA3AL ARD MOESLIMIEN QABRAN LIL AMERIKIJIEN


ALLAHOEMAH FADMIRHOEM.....KAMA DARTA KOWMA AAD WA THAMOED.....

FAJA3AL HADA NIEHAJATAHOEM.....



Onze enigste wapens, de sterkste wapens...de dua oftewel smeekbeden kan niemand van ons afpakken......
Ze bombarderen heel bagdad en dan moeten wij rekening houden met onze gebeden om niet te smeken om de amerikanen te vernietigen...echt niet.....allahoemah fadamirhoem.....Moge alle amerikaanse soldaten vernietigt worden....

p.s ik heb zelf niets tegen de amerikaanse bevolking....maar als ze mijn broeders bombarderen en vermoorden dan wens ik ze de amerikaanse regering en de militairen het slechtste toe....

En weer zo'n vredelievende Moslim. Voor actie tegen Saddam kom je niet van je luie reet af ondanks het leed dat deze man je medebroeders en zusters aantoonbaar heeft berokkend maar Allah bid je om de dood van de Amerikanen. Lekker he zo'n eendimensionaal abstract vijandbeeld...

Malcolm_X
21-03-03, 23:37
jah ik ben zo vredelievend...ik behoor altijd vredelievend te zijn... ze vallen mij aan en dan zeggen ze ik moet vredelievend zijn...ze vermoorden mij ouders als ik terug vecht noemen zij mij en terrorist...ze vernielen mijn huis en ik moet nog steeds vredelievend zijn.....

Wat betreft saddam...ik zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken...

kaassietoch
21-03-03, 23:43
Geplaatst door Malcolm_X
jah ik ben zo vredelievend...ik behoor altijd vredelievend te zijn... ze vallen mij aan en dan zeggen ze ik moet vredelievend zijn...ze vermoorden mij ouders als ik terug vecht noemen zij mij en terrorist...ze vernielen mijn huis en ik moet nog steeds vredelievend zijn.....

Zit jij op dit moment in Irak?



Wat betreft saddam...ik zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken...

En beste malcolm, hoe groot schat je de kans in dat Hussein ineens zegt: "Ja inderdaad, ik heb me als een monster gedragen. Ik heb berouw van mijn daden. Als die ellende die ik heb veroorzaakt onder mijn volk, het moet maar eens afgelopen zijn, ik rol hier de hele kleerzooi op, organiseer vrije verkiezingen en ga ergens stil leven buiten Irak. Bah wat ben ik een rotzak, moedertje waar is het met me mis gegaan?"

manc
22-03-03, 00:07
Ik zie scheldende en tierende officeren van Saddam, Iraqis die zich maar wat graag aan de duivels uit Amerika overgeven en juigende Iraqis die zojuist BEVRIJD zijn.

Puk
22-03-03, 01:50
Geplaatst door Malcolm_X
jah ik ben zo vredelievend...ik behoor altijd vredelievend te zijn... ze vallen mij aan en dan zeggen ze ik moet vredelievend zijn...ze vermoorden mij ouders als ik terug vecht noemen zij mij en terrorist...ze vernielen mijn huis en ik moet nog steeds vredelievend zijn.....

Wat betreft saddam...ik zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken...

Dan heb ik nieuws voor je!

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan het vertrek van Saddam.

En verder ben je een grote zeur.

De Rode Roos
22-03-03, 01:57
wat moralistisch allemaal.

Dat er Amerikaanse doden vallen, so be it. Hadden ze Irak maar niet moeten aanvallen. Ik zou het erger vinden als er Iraakse slachtoffers zouden vallen want die hebben immers nooit voor deze oorlog gekozen, maar is deze ze opgedrongen.

Ik vind echter wel dat we zuiver moeten blijven en niet God/Allah erbij moeten betrekken.

Ashfoura
22-03-03, 10:40
En weer zo'n vredelievende Moslim.

En steeds komt deze zin weer uit de mond van een of andere 'vredelievende' autochtoon die blijkbaar achter het imperialistische regime van de Amerikaans-Engelse poppenkast staat en denkt dat het bombarderen van een miloenenstad een vredelievende actie is. Laat me niet lachen.

En wat betreft dat handjevol juichende Irakezen; natuurlijk kan Sadam beter opzouten. Zijn familie deugt niet. Het zijn moordenaars met liters onschuldig bloed aan hun handen.

Maar Bush heeft inmiddels ook liters bloed aan zijn handen (denk maar aan de Afghaanse burgers die door zijn acties 'per ongeluk' zijn afgeslacht). En daar zal hij heel duur voor betalen. Is het niet nu, dan wel in de eeuwigheid.

Moslims kunnen niet accepteren dat hun broeders en zusters door vijandige regimes worden onderdrukt en afgeslacht. Ik zie niet in waarom zij alleen maar 'vredelievend' mogen zijn terwijl ze permanent in een vijandige wereld staan.

Ashfoura
22-03-03, 11:10
En jij begrijpt niet dat jouw niet-broeders en niet-zusters bezwaar maken tegen wat jij hier zegt? Niet Moslim Nederlanders zijn jouw 'broeders en zusters' niet he!!!! Dus ben je toch mijn vijand! Voordat de moslims hier kwamen hadden wij geen binnenlandse vijanden!

Natuurlijk ben jij mijn vijand. Maar niet omdat je een niet-moslim bent, maar omdat jij en ik elkaar gewoon niet liggen, hoewel ik, als 'vredelievend' mens, het woord 'vijand' wel erg heavy in de mond vind klinken. Het is niet een woord dat past in mijn dagelijkse vocabulaire. Niettemin meen ik dat 'onze' binnenlandse vijand in de jaren '40-'45 bestond uit de NSB-ers.

En nu ga ik er vandoor, want er is straks om 13.00 uur een demonstratie vanaf de Dam in Amsterdam tegen deze k**-oorlog en ik wil mijn stem laten horen.

Tabe!

Ashfoura
22-03-03, 18:33
:D Kokerdenkende zielepoot! :D

taouanza
22-03-03, 18:41
[
QUOTE]Geplaatst door J.M.T.
Ashfoura



Omdat ik jouw 'zuster' niet ben toch!!!! Dat zeg je zelf!!!! Dat zegt de Koran!!!!! Dus kruip nu niet weg met een excuus onder die sluier!!!!!



Ja, en nu zijn dat zekere moslims - zoals jij!!!! Want wat zou er in Nederland gebeurd zijn als de meeste Nederlanders niet tegen die oorlog geweest zouden zijn? Jouw 'broeders en zusters' met geweld de straat op toch - die verdomde AEL voorop!!!! Jouw 'broeders en zusters' die mijn medelanders de Joden aan zouden vallen!!!!

Blijf maar lekker steken in je tolerante, vredelievende religie!!!! [/QUOTE]



:strik: is het geen dropje? :strik:

kaassietoch
22-03-03, 18:55
Geplaatst door Ashfoura
En steeds komt deze zin weer uit de mond van een of andere 'vredelievende' autochtoon die blijkbaar achter het imperialistische regime van de Amerikaans-Engelse poppenkast staat en denkt dat het bombarderen van een miloenenstad een vredelievende actie is. Laat me niet lachen.

Ahfoera, shut the f. up will ya? Jij hebt geen idee van wat ik denk en je bent blijkbaar te lui om mijn bijdragen op dit gebiede goed te lezen. Ik val hier over het feit dat ik verplicht moet geloven in het vredelievende karakter van de Islam ondanks die Moslim af en toe die dat principe blijkbaar niet voor zijn rekening wil nemen. Ik ga niet bidden voor dode Iraqi, snappie?



En wat betreft dat handjevol juichende Irakezen; natuurlijk kan Sadam beter opzouten. Zijn familie deugt niet. Het zijn moordenaars met liters onschuldig bloed aan hun handen.

Godzijdank zie je het verschik tussen goed en kwaad toch wel een beetje.



Maar Bush heeft inmiddels ook liters bloed aan zijn handen (denk maar aan de Afghaanse burgers die door zijn acties 'per ongeluk' zijn afgeslacht). En daar zal hij heel duur voor betalen. Is het niet nu, dan wel in de eeuwigheid.

In dat 'per ongeluk' zit het verschil ja, zijn we het er over eens dat bij Hussein in ieder geval niets per ongeluk is gegaan OK?



Moslims kunnen niet accepteren dat hun broeders en zusters door vijandige regimes worden onderdrukt en afgeslacht. Ik zie niet in waarom zij alleen maar 'vredelievend' mogen zijn terwijl ze permanent in een vijandige wereld staan.

Ja die ken ik. Diezelfde Moslims hebben Hussein jarenlang ongestoord zijn gang laten gaan. Pas als er wat te bitchen valt over de yanks komen ze in actie, mooie broederschap is dat.