PDA

Bekijk Volledige Versie : Die 'geestelijke' is weer bezig...



manc
21-03-03, 12:22
Die bosmongool met overslaande stem die indertijd met zwaard in de hand zwoer alle joden te zullen onthoofden (imam in Baghdad) staat nu op de Iraakse TV met geladen kalshnikov in ene en koran in andere hand te verkondigen dat moslims alle amerikanen waar ook te wereld moeten uitmoorden...

Ik ben benieuwd hoe lang het duur voor:

1. de beste man door eigen parochie wordt opgeknoopt
2. de beste man op de vlucht slaat naar iran, syrie of wherever
3. de beste man smekend aan de voeten ligt van een austalische, britse of amerikaanse soldaat
4. God een BLIXemschicht neer laat komen en dit stuk stront van zijn mooie schepping, de aarde, doet verdwijnen...

observer
21-03-03, 12:24
je zou toch hopen dat er in de hemel ene heeeeelllle grote doortrekknop zit voor dit soort types :fplet:

Mark
21-03-03, 12:29
Mensen die zo overdreven doen zijn OF net bekeerd OF zionistische agenten die zich willen indekken ;)

joop.r
21-03-03, 12:36
Geplaatst door Mark
Mensen die zo overdreven doen zijn OF net bekeerd OF zionistische agenten die zich willen indekken ;)

LEES EENS REMEBER 9/11 INTERSANT

mulan
21-03-03, 12:45
Aangezien ik niet zo kinderachtig ben om een nieuw topic te gaan openen voor wat ik net gezien heb op tv dacht ik....ik plaats het hier wel even.Er zat me nu net toch een asociale Amerikaanse extremist op tv,die man heeft ook nog eens een radiouitzending en noemde alle mensen die meededen aan vredesdemonstraties communisten(hij leeft nog in de jaren '60) en zei dat Irak aangevallen moest worden,op de vraag waarom zei hij 'they attacked us' daarop zei de verslaggever 'that was not Iraq' ........daarop had hij een heel duidelijk antwoord 'All arabs want to kill us and the Koran teaches them to kill every single American'........je zou toch denken dat die man met alle objectieve informatie die hij binnen krijgt via de Amerikaanse media dat alle moslims hem willen vermoorden en dus niet alle Arabieren :vreemd:

Tomas
21-03-03, 12:48
Geplaatst door mulan
........je zou toch denken dat die man met alle objectieve informatie die hij binnen krijgt via de Amerikaanse media dat alle moslims hem willen vermoorden en dus niet alle Arabieren

Tsss... Mulan. Het is nu geen tijd voor grapjes.

Canaris
21-03-03, 12:51
ach ik zit hier nu sinds 6 maanden en denk dat vaak. Hoe kan je het dan die man kwalijk nemen dat hij het zo ziet.

mulan
21-03-03, 12:51
Geplaatst door Tomas
Tsss... Mulan. Het is nu geen tijd voor grapjes.

Hoor je mij lachen :usa:

Tomas
21-03-03, 12:55
Geplaatst door mulan
Hoor je mij lachen :usa:

Oh, sorry. M'n geluid staat uit, dus ik dacht...

mulan
21-03-03, 12:57
Geplaatst door Tomas
Oh, sorry. M'n geluid staat uit, dus ik dacht...

Maar je hebt gelijk hoor.....ik ben ook aan het lachen :lekpuh:
Je eerste gedachtegang was dus de juiste.....

mulan
21-03-03, 12:58
Geplaatst door Canaris
ach ik zit hier nu sinds 6 maanden en denk dat vaak. Hoe kan je het dan die man kwalijk nemen dat hij het zo ziet.

Die Irakees.......ja inderdaad,die man zal ook wel veel mee gemaakt hebben.

manc
21-03-03, 13:07
Geplaatst door mulan
Aangezien ik niet zo kinderachtig ben om een nieuw topic te gaan openen voor wat ik net gezien heb op tv dacht ik....ik plaats het hier wel even.Er zat me nu net toch een asociale Amerikaanse extremist op tv,die man heeft ook nog eens een radiouitzending en noemde alle mensen die meededen aan vredesdemonstraties communisten(hij leeft nog in de jaren '60) en zei dat Irak aangevallen moest worden,op de vraag waarom zei hij 'they attacked us' daarop zei de verslaggever 'that was not Iraq' ........daarop had hij een heel duidelijk antwoord 'All arabs want to kill us and the Koran teaches them to kill every single American'........je zou toch denken dat die man met alle objectieve informatie die hij binnen krijgt via de Amerikaanse media dat alle moslims hem willen vermoorden en dus niet alle Arabieren :vreemd:

Zo zie je maar dat er ook malloten en gekken in de VS rondlopen...wat een dom figuur is dat mannetje wat je zojuist beschrijft. Dat soort figuren aan beide zijden dragen alleen maar bij aan de sfeer van haat tussen christenen, moslims, intellectuelen, links, rechts, atheist en weet ik het wat...ach, als deze meneer in Syrie ofzo was geboren had hij nu waarschijnlijk in het theehuis zitten verklaren dat alle westerlingen duivels waren en alle joden kinderbloed drinken...

Ah, nu op de Iraakse TV, de minister van binnenlandse zaken met zijn gloednieuwe, glimmend opgepoetste kalashnikoff...ik kreeg een beetje het gevoel naar een arabische bormann of goering te kijken...wat een stelletje minkukkels....

lennart
21-03-03, 13:43
Ik zag laatst op tv een belangrijke Iman in Syrie die het had over samenwerking tussen christenen, moslims en joden.

moenna
21-03-03, 14:02
Mulan :duim:.

Manb: Gelukkig zie je in, dat er aan beiden "zijden" "extreme" varianten zijn...

~Panthera~
21-03-03, 14:30
Ik mis altijd net weer de leuke dingen. :moe: http://members.ams.chello.nl/b.lameris/48.gif

kaassietoch
21-03-03, 15:02
Geplaatst door mulan
Die Irakees.......ja inderdaad,die man zal ook wel veel mee gemaakt hebben.

Zekers, uit welingelichte bron heb ik vernomen dat het huis van deze man al jaren werd platgelopen door allerlei dronken Amerikaanse soldaten die als het even tegenzat ook nog hun halfnaakte vriendinnetjes meenamen en daar een beetje begonnen te flikflooien. Soms zat er zelfs een homo tussen die avances maakte naar de Imam. Een dronken GI heeft het onlangs nog geprestreerd om precies naast het toilet te kotsen. Tsja dan knapt er iets in je.