PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand die geen bla praat.



Bahmed
21-03-03, 15:12
Nada Al-Rubaiee (23) is geboren
in Irak en woont sinds vier jaar
in Nederland. Behalve student
bio-farmaceutische wetenschap
is ze actief lid van de organisatie
‘Leiden tegen oorlog’.

Nada Al-rubaiee, student en lid ‘Leiden
tegen oorlog’

Waarom ben je tegen de
oorlog?
“Ik kan me niet voorstellen dat
iemand met gezond verstand
voor het vermoorden van mensen
is. Er is ook geen reden voor
oorlog. Amerika zegt dat het
om massavernietigingswapens
gaat, terwijl dat land nu zelf
massavernietigingswapens inzet
tegen Irak. Ik snap het niet,
het is een stomme oorlog van
Bush.”

Ben je voor Saddam?
“Nee, ik ben voor vrede en democratie.
En dan bedoel ik
geen Bush-democratie. Ik ben
tegen de oorlog en voor Irak.
Saddam heeft veel goede dingen
gedaan voor het land. Het
is absoluut niet waar dat hij
geen medicijnen toeliet voor
zieken. Ik denk dat iedereen in
Irak, behalve in Noord-Irak, nu
achter Saddam staat. Hij is degene
die het land kan verdedigen
en de oorlog tot een goed
einde kan brengen.”

Meen je dat nou?
“Ik reken erop dat het regime
sterk zal blijven. Als Amerika
deze oorlog wint, kan iedereen
alleen nog maar zwijgen als
Amerika de volgende keer een
land wil aanvallen. Deze oorlog
is slecht voor de wereldorde.
‘Operation Iraqui Freedom’ zal
echt niet leiden tot een democratie.
Denkt Amerika dat als
de Iraakse vrouwen geen hoofddoekjes
meer dragen ze dan democratie
hebben bereikt? De
Amerikaanse soldaten kennen
Irak niet, ze denken dat de inwoners
van Bagdad hun staan
op te wachten met bloemen.
Niets is minder waar. De Iraakse
vrouwen zijn bereid de Amerikanen
op te eten!”


Willen de mensen die praten over zaken waar ze geen verstand van hebben in het vervolg hun mond houden.

Bloemen en vlaggetjes. :rolleyes:
Een mes tussen hun ribben kunnen de yankees krijgen.

Canaris
21-03-03, 15:18
bledder

Geen bush.demokratie

???= Vraagtekens

kaassietoch
21-03-03, 15:35
Geplaatst door Bahmed

Saddam heeft veel goede dingen
gedaan voor het land.

Ahem... :rolleyes: Slaat dit op de titel van deze topic?

H!tler heeft ook veel goede dingen gedaan, de Autoschnellbahn, de Volkswagen Kever, de Duitsers hadden weer werk en zelfvertrouwen. Desondanks kan je mij niet wijsmaken dat, afgezien van wat neonazi-mongolen, de huidige generatie Duitsers maar wat verbitterd is over de toenmalige bevrijding van hun volk onder het juk van H!tler vandaan, ondanks dat o.a. Dresden, het Ruhrgebiet, Hamburg en Berlijn gruwelijk door de geallieerden onder handen zijn genomen.



Het is absoluut niet waar dat hij
geen medicijnen toeliet voor
zieken.

Nee tuurlijk niet. Die herhaaldelijke obstructies van de olie-voor-voedsel transporten waren individuele acties van een paar brallerige regimefunctionarissen, de grote zalige leider heeft over deze muiterij immers herhaaldelijk zijn grote afschuw uitgesproken en uit eigen zak toen maar de medicamenten betaald.



Ik denk dat iedereen in
Irak, behalve in Noord-Irak, nu
achter Saddam staat. Hij is degene
die het land kan verdedigen
en de oorlog tot een goed
einde kan brengen.”


Zolang Saddam nog niet officieel is afgetreden moet je wel daar, in tegenstelling tot de tot nu toe uitgevoerde Amerikaanse precisiewerk heeft het Husseinbewind niet per se het doel burgers te sparen, zeker de criticasters niet. En Saddam iets tot een goed einde brengen, daar wachten de Iraqi sinds 1979 al op.....


Tsss wat een dom wicht, waarschijnlijk nog van gevluchte ouders ook, ik heb vooral met die mensen erg te doen.

Mark
21-03-03, 15:41
Ze is 23 en is hier 4 jaar geleden heengekomen om te studeren.

Dus niet een vluchteling die met haar ouders hier is, maar iemand die het in Irak voor elkaar heeft gekregen om in het buitenland te kunnen studeren. Ik vraag me erg af wat haar achtergrond is en welke rol haar ouders hebben gespeeld tijdens het Sadam tijdperk.

Onno25
21-03-03, 15:43
Saddam heeft veel goede dingen gedaan voor het land. Het is absoluut niet waar dat hij geen medicijnen toeliet voor
zieken. Ik denk dat iedereen in Irak, behalve in Noord-Irak, nu
achter Saddam staat.

Hmmm, Hij is zo goed voor Irak dat onze Nada en haar famile (?) besloten hebben het land vier jaar geleden te verlaten

Canaris
21-03-03, 15:47
Denkt Amerika dat als
de Iraakse vrouwen geen hoofddoekjes
meer dragen ze dan democratie
hebben bereikt?


Nee natuurlijk niet.
Demokratie is pas dan berijkt , wanneer alle vrouwen met een strap-on dildo over straat gaan, silikoon tieten van 115 cm hebben en het woord hoer op hun voorhoofd laten tatoeweren.

God, wie is dat wicht. En dat is volgens Bachmed geen Bla Bla??
Ik begrijp alleen niet , dat zij studeerd. Een minímum aan hersenen schijnt daar toch voor nodig te zijn.

Sawda
21-03-03, 16:01
Geplaatst door J.M.T.
Waarom zit dit mens dan in Nederland????? Zomaar???? Alleen om te studeren of om toch maar lekker hier te blijven waar geen terreur heerst? Of moest zij vluchten uit Irak???? Zoals zovele anderen????

Ik vind dit een ongelooflijke schande dat zij dit zegt!!! En dan (als het uitkomt natuurlijk) zeggen dat die arme Irakezen wél medicijnen konden krijgen!!!!

Deze vrouw heeft op de duizenden hoofden getrapt van mensen die door Saddam vermoord werden.

Hoe kan je een democratisch land oprichten als je dat land volledig "democratisch" hebt plat gebombardeerd en een hele generatie kinderen hebt verminkt door chemische wapens. Dan willen de Irakezen liever onder het regime van Sadam leven dan die van Bush.

Bush wil toch een democratisch Irak, hoe kan het dan zijn dat Bush zelf die regering heeft samengesteld zonder dat er eerst verkiezingen zijn.
De term "democratie" wordt misbruikt wanneer het Bush uitkomt.

Bahmed
21-03-03, 16:02
Geplaatst door J.M.T.


Ik vind dit een ongelooflijke schande dat zij dit zegt!!! En dan (als het uitkomt natuurlijk) zeggen dat die arme Irakezen wél medicijnen konden krijgen!!!!



Lees idt maar hypocriet.

According to economic studies carried out in the late nineties, Iraq's real gross domestic product (GDP), i.e. Iraq's GDP adjusted for inflation, fell by 75 percent during 1991-1999. The results of these studies showed that Iraq's GDP in the late 1990's was estimated at approximately the country's real GDP in the 1940's, before the oil boom the process of the modernization of Iraq. The per capita income and the peoples' calorie intake decreased to a level as low as that of one of the desperately poor so called "Fourth World" states such as the Democratic Republic of Congo, Rwanda Haiti and Somalia

The UN sanctions imposed on Iraq created skyrocketing inflation, widespread unemployment and severe shortages of commodities that Iraq used to import such as medical equipment, medicine, farm machinery, animal vaccines, supplies used in purifying water and equipment used in generating electricity. The rate of disease and malnutrition rose sharply due to the shortages in question as well as the damage done to systems of water and sewage treatment during the war. In a move marking Iraq's first step away from the economic and diplomatic isolation, since its invasion of Kuwait, the UN began in 1996 to allow Iraq to sell oil for food and medical supplies.

However, the UN "Oil for Food Programme" could not solve the fundamental problems of Iraq's devastated economy and of the Iraqi people, who are impoverished by two wars and about a almost a decade of economic sanctions. The situation was getting worse by draining Iraq's official foreign reserves, which were estimated at an amount between $35 and $40 billion dollars, on financing the war with Iran. Moreover, Iraq was facing mounting foreign debt, preparation of war and other financial obligations that were enough to keep it in an economic crisis for tens of years to come.

kaassietoch
21-03-03, 16:05
Geplaatst door Sawda
Hoe kan je een democratisch land oprichten als je dat land volledig "democratisch" hebt plat gebombardeerd en een hele generatie kinderen hebt verminkt door chemische wapens. Dan willen de Irakezen liever onder het regime van Sadam leven dan die van Bush.

Loop jij niet een heel klein beetje op de zaken vooruit nu? Of heeft Saddam toch nog 'iets' staan? Maar wacht eens.... die laatste opmerking... Studeer jij soms bio-farmaceutische wetenschap?

Canaris
21-03-03, 16:07
de Irakezen

aanmatigend pokke mens

Hoe haal je het in je hoofd om over "de irkazen" te speken.

Ongetwijfeld zullen er vele Irakies zijn welke liever onder Sadam leven.
In Servie zijn er nog steeds hele volkstammen die het brutale bewind van Milosjewiez nahuilen en stalin heeft nog steeds een heldenstatus in georgie.

Maar wees niet zo arrogant om over "de" irakies te spreken. Van uit je luie stoel je oordeel over deze mensen te geven alhoewel die misschien God op hun blote knien danken dat Sadam eindelijk weg wordt gebomt.

Sawda
21-03-03, 16:12
Geplaatst door kaassietoch
Loop jij niet een heel klein beetje op de zaken vooruit nu? Of heeft Saddam toch nog 'iets' staan? Maar wacht eens.... die laatste opmerking... Studeer jij soms bio-farmaceutische wetenschap?

Je moet niet afdwalen, ga eens in op de inhoud.

Als ik vooruit loop dan loop jij achter.

By the way het gaat je geen ene malle moer aan wat ik studeer!

lennart
21-03-03, 16:29
Ik vind het belachelijk dat de VS alleen maar de Iraqi's aan het bevrijden zijn; er wonen miljoenen moslims onder dictaturen (gesteund door de VS) en die worden niet bevrijdt :(

Canaris
21-03-03, 16:29
ja , het is eigenlijk te gek voor woorden om Bush eventueel de schuld geven aan het feit , dat een demokratie in Irak en afganistan niet mogenlijk is , omdat de corrupheid, machtgeilheid en verlogenheid van de theokraten, warlords en ander tuig, deze demokratie niet toelaten.

Mark
21-03-03, 16:38
Geplaatst door lennart
Ik vind het belachelijk dat de VS alleen maar de Iraqi's aan het bevrijden zijn; er wonen miljoenen moslims onder dictaturen (gesteund door de VS) en die worden niet bevrijdt :(

Zoals gisteren te zien was in Zembla willen Wolfovitz en zijn medestanders het hele midden-ossten veranderen. Dus het houdt zeker niet op bij Irak.

De Rode Roos
21-03-03, 16:38
Geplaatst door Canaris
ja , het is eigenlijk te gek voor woorden om Bush eventueel de schuld geven aan het feit , dat een demokratie in Irak en afganistan niet mogenlijk is , omdat de corrupheid, machtgeilheid en verlogenheid van de theokraten, warlords en ander tuig, deze demokratie niet toelaten.

Bush moet ophouden met de gedachte dat hij zgn democratie kan exporteren. Hij is immers president geworden dankzij een falende democratie. Een democratie in Afhanistan zal nooit aan de orde zijn. Democratie is een organisch gegroeid Westerse betuursvorm. Vaak wordt verwezen naar Duitsland als Amerikaans succes, maar dat land was al democratie...Democratie is geen exportproduct en de Amerikanen moeten ophouden de wereld in te richten naar eigen inzicht. Sommige volkeren en sommige landen willen geen democratie!

Sawda
21-03-03, 16:58
Reactie op J.M.T.

Beweer je nu dat USA heilige Maria is? Hoe is Saddam aan die wapens gekomen door de VS toch. Als hij die chemische wapens heeft gebruikt dan heeft de VS dat ook gedaan, aan beide zijden zijn er slachtoffers gevallen ten gevolge van deze wapens. De kinderen zijn hier van de dupe na de Golfoorlog I. Weet je nog toen Albright verhinderde medicijnen binnnen te laten in Irak voor deze arme kinderen. En denk je nou werkelijk dat de Irakezen deze dramatische gebeurtenissen zijn vergeten.
Vandaar dat ik zei dat ze liever Saddam hebben dan de "democratische" bevrijding van Bush.

lennart
21-03-03, 17:03
Geplaatst door Mark
Zoals gisteren te zien was in Zembla willen Wolfovitz en zijn medestanders het hele midden-ossten veranderen. Dus het houdt zeker niet op bij Irak.

Hoezee :duim:

Laat de democratie over de wereld heersen. Er zijn trouwens flinke rellen aan de gang in de Egypte.

Nu hopen dat de amerikanen hun eigen autoritaire regime ook aan de kant gaan zetten. De eerste tekenen zijn veel belovend :duim:

lennart
21-03-03, 17:20
Ik hoop dat Amerika snel de vreedzame bevolking van Zimbabwe te hulp schiet, want ik vrees dat Mugabe het leger gaat inzetten tegen demonstranten.

http://allafrica.com/stories/200303200322.html

manc
21-03-03, 17:33
Geplaatst door Sawda
Reactie op J.M.T.

Beweer je nu dat USA heilige Maria is? Hoe is Saddam aan die wapens gekomen door de VS toch.

Oh, ik dacht altijd van vredesduif frankrijk.


Als hij die chemische wapens heeft gebruikt dan heeft de VS dat ook gedaan, aan beide zijden zijn er slachtoffers gevallen ten gevolge van deze wapens.

Wanneer heeft Amerika chemische of biologische wapens ingezet tegen de bevlong van Irak?



De kinderen zijn hier van de dupe na de Golfoorlog I. Weet je nog toen Albright verhinderde medicijnen binnnen te laten in Irak voor deze arme kinderen. En denk je nou werkelijk dat de Irakezen deze dramatische gebeurtenissen zijn vergeten.

Albright heeft nog nooit medicijnen tegengehouden, dat was Saddam zelf.


Vandaar dat ik zei dat ze liever Saddam hebben dan de "democratische" bevrijding van Bush. Sure, daarom waren ze zo teleurgesteld toen 12 jaar geleden het karwei niet werd afgemaakt.

manc
21-03-03, 18:05
Geplaatst door Sawda
Hoe kan je een democratisch land oprichten als je dat land volledig "democratisch" hebt plat gebombardeerd

Dat doen ze juist NIET. Ze zijn redelijk specifiek in hun doelen...


en een hele generatie kinderen hebt verminkt door chemische wapens. Dan willen de Irakezen liever onder het regime van Sadam leven dan die van Bush.

Op de BBC laten ze NU de eerste juigende Irakis zien....hmmmmm...dat zullen wel vermombde mosasmannen zijn...


Bush wil toch een democratisch Irak, hoe kan het dan zijn dat Bush zelf die regering heeft samengesteld zonder dat er eerst verkiezingen zijn.
De term "democratie" wordt misbruikt wanneer het Bush uitkomt.

Please get a grip on reality...of had Bush voor hij deze invasie deed EERST verkiezingen in Irak moeten houden?

Sawda
21-03-03, 18:36
Geplaatst door manb
Dat doen ze juist NIET. Ze zijn redelijk specifiek in hun doelen...



Op de BBC laten ze NU de eerste juigende Irakis zien....hmmmmm...dat zullen wel vermombde mosasmannen zijn...


Please get a grip on reality...of had Bush voor hij deze invasie deed EERST verkiezingen in Irak moeten houden?



Ze zijn net begonnen en de VS heeft nog een lange weg te gaan. Ik citeer de woorden van Bush. Het plat bombarderen komt nog. De specifieke doelen zoals bruggen en wegen willen ze inderdaad in stand houden i.v.m. de wederbouw kosten.

Collaborateurs heb je in elke oorlog!


Reality laat me niet lachen.....Reality is dat de Irakezen deze regering opgelegd krijgen na deze invasie met of zonder verkiezingen. Lang leve de democratie!

manc
21-03-03, 18:48
Geplaatst door Sawda
[B]Ze zijn net begonnen en de VS heeft nog een lange weg te gaan. Ik citeer de woorden van Bush. Het plat bombarderen komt nog. De specifieke doelen zoals bruggen en wegen willen ze inderdaad in stand houden i.v.m. de wederbouw kosten.

Sure, wedden dat er tot nu 0,0 bommentapijten over de bevolking worden uitgestort?



Collaborateurs heb je in elke oorlog!
p/quote]

Irakis die juigen omdat ze *vrij* zijn, zijn nu collaborateurs? What voor een nazimentaliteit moet je hebben om dat uit je strot te krijgen...sjeees...

[quote] Reality laat me niet lachen.....Reality is dat de Irakezen deze regering opgelegd krijgen na deze invasie met of zonder verkiezingen. Lang leve de democratie! Je meent het echt he? De geallieerden hebben na WO II demokratieen in oostenrijk, duitsland en japan gebouwd.... daar moest toen ook een stevige oorlog voor gevoerd worden...

Sawda
21-03-03, 20:03
Geplaatst door manb
Sure, wedden dat er tot nu 0,0 bommentapijten over de bevolking worden uitgestort?


Je meent het echt he? De geallieerden hebben na WO II demokratieen in oostenrijk, duitsland en japan gebouwd.... daar moest toen ook een stevige oorlog voor gevoerd worden...

Ik hoop het echt van harte maar met de oorlugzuchtigheid van de VS zie ik deze situatie heel somber in.

Tuurlijk meen ik het niet.
Die landen zijn sindsdien soeverein en geen kolonie van de VS. Bovendien was er toen een oorlog gaande maar nu speelt de VS politie-agentje over heel de wereld met haar zogenaamde preventieve oorlogen. Irak is nog maar het begin.

manc
21-03-03, 21:06
Geplaatst door Sawda
[B]Ik hoop het echt van harte maar met de oorlugzuchtigheid van de VS zie ik deze situatie heel somber in.



De VS hebben er alle belang bij dat dit 'goed' gaat. Niet alleen militair maar zeker ook politiek.


Tuurlijk meen ik het niet.
Die landen zijn sindsdien soeverein en geen kolonie van de VS. Bovendien was er toen een oorlog gaande maar nu speelt de VS politie-agentje over heel de wereld met haar zogenaamde preventieve oorlogen. Irak is nog maar het begin.

In Irak is feitelijk ook al jaren een oorlog gaande, dat Saddam uit Iran en Kuweit verdreven is doet daar weinig aan af.

kaassietoch
21-03-03, 22:22
Geplaatst door Sawda
Je moet niet afdwalen, ga eens in op de inhoud.

Als ik vooruit loop dan loop jij achter.

Rustig maar, diep in en uit ademen, haal desnoods effe dat lappie voor je gezicht vandaan.

Als jij je tot de feiten gaat beperken, ga ik weer inhoudelijk reageren, deal?
Voorlopig is er namelijk maar één die door zijn chemische shit echt veel dode kinderen op zijn geweten heeft en die heet Saddam Hussein, of was je de oorlog tegen Iran alweer vergeten? Ik hoor je er nochtans niet over. Hoe heet dat ook alweer....eeehm oogkleppen ja. Loop jij dan maar vooruit als een kip zonder kop.




By the way het gaat je geen ene malle moer aan wat ik studeer!

Vergis je niet, je studie interesseert me geen fuck, ik kreeg alleen ff het idee dat jij die Iraakse bimbo was waarvan het interview hier bovenaan staat. Toch ben jij het niet, je bent duidelijk anders, weet alleen nog even niet of ik dat positief of negatief zie.


Nou weet ik het! Jij bent een onwettig kind van Lowie van Gaal!

Sawda
21-03-03, 22:39
Geplaatst door kaassietoch
Rustig maar, diep in en uit ademen, haal desnoods effe dat lappie voor je gezicht vandaan.

Als jij je tot de feiten gaat beperken, ga ik weer inhoudelijk reageren, deal?
Voorlopig is er namelijk maar één die door zijn chemische shit echt veel dode kinderen op zijn geweten heeft en die heet Saddam Hussein, of was je de oorlog tegen Iran alweer vergeten? Ik hoor je er nochtans niet over. Hoe heet dat ook alweer....eeehm oogkleppen ja. Loop jij dan maar vooruit als een kip zonder kop.



Vergis je niet, je studie interesseert me geen fuck, ik kreeg alleen ff het idee dat jij die Iraakse bimbo was waarvan het interview hier bovenaan staat. Toch ben jij het niet, je bent duidelijk anders, weet alleen nog even niet of ik dat positief of negatief zie.


Nou weet ik het! Jij bent een onwettig kind van Lowie van Gaal!

Laten we wat afspreken voor in de toekomst. Ik reageer niet meer op jou en jij niet meer op mij. Ik heb een hekel aan mensen die anderen proberen de grond in te boren of te kleineren. Jouw woordgebruik vind ik uitermate ongepast.

manc
21-03-03, 22:45
Geplaatst door Sawda
Laten we wat afspreken voor in de toekomst. Ik reageer niet meer op jou en jij niet meer op mij. Ik heb een hekel aan mensen die anderen proberen de grond in te boren of te kleineren. Jouw woordgebruik vind ik uitermate ongepast.

Die dngen moet je niet al te persoonlijk nemen joh! Het is maar 'internet'.

Sawda
21-03-03, 22:48
Geplaatst door manb
Die dngen moet je niet al te persoonlijk nemen joh! Het is maar 'internet'.

Ook op internet kan je netjes blijven.

kaassietoch
21-03-03, 23:30
Geplaatst door Sawda
Laten we wat afspreken voor in de toekomst. Ik reageer niet meer op jou en jij niet meer op mij.

Bwoah, er is er maar één die bepaalt waar kaassie op reageert en dan ben ik gelukkig nog altijd zelf.... Ik heb helemaal geen zin om iets met je af te spreken.



Ik heb een hekel aan mensen die anderen proberen de grond in te boren of te kleineren.

Het is maar wat je er zelf van maakt. Voorlopig vond ik jouw toontje in de vorige reactie ook niet echt vriendelijk. Maar ik ergerde me vooral aan de tomeloze overdreven praat van je. Als het je hindert dat ik daar op reageer dan zet je me maar lekker op je ignore lijstje.




Jouw woordgebruik vind ik uitermate ongepast.

En ook jouw mening over mijn woordgebruik interesseert me weer niks. Jij wilde het zonodig over de inhoudelijke boeg gooien en dan ga je toch weer over de vorm mekkeren...

Puk
22-03-03, 01:57
Geplaatst door Sawda
Laten we wat afspreken voor in de toekomst. Ik reageer niet meer op jou en jij niet meer op mij. Ik heb een hekel aan mensen die anderen proberen de grond in te boren of te kleineren. Jouw woordgebruik vind ik uitermate ongepast.

Lieve Sawda,

Ik begrijp je helemaal meid! Het zijn rotjongens!
Met mij kan je echt fijne gesprekken voeren.

Ik hoor het wel!

groetjes, Puk

Zara
22-03-03, 17:00
Sorry hoor maar hierin heeft Sawda echt gelijk in...mensen als kaaskop, canaris, bman etc beginnen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd met schelden als ze ergens op gaan reageren, echt kinderachtig houd het voortaan een beetje beschaafd je kan je standpunt ook wel duidelijk maken op een nette manier......want ik lees altijd een ondertoon van haat in jullie berichten waardoor ik me zooo irriteer en met moeite kan opbrengen om daar nog eens inhoudelijk op in te gaan. Respect aub ook als je ergens niet mee eens bent, want jij bent niet de enige met een mening.

manc
22-03-03, 17:10
Geplaatst door Zara
Sorry hoor maar hierin heeft Sawda echt gelijk in...mensen als kaaskop, canaris, bman etc beginnen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd met schelden als ze ergens op gaan reageren, echt kinderachtig houd het voortaan een beetje beschaafd je kan je standpunt ook wel duidelijk maken op een nette manier......want ik lees altijd een ondertoon van haat in jullie berichten waardoor ik me zooo irriteer en met moeite kan opbrengen om daar nog eens inhoudelijk op in te gaan.

Onzin, ik scheld nooit aaaaaaltijd aan het begin van mijn reactie. De enige die hier haar bericht met een lichtelijk racial slur begint ben jij ('kaaskop'). Ik durf oprecht te zeggen dat ik niemand op dit board haat, wel dat ik een aantal mensen er verwerpelijke meningen op na bind houden, maar ja...dat mag he?


Respect aub ook als je ergens niet mee eens bent, want jij bent niet de enige met een mening.

En respect moet je verdienen...dat gescheld met 'kaaskop' is niet netjes en duidelijk een racial slur...ophouden met die crap dus.

lennart
22-03-03, 17:17
Wanneer heeft Amerika chemische of biologische wapens ingezet tegen de bevlong van Irak?


Uranium Depleted Weapons zijn ook uiterst gevaarlijk voor de gezondheid. Daar kunnen Amerikaanse soldaten trouwens ook over meepraten.

Zara
22-03-03, 17:18
Excuse me mister b,

maarruh kaassietoch heette eerst kaaskop, en deze nick zit nog in mn hoofd, vandaar dat ik em zo noem en niet om de redenen die jij hebt genoemd -----> uit racictische denkbeelden die ik heb tegenover nederlanders ????

Enne jullie clubje is toch het clubje dat meestal met een neerbuigende reactie reageert, en na 10 keer hetzelfde ongeveer gelezen te hebben kan het niet iets zijn dat ik alleen in mijn paranoide leefwereldje interpreteer.....om maar een woordkeuze te gebruiken van een zekere canaris.

Maar geen probleem hoor, als jullie schelden scheld ik gewoon lekker terug, dat heb ik lennart ook aangeraden. Kinderachtig he.

manc
22-03-03, 17:46
Geplaatst door Zara
Excuse me mister b,

maarruh kaassietoch heette eerst kaaskop, en deze nick zit nog in mn hoofd, vandaar dat ik em zo noem en niet om de redenen die jij hebt genoemd -----> uit racictische denkbeelden die ik heb tegenover nederlanders ????

Sorry, dan heb ik niks gezegd. Mijn excuzes.


Enne jullie clubje is toch het clubje dat meestal met een neerbuigende reactie reageert, en na 10 keer hetzelfde ongeveer gelezen te hebben kan het niet iets zijn dat ik alleen in mijn paranoide leefwereldje interpreteer.....om maar een woordkeuze te gebruiken van een zekere canaris.

Ik weet niet waar je het over hebt, ik zit in geen enkel clubje en ik koester geen enkele haat jegens jou of wie dan ook op maroc.nl


Maar geen probleem hoor, als jullie schelden scheld ik gewoon lekker terug, dat heb ik lennart ook aangeraden. Kinderachtig he.

Scheld ik?

kaassietoch
24-03-03, 10:34
Geplaatst door Zara
Sorry hoor maar hierin heeft Sawda echt gelijk in...mensen als kaaskop, canaris, bman etc beginnen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd met schelden als ze ergens op gaan reageren, echt kinderachtig

Jij draait hier al wat langer mee en dan vind ik het toch een beetje typisch dat je deze opmerking plaatst, ik heb me vaak zat over ontwikkelingen positief uitgelaten. Helaas is er iemand geweest met een veel te kort l*lletje die het bewijs hiervoor heeft vernietigd maar zover ik het me nog kan herrinneren heb ik me bijvoorbeeld in lovende woorden geuit over de goede resultaten van Marokkanen op de arbeidsmarkt, de openlijk beleden twijfels van een prikker bij wat algemeen geldende dogma's en heb ik her en der iemand wel eens van goedbedoelde adviezen e.d. voorzien.
Ik denk dat jij schelden verwart met een afwijkende mening en een afkeer van "meehuilen met de wolven in het bos". Ik mag die mening onomwonden gewoon geven net als jij en Sawda.




houd het voortaan een beetje beschaafd je kan je standpunt ook wel duidelijk maken op een nette manier......

Kijk Zara, nog niet zolang geleden spookte onder de naam yehiaayash hier een geschifte rasoproerkraaier rond die herhaaldelijk walgelijke fotos heeft gepost die op deze wijze het gebrek aan mensenliefde bij yehi overduidelijk demonstreerden. Nu zit dit reetgat van de menselijkheid weer te posten onder de naam elmoerabiet. Het spijt me maar dan word ik van deze aandacht voor de vorm waarin kaassie, Canaris en Bman posten een beetje lacherig.




want ik lees altijd een ondertoon van haat in jullie berichten waardoor ik me zooo irriteer en met moeite kan opbrengen om daar nog eens inhoudelijk op in te gaan.

Doe het dan niet, niemand dwingt je. Maar als je zo aandringt op een goede discusiesfeer snap ik weer niet waarom jij dan weer met een krachtig begrip als 'haat' gaat strooien, zo verbeter je de verhoudingen echt niet, dit is een veel te zware beschuldiging, nee voorlopig vind ik je kritiek niet echt waardevol.




Respect aub ook als je ergens niet mee eens bent, want jij bent niet de enige met een mening.

Ja doei, jij bent er al weer zo een die denkt dat ie een ander wat kan voorschrijven. Iemand krijgt van mij de hoeveelheid respect die deze persoon in mijn ogen verdient PUNT.

manc
24-03-03, 11:19
Mooi stukkie KT...ik wil ook wel eens zien aan hoeveel stukjes jij het 5 jaren plan van de SP, oeps, sorry het 13 punten plan van de kamaraden bij de SP aan stukken scheurt...ik heb er eigenlijk al korte metten meegemaakt in samenwerking met komisar Rode Roos...de enige punten die uiteindelijk overeind bleven (zo vat ik dat op) zijn:

1. een mogelijk dreigende escalatie van het conflict naar een regionale oorlog
2. de moeite om het land fatsoenlijk te laten besturen en op te bouwen na de oorlog.


Beide 'kritieken' zullen we in de toekomst door de feiten worden te niet gedaan, dunkt me.