PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar blijft de Arabische wereld!



plexus
21-03-03, 18:29
...Waar blijft de Arabische wereld?
Is er dan werklijk waar niemand die opstaat en zijn bek kritisch opentrekt!

manc
21-03-03, 18:45
Geplaatst door plexus
...Waar blijft de Arabische wereld?
Is er dan werklijk waar niemand die opstaat en zijn bek kritisch opentrekt!

Waartegen? De coalitie kent veel islamtitische supporters trouwens...albanie, turkije, kuweit etc.etc.etc.

plexus
21-03-03, 18:50
Geplaatst door manb
Waartegen? De coalitie kent veel islamtitische supporters trouwens...albanie, turkije, kuweit etc.etc.etc.

tegen sinterklaas! doeiii

ps.albanie - turken zijn geen arabieren

Dx_
21-03-03, 18:56
...Waar blijft de Arabische wereld?
Is er dan werklijk waar niemand die opstaat en zijn bek kritisch opentrekt!

Van de arabische "leiders" hoeven we geen ene moer te verwachten, de bevolking toont wel degelijk zijn protesten.

manc
21-03-03, 19:03
Geplaatst door plexus
tegen sinterklaas! doeiii

Nee serieus, denk je nu echt dat het de koning van Marokko kan schelen dat dat stuk stront met snor, Saddam wordt verwijderd? Of welke andere arabische leider?


ps.albanie - turken zijn geen arabieren


Eh niet? Joh.... verveeld...

manc
21-03-03, 19:05
Geplaatst door Dx_
Van de arabische "leiders" hoeven we geen ene moer te verwachten, de bevolking toont wel degelijk zijn protesten.

Nou, ik heb de eerste juigende bevrijde Irakis al zien dansen en zingen op TV...

Sawda
21-03-03, 19:23
Er zijn veel arabieren naar Irak gegaan om te strijden tegen deze onmenselijke oorlog. Op een arabische zender hebben ze hier beelden van getoond.
De marionetten hoor je inderdaad niet, die zijn toch laf aan hen heb je toch niets!

Dx_
21-03-03, 19:23
Manb:

De wapens der propaganda registreren wat zij willen wanneer zij willen.

Sawda
21-03-03, 19:28
Geplaatst door J.M.T.
Marokkanen ook niet? Marokkanen zijn jullie Arabieren?

Marokko bestaat uit arabieren en voor een groot deel uit berbers.
Zo J.M.T. weer wat geleerd.

plexus
21-03-03, 19:30
Geplaatst door Sawda

Zo J.M.T. weer wat geleerd.

ja dat dacht jij...die leert helemaal niets ...nada

manc
21-03-03, 19:55
Geplaatst door Dx_
Manb:

De wapens der propaganda registreren wat zij willen wanneer zij willen.

Dus? Dat maakt die bevrijde Iraqis toch niet minder blij he? Uiteindelijk zijn het de normale mensen in Irak die als maatstaf dienen voor het succes van deze operatie.

barfly
21-03-03, 19:58
De Arabische staten houden lekker hun waffeltjes dicht want anders zijn ze morgen aan de beurt (mag ik hopen!)
Vooral SA de "Islamitische staat" laat me niet lachen! Het enige wat volgens mij in de buurt komt van een Islamitische staat is Iran.

Begrijp me niet verkeerd; ik ben niet per definitie voor het omverwerpen van Arabische staten maar als de bevolking het daar nou eens voor het zeggen kreeg dan zou ik dat heel goed vinden!

lennart
21-03-03, 20:45
Rellen vandaag in Yemen, Egypte, Jordanie en Libanon. In Egypte waren de rellen het grootst.

tuig
21-03-03, 20:51
Geplaatst door Sawda
Marokko bestaat uit arabieren en voor een groot deel uit berbers.
Zo J.M.T. weer wat geleerd.





:stomp: JE BEDOELT +- 65% BERBER EN DE REST ARABISCH

Sawda
21-03-03, 20:56
Geplaatst door tuig
:stomp: JE BEDOELT +- 65% BERBER EN DE REST ARABISCH

Wat wil je precies uitleggen met die poppetjes?

tuig
21-03-03, 20:58
Geplaatst door plexus
...Waar blijft de Arabische wereld?
Is er dan werklijk waar niemand die opstaat en zijn bek kritisch opentrekt!




:student: er bestaat geen arabische wereld .
der is geen eenheid.
er zijn alleen arabische kapitalisten,die met beloftes van al dat heerlijke zwarte goud gesusd worden :kotsen2:

tuig
21-03-03, 20:59
Geplaatst door Sawda
Wat wil je precies uitleggen met die poppetjes?



ze zijn GRATIS, of had je liever een snipertje gezien .

Sawda
21-03-03, 21:03
Geplaatst door tuig
ze zijn GRATIS, of had je liever een snipertje gezien .

Ik vind ze namelijk niet echt gepast bij die uitspraak.

manc
21-03-03, 21:03
Geplaatst door barfly
De Arabische staten houden lekker hun waffeltjes dicht want anders zijn ze morgen aan de beurt (mag ik hopen!)
Vooral SA de "Islamitische staat" laat me niet lachen! Het enige wat volgens mij in de buurt komt van een Islamitische staat is Iran.

En daar hopen heel wat mensen stiekem dat de Amerikanen en de Britten een paar honder kilometer verder doorrijden...



Begrijp me niet verkeerd; ik ben niet per definitie voor het omverwerpen van Arabische staten maar als de bevolking het daar nou eens voor het zeggen kreeg dan zou ik dat heel goed vinden!

De Iraqis zullen met een beetje mazzel niet meer worden doodgemarteld, verkracht en met gifgas bestookt als ze openlijk kritiek op de grote leider Saddam uiten...dus wat dat betreft zullen ze er zeker op vooruit gaan...

Die blije, zwaaiende en juichende Irakis in het zuiden van Irak zijn alvast erg blij met het verdrijven van Saddam...

tuig
21-03-03, 21:26
Geplaatst door Sawda
Ik vind ze namelijk niet echt gepast bij die uitspraak.



:stout: het spijt mij zeer dat ik ze gebruikt heb,en zal in de toekomst beter de smiley's uitzoeken die mijn uitspraken passen. :stout:

kaassietoch
21-03-03, 21:30
Geplaatst door plexus
...Waar blijft de Arabische wereld?
Is er dan werklijk waar niemand die opstaat en zijn bek kritisch opentrekt!

Die trekken zich al bijna 24 jaar geen reet aan van het lot van de Iraqi, waarom zou dat nu ineens veranderen?

barfly
21-03-03, 21:36
Geplaatst door manb
En daar hopen heel wat mensen stiekem dat de Amerikanen en de Britten een paar honder kilometer verder doorrijden...



Mjah of dat die mensen ook echt gaat helpen, ik vraag me dat ook voor de toekomst ook erg af wat betreft Irak.
Willen die mensen wel zo leven als westerlingen dat ideaal lijkt, is het geen arrogantie om zomaar in een land als bijvoorbeeld Iran in te grijpen? Valt t niet teveel op dat ingrijpen alleen in een olierijk land gebeurt en niet in bijvoorbeeld Zimbabwe?

Waiting
21-03-03, 23:24
Geplaatst door barfly
Mjah of dat die mensen ook echt gaat helpen, ik vraag me dat ook voor de toekomst ook erg af wat betreft Irak.
Willen die mensen wel zo leven als westerlingen dat ideaal lijkt, is het geen arrogantie om zomaar in een land als bijvoorbeeld Iran in te grijpen? Valt t niet teveel op dat ingrijpen alleen in een olierijk land gebeurt en niet in bijvoorbeeld Zimbabwe?

En dat Frankrijk dus wel hevig protesteert als het om het verwijderen van het regime van Irak gaat?
Omdat het contracten heeft met Saddam?

Ja het is te begrijpen, maar ik mocht die Fransen toch al niet.

Het is ook triest om te zien hoe hypocriet men kan zijn, amerika is de grote boosdoener en olie is het argument waarmee men amerika in discridiet wil brengen, het speerpunt van het anti-amerikanisme.
De Fransen waarbij het vele malen meer om de olie draait (Amerika exporteren) zijn de "goeden" en maar doen alsof je neus bloed...

En het valt ook op, dat de mensen die voor de oorlog zijn (en dat zijn er velen meer dan men wil doen geloven)
Niet eens de moeite doen om de Fransen in discridiet te brengen, er zijn immers genoeg andere logische argumenten vóór een oorlog. (Ik kom er nu voor het eerst mee, de oorlog is toch al een feit en er zijn ook al scuds afgeschoten door Irak weer had Amerika dus gelijk
"Links" zijn gewoonlijk nooit goed in feitelijke argumenten...
Ik ben blij dat Amerika schijt heeft, al was het alleen maar om nu eens duidelijk te maken dat als het er op aan komt het geen tijd is voor vriendjespolitiek en liefdadigheid, maar harde acties.
We zullen uiteindelijk zien wat de uitkom is van deze oorlog, één zaak is zeker géén Saddam.


P.S Het is wel grappig om te zien hoe men de straten op gaat om te demonstreren, goedzo! Don't give up! Show them what you've got! Yeah Baby Yeah!

P.S.S Deze post is niet anders dan de posts tegen oorlog, alleen precies het tegenovergestelde... (Je hebt mensen die dat niet begrijpen dus zeg ik het er maar bij)