PDA

Bekijk Volledige Versie : Saddam of Bush



NIS1
21-03-03, 22:00
Van iedereen wil ik weten, wie hij of zij prefereert: Saddam of Bush?

barfly
21-03-03, 22:03
Geplaatst door NIS1
Van iedereen wil ik weten, wie hij of zij prefereert: Saddam of Bush?

Lekkere keuzes heb jij, nekschot of de guilotine? :)

NIS1
21-03-03, 22:08
Geplaatst door barfly
Lekkere keuzes heb jij, nekschot of de guilotine? :)

Precies, wat ik wilde bereiken.. :D

manc
21-03-03, 22:12
Bush...want die kan je volgend jaar wegstemmen.

barfly
21-03-03, 22:15
Geplaatst door manb
Bush...want die kan je volgend jaar wegstemmen.

Dat is een "democratisch" proces dus wie weet zit ie d'r nog 4 jaar...

Malcolm_X
21-03-03, 22:15
Saddam terroriseert alleen zijn eigen bevolking. terwijl chimpansee bush de hele wereld terroriseert.....

manc
21-03-03, 22:22
Geplaatst door Malcolm_X
Saddam terroriseert alleen zijn eigen bevolking. terwijl chimpansee bush de hele wereld terroriseert.....

Bush maar 4 jaar, Saddam al veeeeel langer. En ik geloof dat de terreur van Bush in geen verhouding staat tot die van Saddam.

barfly
21-03-03, 22:24
Geplaatst door Malcolm_X
Saddam terroriseert alleen zijn eigen bevolking. terwijl chimpansee bush de hele wereld terroriseert.....

Bush zuigt dat is duidelijk!
Wat me wel verbaast is dat oa jij nogal makkelijk de rol van dergelijke dictators als Saddam zit te bagatelliseren. Ik neem aan dat je de familie Saud in SA ook wel ok vind?

Koning Saud
Minister Prins Saud
Minister Prins Saud
Minister Prins Saud
Minister Prins Saud

Malcolm_X
21-03-03, 22:27
Alle arabische leiders momenteel zijn allemaal corrupte misdadigers de een nog erger dan de andere...maar de commander in chief...degene die alles stuurt is amerika...en zij zijn degene die al 50 jaar de gehele wereld terroriseert...

Dutchguy
21-03-03, 22:27
Bush, met heel veel tegenzin.

barfly
21-03-03, 22:32
Geplaatst door Malcolm_X
Alle arabische leiders momenteel zijn allemaal corrupte misdadigers de een nog erger dan de andere...maar de commander in chief...degene die alles stuurt is amerika...en zij zijn degene die al 50 jaar de gehele wereld terroriseert...

Het is me iets te makkelijk om alles af te schuiven op de VS, die arme Arabische leiders die de genereuze aanbiedingen aannemen zijn in mijn ogen de aangewezen schuldigen. :)
Met andere woorden, de grootste fout is te zoeken, bij in dit geval; de Arabieren zelf!

sil
21-03-03, 22:37
Ik ben geen Bush fan,maar als ik dan tussen 2 kwaden moet kiezen,dan Bush

moenna
21-03-03, 22:57
Saddam. De afgelopen 12 jaar heeft hij bewezen dat hij alleen maar stoere praat heeft, en heeft hij zijn woorden niet omgezet tot daden. I.t.t. Bush, met z'n hoge cowboy-gehalte....

Maar het liefst had ik gezien dat ze het beiden, in een slangenkuil, ergens op de Noordpool gaan uitvechten. Zolang ze de rest van de bevolking er maar niet bij betrekken, vind ik alles ok....

kaassietoch
21-03-03, 22:58
Bush is net zo'n stomme klootzak als Hussein, maar het trackrecord van Hussein is net een beetje boel erger. Bush is nog te stoppen als de yankees wakker worden over een jaar.

Iglo
21-03-03, 23:32
Wat is dat voor een vraag? Je moet je niet helemaal focussen op het anti-amerikanisme of pro-arabisme. Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken, sla een paar verhalen er op na en dan zie je wat Saddam heeft uitgevreten. Als je weet wat voor martelpraktijken hij uitgevoerd heeft, wat er met zijn tegenstanders, Koerden en sjiieten is gebeurd... Het is wel waar dat Bush een groter gevaar voor de wereldvrede is, maar dat is een andere vraag.

NIS1
22-03-03, 08:45
Geplaatst door Iglo
Wat is dat voor een vraag? Je moet je niet helemaal focussen op het anti-amerikanisme of pro-arabisme. Die twee zijn niet met elkaar te vergelijken, sla een paar verhalen er op na en dan zie je wat Saddam heeft uitgevreten. Als je weet wat voor martelpraktijken hij uitgevoerd heeft, wat er met zijn tegenstanders, Koerden en sjiieten is gebeurd... Het is wel waar dat Bush een groter gevaar voor de wereldvrede is, maar dat is een andere vraag.

Op dit moment is het wel de keuze tussen Bush en Saddam. De regering van Bush is net zo corrupt als die van Saddam. Amerika schendt mensenrechten net zo erg als Saddam :cola:

Iglo
22-03-03, 12:27
Geplaatst door NIS1
Op dit moment is het wel de keuze tussen Bush en Saddam. De regering van Bush is net zo corrupt als die van Saddam. Amerika schendt mensenrechten net zo erg als Saddam :cola:
Natuurlijk weet ik dat Bush en consorten niet te vertrouwen zijn, en ja ze zijn helemaal fout bezig. Maar als je het vergelijkt met Saddam zijn het heiligen. Als je ziet wat die man in al die jaren heeft opgebouwd over de ruggen van zijn volk, al die paleizen al dat geld... En natuurlijk die aanvallen met gifgas op de koerden, zoiets kan je niet vergelijken met wat Bush nu doet. Dan hebben we het nog geen eens gehad over hoe hij zijn eigen volk onderdrukt heeft, nee Saddam is echt een dictator van het foute slag. Zoals ik al eerder zei, laat je nou alsjeblieft niet verblinden door anti-amerikanisme.