PDA

Bekijk Volledige Versie : Er worden geen chemische of biologische wapens gebruikt door het Iraakse leger.



Marsipulami
22-03-03, 08:31
Er worden geen chemische of biologische wapens gebruikt door het Iraakse leger. Nochtans gaat iedereen er van uit dat het Iraakse regime niets meer te verliezen heeft. Alle raketten die tot dusver door de Irakezen werden afgevuurd (op de Amerikaans-Britse troepen in Koeweit) bevatten slechts conventionele springstoffen.

Zijn de Amerikanen leugenaars die de bevolking in eigen land en de rest van de wereld bedrogen hebben om een illegale oorlog te verantwoorden ?

Bezitten de Iraakse strijdkrachten zoveel discipline om zelfs in de huidige omstandigheden af te zien het gebruik van chemische of biologische wapens conform de internationale afspraken ?

Zal het Iraakse leger binnenkort toch biologische en chemische wapens gaan gebruiken ?

Simon
22-03-03, 09:30
Vóór aanvang van de 1e golfoorlog is de Irakezen te verstaan gegeven dat de inzet van chemische wapens voor de VS een signaal zouden zijn om (tactische) kernwapens in te zetten. Ik denk dat ze nu hetzelfde signaal hebben afgegeven.

Simon

Dragon_Khan
22-03-03, 10:30
Ik denk niet dat ze chemische wapens in gaan zetten. De oorlog winnen ze er toch niet mee en het zou de VS een soort van rechtvaardiging geven:

"Zie je nou wel dat ze massavernietigingswapens hebben."

Als ik Irak was, dan zou ik de rest van de wapens nu vernietigen, voor een morele overwinning.

Ze moeten trouwens niet proberen de oorlog zo lang mogelijk vol te houden om veel Amerikaanse slachtoffers te maken en zo de Amerikanen een zo groot mogelijke schade te berokkenen.
Veel slachtoffers konden ze in de 1e golfoorlog ook niet maken.
Slechts 146... :verward:

manc
22-03-03, 10:40
De meeste slachtoffers aan de geallieerde kant vallen door ongelukken met helicopters...Maar ja als er van de bijna 300.000 geallieeerden tot nu toe 21 dood zijn (7+8+4+2) dan is dat ) 0,0007% van hun troepen.in 3 dagen...dus saddam moet het (reken maar na) 300.000/32*3/365 JAAR uithouden...ongeveer duizend jaar dus, dan heeft hij gewonnen! (ik ken er nog eentje die het duizend jaar uit wilde gaan houden...)

nouwra
22-03-03, 14:15
Aangezien de pleuris toch al is uitgebroken en na Irak meerdere niet-meewerkende landen aangevallen zullen worden, zal ik er geen traan om laten als Sadam -mocht hij ze hebben- zijn chemische wapens inzet.

manc
22-03-03, 14:38
Geplaatst door nouwra
Aangezien de pleuris toch al is uitgebroken en na Irak meerdere niet-meewerkende landen aangevallen zullen worden, zal ik er geen traan om laten als Sadam -mocht hij ze hebben- zijn chemische wapens inzet.

Tja, need I say more....als ik ooit citaten van Nouwra, Dienna, Snake, Yehi, Sadeeq en vele vel anderen ga verzamelen voor op de tegeltjes in de plee dan komt deze door een waanzinnige uitgesproken verbale stront er zeker ook bij!

Puk
22-03-03, 14:52
Geplaatst door nouwra
Aangezien de pleuris toch al is uitgebroken en na Irak meerdere niet-meewerkende landen aangevallen zullen worden, zal ik er geen traan om laten als Sadam -mocht hij ze hebben- zijn chemische wapens inzet.

:schok:

nouwra
22-03-03, 15:56
Geplaatst door manb
Tja, need I say more....als ik ooit citaten van Nouwra, Dienna, Snake, Yehi, Sadeeq en vele vel anderen ga verzamelen voor op de tegeltjes in de plee dan komt deze door een waanzinnige uitgesproken verbale stront er zeker ook bij!

wat jammer nou... Ik wilde ook net mijn eerbetoon aan jou maken, maar ik zie dat je je onderschrift hebt weggehaald. Zou mooi staan op de bodem van mijn toilet pot

sil
22-03-03, 15:56
Geplaatst door nouwra
Aangezien de pleuris toch al is uitgebroken en na Irak meerdere niet-meewerkende landen aangevallen zullen worden, zal ik er geen traan om laten als Sadam -mocht hij ze hebben- zijn chemische wapens inzet.

Nu wens je dus je eigen broeders en zusters een vreselijke dood.
De amerikanen hebben beschermende kleding ,de irakezen niet,

Ik zou het vreselijk vinden als sadam die in gaat zetten

De Rode Roos
22-03-03, 16:01
Ik heb optie 1 gestemd.

nouwra, ik begrijp je emotie volkomen. :duim:

manc
22-03-03, 16:07
Geplaatst door nouwra
wat jammer nou... Ik wilde ook net mijn eerbetoon aan jou maken, maar ik zie dat je je onderschrift hebt weggehaald. Zou mooi staan op de bodem van mijn toilet pot


Nee, dat heeft beheer gedaan...maar speciaal voor jou heb ik em terug gezet...

nouwra
22-03-03, 16:20
Geplaatst door sil
Nu wens je dus je eigen broeders en zusters een vreselijke dood.
De amerikanen hebben beschermende kleding ,de irakezen niet,

Ik zou het vreselijk vinden als sadam die in gaat zetten

zet je toch aan het denken...
Waarom dropt de nobele Vs geen beschermende pakken ipv een bommenregen....

nee, ik wens toch echt die nobele soldaten een vreselijke dood

manc
22-03-03, 17:14
zet je toch aan het denken...
Waarom dropt de nobele Vs geen beschermende pakken ipv een bommenregen....

Omdat dat zinloos is...ik denk dat ze op hun manier er alles aan doen om Saddam tegen te houden dergelijke wapens in te zetten...trouwens: bommenregen? Ik heb dat noch op Al-Jazeera, noch op Iraqi tv gezien...wat weet jij wat ik niet weet?


nee, ik wens toch echt die nobele soldaten een vreselijke dood

Moge God je die verschrikkelijke gedachte vergeven, enge Saddamfan.

Waiting
22-03-03, 17:15
Geplaatst door nouwra


nee, ik wens toch echt die nobele soldaten een vreselijke dood

En Rode Roos kan je begrijpen

joop.r
22-03-03, 20:55
Geplaatst door nouwra
zet je toch aan het denken...
Waarom dropt de nobele Vs geen beschermende pakken ipv een bommenregen....

nee, ik wens toch echt die nobele soldaten een vreselijke dood

Wat ben jij menselijk om dat te wensen.
Maar ga niet in een hoekje staan te janken als het andersom gebeurd.
Wat ik niet HOOP

nouwra
22-03-03, 21:47
Geplaatst door manb
Omdat dat zinloos is...ik denk dat ze op hun manier er alles aan doen om Saddam tegen te houden dergelijke wapens in te zetten...trouwens: bommenregen? Ik heb dat noch op Al-Jazeera, noch op Iraqi tv gezien...wat weet jij wat ik niet weet?

manb, die propaganda is niet goed voor je ontwikkeling. Maar zo te zien heb jij helemaal nergens naar gekeken. Was toch best een spectaculair beeld hoor, al die bommen als hagel neervallend midden in het dichtbevolkte Bagdad. Of heb je een hele lange wc pauze gehouden?

http://www.volkskrant.nl/buitenland/1048227759075.html


Moge God je die verschrikkelijke gedachte vergeven, enge Saddamfan.

Ik ben helemaal fan van niemand. Maar zoals Bos al zei, als ik toch moet kiezen kies ik liever voor Sadam. Of meer iets in de trant van 'eigther you're with us, or you're agains us'. Ik ben duidelijk against


Geplaatst door joop.r
Wat ben jij menselijk om dat te wensen.
Maar ga niet in een hoekje staan te janken als het andersom gebeurd.
Wat ik niet HOOP

Beste zionist, het gebeurt al jaren andersom. Duizenden doden in het gekolonialiseerde Palestina. En in Irak zijn het niet de soldatjes van Sadam (die zijn weldoorvoedt), maar vooral de burgerbevolking die sterft. 5000 dode kinderen per jaar als gevolg van verdomde sancties.

Ga mij ujb niet vertellen wat ik moet hopen, ik hoop dat voor elke dode Irakees er 10 amerikaanse verlamd raken, opdat zij een lang leven mogen lijden

sil
22-03-03, 23:31
Geplaatst door nouwra



Ik ben helemaal fan van niemand. Maar zoals Bos al zei, als ik toch moet kiezen kies ik liever voor Sadam. Of meer iets in de trant van 'eigther you're with us, or you're agains us'. Ik ben duidelijk against

lijden


Wanneer heb jij dat Bos horen zeggen??
ik heb n.l iets anders gehoord