PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland 2 zuigt...



NIS1
22-03-03, 09:40
Waarom is er zo'n groot verschil tussen de aktualiteiten programma's?? Wat een verschil tussen RTL Nieuws, Belgische journaal, CNN, Aljazeera etc etc.

Komt het soms omdat Nederland 2 gefinancieerd wordt door de overheid?

Simon
22-03-03, 10:03
Zo blijf je zappen. Dat is wel nodig. Ik mis wel Al Jazeera in het engels. Maar verder heeft iedere zender wel zijn eigen pluspunten. Ik vind Ned2 het ook helemaal niet slecht doen. Sommige vaste gasten hebben echter niet zo veel te melden. Maar sommige documentaires die ze bieden zijn echt goed.

Simon

Ashfoura
22-03-03, 10:26
...en weet je wat ook zo'n vreselijk vooringenomen tendentieus programma is? NOVA. Je weet al van tevoren hoe de wind gaat waaien (per definitie hetzerig tegen moslims - oh, wat zijn ze toch eng en crimi) en dat maakt het volkomen oninteressant om naar te kijken. Het vervelende is dat ze een formule gebruiken die suggereert dat ze 'objectieve' (voor zo ver dat bestaat) journalistiek uitvoeren. Een goed programma vind ik Netwerk, die zijn gelukkig wel journalistiek capabel.

Inderdaad vreselijk jammer dat Al-Jazeera niet met een Engelstalige versie komen, dan kun je hun feiten afzetten tegen het Europese nieuws dat we krijgen voorgeschoteld en zo je eigen conclusies trekken.

Dragon_Khan
22-03-03, 12:00
Binnenkort wel heb ik gehoord.