PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe bitch van de vs



plexus
22-03-03, 11:07
http://wwwimage.cbsnews.com/images/2002/11/04/image527992x.jpg

Waterval
22-03-03, 11:08
Geplaatst door plexus
http://wwwimage.cbsnews.com/images/2002/11/04/image527992x.jpg

.... de Turken die ik ken, schamen zich dood voor hem.

NIS1
22-03-03, 11:14
Nu hoor ik, dat Turkijke Noord Irak aan het binnen trekken is..

Mocht dit verhaal kloppen en Turken kennende wordt dit echt een drama met de VS.

Een drama zal het worden als de VS, Turkse leger gaat bestoken voor deze daad.. Dan heb je pas een oorlog of een wapenstilstand doordat het uit de hand loopt natuurlijk. Wat zal de Navo doen? Oorlog Navo vs VS?

Turken zijn echt gevaarlijk en supereigenwijs wat dit betreft!

plexus
22-03-03, 11:18
Geplaatst door NIS1
Nu hoor ik, dat Turkijke Noord Irak aan het binnen trekken is..

Mocht dit verhaal kloppen en Turken kennende wordt dit echt een drama met de VS.

Een drama zal het worden als de VS, Turkse leger gaat bestoken voor deze daad.. Dan heb je pas een oorlog of een wapenstilstand doordat het uit de hand loopt natuurlijk. Wat zal de Navo doen? Oorlog Navo vs VS?

Turken zijn echt gevaarlijk en supereigenwijs wat dit betreft!

..ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet geloven...ik lees namelijk net weer andere berichten waarbij dit totaal wordt ontkent!

NIS1
22-03-03, 11:21
Geplaatst door plexus
..ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet geloven...ik lees namelijk net weer andere berichten waarbij dit totaal wordt ontkent!

Jammer, zie toch wat meer spanning betreft deze oorlog.. Ik wil een oorlog hebben, die Bush het aftreden kan bezorgen.. 'naast Saddam natuurlijk..'

plexus
22-03-03, 11:40
Geplaatst door NIS1
Jammer, zie toch wat meer spanning betreft deze oorlog.. Ik wil een oorlog hebben, die Bush het aftreden kan bezorgen.. 'naast Saddam natuurlijk..'

..als dat zou kunnen...graaaaaaaag!

Mc7meDJ
22-03-03, 11:47
De turken zijn wel degelijk gisteravond noord-irak binnen getrokken(1000 tot 1500 man) ,
alleen dat nieuws kwam tegelijkertijd met de fiat die ze de vs hebben gegeven dat ze alsnog hun luchtruim mogen gebruiken... dus er zal wel een deal zijn gemaakt daarover ... Powel zei in een eerste reactie iets in de trant van "we zien hun liever niet binnentrekken in noord-irak" terwijl Rumsfeld iets zei in de trant van "als ze maar niet in GROTE hoeveelheden binnentrekken" ... weird.. anyway, kvermoed dat de turken al een olie-deal ( die tig x meer waard is , dan die paar 'stuivers' (6 mld Buks ofzo) waar amerika mee liep te chanteren..) in hun binnenzak hebben... Kirkuk Light sweet crude oil ...