PDA

Bekijk Volledige Versie : Tot straks bij de demonstratie!!!



Donna
22-03-03, 10:13
:rambo:




13:00 uur, Dam, Amsterdam.




:zwaai:

NIS1
22-03-03, 10:23
Als die 'kutmarokkanen' maar niet gaan rellen.. :regie:

Donna
22-03-03, 10:27
Geplaatst door NIS1
Als die 'kutmarokkanen' maar niet gaan rellen.. :regie:



Ik heb speciale verdovingsspray bij me voor relschoppers!!

:D





:zwaai:

Waterval
22-03-03, 10:32
Geplaatst door NIS1
Als die 'kutmarokkanen' maar niet gaan rellen.. :regie:

de VN* heeft ze in ieder geval geen toestemming gegeven.










* Verenigde Naffers

manc
22-03-03, 12:39
Ik heb nog een leuk bord voor jullie om mee te nemen:

http://idisk.mac.com/kfiralfia/Public/protest_warrior/images/home_images/the_sign.jpg

manc
22-03-03, 12:43
http://idisk.mac.com/kfiralfia/Public/protest_warrior/images/protest_gallery/us/images/0003.jpg

manc
22-03-03, 12:46
http://idisk.mac.com/kfiralfia/Public/protest_warrior/images/tshirts/commie.jpg

En nog een T-Shirt voor Lennart...

(ze komen van een nogal vage site, geen aandacht aan schenken) ;)

Waiting
22-03-03, 13:00
Ach, het is wel lief van ze :nijn:

lennart
22-03-03, 14:08
Geplaatst door manb
http://idisk.mac.com/kfiralfia/Public/protest_warrior/images/tshirts/commie.jpg

En nog een T-Shirt voor Lennart...

(ze komen van een nogal vage site, geen aandacht aan schenken) ;)

Ik demonstreer niet mee vandaag hoor. Hoewel het er wel mooi weer voor geweest zou zijn. Overigens is het nooit het systeem dat dood, alleen de leiders die het systeem gebruiken. Democratie kan ook doden (zie Vietnam/Cambodia).

manc
22-03-03, 14:18
Geplaatst door lennart
Ik demonstreer niet mee vandaag hoor. Hoewel het er wel mooi weer voor geweest zou zijn. Overigens is het nooit het systeem dat dood, alleen de leiders die het systeem gebruiken. Democratie kan ook doden (zie Vietnam/Cambodia).

Met een verschil: in de democratie kan daar tegen worden geprotesteerd, kunnen de leiders vervangen worden...dood, verderf, onderdrukking en inperking van vrijheden zijn INHERENT aan het communisme of voor mijn part het fascisme...

nouwra
22-03-03, 14:23
Geplaatst door manb
Met een verschil: in de democratie kan daar tegen worden geprotesteerd, kunnen de leiders vervangen worden...dood, verderf, onderdrukking en inperking van vrijheden zijn INHERENT aan het communisme of voor mijn part het fascisme...

Een kleine aanvulling: kapitalisme, het imperialisme en de daarbij behorende hedendaagse plutocratie

lennart
22-03-03, 14:24
Geplaatst door manb
Met een verschil: in de democratie kan daar tegen worden geprotesteerd, kunnen de leiders vervangen worden...dood, verderf, onderdrukking en inperking van vrijheden zijn INHERENT aan het communisme of voor mijn part het fascisme...

Demonstreren is leuk en aardig, maar als het de koers niet veranderd, dat blijkt demonstreren net zo zinloos als gedwongen je mond houden.

Gisteren toevallig demonstratie in de VS gezien? Het aantal demonstranten kon ik niet goed inschatten, enkele 1000'n zeker, maar ze werden van alle kanten omsingeld door amerikaanse riotpolitie. Het zag er nou niet echt vreedzaam uit. Wat overigens wel grappig was dat Aaron Brown, news anchor van CNN, een zelfde soort verhaaltje als jij nu aan het vertellen was, maar hij versprak zich aan het einde :)
And this certainly does not look peaceful. (dat zei die letterlijk :hihi: )

Waiting
22-03-03, 14:28
Geplaatst door lennart
Demonstreren is leuk en aardig, maar als het de koers niet veranderd, dat blijkt demonstreren net zo zinloos als gedwongen je mond houden.



Waarom zou het de koers moeten veranderen?
Voor elke deelnemer aan die demonstraties blijven er 1 of meer thuis die vóór een oorlog zijn.
Dat is nu precies democratie, platleggen van een nieuwsstation als CNN dat is nu weer links radicalisme.
En zeker niet democratisch.

manc
22-03-03, 14:43
Geplaatst door lennart
[B]Demonstreren is leuk en aardig, maar als het de koers niet veranderd, dat blijkt demonstreren net zo zinloos als gedwongen je mond houden.

Ja maar als je heel snel bent dan kan je jezelf misschien nog terug zien op de Iraakse TV! 'Massale steunbetuigingen aan grote leider en vrededuis Saddam Hussein' doen het goed op dat kanaal!


Gisteren toevallig demonstratie in de VS gezien? Het aantal demonstranten kon ik niet goed inschatten, enkele 1000'n zeker, maar ze werden van alle kanten omsingeld door amerikaanse riotpolitie. Het zag er nou niet echt vreedzaam uit. Wat overigens wel grappig was dat Aaron Brown, news anchor van CNN, een zelfde soort verhaaltje als jij nu aan het vertellen was, maar hij versprak zich aan het einde :)
And this certainly does not look peaceful. (dat zei die letterlijk :hihi: ) Ik denk dat je meer last en problemen kan verwachten van die demonstranten dan van de politie...DE POLITIE IS JE BESTE VRIEND! Dat kan Nabil beamen!

lennart
22-03-03, 14:54
Geplaatst door Waiting
Waarom zou het de koers moeten veranderen?
Voor elke deelnemer aan die demonstraties blijven er 1 of meer thuis die vóór een oorlog zijn.
Dat is nu precies democratie, platleggen van een nieuwsstation als CNN dat is nu weer links radicalisme.
En zeker niet democratisch.

In een democratie, wordt een besluitvorming meestal gevormd, niet er doorheen gedrukt. Dat is wat er nu gebeurd is.

manc
22-03-03, 15:03
Geplaatst door lennart
In een democratie, wordt een besluitvorming meestal gevormd, niet er doorheen gedrukt. Dat is wat er nu gebeurd is. Ik kan me herinneren dat zowel de britten als de amerikanen netjes gestemd hebben over dit gewapend ingrijpen....maar ja, dat zal wel zionistische propaganda zijn geweest ofzo.....aangezien de plannen voor deze aanval uit 1982 komen (volgens Yehi) hebben de geallieerden dus 20 jaar de tijd gehad om te contempleren over deze aanvallen, niks doordrukken dus...;)

lennart
22-03-03, 15:06
Nouja, laten we het zo zeggen. Er is een flink media offensief voor nodig geweest om het publiek te overtuigen, en dat is net niet helemaal gelukt :) Beetje triest een mediaoorlog van Sadam te verliezen.

Waiting
22-03-03, 15:06
Geplaatst door lennart
In een democratie, wordt een besluitvorming meestal gevormd, niet er doorheen gedrukt. Dat is wat er nu gebeurd is.

Ik kan me niet herinneren dat de studenten voor de plannen van Bos waren op het afschaffen van O.V en verdubbeling van het collegegeld.
Ik ben volgens mij ook niet gevraagd of ik geregeerd wil worden uit Brussel.
Ik heb ook niet gekozen voor een multiculturele samenleving...

:denk:

lennart
22-03-03, 15:15
Geplaatst door Waiting
Ik kan me niet herinneren dat de studenten voor de plannen van Bos waren op het afschaffen van O.V en verdubbeling van het collegegeld.

Tochwel, Bos zit duidelijk aan de rechtse kant van het PvdA.



Ik ben volgens mij ook niet gevraagd of ik geregeerd wil worden uit Brussel.

Je hebt er waarschijnlijk ook nooit echt actief over nagedacht totdat het te laat was. Daarom stem je ook op D'66.



Ik heb ook niet gekozen voor een multiculturele samenleving...

:denk:

Tochwel, VVD, CDA en PvdA zijn de architecten van de multiculturele samenleving.

Overigens jij bent toch joods? Heb je nog iets van je joods cultuur dat je wil behouden? En zo ja, dan zou je toch voor een multiculti samenleving moeten zijn. Overigens waar veel Nederlanders niet aan denken is dat christelijke cultuur en seculiere cultuur, mijlenver uit elkaar kunnen staan. Zonder een multiculturele samenleving is een scheiding tussen deze 2 stromingen niet mogelijk. Dus je moet oppassen wanneer je de multiculturele samenleving ter sprake zet, want wat je eigenlijk zegt is dat je de huidige multiculti samenleving wilt behouden en het niet wil compliceren met nog meer culturen.

Waiting
22-03-03, 15:20
Geplaatst door lennart
Tochwel, Bos zit duidelijk aan de rechtse kant van het PvdA.


Je hebt er waarschijnlijk ook nooit echt actief over nagedacht totdat het te laat was. Daarom stem je ook op D'66.



Tochwel, VVD, CDA en PvdA zijn de architecten van de multiculturele samenleving.

Overigens jij bent toch joods? Heb je nog iets van je joods cultuur dat je wil behouden? En zo ja, dan zou je toch voor een multiculti samenleving moeten zijn. Overigens waar veel Nederlanders niet aan denken is dat christelijke cultuur en seculiere cultuur, mijlenver uit elkaar kunnen staan. Zonder een multiculturele samenleving is een scheiding tussen deze 2 stromingen niet mogelijk. Dus je moet oppassen wanneer je de multiculturele samenleving ter sprake zet, want wat je eigenlijk zegt is dat je de huidige multiculti samenleving wilt behouden en het niet wil compliceren met nog meer culturen.

Blablabla, nu spreek je jezelf tegen, de VVD en CDA die achter de oorlog staan (politiek) zijn ook gekozen.

lennart
22-03-03, 15:22
Geplaatst door Waiting
Blablabla, nu spreek je jezelf tegen, de VVD en CDA die achter de oorlog staan (politiek) zijn ook gekozen.

Ik zou eerder zeggen dat ze 100% achter Amerika staat. Als de VS had besloten Zimbabwe aan te vallen hadden ze ook achter de VS gestaan.