PDA

Bekijk Volledige Versie : 10 vragen aan de Zionisten



Sawda
22-03-03, 15:07
IS IT TRUE that in 1941 and again in 1942, the German Gestapo offered all European Jews transit to Spain, if they would relinquish all their property in Germany and Occupied France; on condition that:
a) none of the deportees travel from Spain to Palestine; and
b) all the deportees be transported from Spain to the USA or British colonies, and there to remain; with entry visas to be arranged by the Jews living there; and
c) $1000.00 ransom for each family to be furnished by the Agency, payable upon the arrival of the family at the Spanish border at the rate of 1000 families daily.

IS IT TRUE that the Zionist leaders in Switzerland and Turkey received this offer with the clear understanding that the exclusion of Palestine as a destination for the deportees was based on an agreement between the Gestapo and the Mufti.

IS IT TRUE that the answer of the Zionist leaders was negative, with the following comments:
a) ONLY Palestine would be considered as a destination for the deportees.



b) The European Jews must accede to suffering and death greater in measure than the other nations, in order that the victorious allies agree to a "Jewish State" at the end of the war.
c) No ransom will be paid

IS IT TRUE that this response to the Gestapo's offer was made with the full knowledge that the alternative to this offer was the gas chamber.

IS IT TRUE that in 1944, at the time of the Hungarian deportations, a similar offer was made, whereby all Hungarian Jewry could be saved.

IS IT TRUE that the same Zionist hierarchy again refused this offer (after the gas chambers had already taken a toll of millions).

IS IT TRUE that during the height of the killings in the war, 270 Members of the British Parliament proposed to evacuate 500,000 Jews from Europe, and resettle them in British colonies, as a part of diplomatic negotiations with Germany.

IS IT TRUE that this offer was rejected by the Zionist leaders with the observation "Only to Palestine!"

IS IT TRUE that the British government granted visas to 300 rabbis and their families to the Colony of Mauritius, with passage for the evacuees through Turkey. The "Jewish Agency" leaders sabotaged this plan with the observation that the plan was disloyal to Palestine, and the 300 rabbis and their families should be gassed.

IS IT TRUE that during the course of the negotiations mentioned above, Chaim Weitzman, the first "Jewish statesman" stated: "The most valuable part of the Jewish nation is already in Palestine, and those Jews living outside Palestine are not too important". Weitzman's cohort, Greenbaum, amplified this statement with the observation "One cow in Palestine is worth more than all the Jews in Europe".

Deze vragen zijn gesteld door:
Rabbi Michael Dov Weissmandl
Bron:www.netureikarta.org

Waiting
22-03-03, 15:10
Volgens mij ben jij een aantal prikkers eerst een antwoord schuldig; wat betekenen de blauwe lijnen op de Israelische vlag beste Sawda?

Sawda
22-03-03, 15:17
Geplaatst door Waiting
Volgens mij ben jij een aantal prikkers eerst een antwoord schuldig; wat betekenen de blauwe lijnen op de Israelische vlag beste Sawda?

Ik wil hier geen antwoord op geven dit neemt niet weg dat ik het antwoord niet weet. Ik wil dat de lezers op dit forum zelf achter moeten komen wat die 2 lijnen zijn. Als ik het antwoord geef, kom ik niet overtuigend over omdat er dan meteen gedacht wordt dat ik aan propaganda doe.
Verdiep je in dit onderwerp en je komt er achter!

Puk
22-03-03, 15:21
Geplaatst door Sawda
Ik wil hier geen antwoord op geven dit neemt niet weg dat ik het antwoord niet weet. Ik wil dat de lezers op dit forum zelf achter moeten komen wat die 2 lijnen zijn. Als ik het antwoord geef, kom ik niet overtuigend over omdat er dan meteen gedacht wordt dat ik aan propaganda doe.
Verdiep je in dit onderwerp en je komt er achter!

Ik heb jou nog nooit ergens propaganda voor zien maken.
Eerlijk niet.


Dus je kunt het antwoord gerust aan mij vertellen.

Mc7meDJ
22-03-03, 15:25
Geplaatst door Waiting
...wat betekenen de blauwe lijnen op de Israelische vlag ....

Tis tog duidelijk dat de vlag een bovenaanzicht is van een tank, dus die 2 blauwe lijnen zijn de rupsbanden :boer:

maarre ff serieus vraagje, weet jij misschien waarom die logo's op die amerikaanse (abrahms?) tank verdacht veel lijken (soms 90graden gekanteld) op die logo's op israelische tanks ? is dat dat een merk van de fabrikant v/d tanks of wie bepaalt eigenlijk wat voor logo op zo'n tank komt ? ...

Waiting
22-03-03, 15:26
Geplaatst door Sawda
Ik wil hier geen antwoord op geven dit neemt niet weg dat ik het antwoord niet weet. Ik wil dat de lezers op dit forum zelf achter moeten komen wat die 2 lijnen zijn. Als ik het antwoord geef, kom ik niet overtuigend over omdat er dan meteen gedacht wordt dat ik aan propaganda doe.
Verdiep je in dit onderwerp en je komt er achter!

Bullshit je stelt zelf de vraag, kom dan ook met het antwoord!
Ik blijf het je vragen don't worry.

Waiting
22-03-03, 15:29
Geplaatst door Mc7meDJ
Tis tog duidelijk dat de vlag een bovenaanzicht is van een tank, dus die 2 blauwe lijnen zijn de rupsbanden :boer:

maarre ff serieus vraagje, weet jij misschien waarom die logo's op die amerikaanse (abrahms?) tank verdacht veel lijken (soms 90graden gekanteld) op die logo's op israelische tanks ? is dat dat een merk van de fabrikant v/d tanks of wie bepaalt eigenlijk wat voor logo op zo'n tank komt ? ...

Dat zijn identificatie tekens, zo kan men de troepen uit elkaar halen.
Iedere eenheid heeft zijn eigen teken.
Je bedoeld deze tekens toch? ; > of < of ^ etc?

Mc7meDJ
22-03-03, 15:36
Geplaatst door Waiting
Dat zijn identificatie tekens, zo kan men de troepen uit elkaar halen.
Iedere eenheid heeft zijn eigen teken.
Je bedoeld deze tekens toch? ; > of < of ^ etc?

yupz, idd! thx 4 de uitleg!

manc
22-03-03, 15:48
De britten hebben die ook..die ><L tekens...maar wat zijn nu die blauwe strepen? Ik dacht al die tijd dat ze gewoon van dat bidkleed kwamen...maar ja, ik geloof natuurlijk ook alleen maar de leugens die mijn zionistische meesters mij vertellen...

Dx_
22-03-03, 15:59
Bullshit je stelt zelf de vraag, kom dan ook met het antwoord!
Ik blijf het je vragen don't worry.

Eretz Israel, onomwonden geclaimd door alle zionistische leiders en israelische presidenten.
Koning David regeerde 40 jaar over Israël.
Zijn rijk strekt zich uit van de Eufraat tot de Rode zee.

Sawda
22-03-03, 17:53
Geplaatst door Dx_
Eretz Israel, onomwonden geclaimd door alle zionistische leiders en israelische presidenten.
Koning David regeerde 40 jaar over Israël.
Zijn rijk strekt zich uit van de Eufraat tot de Rode zee.

Niet tot aan de Rode Zee maar tot en met de Nijl!

manc
22-03-03, 18:05
Geplaatst door Sawda
Niet tot aan de Rode Zee maar tot en met de Nijl!

He, jongesn als jullie complotten bedenken wel allemaal hetzelfde roepen he? Maak er anders de volgende keer van de atlantische zee tot en met de indus van....dan zijn Marokko en Pakistan ook onderdeel van groot-Israel...stelletje malloten.

Sawda
22-03-03, 18:20
Geplaatst door manb
He, jongesn als jullie complotten bedenken wel allemaal hetzelfde roepen he? Maak er anders de volgende keer van de atlantische zee tot en met de indus van....dan zijn Marokko en Pakistan ook onderdeel van groot-Israel...stelletje malloten.

Als er een malloot is op aarde die blind is voor feiten dan ben jij dat wel!Bij het lezen van jouw verhalen dan hoor ik eigenlijk alleen de media. Na praten is makkelijk maar nadenken is moeilijk. Kijk eens verder dan je neus lang is, maak gebruik van de bibliotheken hier in Nederland die zijn er zat. Met alleen internetten op Maroc.nl kom je er niet.

Dx_
22-03-03, 19:12
Als er een malloot is op aarde die blind is voor feiten dan ben jij dat wel!Bij het lezen van jouw verhalen dan hoor ik eigenlijk alleen de media. Na praten is makkelijk maar nadenken is moeilijk. Kijk eens verder dan je neus lang is, maak gebruik van de bibliotheken hier in Nederland die zijn er zat. Met alleen internetten op Maroc.nl kom je er niet.

Je slaat de spijker op zijn kop, Bman waait met alle winden mee.

manc
22-03-03, 19:14
Geplaatst door Dx_
Je slaat de spijker op zijn kop, Bman waait met alle winden mee. *proest*....ik heb altijd het minderheidsstandpunt verkondigd dat ik achter ingrijpen in Irak sta...

hanskamp
23-03-03, 09:59
Geplaatst door Mc7meDJ
Tis tog duidelijk dat de vlag een bovenaanzicht is van een tank, dus die 2 blauwe lijnen zijn de rupsbanden :boer:

maarre ff serieus vraagje, weet jij misschien waarom die logo's op die amerikaanse (abrahms?) tank verdacht veel lijken (soms 90graden gekanteld) op die logo's op israelische tanks ? is dat dat een merk van de fabrikant v/d tanks of wie bepaalt eigenlijk wat voor logo op zo'n tank komt ? ...

Ik zie weleens Israëlische tanks op de TV. Volgens mij zijn ze groen of beige van kleur; Waiting zou mij hierin kunnen corrigeren.

Maar ik heb nog nooit een witte Israëlische tank gezien met blauwe rupsbanden en een blauwe koepel erboven op. Die tank zal in de verste verte direct opvallen!

hanskamp
23-03-03, 10:03
Geplaatst door manb
*proest*....ik heb altijd het minderheidsstandpunt verkondigd dat ik achter ingrijpen in Irak sta...

Ik eerlijk gezegd niet, aangezien het zonder toestemming van de VN gebeurt.

De vorige keer vond de Golfoorlog plaats met toestemming van de VN. Toen er gevraagd werd waarom ze niet direct doorstootten naar Bagdad, werd er gezegd dat de VN dat niet toestond.

manc
23-03-03, 10:12
Geplaatst door hanskamp
Ik eerlijk gezegd niet, aangezien het zonder toestemming van de VN gebeurt.

Het gaat erom dat ik 'niet met alle meewinden meewaai'...dat wilde ik even aantonen. Meer niet.



De vorige keer vond de Golfoorlog plaats met toestemming van de VN. Toen er gevraagd werd waarom ze niet direct doorstootten naar Bagdad, werd er gezegd dat de VN dat niet toestond.

De VN was toen ook al te laf in dat toe te laten...we hebben allemaal het gevolg kunnen zien...

kaassietoch
24-03-03, 09:10
Geplaatst door Sawda
IS IT TRUE that in 1941 and again in 1942, the German Gestapo offered all European Jews transit to Spain, if they would relinquish all their property in Germany and Occupied France; on condition that:
a) none of the deportees travel from Spain to Palestine; and
b) all the deportees be transported from Spain to the USA or British colonies, and there to remain; with entry visas to be arranged by the Jews living there; and
c) $1000.00 ransom for each family to be furnished by the Agency, payable upon the arrival of the family at the Spanish border at the rate of 1000 families daily.

IS IT TRUE that the Zionist leaders in Switzerland and Turkey received this offer with the clear understanding that the exclusion of Palestine as a destination for the deportees was based on an agreement between the Gestapo and the Mufti.

IS IT TRUE that the answer of the Zionist leaders was negative, with the following comments:
a) ONLY Palestine would be considered as a destination for the deportees.



b) The European Jews must accede to suffering and death greater in measure than the other nations, in order that the victorious allies agree to a "Jewish State" at the end of the war.
c) No ransom will be paid

IS IT TRUE that this response to the Gestapo's offer was made with the full knowledge that the alternative to this offer was the gas chamber.

IS IT TRUE that in 1944, at the time of the Hungarian deportations, a similar offer was made, whereby all Hungarian Jewry could be saved.

IS IT TRUE that the same Zionist hierarchy again refused this offer (after the gas chambers had already taken a toll of millions).

IS IT TRUE that during the height of the killings in the war, 270 Members of the British Parliament proposed to evacuate 500,000 Jews from Europe, and resettle them in British colonies, as a part of diplomatic negotiations with Germany.

IS IT TRUE that this offer was rejected by the Zionist leaders with the observation "Only to Palestine!"

IS IT TRUE that the British government granted visas to 300 rabbis and their families to the Colony of Mauritius, with passage for the evacuees through Turkey. The "Jewish Agency" leaders sabotaged this plan with the observation that the plan was disloyal to Palestine, and the 300 rabbis and their families should be gassed.

IS IT TRUE that during the course of the negotiations mentioned above, Chaim Weitzman, the first "Jewish statesman" stated: "The most valuable part of the Jewish nation is already in Palestine, and those Jews living outside Palestine are not too important". Weitzman's cohort, Greenbaum, amplified this statement with the observation "One cow in Palestine is worth more than all the Jews in Europe".

Deze vragen zijn gesteld door:
Rabbi Michael Dov Weissmandl
Bron:www.netureikarta.org

Nou Sawda, en als je op alle vragen een antwoord hebt gekregen, wat dan?

nouwra
24-03-03, 09:30
Geplaatst door manb
*proest*....ik heb altijd het minderheidsstandpunt verkondigd dat ik achter ingrijpen in Irak sta...

manb, ik begin een pijnlijke sympathie voor jouw standpunt inzake Irak te krijgen. Jij bent werkelijk voldrongen van het idee dat de Vs Irak bombardeert puur omdat ze de bevolking wil bevrijden van haar verschrikkelijke dictator.
Al het andere doet er voor jou niet toe, except dat de Irakezen bevrijdt worden en Sadam wordt verdreven, daar staar jij je blind op. Het is bijna aandoenlijk, kinderlijk naif (...)

Als je alleen maar luistert naar wat je te horen krijgt weet je niet beter, dus ik neem het je niet kwalijk. Onnodig om te kijken en luisteren wat de visie van de moedige, rechtgeaarde NOS is, jij verwoord het tot in detail

The General
24-03-03, 10:40
Geplaatst door Waiting
Volgens mij ben jij een aantal prikkers eerst een antwoord schuldig; wat betekenen de blauwe lijnen op de Israelische vlag beste Sawda?

Nijl en de Eufraat.

manc
24-03-03, 10:54
Geplaatst door nouwra
[B]manb, ik begin een pijnlijke sympathie voor jouw standpunt inzake Irak te krijgen. Jij bent werkelijk voldrongen van het idee dat de Vs Irak bombardeert puur omdat ze de bevolking wil bevrijden van haar verschrikkelijke dictator.

Dat heb ik NOOIT gezegd. Ik ben me ten volste bewust van andere belangen van de VS en het VK. Leg mij geen woorden in de mond aub.


Al het andere doet er voor jou niet toe, except dat de Irakezen bevrijdt worden en Sadam wordt verdreven, daar staar jij je blind op. Het is bijna aandoenlijk, kinderlijk naif (...)

Dat is dus helemaal niet zo, maar misschien moet je eens wat minder selectief leren lezen.


Als je alleen maar luistert naar wat je te horen krijgt weet je niet beter, dus ik neem het je niet kwalijk. Onnodig om te kijken en luisteren wat de visie van de moedige, rechtgeaarde NOS is, jij verwoord het tot in detail Wat heb ik met de nos te maken? Wat bedoel je hier in vredesnaam. Wees eens wat specifieker.

manc
24-03-03, 10:59
Geplaatst door The General
Nijl en de Eufraat.

Stromen die van oost naar west?

Kijk eens goed naar het volgende plaatje: http://atschool.eduweb.co.uk/carolrb/judaism/praysh.jpg Betekent dit blauwe vlak tussen de 2 blauwe lijnen dat ze de boel onder willen laten lopen?

manc
24-03-03, 11:19
http://newsletters.cephasministry.com/pentgrasmal.gif

En als we dan toch rare complotten gaan onderzoeken, check het bovenstaande plaatje. De duivel (Shaitan), het pentagram (Marocco/de Islam) en Samael (Ismael?) staan allemaal met elkaar in verband... ;) Sterker nog SA (Saudi Arbie) MA (Marokko) en El (El Iraq? EL Masry, eigenlijk alle landen die met EL beginnen!) maken overduidelijk deel uit van dit complot van Satan...

Wacht, zie je dat plaatje midden in het pentagram? Dat is het pantagon! Het pentagon neemt ook een prominente plaats in in de vlag van Marocco:

http://ag.arizona.edu/~pcorps/marocco.gif

Maar het wordt nog veel erger. Kijk eens naar wat in het onderstaande plaatje deze duivelaanbiddende heksen meedragen:

http://www.greenflash.demon.co.uk/crescent_small.jpg

Duidelijk een symbool van hun verbond met Satan (de maangod, prins van de duisternis en de nacht)! Wie oh wie dragen die symbool nog meer, vroeg ik mij af! Nou kijk nog eens goed naar dit plaatje:

http://www.muslimpins.com/ping/Islam.jpg

De halve maan (symbool van de duivel en de heksen) en het pentagram (symbool van de marokkanen, de Islam, de duivel en het pentagon) omklemmen elkaar in innige omhelzing! Zo zie je maar wat de symbolen en vlaggen van landen ons heel veel leren!

;)

Puk
24-03-03, 17:10
Wat is de Nederlandse vlag dan lullig.

Waiting
24-03-03, 17:23
Geplaatst door The General
Nijl en de Eufraat.

Weet je wat het zieligste is? Dat jullie dat nog echt geloven ook.
Het is er vast met de paplepel in gegoten.

Sawda
24-03-03, 18:30
Geplaatst door kaassietoch
Nou Sawda, en als je op alle vragen een antwoord hebt gekregen, wat dan?

Dan wil ik ze graag aan Rabbi Michael versturen, hij is uiteindelijk degene die de Zionisten een antwoord schuldig is.

kaassietoch
24-03-03, 19:17
Geplaatst door Sawda
Dan wil ik ze graag aan Rabbi Michael versturen, hij is uiteindelijk degene die de Zionisten een antwoord schuldig is.

Okeej, Rabbi Michael heeft die antwoorden, stuurt ze weer door naar de zionisten en dan?

Hamza-T
24-03-03, 21:11
En als we dan toch rare complotten gaan onderzoeken, check het bovenstaande plaatje. De duivel (Shaitan), het pentagram (Marocco/de Islam) en Samael (Ismael?) staan allemaal met elkaar in verband... Sterker nog SA (Saudi Arbie) MA (Marokko) en El (El Iraq? EL Masry, eigenlijk alle landen die met EL beginnen!) maken overduidelijk deel uit van dit complot van Satan...

Wacht, zie je dat plaatje midden in het pentagram? Dat is het pantagon! Het pentagon neemt ook een prominente plaats in in de vlag van Marocco:

http://ag.arizona.edu/~pcorps/marocco.gif

klopt wel b-man de landen waar de moslims wonen zijn ook echt overgenomen door vrij metselaars en westerse agenten.

http://www.angelfire.com/music2/fullcircle/Leviathan1.JPG
Anton LaVey, founder of the church of satan chose this symbol which he found in a book on magic, to represent the first aboveground satanic church. The pentagram comes from the Pythagorean tradition. The goat's or ram's head within it refers to the Goat of Mendes, a symbol of the Egyptian Neter Amon, who was called "the hidden one, he who abides in all things, the soul of all phenomena" and is thus the closest Neter to the dark force which permeates all nature. The two concentric circles which contain the word "LEVIATHAN" written in Hebrew stem from the traditions of the Serpent and this is the essence of the dragon of the abyss. Sometimes symbolized as an ouroboros, "A Serpent Biting its Own Tail Forming A Circle". See Figure 3 for an illustration of the Leviathan, the hexagram and the Masonic compass combined together in a picture that was drawn in a book concerning magic and alchemy.


http://www.angelfire.com/music2/fullcircle/Leviathan4.JPG
A picture taken from a book on magic.Has the Leviathan serpent wrapped around a hexagram. Inside the hexagram you will see the mason's compass and in the center of the design you can see the solar disk.

Het is bekend bij veel marokkaanen die ik ken dat de koning van marokko joden als raadslieden heeft, een ander teken van marokko is die ster omringd door leeuwen met een kroontje op, wat ook een teken is geadopteerd door de vrij metselaars de leeuw van zion (jeruzalem).

B-Man klopt de halve maan word ook door hen gebruikt, dit teken komt oorspronkelijk van het rijk van nimrud en nebukadnassar (turkije tot egypte) Babylonie, de volkeren die tot de islam bekeerden gebruikte dit teken nog steeds als een soort familiewapen, het osmaanse rijk gebruikte dan ook een zwarte vlag met drie halve manen erop als strijd vlag.
De christenen hebben ook het kruis als teken genomen welke eigenlijk een romeins strafinstrument was, en een heidens keltisch teken.

Ik heb hier nog veel meer info over, ook mat herben en prins bernhard zijn vrij metselaars mat zelf is niet in zo'n hoog rang denk ik maar bernhard wel, namelijk de bilderbergers.

Hamza-T
24-03-03, 21:20
Twinkle Twinkle Little Star

Another interesting reversal is from the not so innocent nursery rhyme 'Twinkle Twinkle little Star', a recording was made from a 6-year-old girl and when played backwards the words 'I wish there were no Allah' can be heard. In Islam, the listening, making and singing of music are prohibited. Some say that this is the work of freemasons, attempting to subliminally secularize their biggest enemy, Islam.


check deze site! (http://johnw.host.sk/articles/freemasons/subliminal_messages.htm)

Sawda
24-03-03, 21:37
Geplaatst door Hamza-T
Twinkle Twinkle Little Star

Another interesting reversal is from the not so innocent nursery rhyme 'Twinkle Twinkle little Star', a recording was made from a 6-year-old girl and when played backwards the words 'I wish there were no Allah' can be heard. In Islam, the listening, making and singing of music are prohibited. Some say that this is the work of freemasons, attempting to subliminally secularize their biggest enemy, Islam.


check deze site! (http://johnw.host.sk/articles/freemasons/subliminal_messages.htm)

Ken je ook het one dollar biljet?

Hamza-T
24-03-03, 21:52
Ken je ook het one dollar biljet?

Ja daar staat het zegel van de Illuminati (vuurdragers) piramide met oog op, ook het vrijheidsbeeld draagt vuur, zoals je weet is Ibliss van Nar gemaakt.
De dajjal heeft een oog een firaun had een piramide, de maten van die piramide zijn 6 bij 6 bij 6 en als je hem dubbel neemt krijg je het hexagram wat in de joodse vlag zit.

Sawda
24-03-03, 22:16
Geplaatst door Hamza-T
Ja daar staat het zegel van de Illuminati (vuurdragers) piramide met oog op, ook het vrijheidsbeeld draagt vuur, zoals je weet is Ibliss van Nar gemaakt.
De dajjal heeft een oog een firaun had een piramide, de maten van die piramide zijn 6 bij 6 bij 6 en als je hem dubbel neemt krijg je het hexagram wat in de joodse vlag zit.

Allah ou ma ini
a oedoe bi ka min adabi
jahanem ou min adabi kabr
ou min fitna mahja ou memata
ou min fitna al mesih a dajjal

Puk
24-03-03, 22:58
:duivel:

Mark
25-03-03, 06:58
http://www.morbidangel.com/images/aniblas.gif

Thanks voor de uitleg Hamza

manc
25-03-03, 09:03
Ongelofelijk dat Hamza zelfs dingen die ik ter plekke *VERZIN* gelooft. Fascinerende dingen die je allemaal opschrijft...twinkle twinkle little star...en dat omdraaien betekent: ik wou dat er geen Allah was? Bilderbergers hoge vrijmetselaars? WAUW!

Serieus, jij weet over meer misteries te vertellen dan de gemiddelde aflevering van X-files. Ga nu maar vlug die duivelse maangod van je aanbidden, want de feiten liegen er niet om...dan trek ik me wel weer even terug met mijn zionistische masonieke kruisvaarders vrienden in de geheime loge...uiteindelijk dienen we toch allemaal de duivel...

Weet je wat je krijd als je Mahamed omdraait? Demaham..of eigenlijk Dem (on) Aham...Wat een Demoon is, dat weten we natuurlijk allemaal..maar wat is 'aham'? Aham (Ego) within youngsters provokes them to be disobedient. Mensen die Mahamed volgens luisteren dus eigenlijk naar iemand die zich bekend maakt als 'Ik, de demoon' of 'de demoon die (mij) ongehoorzaam maakt'...

Canaris
25-03-03, 09:17
God alle machtig.

Nu hebben we dus echt het diepste punt van de verschwerings moerasen berijkt.

De illuminaten.
De vrij metselaars
De bilderberg groep
Samuell , Lillith en hun demonen
Magen David als dubbel pentagramm.

Vent laat je nakijken.
Lees en leer. Gooi die koran maar een tijdje in een hoek en neem serieus spul. Je hersenen zijn zo doorgekookt dat zelfs kraaien ze niet meer zouden opvreten.

manc
25-03-03, 09:23
Wacht maar tot dat figuur de overeenkomsten tussen het logo van Falung Gong, de Nazi's en het Hindoeistische svastika ontdekt...atheisten, koe-aanbidders en holocaust worden dan denk ik ook op een hoop geveegd....

Hamza, je moet tomb-raider, indiana jones en the skulls niet al te serieus nemen....je bent nog paranoider dan Stalin aan het worden.

manc
25-03-03, 09:54
Geplaatst door Hamza-T
Ja daar staat het zegel van de Illuminati (vuurdragers) piramide met oog op, ook het vrijheidsbeeld draagt vuur, zoals je weet is Ibliss van Nar gemaakt.

Iluminati betekend: 'de verlichten'..niet 'vuurdragers'. Vuurdrager zou 'Incendium portator' ofzo zijn...probeer het nog is. Of nee, laat maar, kijk eens naar het onderstaande plaatje:

http://www.industrialdeathrock.com/gallery/pixzip/paxsolaris/10477697570.jpg



De dajjal heeft een oog een firaun had een piramide


Aha de Dajjal!

" The Dajjal will be a young man, with short, curly hair, and one eye floating. I would liken him to Abdal-'Uzza ibn Qatan. Whoever amongst you lives to see him should recite the opening ayat of Surat'al-Kahf. He will appear on the way between Syria and Iraq, and will create disaster left and right. O servants of Allah, adhere to the Path of Truth.'

Dus wie zitten er nu tussen Syrie en Irak?

http://www.lonelyplanet.com/mapimages/middle_east/iraq/iraq.gif

Jep, DAAR zitten de SAS mannen (australie)...en kijk eens naar dit plaatje:

http://www.spymall.com/buttons/night-vision.jpg

Een van die 2000(!) SAS commandos is dus de anti-christ! Gauw erheen en je toverspreuken opzeggen!

En nu die Fijaun met zijn Pyramide....kijk eens naar het onderstaande plaatje:

http://1stopkorea.com/images/nk-ourhotel-viewof-ryugyonghotel.jpg

Jep, het is de grote leider van MARK, Kim Yong Il die hierachter steekt!




, de maten van die piramide zijn 6 bij 6 bij 6

6 bij 6 bij 6? Kilometer? In ieder geval geen centimers of inches...ik heb zitten meten op een dollarbiljet maar ik kan het even niet bedenken...help me even!



en als je hem dubbel neemt krijg je het hexagram wat in de joodse vlag zit.

Er bestaat helemaal geen joodse vlag. Wel gebruiken de joden de 7 armige kandelaar...he...die rotjoden zijn dus 7 keer zo erg als de illuminati!

Mark
25-03-03, 10:24
We vergeten ook even niet dat het een Arabier was die de Necronomicon heeft geschreven!! (Abdul Al-Hazred).

:eek:

Puk
25-03-03, 10:32
Geplaatst door Mark
We vergeten ook even niet dat het een Arabier was die de Necronomicon heeft geschreven!! (Abdul Al-Hazred).

:eek:

Het zijn duivelse tijden...

Wat krijg je als je poep omdraait?

manc
25-03-03, 10:37
Ik weet niet wat je krijgt als je dat doet, maar je krijgt in ieder geval GEEN hand van mij meer!

Puk
25-03-03, 10:56
Geplaatst door manb
Ik weet niet wat je krijgt als je dat doet, maar je krijgt in ieder geval GEEN hand van mij meer!

Jij begrijpt!

:hihi:

Canaris
25-03-03, 11:00
Ik heb net "slaap kindje slaap , daar buiten loopt een schaap" opmijn verstofte platenspeler gegooid en achtertesvoren gehoord

ONGELOVELIJK

Paasch nee tpool netiub raad , paals ejdnik paals

Voor die gene die het niet weten

dat is vroeg arameisch. Hier wordt de geboorte van de Trooster aangekondigt, welke de waarheid zal spreken.

manc
25-03-03, 11:11
HEt gekke is dat de enige die ik de laatste tijd ACHTERSTEVOREN heb zien praten Hamza-t zelf was...maar ik ben toen even verder gegaan met mijn onderzoek en schok, horror: HAMZAT wat staat daar? Het is een oproep aan de moslims om HAM te eten en ZAT te worden!

Ham-Zat is de duivel!

Tfoeh!

Hamza-T
25-03-03, 16:44
nee joh ben geen duivel ben een nederlandse moslim,
b-man is ook een duivel hij roept op tot travestie omdat hij beha man heet.Mark ook the mark of the beast.
Puk betekend People United Kafirs.
Canaris is een oud kabbalistische duivelsnaam.

etc.

manc
25-03-03, 17:05
Geplaatst door Hamza-T
nee joh ben geen duivel ben een nederlandse moslim,
b-man is ook een duivel hij roept op tot travestie omdat hij beha man heet.Mark ook the mark of the beast.
Puk betekend People United Kafirs.
Canaris is een oud kabbalistische duivelsnaam.

etc.

Leugens, leugens, je bent de vader der leugens! VADE RETRO VADE RETRO, SATAN!

p.s. heb je je fout al ingezien van je 'Jermain Jackson is moslim' verhaal? Was dat een bewust leugen of was je echt zo 'goedgelovig' dat je dat stukje als waarheid zag?

tuig
25-03-03, 17:50
Geplaatst door manb
http://newsletters.cephasministry.com/pentgrasmal.gif

En als we dan toch rare complotten gaan onderzoeken, check het bovenstaande plaatje. De duivel (Shaitan), het pentagram (Marocco/de Islam) en Samael (Ismael?) staan allemaal met elkaar in verband... ;) Sterker nog SA (Saudi Arbie) MA (Marokko) en El (El Iraq? EL Masry, eigenlijk alle landen die met EL beginnen!) maken overduidelijk deel uit van dit complot van Satan...

Wacht, zie je dat plaatje midden in het pentagram? Dat is het pantagon! Het pentagon neemt ook een prominente plaats in in de vlag van Marocco:

http://ag.arizona.edu/~pcorps/marocco.gif

Maar het wordt nog veel erger. Kijk eens naar wat in het onderstaande plaatje deze duivelaanbiddende heksen meedragen:

http://www.greenflash.demon.co.uk/crescent_small.jpg

Duidelijk een symbool van hun verbond met Satan (de maangod, prins van de duisternis en de nacht)! Wie oh wie dragen die symbool nog meer, vroeg ik mij af! Nou kijk nog eens goed naar dit plaatje:

http://www.muslimpins.com/ping/Islam.jpg

De halve maan (symbool van de duivel en de heksen) en het pentagram (symbool van de marokkanen, de Islam, de duivel en het pentagon) omklemmen elkaar in innige omhelzing! Zo zie je maar wat de symbolen en vlaggen van landen ons heel veel leren!

;)




als ik hier rond had gelopen tijdens de inquisitie,was ik ook op de brandstapel gegooid.dus het enige wat je laat zien is een westerse interpetatie van deze symbolen.
dat de katholieken toen de tijd al deze symbolen assioseren met satan,lucifer,bla,bla .geeft alleen aan hoe ontelerant de westerse godsdienst was en is.een ander woord is middeleeuwse propaganda,
wat ons nu toevoegd aan speelfilms, boeken,gothic figuren

tuig
25-03-03, 17:53
Geplaatst door manb
Ongelofelijk dat Hamza zelfs dingen die ik ter plekke *VERZIN* gelooft. Fascinerende dingen die je allemaal opschrijft...twinkle twinkle little star...en dat omdraaien betekent: ik wou dat er geen Allah was? Bilderbergers hoge vrijmetselaars? WAUW!

Serieus, jij weet over meer misteries te vertellen dan de gemiddelde aflevering van X-files. Ga nu maar vlug die duivelse maangod van je aanbidden, want de feiten liegen er niet om...dan trek ik me wel weer even terug met mijn zionistische masonieke kruisvaarders vrienden in de geheime loge...uiteindelijk dienen we toch allemaal de duivel...

Weet je wat je krijd als je Mahamed omdraait? Demaham..of eigenlijk Dem (on) Aham...Wat een Demoon is, dat weten we natuurlijk allemaal..maar wat is 'aham'? Aham (Ego) within youngsters provokes them to be disobedient. Mensen die Mahamed volgens luisteren dus eigenlijk naar iemand die zich bekend maakt als 'Ik, de demoon' of 'de demoon die (mij) ongehoorzaam maakt'...


:gsm: het is MOHAMED

manc
25-03-03, 19:04
Geplaatst door tuig
als ik hier rond had gelopen tijdens de inquisitie,was ik ook op de brandstapel gegooid.dus het enige wat je laat zien is een westerse interpetatie van deze symbolen.
dat de katholieken toen de tijd al deze symbolen assioseren met satan,lucifer,bla,bla .geeft alleen aan hoe ontelerant de westerse godsdienst was en is.een ander woord is middeleeuwse propaganda,
wat ons nu toevoegd aan speelfilms, boeken,gothic figuren

LEES de titel van mijn posting. Maar goed, jij wilt er serieus op ingaan, op dingen die ik terplekke uit mijn duim heb gezogen.


het is MOHAMED

Dat DENK jij maar... ;)