PDA

Bekijk Volledige Versie : Excuses van de BBC



lennart
22-03-03, 15:44
MARCH 21--The British Broadcasting Corporation has apologized to the White House for its broadcast Wednesday night of a live Oval Office feed showing President George W. Bush preparing for his speech announcing the start of the Iraqi war. Administration officials are apparently steamed because Bush was seen having his hair primped and readied by a female stylist armed with a comb and hairspray. Below you'll find a screen grab from the BBC feed as well as a 10-second snippet from the unauthorized TV transmission.


http://www.thesmokinggun.com/archive/gbhair1.html

manc
22-03-03, 15:50
Ik vond die andere beelden veel grappiger, van Bush vlak voorhij de start van de bevrijding van Irak aankondigt...zat ie een beetje te geinen met zijn medewerkers...hahaha..ik lag dubbel...

De Rode Roos
22-03-03, 15:55
Ik vond het triest en blijkt nogmaals dat de wereld in handen is van een domme clown en een groep oorloghitsers (Cheney, Rumpsfeld, Wolfowitz....). Maar een paar mensen die de wereld in reeks oorlogen zal storten. Miljarden mensen ondervinden daar de gevolgen van.

Dx_
22-03-03, 16:26
...zat ie een beetje te geinen met zijn medewerkers...hahaha..ik lag dubbel...
:jammer:

Sorry dat ik het moet zeggen maar jij bent ECHT een sukkel......

Puk
22-03-03, 18:15
Geplaatst door De Rode Roos
Ik vond het triest en blijkt nogmaals dat de wereld in handen is van een domme clown en een groep oorloghitsers (Cheney, Rumpsfeld, Wolfowitz....). Maar een paar mensen die de wereld in reeks oorlogen zal storten. Miljarden mensen ondervinden daar de gevolgen van.

Yehi! Je hebt de nick van Rode Roos gepikt!

Deugniet!

mulan
22-03-03, 22:44
Ben blij dat we nu eindelijk horen hoe democratie echt inelkaar steekt,de Amerikaanse democratie.Maar kom we lachen er allemaal om.....het enige wat ik hier zie is dat de media belemmert wordt onschuldige beelden uit te zenden over een president.In Amerika zijn de beelden niet eens uitgezonden.