PDA

Bekijk Volledige Versie : Beheer weer bezig? Kunnen jullie je Avatar wijzigen?



manc
22-03-03, 16:04
Als ik mijn avatar wil verandern krijg ik:


Het Maroc.NL Beheer heeft jou deze bevoegheid afgenomen wegens misbruik ervan. Klik Hier om terug te keren naar het forum.

Is Angkhor weer bezig? Ik wil wel weten waarom een duikend mannetje niet in wat anders veranderd zou mogen worden....geen uitleg van beheer gekregen hierover.....

lennart
22-03-03, 16:05
:hihi:

Couscousje
22-03-03, 16:07
Geplaatst door lennart
:hihi:

Hoezo leedvermaak?

Cc

P.S.: *gnagna* :haha:

Waiting
22-03-03, 16:08
Ik vraag me toch af hoe men een maroc beheerder kan worden...
Blijkbaar zijn de eisen niet al te hoog.

Couscousje
22-03-03, 16:12
Geplaatst door Waiting
Ik vraag me toch af hoe men een maroc beheerder kan worden...
Blijkbaar zijn de eisen niet al te hoog.

Kennelijk hoog genoeg, anders was jij het al geweest.

Cc

manc
22-03-03, 16:14
Ik snap ook niet wat het 'misbruik' is met betrekking tot mijn avatar? Ach, het zal allemaal wel fout zijn gegaan tijdens het wissen van mijn ondertekening....

http://www.spiegel.de/img/0,1020,215741,00.jpg

Beheer, pas op hoor, stelletje dictators, George stuurt Tommy zo op jullie af! ;)

De Rode Roos
22-03-03, 16:45
http://roderoos.www3.dotnetplayground.com/bush_promised.gif

manc
22-03-03, 16:47
lol!

Mark
22-03-03, 17:15
Waarom zou ik in hemelsnaam mijn avatar willen wijzigen?

:jeweetog:

Ashfoura
22-03-03, 17:25
Hehe! :-)

Dat duikende mannetje slaat kant noch wal!

*leedvermaak*

Puk
22-03-03, 17:30
Geplaatst door manb
Als ik mijn avatar wil verandern krijg ik:



Is Angkhor weer bezig? Ik wil wel weten waarom een duikend mannetje niet in wat anders veranderd zou mogen worden....geen uitleg van beheer gekregen hierover.....

Beheer! Ik erger me al dagen aan dat beduikbrilde mannetje van Bman!

Doe er iets aan!

manc
22-03-03, 18:15
Geplaatst door Ashfoura
Hehe! :-)

Dat duikende mannetje slaat kant noch wal!

*leedvermaak*

Dat klopt Ashfoura, dat ik bij het duiken kant noch wal raak...dat is ook de bedoeling...heeft met het beschermen van het koraal te maken...

Koraal moet je beschermen...daar was ik trouwens tijdens deze bewuste duiktrip mee bezig...maar dat is een ander verhaal....

Mark
22-03-03, 20:05
hey dat is dus een "echte" foto van jezelf?

van mij ook :)

manc
22-03-03, 20:26
Geplaatst door Mark
hey dat is dus een "echte" foto van jezelf?

van mij ook :)

Jep..dat ben ik. Ik draag daar mijn steentje bij aan het redden van het koraal...of beter aan het herstel ervan.

http://www.portomari.com/footprints/Foot1/images/reefball.jpg

Mark
22-03-03, 20:28
Mijn avatar is hoe ik 's ochtends kijk als er mensen zijn die niet onmiddelijk naar rechts oprotten op de A20....

:haha:

Puk
23-03-03, 03:30
Geplaatst door Mark
Mijn avatar is hoe ik 's ochtends kijk als er mensen zijn die niet onmiddelijk naar rechts oprotten op de A20....

:haha:

Ahhh! Ben jij dat die ik elke ochtend in mijn achteruitkijkspiegel zie?!

Nee hoor... ik hou ook wel van opschieten.

hanskamp
23-03-03, 09:51
Geplaatst door manb
Is Angkhor weer bezig? Ik wil wel weten waarom een duikend mannetje niet in wat anders veranderd zou mogen worden....geen uitleg van beheer gekregen hierover.....

Ik vraag me af hoe je een avatar kunt misbruiken.

hanskamp
23-03-03, 09:52
Geplaatst door Couscousje
Kennelijk hoog genoeg, anders was jij het al geweest.

Cc

Misschien voldoet Waiting wel aan de eisen, maar de oorzaak kan ook zijn dat hij geen beheerder wil zijn.

manc
23-03-03, 10:07
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wordt u op de hoogte gesteld van een officiele waarschuwing die u ten deel is gevallen. De reden voor de waarschuwing is de provocerende wijze waarop u uiting geeft aan uw hersenspinsels die, zeker in deze precaire tijden, absoluut niet getolereerd zullen worden.

Mocht u beslissingen, zoals het wissen van je signature, nogmaals ongedaan maken, dan kunt u een ban verwachten. En daaraan gekoppeld het wissen van al uw berichten.

Bij deze het verzoek om u in te binden.

Met vriendelijke groet,
Maroc.NL Beheer

P.S.: Het heeft geen zin om hierop te reageren. Doe wat van u verlangd wordt.


Ze we weten tenminste nu allemaal waar we aan toe zijn. Beheer wist een signature en ontnemen mij de mogelijkheid een avatar te veranderen....komen pas na 3 dagen met een verantwoording voor hun actie en besluiten naderhand er maar een 'officiele' waarschuwing van te maken. Voor de duidelijkheid: de gewraakte handtekening is een Amerikaanse Vlag...gewoon de vlag van een bevriende natie.

p.s. beheer jullie moeten mijn vorige ban nog steeds ongedaan maken...word toch eens wakker.

Waiting
23-03-03, 10:15
Geplaatst door manb
Ze we weten tenminste nu allemaal waar we aan toe zijn. Beheer wist een signature en ontnemen mij de mogelijkheid een avatar te veranderen....komen pas na 3 dagen met een verantwoording voor hun actie en besluiten naderhand er maar een 'officiele' waarschuwing van te maken. Voor de duidelijkheid: de gewraakte handtekening is een Amerikaanse Vlag...gewoon de vlag van een bevriende natie.

p.s. beheer jullie moeten mijn vorige ban nog steeds ongedaan maken...word toch eens wakker.

Ongelofelijk je mag op een Nederlandse site (.NL kijk maar links boven in je scherm), ook al geen amerikaanse vlag als onderschrift hebben.
Je mag dus niet je steun betuigen aan een bondgenoot.
Het wordt hier steeds gekker.
Ik hoop dat de mensen van het "maroc-persbureau" dit kunnen uitleggen aan de Journalistiek (die zullen dit natuurlijk weer totaal negatief belichten :rolleyes: )

hanskamp
23-03-03, 10:22
Geplaatst door Waiting
Ongelofelijk je mag op een Nederlandse site (.NL kijk maar links boven in je scherm), ook al geen amerikaanse vlag als onderschrift hebben.
Het lijkt alsof ze de nadruk willen vestigen dat het een Nederlandse site is, door de extensie (.NL) met hoofdletters in de titelbalk weer te geven.


Je mag dus niet je steun betuigen aan een bondgenoot.
Het wordt hier steeds gekker.
Ik ben het niet met Amerika eens, maar ik vind dat ManB recht heeft op vrijheid van meningsuiting. Er zijn Irakezen op de TV die achter Saddam staan en de oorlog veroordelen, maar er zijn ook Irakezen (zelfs die in Basra en andere gebieden die door Amerika bezet zijn) die fel voor die oorlog zijn. Ik kan hun standpunt begrijpen. Ze hebben onder het schrikbewind van Saddam moeten leven. Ik heb (op een Israëlische site) het één en ander van Saddam kunnen lezen. De auteur was een Irakees.


Ik hoop dat de mensen van het "maroc-persbureau" dit kunnen uitleggen aan de Journalistiek (die zullen dit natuurlijk weer totaal negatief belichten :rolleyes: )

Maroc.NL moet zich schikken naar de Nederlandse wetgeving of zijn extensie veranderen. Ik ben trouwens wel benieuwd naar ManB's "hersenspinsels" die "zeker in deze precaire tijden" zo slecht uit zouden komen.

manc
23-03-03, 10:32
Ik ben benieuwd of de Union Jack dadelijk ook verboden wordt...end an allemaal met de verklaring 'hierover hoef je geen uitleg te vragen, die krijg je toch niet' eronder...

De vorige 'BAN' die ik kreeg is trouwens nog steeds van kracht, omdat ik een 'joodse spion zou zijn die de ondergang van Maroc.nl aan het voorbereiden is samen met de rest van de VVD'...(vrij naar Angkhor)...ik begrijp dat de tere kinderzielen van onze beheerders snel last hebben van gekrenkte trots maar zelfs radicale jongens als Sadeeq konden niet anders dan toegeven dat die beslissing dwaas was en ongegrond (dat gaat Sadeeq natuurlijk porberen nu ontkrachten, maar goed..lees de topic over 'de definitieve verbanning van Bman' maar eens.)

Beheer, doe eens volwassen en toon gewoon je ware gezicht. Het lijkt hier de ba'ath partij wel...

hanskamp
23-03-03, 10:52
Ik heb mijn Avatar gewijzigd in het plaatje van Diablo II: Lord of Destruction (staat los van een eventuele toespeling naar Bush), puur en alleen omdat ik een verstokte Diablo-verslaafde ben.

Couscousje
23-03-03, 11:33
Geplaatst door hanskamp
Misschien voldoet Waiting wel aan de eisen, maar de oorzaak kan ook zijn dat hij geen beheerder wil zijn.

Dan ken jij Waiting niet.

Die staat al sinds jaar en dag aan wal met zijn megafoon te gillen hoe het volgens hem moet.

Cc

Couscousje
23-03-03, 11:35
Mijn avatar is een indicatie van hoe ik erbij hang als ik hier aan het lezen ben...

Als een couscouszak.

:D

Cc

manc
23-03-03, 11:35
Geplaatst door hanskamp
Ik heb mijn Avatar gewijzigd in het plaatje van Diablo II: Lord of Destruction (staat los van een eventuele toespeling naar Bush), puur en alleen omdat ik een verstokte Diablo-verslaafde ben.

Ah, dan wil ik wel een keertje tegen je spelen...deel 1 was echt zo gaaf! Is 2 beter? Dat heb ik nog niet geprobeerd...

http://autofire.dk/autofire/grafik_ny/pong.gif

Couscousje
23-03-03, 11:37
Geplaatst door manb
Ik ben benieuwd of de Union Jack dadelijk ook verboden wordt...end an allemaal met de verklaring 'hierover hoef je geen uitleg te vragen, die krijg je toch niet' eronder...

De vorige 'BAN' die ik kreeg is trouwens nog steeds van kracht, omdat ik een 'joodse spion zou zijn die de ondergang van Maroc.nl aan het voorbereiden is samen met de rest van de VVD'...(vrij naar Angkhor)...ik begrijp dat de tere kinderzielen van onze beheerders snel last hebben van gekrenkte trots maar zelfs radicale jongens als Sadeeq konden niet anders dan toegeven dat die beslissing dwaas was en ongegrond (dat gaat Sadeeq natuurlijk porberen nu ontkrachten, maar goed..lees de topic over 'de definitieve verbanning van Bman' maar eens.)

Beheer, doe eens volwassen en toon gewoon je ware gezicht. Het lijkt hier de ba'ath partij wel...

bman, wat jank je nou?

Ik heb eens een gigantische trap onder mijn kont gekregen van "beheer" om een avatar die ik geplaatst had.

Dat fonnie geleuf ik niej zo leuk en ik kon ook ophoepelen.

Cc

Mark
23-03-03, 11:39
Cc,

werd jij niet aangeschreven door de producent van couscous vanwege het plaatje dat je gebruikt?

manc
23-03-03, 11:44
Geplaatst door Couscousje
bman, wat jank je nou?

Ik heb eens een gigantische trap onder mijn kont gekregen van "beheer" om een avatar die ik geplaatst had.

Dat fonnie geleuf ik niej zo leuk en ik kon ook ophoepelen.

Cc

Ik jank niet, ik laat alleen publiekelijk zien wat 'redelijken' als Mattie menen te moeten uithalen...omdat ik deze vlag heb geplaats:

http://www.fforward.com/bus/expert/usa-flag.jpg

manc
23-03-03, 11:45
Geplaatst door Mark
Cc,

werd jij niet aangeschreven door de producent van couscous vanwege het plaatje dat je gebruikt?

Nee, maar ze is wel die 'oallallalalalalalalalaende' vrouw in de reclame met Boudewijn Buch...

Couscousje
23-03-03, 11:57
Geplaatst door Mark
Cc,

werd jij niet aangeschreven door de producent van couscous vanwege het plaatje dat je gebruikt?

Nope, ik werd wel eens aangesproken bij de concurrent.

Daar had ik in een dronken bui ook zo een contactadvertentie geplaatst en toen kreeg ik een PM van een gast die die zakken verkoGt dat ik dat plaatje niet moGt gebruiken.

:D

Gelukkig had ik net een module beeldrecht en fotorecht en weet ik het wat allemaal aGter de rug gehad, dus ik kon die zwakzinnige fijntjes wijzen op zijn "rechten".

Cc

Couscousje
23-03-03, 11:59
Geplaatst door manb
Nee, maar ze is wel die 'oallallalalalalalalalaende' vrouw in de reclame met Boudewijn Buch...

Neej, dat is een andere zak.

http://www.lassie.nl/images/dubbele_packshot_couscous.jpg

Cc

hanskamp
23-03-03, 12:00
Geplaatst door manb
Ah, dan wil ik wel een keertje tegen je spelen...deel 1 was echt zo gaaf! Is 2 beter? Dat heb ik nog niet geprobeerd...

http://autofire.dk/autofire/grafik_ny/pong.gif

Ik ben niet - zoals dat heet - een PvP-speler (iemand die tegen iemand anders speelt), maar iemand die in een "party" speelt gezamelijk als een team tegen monsters (die dan wel evenredig wat sterker en gevaarlijker zijn).

Ik ken Diablo I niet zo goed (en zijn uitbreiding Hellfire), maar Diablo II heeft een betere gebruikersinterface, is voor mij gemakkelijker. Het bestaat niet alleen uit dungeons met op de 16e level Diablo, maar een verzameling van 4 (met Lord of Destruction 5) Acts. Er zijn 5 (met LoD 7) karakters: Amazon (met LoD Assassin), Barbarian (met LoD Druid), Necromancer, Paladin en Sorceress, elk met eigen skills. Er zijn 3 of 4 hulpjes die je ook wapens kunt geven, maar niet zo uitgebreid als je eigen karakter waarmee je speelt. Je karakter kan lopen of rennen, en daarbij is het begrip stamina toegevoegd. Als je rent kun je gevaarlijke monsters tijdelijk ontwijken, maar hij wordt wel moe van rennen, en zal dan door stilstaan of wandelen uit moeten rusten (waarbij de stamina weer toeneemt), met alle gevolgen van dien.

Je kunt natuurlijk naar http://www.battle.net/diablo2exp voor fijnere details en verdere bijzonderheden.

manc
23-03-03, 12:11
Neej, dat is een andere zak.

Oh, dus die andere 'oellalalalallalalal' vrouw is dus eigenlijk een soort goedkope nep-cctje? Is dat merk van jou echt zo lekker dan?

p.s.Hans ik ga kazaa maar eens aanzetten. ;)

Couscousje
23-03-03, 12:16
Geplaatst door manb
Oh, dus die andere 'oellalalalallalalal' vrouw is dus eigenlijk een soort goedkope nep-cctje? Is dat merk van jou echt zo lekker dan?

p.s.Hans ik ga kazaa maar eens aanzetten. ;)

Ik heb geen van beide merken geproefd.

Cc

Mark
23-03-03, 12:19
Couscousje Morocco
Hot and spicy...

Geslacht: Vrouw
Registratie: Aug 2001
Leeftijd: 22
Locatie: Eindhoven de GXTE!!!
Berichten: 6966
Strafpunten: 0


:wow:

Couscousje
23-03-03, 12:40
Geplaatst door Mark
Couscousje Morocco
Hot and spicy...

Geslacht: Vrouw
Registratie: Aug 2001
Leeftijd: 22
Locatie: Eindhoven de GXTE!!!
Berichten: 6966
Strafpunten: 0


:wow:

?

Ik zit tegen de 200.000 hoor.

Ik heb niet stil gezeten in de 3 jaar dat ik hier kom.

Cc

Donna
23-03-03, 13:04
Geplaatst door Waiting
Ongelofelijk je mag op een Nederlandse site (.NL kijk maar links boven in je scherm), ook al geen amerikaanse vlag als onderschrift hebben.
Je mag dus niet je steun betuigen aan een bondgenoot.
Het wordt hier steeds gekker.
Ik hoop dat de mensen van het "maroc-persbureau" dit kunnen uitleggen aan de Journalistiek (die zullen dit natuurlijk weer totaal negatief belichten :rolleyes: )



Prutteldepruttel, bladerdebla.......

Het www.Icantsitstraightbecausegeorgewbush's****isupmy ***.com (http://www.whitehouse.gov) forum is bij de derde stormfrontlink rechtsaf Waiting... is echt aan te raden, net zoals www.DidyoucomeashardasIdidwhenyousawthosebombsfall onbagdad.com (http://cnn.com)

Dag aapie van me!!! :Iluvu:

manc
23-03-03, 13:08
Ik mag mijn avatar nog steeds niet veranderen van herr ueber censor mattie...'wegens' misbruik...

Natuurlijk is zo'n milieubewuste, ecowarrior Bman die hard bezig is van deze wereld iets mooiers te maken een doorn in jullie oog, maar mag ik dat zelf lekker veranderen als ik dat wil?

Donna
23-03-03, 13:09
Geplaatst door manb
Jep..dat ben ik. Ik draag daar mijn steentje bij aan het redden van het koraal...of beter aan het herstel ervan.

http://www.portomari.com/footprints/Foot1/images/reefball.jpg


Ziet er rielekst uit allemaal!

Waar is die foto genomen?

Mijn avatar was er ineens, en is een heel eigen leven gaan leiden....

:rambo:

sadeeQ
23-03-03, 13:17
Geplaatst door manb
De vorige 'BAN' die ik kreeg is trouwens nog steeds van kracht, omdat ik een 'joodse spion zou zijn die de ondergang van Maroc.nl aan het voorbereiden is samen met de rest van de VVD'...(vrij naar Angkhor)...ik begrijp dat de tere kinderzielen van onze beheerders snel last hebben van gekrenkte trots maar zelfs radicale jongens als Sadeeq konden niet anders dan toegeven dat die beslissing dwaas was en ongegrond (dat gaat Sadeeq natuurlijk porberen nu ontkrachten, maar goed..lees de topic over 'de definitieve verbanning van Bman' maar eens.)



:wow: :wow:

:giechel: :giechel: wat een zieligerd ben jij ook weer.ik zou bijna medelijden met je krijgen.het is allang geen geheim voor iedereen wat voor een walgelijke racitische hufter en verrader je bent.een amerikaanse /zionistische hoer ben je bi-manntje.niets meer en niets minder.stik in je walgelijk smerige racitische rotzooi zou ik maar zeggen :duim: :melig2:

manc
23-03-03, 14:17
Geplaatst door sadeeQ
:wow: :wow:

:giechel: :giechel: wat een zieligerd ben jij ook weer.ik zou bijna medelijden met je krijgen.het is allang geen geheim voor iedereen wat voor een walgelijke racitische hufter en verrader je bent.een amerikaanse /zionistische hoer ben je bi-manntje.niets meer en niets minder.stik in je walgelijk smerige racitische rotzooi zou ik maar zeggen :duim: :melig2:

Speciaal voor jou mijn eerste woordjes Arabisch: Yebnen kelp, kul khara we moet...


Ziet er rielekst uit allemaal!

Waar is die foto genomen?

Mijn avatar was er ineens, en is een heel eigen leven gaan leiden....


Das in de cariben (Curacao), ik sta er zelf niet op....heb wel meegeholpen als duiker aan de reefballs...

http://www.portomari.com/footprints/Foot2/images/REEFBA.jpg

Dat ziet er ongeveer zo uit....(aan deze ballen heb ik zelf meegewerkt) (zie avatar)

sadeeQ
23-03-03, 14:21
Geplaatst door manb
Speciaal voor jou mijn eerste woordjes Arabisch: Yebnen kelp, kul khara we moet...




arabische?? :jammer: hahahaaaa

ik denk eerder dat het hebreeuws of chinees is :vingers:

manc
23-03-03, 14:25
Geplaatst door sadeeQ
arabische?? :jammer: hahahaaaa

ik denk eerder dat het hebreeuws of chinees is :vingers:

Dan versta je dit zeker ook niet: Elief air ab tizaak! In het hebreeuws zou ik 'Eema shelcha kemo yadeit koolam mekabliem seivuv' zeggen..haha

Waiting
23-03-03, 14:26
Geplaatst door Donna
Prutteldepruttel, bladerdebla.......

Het www.Icantsitstraightbecausegeorgewbush's****isupmy ***.com (http://www.whitehouse.gov) forum is bij de derde stormfrontlink rechtsaf Waiting... is echt aan te raden, net zoals www.DidyoucomeashardasIdidwhenyousawthosebombsfall onbagdad.com (http://cnn.com)

Dag aapie van me!!! :Iluvu:

Ach ze kon het weer niet laten met haar vooroordelen... :nijn:

Puk
23-03-03, 14:34
Geplaatst door manb
Ze we weten tenminste nu allemaal waar we aan toe zijn. Beheer wist een signature en ontnemen mij de mogelijkheid een avatar te veranderen....komen pas na 3 dagen met een verantwoording voor hun actie en besluiten naderhand er maar een 'officiele' waarschuwing van te maken. Voor de duidelijkheid: de gewraakte handtekening is een Amerikaanse Vlag...gewoon de vlag van een bevriende natie.

p.s. beheer jullie moeten mijn vorige ban nog steeds ongedaan maken...word toch eens wakker.

Beheer heeft jou die Amerikaanse vlag afgenomen om die te kunnen verbranden.

Binnenkort zullen je jouw kruiser ook wel torpederen.

Ben benieuwd wanneer mijn Amerikaanse vlag eraan gaat.

manc
23-03-03, 15:11
Geplaatst door Puk
Beheer heeft jou die Amerikaanse vlag afgenomen om die te kunnen verbranden.

Binnenkort zullen je jouw kruiser ook wel torpederen.

Ben benieuwd wanneer mijn Amerikaanse vlag eraan gaat.

Ach, We shall overcome...ik laat me niet door ba'ath censors in spe Mattie en Anghkor de monds snoeren...

kaassietoch
23-03-03, 18:34
Geplaatst door manb



Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wordt u op de hoogte gesteld van een officiele waarschuwing die u ten deel is gevallen. De reden voor de waarschuwing is de provocerende wijze waarop u uiting geeft aan uw hersenspinsels die, zeker in deze precaire tijden, absoluut niet getolereerd zullen worden.

Mocht u beslissingen, zoals het wissen van je signature, nogmaals ongedaan maken, dan kunt u een ban verwachten. En daaraan gekoppeld het wissen van al uw berichten.

Bij deze het verzoek om u in te binden.

Met vriendelijke groet,
Maroc.NL Beheer

P.S.: Het heeft geen zin om hierop te reageren. Doe wat van u verlangd wordt.

Ze we weten tenminste nu allemaal waar we aan toe zijn. Beheer wist een signature en ontnemen mij de mogelijkheid een avatar te veranderen....komen pas na 3 dagen met een verantwoording voor hun actie en besluiten naderhand er maar een 'officiele' waarschuwing van te maken. Voor de duidelijkheid: de gewraakte handtekening is een Amerikaanse Vlag...gewoon de vlag van een bevriende natie.

p.s. beheer jullie moeten mijn vorige ban nog steeds ongedaan maken...word toch eens wakker.

Angkor? Wat maak je me nou? Al mijn berichten staan er nog! Zou je ze niet als de sodemieter wissen slome verongelijkte?
Ik maak me sowieso een beetje zorgen om je Ayatollah imitatie de laatste tijd, het lijkt wel alsof je een beetje inzakt. Zelfs je nieuwste actie tegen Bman vind ik wat flets. OK gelukkig doe je traditiegetrouw dan wel de vrijheid van meningsuiting geweld aan en is je fijne neus voor rommelen in de marge nog aanwezig maar dat je niet op zijn minst gelijk bent gaan bannen, ik weet het niet hoor.... :( OK deze precaire tijden laten ook jou niet ongemoeid, het moet een traumatische ervaring geweest zijn om te ontdekken dat een inspirerende leidersfiguur binnen 48 uur kan veranderen in een bevende, vermoeide oude man met ouderwetste jampotbril maar ik denk dat uitgerekend jij kan behoren tot die nieuwe generatie die het stokje van de oude overneemt. Kom op joh, schouders recht, kin omhoog (ook al zien we daar niks van) en pak nou eens uit met je onnavolgbare cocktail van willekeur, despotisme, machtsmisbruik en het uiteindelijke geknepen ego-kontje en zorg ervoor dat mijn berichten verdwijnen. Laat de wereld op zijn grondvesten schudden, je kan het!!! Ik geloof in je!!!! TSJAKAAAAAAAAA.

manc
23-03-03, 22:10
lol

manc
23-03-03, 22:41
Geplaatst door elmoerabiet23
Beheer zou jullie gewoon allebei moeten IPbannen. Immers, opgeruimd staat netjes. :)

Hebben ze jou dan geen ip ban gegeven? Of ben je zo'n compu-held?

Puk
23-03-03, 22:50
Geplaatst door kaassietoch

Angkor? Wat maak je me nou? Al mijn berichten staan er nog! Zou je ze niet als de sodemieter wissen slome verongelijkte?
Ik maak me sowieso een beetje zorgen om je Ayatollah imitatie de laatste tijd, het lijkt wel alsof je een beetje inzakt. Zelfs je nieuwste actie tegen Bman vind ik wat flets. OK gelukkig doe je traditiegetrouw dan wel de vrijheid van meningsuiting geweld aan en is je fijne neus voor rommelen in de marge nog aanwezig maar dat je niet op zijn minst gelijk bent gaan bannen, ik weet het niet hoor.... :( OK deze precaire tijden laten ook jou niet ongemoeid, het moet een traumatische ervaring geweest zijn om te ontdekken dat een inspirerende leidersfiguur binnen 48 uur kan veranderen in een bevende, vermoeide oude man met ouderwetste jampotbril maar ik denk dat uitgerekend jij kan behoren tot die nieuwe generatie die het stokje van de oude overneemt. Kom op joh, schouders recht, kin omhoog (ook al zien we daar niks van) en pak nou eens uit met je onnavolgbare cocktail van willekeur, despotisme, machtsmisbruik en het uiteindelijke geknepen ego-kontje en zorg ervoor dat mijn berichten verdwijnen. Laat de wereld op zijn grondvesten schudden, je kan het!!! Ik geloof in je!!!! TSJAKAAAAAAAAA.

:gniffel:

manc
23-03-03, 22:55
Geplaatst door Puk
Beheer heeft jou die Amerikaanse vlag afgenomen om die te kunnen verbranden.

Binnenkort zullen je jouw kruiser ook wel torpederen.

Ben benieuwd wanneer mijn Amerikaanse vlag eraan gaat.

Dat is nog waar ook...Mattie geeft zelfs tips weg aan mede Saddam-Aanhangers over hoe je die dingen het beste kan verbranden zonder jezelf in de fik te steken.. Kenmerkend voor het vertrouwen van Mattie in de kunde en intelligentie van zijn toehoorders?

manc
23-03-03, 23:07
Geplaatst door elmoerabiet23
Mangat+pukkel , hou eens op met dat gekibbel jullie lijken wel ouwe wijfen.

Als jullie zo doorgaan ben ik gedwongen om jullie een IPban op te leggen. :roker:

Sorry Yehi, ik zal het nooit meer doen. Kan ik me dan nu geheel vrijwillig bekeren tot het Yehihisme?

Puk
23-03-03, 23:09
Geplaatst door manb
Dat is nog waar ook...Mattie geeft zelfs tips weg aan mede Saddam-Aanhangers over hoe je die dingen het beste kan verbranden zonder jezelf in de fik te steken.. Kenmerkend voor het vertrouwen van Mattie in de kunde en intelligentie van zijn toehoorders?

Goed hè?!

:ego:

Ook wordt er in dat topic uitgelegd hoe je het beste met Molotov-cocktails kunt omgaan.
Mattie? Moeten er niet ook Bush-poppen worden verbrand tijdens de volgende demo van de AEH? Lachen man!
Of: "Hezbollah, Hamas, Jihad!" roepen en dan ontploffen! Crazy!

manc
23-03-03, 23:28
Geplaatst door elmoerabiet23
Tegen wie heb jij 't mangat ? :confused:

Tegen jou...niet tegen die ongelofelijke loser van een Yehi...tegen Yehi (die hier niet komt) zou ik zeggen: 'Ibn el metnakah, elif air ab tizak!'...Maar ja, Yehi is hier helaas niet, dus deze woorden kan ik niet tegen hem zeggen....

Dat Yehi hier niet is, is wel jammer voor jou, want ik denk dat jij en Yehi beste goede vriendjes zouden zijn geworden...

manc
23-03-03, 23:38
Geplaatst door elmoerabiet23
Is dit jiddish? :cheefbek: Nee, Jiddisch is een taal die ik niet zou verspelen aan een sukkeltje als Yehi...echt jammer dat je hem niet kent...die Yehi was een echte bosmongool waar jij best goede vriendjes mee zou worden...

Puk
23-03-03, 23:42
Ja hahahaha! Wat een stumper was die Yehi!
Echt jammer voor je elmoeratiet dat je Yehi z'n postings nooit gezien hebt.
Die waren wel zo ongelofelijk waardeloos!
Net zo waardeloos als Yehi zelf.