PDA

Bekijk Volledige Versie : Arsenal



Zara
22-03-03, 16:48
Zes Franse voetballers van Arsenal dreigen in staking te gaan uit protest tegen de oorlog in Irak. Het gaat om Robert Pires, Patrick Vieira, Thierry Henry, Sylvain Wiltord, Pascal Cygan en Jeremy Aliadiere. "Heel veel sporters zijn tegen de oorlog", lichtte sterspeler Pires toe. "Als wij moeten stoppen met spelen om te laten zien dat we tegen de oorlog en de Amerikanen zijn, dan doen wij dat." Volgens Pires zijn de Franse Arsenal-spelers trots op het standpunt van hun president Jacques Chirac. De Engelse spelers staan achter premier Tony Blair, maar dat heeft niet tot spanningen geleid binnen het elftal

manc
22-03-03, 17:11
Mooi he? Dat dit kan in een westerse democratie....je zou eens moeten weten hoe Uday omgaat met Iraakse voetballers die het wagen een wedstrijd te verliezen....

Zara
22-03-03, 17:16
Geplaatst door manb
Mooi he? Dat dit kan in een westerse democratie....je zou eens moeten weten hoe Uday omgaat met Iraakse voetballers die het wagen een wedstrijd te verliezen....


Jongen wat probeer je hiermee te zeggen, je drukt mijn neus heus niet in de stand van zaken wat betreft Irak. Ik weet allang hoe het daar aan toegaat, kan namelijk ook lezen. Ja niet iedere allochtoon is analfabeet, wonderbaarlijk he.

En toch blijf ik tegen deze vuile oorlog.

Waiting
22-03-03, 17:19
Geplaatst door Zara
Zes Franse voetballers van Arsenal dreigen in staking te gaan uit protest tegen de oorlog in Irak. Het gaat om Robert Pires, Patrick Vieira, Thierry Henry, Sylvain Wiltord, Pascal Cygan en Jeremy Aliadiere. "Heel veel sporters zijn tegen de oorlog", lichtte sterspeler Pires toe. "Als wij moeten stoppen met spelen om te laten zien dat we tegen de oorlog en de Amerikanen zijn, dan doen wij dat." Volgens Pires zijn de Franse Arsenal-spelers trots op het standpunt van hun president Jacques Chirac. De Engelse spelers staan achter premier Tony Blair, maar dat heeft niet tot spanningen geleid binnen het elftal


Ach ze zijn gewoon teleurgesteld dat ze zijn uitgeschakeld door Ajax :hihi:

Ramzi
22-03-03, 17:25
Ik mis mijn idool Bergkamp... :(

manc
22-03-03, 18:19
Geplaatst door Zara
Jongen wat probeer je hiermee te zeggen, je drukt mijn neus heus niet in de stand van zaken wat betreft Irak. Ik weet allang hoe het daar aan toegaat, kan namelijk ook lezen. Ja niet iedere allochtoon is analfabeet, wonderbaarlijk he.

Heb ik dat ooit beweerd? Ben je een beetje paranoide ofzo?


En toch blijf ik tegen deze vuile oorlog.

Prima, dat is ons recht in ons land. We mogen denken wat we willen.

Abdul Karim
22-03-03, 19:14
Geplaatst door Waiting
Ach ze zijn gewoon teleurgesteld dat ze zijn uitgeschakeld door Ajax :hihi:

Nee niet door Ajax, maar door Valencia ;)

joop.r
22-03-03, 20:21
Geplaatst door Abdul Karim
Nee niet door Ajax, maar door Valencia ;)

Doet zeker pijn he dat ze niet hebben kunnen winnen van AJAX maar die gaan door en die ploeg met die laffe Fransen niet hebben ze pech aanzien weg.

observer
22-03-03, 20:56
Geplaatst door Zara
Jongen wat probeer je hiermee te zeggen, je drukt mijn neus heus niet in de stand van zaken wat betreft Irak. Ik weet allang hoe het daar aan toegaat, kan namelijk ook lezen. Ja niet iedere allochtoon is analfabeet, wonderbaarlijk he.

En toch blijf ik tegen deze vuile oorlog. als je allang weet wat er gaande was in irak waarom heb je daar dan al niet een paar keer tegen (of voor) gedemonstreerd?

en die voetballers ach, verdienen tienduizenden per week kunnen het wel missen zou het meer van smaak vinden getuigen als ze dat geld aan een goed doel gaven