PDA

Bekijk Volledige Versie : burgers afgeslacht door laffe amerikaanse honden



sadeeQ
22-03-03, 18:36
http://www.aljazeera.net/news/arabic/2003/3/3-22-13.htm


http://www.aljazeera.net/mritems/images/2003/3/22/1_145802_1_6.jpg http://www.aljazeera.net/mritems/images/2003/3/22/1_145818_1_6.jpg http://www.aljazeera.net/mritems/images/2003/3/23/1_145857_1_6.jpg http://www.aljazeera.net/mritems/images/2003/3/22/1_145674_1_6.jpg http://www.aljazeera.net/mritems/images/2003/3/22/1_145582_1_6.jpg

Dx_
23-03-03, 09:15
http://aljazeera.net/news/arabic/2003/3/3-22-26.htm

Sardientje
23-03-03, 09:51
Wel, zeg even vergeten wat Saddam gedaan heeft?

Ik zag een Iraakse vrouwe op t.v. ZIJ EN HAAR KINDEREN werden door Saddam's 'thugs' gemarteld en haar man vermoord.

En zo zijn er duizenden en duizenden en duizenden, en daarom zijn er een miljoen of Irakezen gevlucht.


J.M.T,
We zijn zeker niet vergeten wat Saddam heeft gedaan! Maar moet "De Coalitie" dan maar vrij spel krijgen?
Waarom moet kwaad met kwaad bestreden worden? Je ziet, dat de enige slachtoffers van deze hele kwestie onschuldige burgers zijn. En kom niet aanzetten met Amerikaanse en Britse soldaten die ook doodgaan. Zij hebben ZELF gekozen om te gaan vechten voor hun "vaderland".

Vriendelijke Groet,
Sardientje

joop.r
23-03-03, 10:03
Geplaatst door Sardientje
J.M.T,
We zijn zeker niet vergeten wat Saddam heeft gedaan! Maar moet "De Coalitie" dan maar vrij spel krijgen?
Waarom moet kwaad met kwaad bestreden worden? Je ziet, dat de enige slachtoffers van deze hele kwestie onschuldige burgers zijn. En kom niet aanzetten met Amerikaanse en Britse soldaten die ook doodgaan. Zij hebben ZELF gekozen om te gaan vechten voor hun "vaderland".

Vriendelijke Groet,
Sardientje

Ben jj vergeten wat Sadam de Koerden heeft aangedaan in de afgelopen jaren.
Of is dat niet erg omdat het geen moslims zijn.
maar ook wat hij zijn eigen volk heeft aangedaan door hem zijn 100 duizende burgers de dood ingejaagd.

Ieder mensenleven wat er valt is zijn er 2 teveel.

Sardientje
23-03-03, 10:09
joop.r

Kan jij niet lezen of zo??? We zijn niks of niemand vergeten, maar die doden zijn gevallen en daar kunnen we NU niks meer aan doen. We brengen ze heus niet tot leven door andere onschuldige burgers te doden.
Sadam is geen lieverdje, maar waarom moeten onschuldige burgers daarvoor opdraaien? Mij gaat het om onschuldige mensen!!!!

Groetjes,
Sardientje

Sardientje
23-03-03, 10:49
J.M.T.


De Irakezen (volgens een Irakees) zitten al twintig jaar in een oorlog. Saddam's zoons staan klaar om het regime over te nemen.

Als het de VS om onderdrukte burgers gaat, dan vraag ik mij af waarom de VS niet al eerder hebben ingegrepen???

joop.r
23-03-03, 10:50
Geplaatst door Sardientje
joop.r

Kan jij niet lezen of zo??? We zijn niks of niemand vergeten, maar die doden zijn gevallen en daar kunnen we NU niks meer aan doen. We brengen ze heus niet tot leven door andere onschuldige burgers te doden.
Sadam is geen lieverdje, maar waarom moeten onschuldige burgers daarvoor opdraaien? Mij gaat het om onschuldige mensen!!!!

Groetjes,
Sardientje
Sardientje

Wat er nu gebeurd is alleen de schult van dictator/moordenaar Sadam als hij de kans genomen had om in ballingschap te gaan had HIJ en HIJ alleen deze oorlog kunnen voorkomen .
Doordat hij en zijn kliek dat niet gedaan heeft vallen er HELAAS NU ONSCHULDIGE BURGERS

MissyII
23-03-03, 14:13
Oo, echt zielig die kinderen. lahawla walaqawata ila bilahi 3aleihi el3adim.
Ž
Ik hoop dat Allah swt die mensen veel sabr geeft ishaŽallah.

sadeeQ
23-03-03, 14:58
Geplaatst door joop.r
Sardientje

Wat er nu gebeurd is alleen de schult van dictator/moordenaar Sadam als hij de kans genomen had om in ballingschap te gaan had HIJ en HIJ alleen deze oorlog kunnen voorkomen .
Doordat hij en zijn kliek dat niet gedaan heeft vallen er HELAAS NU ONSCHULDIGE BURGERS

yep,het is de schult van saddam en de schuld van de zionistische kakkerlaken
als de zionisten uit het midden oosten opkankeren zal dat pas vele oorlogen voorkomen :hardlach:

manc
23-03-03, 15:09
Some of the Iraqis he interviewed on camera "told me they would commit suicide if American bombing didn't start. They were willing to see their homes demolished to gain their freedom from Saddam's bloody tyranny. They convinced me that Saddam was a monster the likes of which the world had not seen since Stalin and Hitler. He and his sons are sick sadists. Their tales of slow torture and killing made me ill, such as people put in a huge shredder for plastic products, feet first so they could hear their screams as bodies got chewed up from foot to head.

sadeeQ
23-03-03, 15:18
Geplaatst door manb
Some of the Iraqis he interviewed on camera "told me they would commit suicide if American bombing didn't start. They were willing to see their homes demolished to gain their freedom from Saddam's bloody tyranny. They convinced me that Saddam was a monster the likes of which the world had not seen since Stalin and Hitler. He and his sons are sick sadists. Their tales of slow torture and killing made me ill, such as people put in a huge shredder for plastic products, feet first so they could hear their screams as bodies got chewed up from foot to head.

aldus een zionistische hond :auw2:


By Arnaud de Borchgrave

joop.r
23-03-03, 18:09
Geplaatst door sadeeQ
yep,het is de schult van saddam en de schuld van de zionistische kakkerlaken
als de zionisten uit het midden oosten opkankeren zal dat pas vele oorlogen voorkomen :hardlach:

sadeeq stronthoop

ga je mond spoelen met je ziektes uitdelen
want erg beschaaft ben jij niet

sadeeQ
23-03-03, 22:24
Geplaatst door joop.r
sadeeq stronthoop

ga je mond spoelen met je ziektes uitdelen
want erg beschaaft ben jij niet

wel beschaafd :fpiraat: maar wat weet een zionistische kakkerlak nou over beschaafd en normen en waarden??? het enige wat die honden weten is landje pik en kindertjes uitmoorden :boos:

joop.r
23-03-03, 22:29
Geplaatst door sadeeQ
wel beschaafd :fpiraat: maar wat weet een zionistische kakkerlak nou over beschaafd en normen en waarden??? het enige wat die honden weten is landje pik en kindertjes uitmoorden :boos:
SADEEQ
STRONTHOOP WAT HEB JE WEER EEN GROTE HOOP UIT JE MONT LATEN KOMEN

joop.r
23-03-03, 22:31
Geplaatst door elmoerabiet23
beschaaft :confused:....... Het is beschaafd met een d . hey ouwe knar let eens op je spelling. :aftel:

WIL JIJ NIET OUD WORDEN MOET JIJ JONG OPHANGEN .
IS EEN NEDERLANDS SPREEKWOORD

joop.r
23-03-03, 22:54
Geplaatst door elmoerabiet23
Beste rat,

Je schrijft niet mont , maar mond . Doe nou je best, je kan het wel ouwe.
Lachen met jou!!!!!!!!!!!! :)

nouwra
24-03-03, 00:19
Geplaatst door joop.r
Lachen met jou!!!!!!!!!!!! :)

Joop, je denkt toch niet werkelijk dat je hier serieus genomen zal worden met dat onderschrift van je
Een zionist kent geen dialoog dus moet hij ook niet verwachten dat men hem neutraal tegemoet zal treden

:duim:

sadeeQ
24-03-03, 00:26
Geplaatst door nouwra
Joop, je denkt toch niet werkelijk dat je hier serieus genomen zal worden met dat onderschrift van je
Een zionist kent geen dialoog dus moet hij ook niet verwachten dat men hem neutraal tegemoet zal treden

:duim:

:lol: en al helemaal niet als het ook nog een demente ouwe wrak is die amper zijn luier schoon kan houden :haha:


een stront-kakkerlak :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

joop.r
24-03-03, 00:26
Geplaatst door nouwra
Joop, je denkt toch niet werkelijk dat je hier serieus genomen zal worden met dat onderschrift van je
Een zionist kent geen dialoog dus moet hij ook niet verwachten dat men hem neutraal tegemoet zal treden

:duim:
Zielig hoor jou reactie maar wel dom want met zulke opvattingen van jou komt er nooit vrede.

Ik kom uit voor wat ik meen en doe dat niet onder een schuilnaam zo als jij.