PDA

Bekijk Volledige Versie : De verschrikkelijke Yehi is weer op maroc.nl



Filosoof11
22-03-03, 22:45
Beheer doe er wat aan voor het weer uit de hand loopt met elmoerabie23.

Waterval
22-03-03, 22:59
Geplaatst door Filosoof11
Beheer doe er wat aan voor het weer uit de hand loopt met elmoerabie23.


Bang voor een beetje tegenwicht?




lang leve Yehiyaayyash!!

Elamira
22-03-03, 23:04
Geplaatst door Filosoof11
Beheer doe er wat aan voor het weer uit de hand loopt met elmoerabie23.

Heb jij alleen de privilege om hier te discussieren??

sadeeQ
22-03-03, 23:08
Geplaatst door Filosoof11
Beheer doe er wat aan voor het weer uit de hand loopt met die smerige racistische zionist filosoof11.

:gniffel: :gniffel:

nouwra
22-03-03, 23:11
Geplaatst door Filosoof11
Beheer doe er wat aan voor het weer uit de hand loopt met elmoerabie23.

haha, grappig :moe:

even grappig als degenen die menen dat de bevrijding in gang is. Dat de Irakezen zijn gered uit de oorlog, idoten hebben geen idee hoe ongelofelijk idioot dit klinkt!
de idioterie loopt uit de hand hier !

Maar jij mag van mij best blijven, tegen wie moet ik anders afgeven?

sadeeQ
22-03-03, 23:13
Geplaatst door nouwra
haha, grappig :moe:

Maar jij mag van mij best blijven, tegen wie moet ik anders afgeven?

:strik: makkelijk heh, afgeven op een 11 jarige kind.

Filosoof11
23-03-03, 00:34
Oke, zijn we het in ieder geval eens dat elmoerabie24 de aloude Yehi is. Die had naar ik meen een permanente ban van beheer.... vanwege zijn niet zo frisse post.

Of geven jullie hem nog een kans en wachten we op de eerste onfrisse fotos en teksten uit Baghdad af.

Enfin ik geloof dat ons aller Maarten waakt wie bij beheer aangegeven moet worden. Opdat maroc.nl niet verder gestigmatiseerd wordt.

manc
23-03-03, 00:39
Geplaatst door Filosoof11
Oke, zijn we het in ieder geval eens dat elmoerabie24 de aloude Yehi is. Die had naar ik meen een permanente ban van beheer.... vanwege zijn niet zo frisse post.

Of geven jullie hem nog een kans en wachten we op de eerste onfrisse fotos en teksten uit Baghdad af.

Enfin ik geloof dat ons aller Maarten waakt wie bij beheer aangegeven moet worden. Opdat maroc.nl niet verder gestigmatiseerd wordt.

Het is meer dan duidelijk dat dat Yehi is...dat wisten we een week ofzo geleden al, na 1 of 2 postings...Yehi is namelijk makkelijk te herkennen. Ach, beheer zal wel weer in de rij staan bij de burgerking...lekker 'hamsteren' vanwege de oorlog ofzo.

NIS1
23-03-03, 04:15
In Koeweit zijn net 14 Amerikaanse militairen gewond geraakt bij een aanslag. Onbekenden gooiden twee granaten in de tent waarin commdandanten zaten. Vier gewonden zijn er slecht aan toe.

Ze vermoeden eigenlijk, dat deze Amerikaan de aanslag heeft gepleegd door zijn vreemd gedrag..

Grappig, dat dit zomaar gebeurt. Bush zou wel alle leden van Nation Of Islam in Amerika (negers) moeten oppakken.. :hihi:

Ashfoura
23-03-03, 09:29
Het kan ook een truc van de Amerikaanse propagandamachine zijn om te zeggen dat het een moslim was. Anders zou het moreel wel heel snel dalen. Krijg je het Volkertsyndroom of die ortodoxe gast die Rabin doodde.

Probleem; geen zondebok.

Overigens zijn collaborateurs van alle oorlogen. In de tweede wereldoorlog werden Japanse Amerikanen ook niet naar het front gestuurd. Daarvoor hoef je echt geen moslim te zijn.

taouanza
23-03-03, 09:55
Geplaatst door J.M.T.
NISI

Wat jij bevestigd is dat een land niet op de loyaliteit van haar burgers kan rekenen als die burgers moslim zijn.

Je maakt dus wel gebruik van een land, je verkiest er in te wonen. Beetje hypocriet van zo'n collaborateur toch?



jmt snoezepoes,
volgens mij hebben afro-amerikanen niet echt 'gekozen' om in amerika te wonen.en er zullen ook niet-moslim afro-amerikanen zijn die denken;
no iraqi ever called me a nigger!

manc
23-03-03, 10:14
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Als je onfrisse berichten van een prikker meldt, via de daarvoor bestemde knop, dan worden die in behandeling genomen. Als uit die teksten blijkt dat die persoon zo over de schreef is gegaan dat ie een ban zal moeten krijgen dan zal dat zeker gebeuren. Wij gaan niet af op wat Sherlock-wannabees te melden hebben. Teksten spreken voor zich, dus meldt het bericht aan.

CYA...........

Ik dacht dat Yehi voor het leven was verbannen?

nouwra
23-03-03, 10:21
Geplaatst door manb
Het is meer dan duidelijk dat dat Yehi is...dat wisten we een week ofzo geleden al, na 1 of 2 postings...Yehi is namelijk makkelijk te herkennen. Ach, beheer zal wel weer in de rij staan bij de burgerking...lekker 'hamsteren' vanwege de oorlog ofzo.

je brainwash is compleet. Zelfs je beschuldigingen doen amerikaans aan

manc
23-03-03, 10:24
Geplaatst door taouanza
jmt snoezepoes,
volgens mij hebben afro-amerikanen niet echt 'gekozen' om in amerika te wonen.en er zullen ook niet-moslim afro-amerikanen zijn die denken;
no iraqi ever called me a nigger! Nee, in het arabisch is het woord geloof ik altijd nog gewoon 'slaaf'...slaaf is trouwens een woord dat uit het arabisch komt..."saqaliba"

mulan
23-03-03, 10:24
Geplaatst door J.M.T.
Je maakt dus wel gebruik van een land, je verkiest er in te wonen. Beetje hypocriet van zo'n collaborateur toch?

Het was volgens mij een zwarte man..............ik neem aan dat hij dus terug moet naar Afrika.Oke dan :duim:

manc
23-03-03, 10:25
Geplaatst door nouwra
je brainwash is compleet. Zelfs je beschuldigingen doen amerikaans aan Goh, zelfs een moslima als CC had dit ongevere binnen 5 minuten door...misschien moet je even de oude berichten erbij halen voor je je mond opentrekt.

mulan
23-03-03, 10:27
Who cares....als hij geen regels overtreed zou ik niet weten waarom hij een ban zou moeten krijgen....Ik heb nu eigenlijk meer last van provocateurs als Joop.

manc
23-03-03, 12:06
Geplaatst door mulan
Who cares....als hij geen regels overtreed zou ik niet weten waarom hij een ban zou moeten krijgen....Ik heb nu eigenlijk meer last van provocateurs als Joop. Het is eigenlijk ook niet de moeite van het discussieren waard, maar het geeft wel aan wat zo'n met veel poeha anagekondigde ban van 'beheer' waard is...niks dus.

taouanza
23-03-03, 12:25
[
QUOTE]Geplaatst door manb
Nee, in het arabisch is het woord geloof ik altijd nog gewoon 'slaaf'...slaaf is trouwens een woord dat uit het arabisch komt..."saqaliba" [/QUOTE]



what's your point,dear? :strik:

manc
23-03-03, 12:33
Geplaatst door taouanza
[



what's your point,dear? :strik: [/QUOTE]

Dat arabieren negers ook gewoon kunnen discrimineren, dat is niet een louter 'amerikaanse' ziekte...(sterker nog de engie die over donkere afrikanen als 'slaven' e.d. praat op dit board is Sadeeq.) Het 'no Irakaqi ever called me a nigger' argument slaat dus als een tang op een varken.

taouanza
23-03-03, 12:37
Geplaatst door manb
what's your point,dear? :strik:


Dat arabieren negers ook gewoon kunnen discrimineren, dat is niet een louter 'amerikaanse' ziekte...(sterker nog de engie die over donkere afrikanen als 'slaven' e.d. praat op dit board is Sadeeq.) Het 'no Irakaqi ever called me a nigger' argument slaat dus als een tang op een varken. [/B] [/QUOTE]


heb ik hier ooit de indruk gewekt dat ik discriminatie iets amerikaans vind?
ben ik sadeeq?

manc
23-03-03, 12:44
Geplaatst door taouanza
[B]


heb ik hier ooit de indruk gewekt dat ik discriminatie iets amerikaans vind?[/quote]

Oh, maar je zei wel: 'volgens mij hebben afro-amerikanen niet echt 'gekozen' om in amerika te wonen.en er zullen ook niet-moslim afro-amerikanen zijn die denken;
no iraqi ever called me a nigger!'

Daar reageerde ik op. Je deed voorkomen alsof negers in Amerika wel en in de Arabische wereld (Iraq) niet zouden worden gediscrimineerd, ik nuanceer dat.


ben ik sadeeq?

Nee, dat suggereer ik niet.

sadeeQ
23-03-03, 12:44
Geplaatst door taouanza



ben ik sadeeq?


:fpiraat: nog meer sadeeQ's :vlammen:

Filosoof11
23-03-03, 13:58
Mijn punt meneer mattie is dat yehi voor altijd geband was. Nu wordt hij weer gedoogd, blijkbaar.
Waar wachten jullie op? Tot hij weer ontspoort?

Couscousje
23-03-03, 14:01
Geplaatst door manb
Goh, zelfs een moslima als CC had dit ongevere binnen 5 minuten door...misschien moet je even de oude berichten erbij halen voor je je mond opentrekt.

Kan iemand mij vertellen wat mijn naam nou weer in bovenstaand stuk tekst doet?

Cc

manc
23-03-03, 14:02
Geplaatst door Couscousje
Kan iemand mij vertellen wat mijn naam nou weer in bovenstaand stuk tekst doet?

Cc

Dat ook jij Yehi's reincarnatie doorhad...of ben ik nu gek?

taouanza
23-03-03, 14:30
Geplaatst door manb
heb ik hier ooit de indruk gewekt dat ik discriminatie iets amerikaans vind?

Oh, maar je zei wel: 'volgens mij hebben afro-amerikanen niet echt 'gekozen' om in amerika te wonen.en er zullen ook niet-moslim afro-amerikanen zijn die denken;
no iraqi ever called me a nigger!'


Daar reageerde ik op. Je deed voorkomen alsof negers in Amerika wel en in de Arabische wereld (Iraq) niet zouden worden gediscrimineerd, ik nuanceer dat.


dat noem ik geen nuanceren maar invullen.ik bedoelde dat je geen moslim hoeft te zijn om tegen de oorlog te zijn. de negers in amerika worden niet gediscrimineerd door iraken en omgekeerd. waarmee ik wil zeggen dat ik me kan voorstellen dat er amerikanen zijn die denken dat handiger is om de 'lokale' puinhopen op te ruimen.
het mag wel duidelijk zijn dat de amerikaanse niet-blanken nog steeds flink achtergesteld zijn.
ik kan me dit voorstellen omdat ik er zelf ook zo over denk. ik vind de kwestie importhuwelijken,drugshandel en schooluitval dringender dan palestina of irak.
niet omdat ik de situatie daar niet ernstig vind maar omdat je een ander toch niet kan helpen als je zelf nog het een en ander op te lossen heb.



Nee, dat suggereer ik niet. [/QUOTE]
vanwaar die link dan?

manc
23-03-03, 14:44
Geplaatst door mulan
Het was volgens mij een zwarte man..............ik neem aan dat hij dus terug moet naar Afrika.Oke dan :duim:

Neeneenee, want dat betekent dat de familie Bush naar Nederland terug wordt gestuurd! ;)

Puk
23-03-03, 14:47
Geplaatst door nouwra
je brainwash is compleet. Zelfs je beschuldigingen doen amerikaans aan

Nouwra... elmaboeriet is Yehi. Hij heeft het zelf toegegeven.

manc
23-03-03, 22:18
Geplaatst door Puk
Nouwra... elmaboeriet is Yehi. Hij heeft het zelf toegegeven.

Dat weten de Ba'ath officials Mattie en Angknor natuurlijk ook allang. Maar ja dat zijn geen mannen van hun woord: die verbannen Yehi voor het leven om hem binnen 1 week weer toe te laten...tamme schapen zijn het.

sadeeQ
23-03-03, 22:23
Geplaatst door manb
Dat weten de Ba'ath officials Mattie en Angknor natuurlijk ook allang. Maar ja dat zijn geen mannen van hun woord: die verbannen Yehi voor het leven om hem binnen 1 week weer toe te laten...tamme schapen zijn het.

:giechel: jij als een zionistische mossad-agentje ben jij goed op de hoogte zo te zien :hihi:

Puk
23-03-03, 22:30
Geplaatst door manb
Dat weten de Ba'ath officials Mattie en Angknor natuurlijk ook allang. Maar ja dat zijn geen mannen van hun woord: die verbannen Yehi voor het leven om hem binnen 1 week weer toe te laten...tamme schapen zijn het.

We zullen moeten wachten tot Yehi weer ongelofelijk uit de bocht vliegt.
Dat gaat zeker gebeuren.

En misschien dat Ba'ath Beheer dan wel in actie komt door hem een ban van een paar dagen te geven ofzo.

Maar ja... welk vertrouwen kun je hebben in een beheer die Amerikaanse vlaggen verbrandt en Saddam een fijne vent vindt?

manc
23-03-03, 22:30
Geplaatst door sadeeQ
:giechel: jij als een zionistische mossad-agentje ben jij goed op de hoogte zo te zien :hihi:

Inderdaad...ik zit bij de mossad...