PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaanse Moslim soldaat pleegt aanslag in Koeweit



NIS1
23-03-03, 04:16
In Koeweit zijn net 14 Amerikaanse militairen gewond geraakt bij een aanslag. Onbekenden gooiden twee granaten in de tent waarin commdandanten zaten. Vier gewonden zijn er slecht aan toe.

Ze vermoeden eigenlijk, dat deze Amerikaan de aanslag heeft gepleegd door zijn vreemd gedrag..

Grappig, dat dit zomaar gebeurt. Bush zou wel alle leden van Nation Of Islam in Amerika (negers) moeten oppakken.. :D

plexus
23-03-03, 09:02
Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI?

wat ben jij een naar en bitter mens! bah tfoeeeee

plexus
23-03-03, 09:03
Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI?

wat ben jij een naar en bitter persoon! bah tfoeeeee

plexus
23-03-03, 09:04
Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI?

wat ben jij een naar bitter persoon! bah tfoeeeee 3liek!

plexus
23-03-03, 09:17
Geplaatst door J.M.T.
Plexus



Nee hoor gewoon een realist.

Is het niet zo wat ik zeg? Denk aan de AEL en haar bedreigingen tegen ons. Jammer voor hen dat er zoveel mensen tegen die oorlog zijn want anders hadden zij veel media attentie gekregen toch voor hun organisatie? Met z'n allen protesteren tégen de niet 'Arabische" mensen in dit land?

"Realist" laat me toch niet lachen ... tfoeeeee 3liek!

taouanza
23-03-03, 10:04
[
QUOTE]Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI? [/QUOTE]


just because your paranoid doesn't mean their not out to get you!

TOCH JMT? :argwaan:

Mark
23-03-03, 10:17
Op tv werd gemeld dat hij mogelijk verbitterd was dat hij niet aan het front mocht vechten omdat hij moslim is. Het is echter niet duidelijk of er een beleid staat waarbij moslims niet aan het front mogen vechten.

mulan
23-03-03, 10:21
Gewetenswroeging...........

nouwra
23-03-03, 10:27
Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI?

komkom die loyaliteit is alom aanwezig. Het probleem is dat als je moet kiezen tussen je broeders en een stel aardvarkens, je zonder meer voor je broeders kiest.

Maar ff een nieuwsflash, die soldaat mocht niet op de front linie meevechten omdat hij moslim is.

Niet erg loyaal van zijn medeburgers......

NIS1
23-03-03, 10:30
Ik zou blij zijn, als ik niet in de frontlinie's hoef te vechten..

manc
23-03-03, 10:41
Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

Zo jij hebt je oordeel weer lekker snel klaar.


De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Of gewoon een gek? Deze dingen gebeuren ALTIJD tijdens een oorlog.


Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI?

Wat lul je nu? Voor- en tegenstanders van de oorlog kunnen in dit land gewoon met elkaar praten hoor. Ik zou Nis zo een hand geven als ik hem in het echt zag. De meeste mensen die ik ken zijn tegen een oorlog, daar zitten ook moslims tussen...hoewel, de meeste? Dat aantal lijkt aardig aan het slinken te zijn.

NIS1
23-03-03, 10:51
Geplaatst door manb
Zo jij hebt je oordeel weer lekker snel klaar.



Of gewoon een gek? Deze dingen gebeuren ALTIJD tijdens een oorlog.



Wat lul je nu? Voor- en tegenstanders van de oorlog kunnen in dit land gewoon met elkaar praten hoor. Ik zou Nis zo een hand geven als ik hem in het echt zag. De meeste mensen die ik ken zijn tegen een oorlog, daar zitten ook moslims tussen...hoewel, de meeste? Dat aantal lijkt aardig aan het slinken te zijn.

Manb, niet reageren op J.M.T. joh.. te veel eer! :lol:

Mark
23-03-03, 11:06
Geplaatst door nouwra
komkom die loyaliteit is alom aanwezig. Het probleem is dat als je moet kiezen tussen je broeders en een stel aardvarkens, je zonder meer voor je broeders kiest.

Maar ff een nieuwsflash, die soldaat mocht niet op de front linie meevechten omdat hij moslim is.

Niet erg loyaal van zijn medeburgers......

Maar Nouwra, hij was dus gefrusteerd omdat ze hem niet tegen zijn broeders lieten vechten.

En de legerleiding zal zijn aanval uiteraard als bevestiging zien van de juistheid van die beslissing. Aan de andere kant zullen moslimsoldaten zich nu mogelijk als tweederangssoldaat voelen.

nouwra
23-03-03, 11:50
Geplaatst door Mark
Maar Nouwra, hij was dus gefrusteerd omdat ze hem niet tegen zijn broeders lieten vechten.

En de legerleiding zal zijn aanval uiteraard als bevestiging zien van de juistheid van die beslissing. Aan de andere kant zullen moslimsoldaten zich nu mogelijk als tweederangssoldaat voelen.

De werkelijke reden waarom deze slodaat heeft gedaan wat hij heeft gedaan zal wel nooit achterhaald worden.
dit hele incident heeft zich helemaal niet voor gedaan en is het een manier om te bevestigen dat Moslims niet deugen, het heeft zich wel voorgedaan maar met medeweten van derden om dezelfde reden als de hiervoor genoemde, het is in scene gezet, hij had last van gewetenswroeging, hij was geprikkeld vanwege het gebrek aan vertrouwen enz.

Het enige wat je met zekerheid kunt zeggen is dat buiten kijf staat dat het verhaal drie kanten heeft, de waarheid v/d vs, de waarheid van de Iraki's en De waarheid. De laatste kun je beter zelf invulling geven

manc
23-03-03, 11:53
Geplaatst door NIS1
Manb, niet reageren op J.M.T. joh.. te veel eer! :lol:

Tja, als ik dat bij IEDEREEN zou doen (negeren) die de moeite van de reactie niet waard is, dan zit ik dadelijk tegen mezelf te praten...

De enige die dat doet is Rifiq/Ron/34534593453 en vroeger Y het veelkoppig monster.

Mark
23-03-03, 11:58
wie zegt dat het veelkoppige monster ooit is weggegaan....

Mark
23-03-03, 12:01
Geplaatst door nouwra
De werkelijke reden waarom deze slodaat heeft gedaan wat hij heeft gedaan zal wel nooit achterhaald worden.
dit hele incident heeft zich helemaal niet voor gedaan en is het een manier om te bevestigen dat Moslims niet deugen, het heeft zich wel voorgedaan maar met medeweten van derden om dezelfde reden als de hiervoor genoemde, het is in scene gezet, hij had last van gewetenswroeging, hij was geprikkeld vanwege het gebrek aan vertrouwen enz.

Het enige wat je met zekerheid kunt zeggen is dat buiten kijf staat dat het verhaal drie kanten heeft, de waarheid v/d vs, de waarheid van de Iraki's en De waarheid. De laatste kun je beter zelf invulling geven

Het lijkt mij in ieder geval strategisch niet erg slim om wantrouwen binnen je eigen leger te veroorzaken door symbolisch te laten zien dat je moslims niet kunt vertrouwen.

Dat lijkt me dus niet aannemelijk.

Mogelijk dat deze man andere redenen had om die granaten te gooien dus, misschien komen we er nog achter.

manc
23-03-03, 12:04
Geplaatst door Mark
wie zegt dat het veelkoppige monster ooit is weggegaan.... Is Rafiq/Ron dat monster?

Mark
23-03-03, 12:13
nee man, dat Ron en Rafiq dezelfde persoon zouden zijn is onzin.

Sawda
23-03-03, 12:13
Eerst waren het de Indianen
Toen de negers
Toen de communisten
Nu de moslims
De Amerikanen zijn altijd lieverdjes ondanks dat ze hun het leven zuur hebben gemaakt.
Het landje pik beleid zit al eeuwen in hun aard.
Met het vingertje wijzen zijn ze ook goed in, op deze manier kan je ongestraft gewoon je gang gaan.
Maar ik de Amerikaan zit altijd goed in elkaar!

BiL@L
23-03-03, 12:27
Geplaatst door J.M.T.
Ja zo zie je maar weer! Ik mag dit wel niet zeggen maar hieruit blijkt dat een land niet kan rekenen op de loyaliteit van moslims.

De man maakte gebruik van de Amerikaanse maatschappij door zijn broodje in het leger te verdienen. Mes in de rug toch NISI?

Gelukkig maar dat zo veel mensen in het Westen protesteren want als dat niet het geval zou zijn geweest dan zouden moslims (ook in ons land) reden gezien hebben geweld tegen ons te plegen. Of niet NISI?

Vooral loyaal blijven en niet zelf denken. Ik zal te nimmer een oorlog als deze steunen.
Zo dachten de Nazi's en hun aanhang in het voormalige Deutsche Reich ook...

Donna
23-03-03, 13:20
:droef:


Sommige mensen is er echt alles aan gelegen om conflicten te maken waar ze niet zijn.

Ik durf je te zweren dat er in NL mensen zijn die hopen dat een moslim binnenkort eens wat doet hier, rellen trappen ofzo, dan zien ze hun verwerpelijke vooroordeel immers weer bevestigd.... wat een tegenvaller he? Dat dat nog niet is gebeurd?

Gisteren na het demonstreren maar eens lekker op het museum plein van het zonnetje genoten. Demonstreren zinloos? Vast wel, want de bommen blijven gewoon vallen, maar in ieder geval laat je dan merken hoe jij erover denkt..... En met een hele leuke Marokkaanse jongen wat gezellige 'etnische spanningen' opgebouwd, door samen op een kleedje te liggen met een klein minispandoekje: 'Hij is moslim, ik ben christen, en aan ons ligt het dus niet...' ;)

:stout:

Mensen, het zijn barre tijden. Wat moet je anders doen?

Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens jarig, dus laat maar komen die condoleances.

28 lentes!!! En wat een lente!




:droef:

Mark
23-03-03, 13:36
Geplaatst door Donna

Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens jarig, dus laat maar komen die condoleances.

28 lentes!!! En wat een lente!



jonkie! ;)

Gefeliciteerd! :)

BiL@L
23-03-03, 13:41
Geplaatst door Donna

28 lentes!!! En wat een lente!

Ondanks dat ik geen verjaardagen vier, wil ik je toch nog even vele lentes toewensen! Volente deo.
:)

sadeeQ
23-03-03, 13:49
Geplaatst door Donna
Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens jarig, dus laat maar komen die condoleances.

28 lentes!!! En wat een lente!




:droef:

http://www.clicksmilie.de/sammlung/party/party-smiley-051.gif http://www.clicksmilie.de/sammlung/party/party-smiley-020.gif


http://www.smiliegenerator.de/smiley-flag/smiley-3563.png

manc
23-03-03, 14:06
Gefeliciteerd!

Mark
23-03-03, 14:21
Geplaatst door Donna


:droef:

http://www.clicksmilie.de/sammlung/aktion/action-smiley-032.gif

De Rode Roos
23-03-03, 14:30
Er is 1 soldaat omgekomen bij die aanslag. Er zullen wel meer volgen. :ninja2:

nouwra
23-03-03, 14:57
Geplaatst door Mark
Het lijkt mij in ieder geval strategisch niet erg slim om wantrouwen binnen je eigen leger te veroorzaken door symbolisch te laten zien dat je moslims niet kunt vertrouwen.

Dat lijkt me dus niet aannemelijk.

Mogelijk dat deze man andere redenen had om die granaten te gooien dus, misschien komen we er nog achter.

Er bestaat een graad van belangrijkheid in verschillende zaken. Op het eerste gezicht is het strategsich gezien ook niet slim Irak aan te vallen, de hele wereld orde ligt op zijn kop er is verdeeldheid en wantrouwen alom. Maar dat heeft een stel fanaten er niet van weerhouden deze oorlog toch te beginnen.
wie weet denkt men in de trant van: het doel heiligt de middelen (neem jmt, die is er faliekant in getrapt, of dit nu de bedoeling van de actie was of niet....)

Of we daar achter komen..... :zegniets:


btw Donna mabrouk ;)

Puk
23-03-03, 15:07
Geplaatst door Donna
:droef:


Sommige mensen is er echt alles aan gelegen om conflicten te maken waar ze niet zijn.

Ik durf je te zweren dat er in NL mensen zijn die hopen dat een moslim binnenkort eens wat doet hier, rellen trappen ofzo, dan zien ze hun verwerpelijke vooroordeel immers weer bevestigd.... wat een tegenvaller he? Dat dat nog niet is gebeurd?

Gisteren na het demonstreren maar eens lekker op het museum plein van het zonnetje genoten. Demonstreren zinloos? Vast wel, want de bommen blijven gewoon vallen, maar in ieder geval laat je dan merken hoe jij erover denkt..... En met een hele leuke Marokkaanse jongen wat gezellige 'etnische spanningen' opgebouwd, door samen op een kleedje te liggen met een klein minispandoekje: 'Hij is moslim, ik ben christen, en aan ons ligt het dus niet...' ;)

:stout:

Mensen, het zijn barre tijden. Wat moet je anders doen?

Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens jarig, dus laat maar komen die condoleances.

28 lentes!!! En wat een lente!




:droef:

Mijn oprechte deelneming...

:fparty:

Donna
23-03-03, 15:27
Geplaatst door sadeeQ
http://www.clicksmilie.de/sammlung/party/party-smiley-051.gif http://www.clicksmilie.de/sammlung/party/party-smiley-020.gif


http://www.smiliegenerator.de/smiley-flag/smiley-3563.png



:D :D :D


Thanks!!!!!!

Donna
23-03-03, 15:28
Geplaatst door Mark
http://www.clicksmilie.de/sammlung/aktion/action-smiley-032.gif






Die is wel heel lief!!




:)




:zwaai:





Iemand een toastje??

taouanza
23-03-03, 18:45
[[