PDA

Bekijk Volledige Versie : Volkskrant is FULL of ShIt !!!



The General
24-03-03, 08:45
'Wie nogmaals met eieren gooit, nemen we mee'
Van onze verslaggevers Willem Beusekamp Kim van Keken


AMSTERDAM - .......................

Pas op het Museumplein voegde zich een ander soort demonstranten in de stoet: circa honderd jeugdige Marokkanen en enige tientallen leden van 'het zwarte blok', de harde kern van de kraakbeweging. Zij bezorgden zowel organisatie als politie tot laat in de avond handenvol werk.

.....................

Dit is werkelijk onzin........die rellen waren in hun geheel veroorzaakt door die linkse raddraaiers. Er kwam geen marokkaan aan te pas. Zie ook de beelden van de rellen op tv.

Hoe durft deze krant dan zo'n smerige leugen te verspreidden over de marokkaanse jongens in A'dam ??

plexus
24-03-03, 09:15
...Vertel ons iets nieuws aub...volkskrant stinkt al jaren!

Simon
24-03-03, 09:22
Inderdaad zag ik in de beelden geen Marokkanen (maar het journaal zond maar enkele seconden uit). Ik heb nog even bij AT5 (lokale zender) en het Parool (lokale krant) gekeken maar deze hebben het alleen over 'relbeluste jongeren'.

Simon

rafiq
24-03-03, 11:33
Stemmingmakerij...

manc
24-03-03, 12:09
He? Dus die jongens met zwarte krullen die zongen 'Joden die zijn verboden, we gaan ze doden' en het over smerige stink joden hadden dat was nu de krakersbeweging?

Maar goed, die smerige ongeassen gasten met paars haar die met de politie op de vuist gingen en met stenen gooiden waren volgens mij ook gewoon van die krakers/anarchisten/sp-stemmers..

Dat waren overduidelijk niet de AEL of Naffers of wat dan ook van dien aard. Die hielden het voor zover wij weten bij stoer kijken en sterke statements.Nabil cum suis weten namelijk allang dat je met de politie niet moet gaan knokken, dat verlies je altijd.