PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse terroristen opgepakt bij Oscars!!!



Bart
24-03-03, 13:36
Mioch en Van der Oest gearresteerd

LOS ANGELES - Kort na de uitreiking van de Oscars in Los Angeles zijn filmjournalist Rene Mioch en regisseuse Paula van der Oest van de genomineerde film Zus & Zo maandag voor korte tijd gearresteerd. Mioch kon bij een van de Oscarfeesten geen toegangskaartje laten zien aan een beveiligingsbeambte, terwijl hij wel al binnen was.

"In no time stonden vijf stille agenten met van die oortjes om ons heen. Ik dacht even dat we door hun naar de limo werden begeleid voor een volgende feest, maar we zijn uiteindelijk bij een politiebureau afgezet waar mensen met de handen tegen de muur stonden en anderen geboeid", vertelde Mioch, kort nadat hij en Van der Oest weer werden vrijgelaten. Alles bleek te berusten op een misverstand.

Choco Oscar
Mioch en Van der Oest werden opgepakt toen de filmjournalist terugliep naar de ingang om een nieuwe Oscar van chocolade te halen. Deze hadden beiden eerder bij binnenkomst gekregen, maar Van der Oest constateerde dat die van haar kapot was. Mioch zou bij de ingang wel even een nieuwe gaan halen.

Daar vroeg een beveiligingsbeambte of hij het entreekaartje kon laten zien. Die had hij niet meer, net als Van der Oest. Daarop werden ze gearresteerd.

Op het politiebureau werd alles snel duidelijk, al werden er nog wel foto's van de twee 'suspects' genomen, "compleet met zo'n nummer onder je gezicht." Een van de agenten constateerde dat de twee gearresteerden uit Amsterdam kwamen, "het land dat neutraal staat in de oorlog".

Mioch antwoordde: "Sorry, maar ik moet u zeggen dat wij jullie steunen." Daarop stelde een van de stille agenten dat Amerika ook Nederland steunt.

Telegraaf - Prive

observer
24-03-03, 14:31
jammer die tv terreur van die lelijke mioch kunnen we wel missen

plexus
24-03-03, 14:33
Geplaatst door observer
jammer die tv terreur van die lelijke mioch kunnen we wel missen

..daar sluit ik me volledig bij aan!