PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat gebeurt er met Saddam?



manc
25-03-03, 18:56
Wat denk jij dat er met Saddam gebeurt? Zal hij zelfmoord plegen, door de straten van Bagdad gesleept worden door een uitzinnige bevolking. Zal hij zichzelf en half Irak met een druk op zijn geheime rode knop naar het walhalla helpen? Of leidt hij binnenkort zijn zegevierende leger, lachend door de straten van Kuweit, Riyaad en uiteindelijk Casablanca om zo zijn droom als pan-arabisch leider te bewerkstelligen?

Waiting
25-03-03, 20:40
Saddam zal als hij de kans krijgt de aarde verlaten met een boem.

Syphax
25-03-03, 20:49
Volgens mij zit hij straks met vriend Bush (onherkenbaar zonder snor) in het witte huis een partijtje stratego te spelen. :tik:
Saddam heeft dit alles samen met Bush gepland, omdat hij het net als Elvis zat werd. Hij was die uitzinnige menigtes zat, en belde daarom zijn vriend om hem te helpen verdwijnen.:fpimp:

Abdul Karim
25-03-03, 20:51
Geplaatst door Syphax
Volgens mij zit hij straks met vriend Bush (onherkenbaar zonder snor) in het witte huis een partijtje stratego te spelen. :tik:
Saddam heeft dit alles samen met Bush gepland, omdat hij het net als Elvis zat werd. Hij was die uitzinnige menigtes zat, en belde daarom zijn vriend om hem te helpen verdwijnen.:fpimp:

Geen wonder dat ik de laatste 5 jaar niets meer over Hans Kazan heb gehoord :tover:

Syphax
25-03-03, 20:58
Geplaatst door Abdul Karim
Geen wonder dat ik de laatste 5 jaar niets meer over Hans Kazan heb gehoord :tover:
Ja, Hans doet ook mee. Hans is verantwoordelijk voor het laten verdwijnen van de waarheid.
Zo was ie er, en zo was ie weer weg.:D

manc
25-03-03, 21:05
Ik denk dat de SAS zijn bunker binnenstormt en daar dan in een laatje van zijn burea de bonnetjes vind van alle chemische wapens die hij in de VS en Frankrijk heeft gekocht...hebben we gelijk dat bewijs ook weer.

lennart
25-03-03, 21:08
Ik denk dat hij 1 atoombom heeft, die diep in de iraakse olievelden verstopt zit. Zodra de SAS bij hem op de stoep staat, *BoeM*, Iraq weg.

NIS1
25-03-03, 21:09
Om realistisch te zijn.. Denk, dat er helemaal niks gebeurt..

Orakel
25-03-03, 21:20
Geplaatst door manb
Wat denk jij dat er met Saddam gebeurt? Zal hij zelfmoord plegen, door de straten van Bagdad gesleept worden door een uitzinnige bevolking. Zal hij zichzelf en half Irak met een druk op zijn geheime rode knop naar het walhalla helpen? Of leidt hij binnenkort zijn zegevierende leger, lachend door de straten van Kuweit, Riyaad en uiteindelijk Casablanca om zo zijn droom als pan-arabisch leider te bewerkstelligen?

Nee, hij pleegt geen zelfmoord. Is ie volgens mij te narcistisch voor.

Ik denk dat ie stiekum verkast naar Libië, waar ze hem nooit zullen uitleveren.

Of naar het land waar ie al zijn cash gestashd heeft.

Was er laats niet een land dat hem verblijf aanbood, ik meen een Scandinavisch land?

En dat opblazen? Denk het niet maar zou goed kunnen.

Ik vrees wel voor vannacht of morgen als de geallieerden Bagdad binnen willen trekken.

Wel of geen chemische wapens............

Puk
25-03-03, 21:24
Geplaatst door Orakel
Nee, hij pleegt geen zelfmoord. Is ie volgens mij te narcistisch voor.

Ik denk dat ie stiekum verkast naar Libië, waar ze hem nooit zullen uitleveren.

Of naar het land waar ie al zijn cash gestashd heeft.

Was er laats niet een land dat hem verblijf aanbood, ik meen een Scandinavisch land?

En dat opblazen? Denk het niet maar zou goed kunnen.

Ik vrees wel voor vannacht of morgen als de geallieerden Bagdad binnen willen trekken.

Wel of geen chemische wapens............

Dat laatste ja... kan nog heel beroerd uitpakken.

Laten we hopen dat er nog mensen rondlopen in de Ba'ath-partij met een béétje verstand.

Arvid
25-03-03, 21:25
Ik hoop dat hij naar Noord-Korea verhuist
de grote leider Kim Jong-il wil hem vast asiel verlenen :lole:

manc
25-03-03, 21:29
Geplaatst door Orakel
[B]Nee, hij pleegt geen zelfmoord. Is ie volgens mij te narcistisch voor.

Ik denk dat ie stiekum verkast naar Libië, waar ze hem nooit zullen uitleveren.

Of naar het land waar ie al zijn cash gestashd heeft.

Was er laats niet een land dat hem verblijf aanbood, ik meen een Scandinavisch land?

Een zwitsers kanton en ook de belgen (een aantal dan) hebben dit geopperd.



En dat opblazen? Denk het niet maar zou goed kunnen.

Ik vrees wel voor vannacht of morgen als de geallieerden Bagdad binnen willen trekken.

Wel of geen chemische wapens............

Ik denk dat de Geallieerden nog wel even wachten met dat binnentrekken...eerst de troepen compleet, uitgerust en bevoorraad hebben en de toevoer verzekeren.

Ondertussen bommen gooien op alles en iedereen wat verzet pleegt en de beelden van juichende en bevrijde steden (hopelijk) in Z-Irak hun werk laten doen.