PDA

Bekijk Volledige Versie : Scheldpartij-vervuiling



Mark
25-03-03, 20:51
Het interesseert me weinig hoe mensen hier elkaar uitschelden.... maar op deze manier worden wel zinnige topics naar de klote geholpen.

Misschien zijn pb-mailtjes een idee?
Of misschien kan beheer nutteloze scheldpartijen verwijderen?

Orakel
25-03-03, 20:53
Geplaatst door Mark
Het interesseert me weinig hoe mensen hier elkaar uitschelden.... maar op deze manier worden wel zinnige topics naar de klote geholpen.

Misschien zijn pb-mailtjes een idee?
Of misschien kan beheer nutteloze scheldpartijen verwijderen?

Ach ouwe seniele drammert. Lig niet zo te zeiken. :D

Puk
25-03-03, 20:56
Dropveter!

lennart
25-03-03, 20:57
Weest niet bevreesd, de Kruisvaarders van de Inquisitie zullen hier een oplossing voor vinden :duim:

sadeeQ
25-03-03, 20:58
Geplaatst door Mark
Misschien zijn pb-mailtjes een idee?
Of misschien kan beheer nutteloze scheldpartijen verwijderen?

beheer kan beter de oorzaak bij de bron pakken en die smerige racistische holigans verwijderen.


http://www.dewaarheid.nu/images/bustnazi.gif

Mark
25-03-03, 20:58
daar gaan we weer....

manc
25-03-03, 21:00
Mark, heb je die docu op BBC 1 over de geliefde leider en zijn glorieuze machtige natie nog gezien? Dat gidsje zag er best een beetje 'stout' uit...

Vooral Arirang was een lust om te zien. Die gasten veranderen niet alleen van plaatje, maar ze bouwen ook ANIMATIES in.

http://image.guardian.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2002/05/17/nkorea.jpg

Mark
25-03-03, 21:03
Hey dat heb ik gemist! :(

Hopelijk was die jongen die de voortand vormt van de grote leider nu WEL op tijd opgestaan ;)

manc
25-03-03, 21:07
Geplaatst door Mark
Hey dat heb ik gemist! :(

Hopelijk was die jongen die de voortand vormt van de grote leider nu WEL op tijd opgestaan ;)

Wat ik helemaal ontroerend vond was toen ik EINDELIJK de waarheid hoorde. Dat meisje vertelde dat er helemaal geen 1 tot 3 miljoen doden door hongersnood waren gevallen...die waren allemaal doodgevallen door 'propagandalies' uit het Westen. Zo zie je maar hoe leugens kunnen doden!

Mark
25-03-03, 21:10
Geplaatst door manb
Wat ik helemaal ontroerend vond was toen ik EINDELIJK de waarheid hoorde. Dat meisje vertelde dat er helemaal geen 1 tot 3 miljoen doden door hongersnood waren gevallen...die waren allemaal doodgevallen door 'propagandalies' uit het Westen. Zo zie je maar hoe leugens kunnen doden!

Ik lees alleen nog maar de officiele pers-site van de Noord-Koreaanse regering.

Arvid
25-03-03, 21:23
damn dat heb ik weer gemist :(
iemand een link naar die docu?

Mark
25-03-03, 21:50
up

http://www.clicksmilie.de/sammlung/party/party-smiley-038.gif

manc
25-03-03, 21:53
Geplaatst door Arvid
damn dat heb ik weer gemist :(
iemand een link naar die docu? Het was op BBC....best een aardig stukje docu...alleen te kort. Misschien dat het toevallig ook op Kazaa staat...of dat ze het herhalen.

ReTiCeNtt
25-03-03, 22:47
Geplaatst door Puk
Dropveter!

Hij had het over schelden :). Geen koosnaampjes voor je liefje...

Anyway, kheb hier nog nooit echte scheldpartijen meegemaakt. Neem een kijkje op WSdB, daar zie je pas wat schelden is :verward:.

ReT

manc
25-03-03, 22:56
Geplaatst door ReTiCeNtt
Hij had het over schelden :). Geen koosnaampjes voor je liefje...

Anyway, kheb hier nog nooit echte scheldpartijen meegemaakt. Neem een kijkje op WSdB, daar zie je pas wat schelden is :verward:.

ReT

WSbd?

Puk
25-03-03, 22:58
Geplaatst door ReTiCeNtt
Hij had het over schelden :). Geen koosnaampjes voor je liefje...

Anyway, kheb hier nog nooit echte scheldpartijen meegemaakt. Neem een kijkje op WSdB, daar zie je pas wat schelden is :verward:.

ReT

Tsjah... echt goed schelden kan ik ook al niet.

:droef:

ReTiCeNtt
25-03-03, 23:01
Geplaatst door manb
WSbd?

Wie Schrijft die Blijft

LINK (http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=58116)

:)

ReT

ReTiCeNtt
25-03-03, 23:05
Geplaatst door Puk
Tsjah... echt goed schelden kan ik ook al niet.

:droef:

Mietje.

Misschien kan je in de leer gaan bij Maarten? Die schijnt er wat van te kunnen joh! Trutje en lefkutje vond ik iig erg schokkend :moe:.

Anders is "The Osbournes" ook een goed alternatief :watte?:

ReT

Puk
25-03-03, 23:15
Geplaatst door ReTiCeNtt
Mietje.

Misschien kan je in de leer gaan bij Maarten? Die schijnt er wat van te kunnen joh! Trutje en lefkutje vond ik iig erg schokkend :moe:.

Anders is "The Osbournes" ook een goed alternatief :watte?:

ReT

Ja... ik vond die Maarten wel heftig! :jeweetog:

Wel grappig dat ie ineens zo stoer ging doen.

Maar ik vergeet die scheldwoorden uit de Ozzies steeds.

Ik kom niet verder dan:

Uhh.. fuck. :nerveus:

En dat is het dan.