PDA

Bekijk Volledige Versie : Doden bij bombardement op markt in Bagdad



Ashfoura
26-03-03, 11:46
Doden bij bombardement op markt in Bagdad

AMSTERDAM - Bij luchtaanvallen woensdagochtend is een drukbezochte markt in het noorden van Bagdad geraakt door een of meerdere raketten. Tenminste vijftien mensen zouden zijn omgekomen en een groot aantal personen is gewond geraakt. Drie appartementen zouden zwaar beschadigd zijn.

Volgens de BBC zijn vermoedelijk twee VS-raketten neergekomen op de markt, gelegen in een druk winkelgebied. Verschillende gebouwen, bomen en auto's in de omgeving staan in brand.
Bron: NU.nl

Hoe precies zijn die preciesie-bombardementen eigenlijk? Ze schieten zichzelf neer en er 'verdwalen' constant raketten...

manc
26-03-03, 11:48
Geplaatst door Ashfoura
Doden bij bombardement op markt in Bagdad

AMSTERDAM - Bij luchtaanvallen woensdagochtend is een drukbezochte markt in het noorden van Bagdad geraakt door een of meerdere raketten. Tenminste vijftien mensen zouden zijn omgekomen en een groot aantal personen is gewond geraakt. Drie appartementen zouden zwaar beschadigd zijn.

Volgens de BBC zijn vermoedelijk twee VS-raketten neergekomen op de markt, gelegen in een druk winkelgebied. Verschillende gebouwen, bomen en auto's in de omgeving staan in brand.
Bron: NU.nl

Gruwelijk. Echt gruwelijk.


Hoe precies zijn die preciesie-bombardementen eigenlijk? Ze schieten zichzelf neer en er 'verdwalen' constant raketten...

Helaas minder precies dan je zou hopen.

Pytaghoras
26-03-03, 11:53
Ja, en niemand kan de V.S. en haar bondgenoten verantwoordelijk stellen voor hun massamoorden.

Pytaghoras
26-03-03, 11:58
Ik zie hier geen verschil tussen de Amerikkaanse oorlog tegen Vietnam en de oorlog tegen Irak.

Ashfoura
26-03-03, 12:03
Hey Bman!

Volgens mij wordt je onderschrift -wellicht uit frustratie door het onverwijderbare duikertje- steeds uitbundiger! :D :D :D

Of ben je echt zo PRO-PRO-PRO ongeacht de vele onschuldige doden?

plexus
26-03-03, 12:10
Geplaatst door Ashfoura
Doden bij bombardement op markt in Bagdad

AMSTERDAM - Bij luchtaanvallen woensdagochtend is een drukbezochte markt in het noorden van Bagdad geraakt door een of meerdere raketten. Tenminste vijftien mensen zouden zijn omgekomen en een groot aantal personen is gewond geraakt. Drie appartementen zouden zwaar beschadigd zijn.

Volgens de BBC zijn vermoedelijk twee VS-raketten neergekomen op de markt, gelegen in een druk winkelgebied. Verschillende gebouwen, bomen en auto's in de omgeving staan in brand.
Bron: NU.nl

Hoe precies zijn die preciesie-bombardementen eigenlijk? Ze schieten zichzelf neer en er 'verdwalen' constant raketten...

..lekker op zijn israelisch... tfoeeeeeee 3lihum

manc
26-03-03, 12:16
Geplaatst door Ashfoura
Hey Bman!

Volgens mij wordt je onderschrift -wellicht uit frustratie door het onverwijderbare duikertje- steeds uitbundiger! :D :D :D

Haha..nee hoor, maar feestelijk is het wel?



Of ben je echt zo PRO-PRO-PRO ongeacht de vele onschuldige doden?

Nee, niet ongeacht de vele onschuldige doden. Dat moet juist zo laag mogelijk gehouden worden. Of dacht je soms dat ik blij was met dode kinderen of huilende moeders? Ik heb wel eens een vluchtelingenkamp bezocht (verdreven door burgeroorlog) en dat is indrukwekkend (om het maar eens luchtig uit te drukken). Juist daarom moet Saddam zo snel mogelijk welk, juist om het Iraakse volk te verlossen van het verdriet, het lijden en de pijn die het al jaren moet doorstaan.
Het is voor mij logisch en belangrijk dat Saddam zijn macht wordt ontnomen opdat het Iraakse volk weer in vrede, veiligheid en vrijheid kan leven.

Canaris
26-03-03, 12:55
ik zie geen verschil tussen de orloog tegen Vietnam als nu tegen Irak

einde bijna quote
ik wel

In Vietnam werden de USA gevraagd, nee er werd gesmeekt , toch aub te helpen.

Zuid Vietnaam weerde zich heftig tegen Noord Vietnam wat agressief zuid Vietnam de orllog had verklaard.

Dit is duidelijk in rak niet het geval . k schaar mij met dit argument dus aan de zide van de tegenstanders van deze orloog.

In Vietnam had men geen preciesische wapens wat tot ongelovelijke misdaden leiden.
Over Hanoi werden in 14 dagen meer bommen gegooid als over heel Duitsland in de tweede wereld orlog.

Dat wil je vergelijken met 2 raketten die op een markt zijn ingeslagen

Ik schaar mij hiermee aan de zijde van diegen die zeggen dat de uSA wel degelijk proberen een Orloog te voeren met een minimum aan burger slachtoffers.

Tomas
26-03-03, 12:56
Geplaatst door manb
Haha..nee hoor, maar feestelijk is het wel?



Nee, niet ongeacht de vele onschuldige doden. Dat moet juist zo laag mogelijk gehouden worden. Of dacht je soms dat ik blij was met dode kinderen of huilende moeders? Ik heb wel eens een vluchtelingenkamp bezocht (verdreven door burgeroorlog) en dat is indrukwekkend (om het maar eens luchtig uit te drukken). Juist daarom moet Saddam zo snel mogelijk welk, juist om het Iraakse volk te verlossen van het verdriet, het lijden en de pijn die het al jaren moet doorstaan.
Het is voor mij logisch en belangrijk dat Saddam zijn macht wordt ontnomen opdat het Iraakse volk weer in vrede, veiligheid en vrijheid kan leven.

Zeg bman,

Jij moet totch ook ergens een grens hebben waar de weegschaal negatief doorslaat. Ook jij maakt toch de afweging:

De man Saddam + Massavernietigingswapens = Oorlogsslachtoffers + Volkerenrecht

Ergens moet jij toch ook je grens hebben in hoe ver de VS mag gaan? Of laat je die bepalen door de VS?

Tomas
26-03-03, 13:01
Geplaatst door Canaris
ik zie geen verschil tussen de orloog tegen Vietnam als nu tegen Irak

einde bijna quote
ik wel

In Vietnam werden de USA gevraagd, nee er werd gesmeekt , toch aub te helpen.

Zuid Vietnaam weerde zich heftig tegen Noord Vietnam wat agressief zuid Vietnam de orllog had verklaard.

Dit is duidelijk in rak niet het geval . k schaar mij met dit argument dus aan de zide van de tegenstanders van deze orloog.

In Vietnam had men geen preciesische wapens wat tot ongelovelijke misdaden leiden.
Over Hanoi werden in 14 dagen meer bommen gegooid als over heel Duitsland in de tweede wereld orlog.

Dat wil je vergelijken met 2 raketten die op een markt zijn ingeslagen

Ik schaar mij hiermee aan de zijde van diegen die zeggen dat de uSA wel degelijk proberen een Orloog te voeren met een minimum aan burger slachtoffers.

Ach ja. Ik ben het meestal wel met je eens.

In dit geval is de poging om zo min mogelijk burgerslachtoffers te krijgen niet meer dan een doekje tegen het bloeden gezien de oorlog zelf al niet zo legitiem is.

Wat maakt dat dus nog uit? Je huis wordt leeg geroofd en je mag blij zijn dat de inbrekers zo min mogelijk schade aanbrengen aan hetgeen ze niet meen nemen.

Tomas
26-03-03, 13:07
Geplaatst door elmoerabiet23
bman(mangat) is een zionist, verwacht nooit menselijkheid van zionisten. :ego:

Ben jij ook een zionist?

kaassietoch
26-03-03, 13:10
Geplaatst door elmoerabiet23
bman(mangat) is een zionist, verwacht nooit menselijkheid van zionisten. :ego:

En yehi heeft sex met zijn vader

manc
26-03-03, 13:11
Geplaatst door Tomas
Zeg bman,

Jij moet totch ook ergens een grens hebben waar de weegschaal negatief doorslaat. Ook jij maakt toch de afweging:

De man Saddam + Massavernietigingswapens = Oorlogsslachtoffers + Volkerenrecht

Natuurlijk is er een gezonder afweging. Ik vind het nogal cnisch om die in cijfers uit te drukken, maar de tientallen doden (zeer betreurenswaardig) staan in geen verhouding tot de wandaden van Saddam.



Ergens moet jij toch ook je grens hebben in hoe ver de VS mag gaan? Of laat je die bepalen door de VS?

Nee, dat moet ieder mens voor zichzelf doen.


Wat maakt dat dus nog uit? Je huis wordt leeg geroofd en je mag blij zijn dat de inbrekers zo min mogelijk schade aanbrengen aan hetgeen ze niet meen nemen

Foute analogie: er zit al 20 dagen een moordernaar in je huis die je zoontje een gebroken been heeft geschopt, je dochter heeft verkracht, je vrouw heeft blindgemaakt met zoutzuur en bovendien zijn handen niet wast na het poepen. De buren bellen de politie maar die komt niet opdagen en besluiten dan maar zelf in te grijpen. Daarbij stoten ze inderdaad een antieke vaas om, maar de moordenaar schakelen ze uit, zodat je vrouw naar het ziekenhuiskan je zoontje gehilpen kan worden en jij je leven weer op kan bouwen.

Tomas
26-03-03, 13:18
Geplaatst door manb
Foute analogie: er zit al 20 dagen een moordernaar in je huis die je zoontje een gebroken been heeft geschopt, je dochter heeft verkracht, je vrouw heeft blindgemaakt met zoutzuur en bovendien zijn handen niet wast na het poepen. De buren bellen de politie maar die komt niet opdagen en besluiten dan maar zelf in te grijpen. Daarbij stoten ze inderdaad een antieke vaas om, maar de moordenaar schakelen ze uit, zodat je vrouw naar het ziekenhuiskan je zoontje gehilpen kan worden en jij je leven weer op kan bouwen.

Foute analogie.

Een texaanse olieboer probeert al 10 jaar bij het gerecht aan te tonen dat een iraakse vader z'n gezin terroriseert en de hele buurt onveilig maakt.

Het gerecht vind al het bewijs niet overtuigend genoeg (sterker nog het bewijs is zelfs grotendeels vals) en besluit dan om zelf een onderzoek in te stellen.

De texaanse olieboer verliest zijn geduld en grijpt zelf in. Om desnoods het bewijs zelf maar halen.

's kijken hoe rechtmatig dit dan nog verkregen is.

Dat is de correcte analogie.

Of je Saddam een monster vindt en of al die verhalen over de vele vele slachtoffers die er in Irak zijn gevallen onder zijn regime waar zijn, doet niet terzake.

jaja
26-03-03, 13:26
Geplaatst door Tomas
[B]Foute analogie.

Een texaanse olieboer probeert al 10 jaar bij het gerecht aan te tonen dat een iraakse vader z'n gezin terroriseert en de hele buurt onveilig maakt. en ook al eens daarvoor - op heterdaad betrapt! - door de politie opgepakt ... maar wegens vormfouten alleen onder huisarrest is geplaatst


Het gerecht vind al het bewijs niet overtuigend genoeg (sterker nog het bewijs is zelfs grotendeels vals) en besluit dan om zelf een onderzoek in te stellen.het bewijs is deels vals, maar grotendeels "inconclusive" want in geval van twijfel is het hof voor de verdachte. Echter de onderzoeker van het hof heeft in zijn bericht aangegeven dat de vader afspraken met de vader na het heterdaadje NIET is nagekomen. (De onderzoeker heeft daarvan een lijst van 128 punten van gemaakt ...)
Waarbij overigens moet worden opgemerkt dat de mishandeling van het gezin (de eigen bevolking) door ALLE leden van het hof als vaststaand feit wordt geaccepteerd, maar dat dat niet de reden was waarvoor de vader was aangeklaagd. (Het meeste zuidelijke kind is zo goed als overleden... Het Mandaeische kind is ook zo goed als dood.)

De texaanse olieboer verliest zijn geduld en grijpt zelf in. Om desnoods het bewijs zelf maar halen.

's kijken hoe rechtmatig dit dan nog verkregen is. moeilijk te beantwoorden. Vooral omdat er geen politie in deze samenleving is, enkel een samenwerken van leden van de samenleving om een besluit van de stamoudsten / hof ten uitvoer te brengen, als ze er zin in hebben.


Dat is de correcte analogie.

Of je Saddam een monster vindt en of al die verhalen over de vele vele slachtoffers die er in Irak zijn gevallen onder zijn regime waar zijn, doet niet terzake. in jouw analogie nu juist wel ... wie is anders het gezin?

Tomas
26-03-03, 13:35
Geplaatst door jaja
en ook al eens daarvoor - op heterdaad betrapt! - door de politie opgepakt ... maar wegens vormfouten alleen onder huisarrest is geplaatst


Nee, dat was geen vormfout. Dat was de straf. De texaanse olieboer vond het een vormfout. Niet het gerechtshof.



het bewijs is deels vals, maar grotendeels "inconclusive" want in geval van twijfel is het hof voor de verdachte. Echter de onderzoeker van het hof heeft in zijn bericht aangegeven dat de vader afspraken met de vader na het heterdaadje NIET is nagekomen. (De onderzoeker heeft daarvan een lijst van 128 punten van gemaakt ...)
Waarbij overigens moet worden opgemerkt dat de mishandeling van het gezin (de eigen bevolking) door ALLE leden van het hof als vaststaand feit wordt geaccepteerd, maar dat dat niet de reden was waarvoor de vader was aangeklaagd. (Het meeste zuidelijke kind is zo goed als overleden... Het Mandaeische kind is ook zo goed als dood.)
moeilijk te beantwoorden. Vooral omdat er geen politie in deze samenleving is, enkel een samenwerken van leden van de samenleving om een besluit van de stamoudsten / hof ten uitvoer te brengen, als ze er zin in hebben.


Ehh.. Zo? Dus? Je hebt volgens mij het geheugen met het meeste feitenmateriaal, maar je laat zo vaak je conslusie in het midden...

Volgens mij verandert dit niks aan mijn mening: Het gerecht heeft besloten dat het bewijs deels vals is en deels indirect en dat het eigen onderzoek nog in volle gang was.



in jouw analogie nu juist wel ... wie is anders het gezin?

Tuurlijk is mijn analogie ook niet de juiste. Er bestaan geen juiste analogieen. Het zijn pogingen om de werkelijkheid te vereenvoudigen. Ik vond bman's stellingname wat aanmatigend. Met z'n "foute analogie"

jaja
26-03-03, 13:50
Geplaatst door Tomas
[B]Nee, dat was geen vormfout. Dat was de straf. De texaanse olieboer vond het een vormfout. Niet het gerechtshof.ook binnen het hof is gezegd dat de afhandeling in 1991 is beinvloed door de beelden van de arrestatie, waardoor de arrestatie eigenlijk ad hoc is vervangen door huisarrest in het huis waarin de vader gevlucht was. De straf was vastgelegd in afspraken, die de vader NIET is nagekomen, zoals iedereen in het hof nog in december expliciet heeft vastgesteld!


Ehh.. Zo? Dus? Je hebt volgens mij het geheugen met het meeste feitenmateriaal, maar je laat zo vaak je conslusie in het midden... iedereen moet zijn eigen conclusies trekken en beslissing nemen. Ik wil alleen wel graag dat bij die beslissing zoveel mogelijk alle feiten worden meegewogen ... en in jouw verhaal misten feiten die ik kende - waarmee niet gezegd is dat dat alle feiten zijn.


Volgens mij verandert dit niks aan mijn mening: Het gerecht heeft besloten dat het bewijs deels vals is en deels indirect en dat het eigen onderzoek nog in volle gang was. correct. Dat George voor zijn beurt het huis is binnen gegaan voor zijn citizen's arrest heb ik dan ook niet in jouw analogie gewijzigd. Het enige probleem van jouw analogie is dat het uitgaat van een hof en politie macht die echt boven de partijen staat ... en dat is niet het geval. Er is geen politiemacht (enkel een verzameling burgers) en het hof bestaat grotendeels uit direct betrokkenen. Dat maakt een beoordeling ook zo moeilijk. Het idee dat de VN-veiligheidsraad een afgewogen objectief oordeel zou kunnen vellen lijkt me "optimistisch", maar het orgaan is wel het enige dat we hebben dat er toe in staat is. (Roeien met de riemen die we hebben). Persoonlijk was ik tegen een oorlog, maar wel voor een zeer sterke militaire dreiging als Sadam niet heel braaf mee werkte met Blix. Nu die grens gepasseerd is, moet het maar snel afgelopen zijn met Sadam. (Terug naar 1 maart kun je niet meer. Ook als de VS terug zouden trekken zou dat zoveel ellende in Irak opleveren, dat ik wat dat betreft het met Wouter Bos eens ben. Gepasseerd station.)


Tuurlijk is mijn analogie ook niet de juiste. Er bestaan geen juiste analogieen. Het zijn pogingen om de werkelijkheid te vereenvoudigen. Ik vond bman's stellingname wat aanmatigend. Met z'n "foute analogie" kan ik inkomen. Alleen heb ik weer wat nuance in jouw versie aangebracht.

Tomas
26-03-03, 14:00
Geplaatst door jaja
ook binnen het hof is gezegd dat de afhandeling in 1991 is beinvloed door de beelden van de arrestatie, waardoor de arrestatie eigenlijk ad hoc is vervangen door huisarrest in het huis waarin de vader gevlucht was. De straf was vastgelegd in afspraken, die de vader NIET is nagekomen, zoals iedereen in het hof nog in december expliciet heeft vastgesteld!


Da's waar. Ik ontken ook niet dat die Iraakse vader een klootzak is.


Het enige probleem van jouw analogie is dat het uitgaat van een hof en politie macht die echt boven de partijen staat ... en dat is niet het geval. Er is geen politiemacht (enkel een verzameling burgers) en het hof bestaat grotendeels uit direct betrokkenen. Dat maakt een beoordeling ook zo moeilijk. Het idee dat de VN-veiligheidsraad een afgewogen objectief oordeel zou kunnen vellen lijkt me "optimistisch", maar het orgaan is wel het enige dat we hebben dat er toe in staat is. (Roeien met de riemen die we hebben).

Toch vind ik dat je in een analogie ondanks alle mitsen en maren de VN als het hoogste gerechtshof kunt zien.


Persoonlijk was ik tegen een oorlog, maar wel voor een zeer sterke militaire dreiging als Sadam niet heel braaf mee werkte met Blix. Nu die grens gepasseerd is, moet het maar snel afgelopen zijn met Sadam. (Terug naar 1 maart kun je niet meer. Ook als de VS terug zouden trekken zou dat zoveel ellende in Irak opleveren, dat ik wat dat betreft het met Wouter Bos eens ben. Gepasseerd station.)


Ja, ik ook. Maar ik wil wel blijven zeggen dat deze oorlog met valse, fictieve en geheime motieven is begonnen. Dat ik enerzijds hoop dat het zo snel als maar mogelijk en met zo min mogelijk slachtoffers door de VS wordt gewonnen weerhoudt mij niet van het vervloeken van Bush.



kan ik inkomen. Alleen heb ik weer wat nuance in jouw versie aangebracht.

Ja, maar daar moet je mee ophouden, want voor je het weet is het geen analogie meer.

Malcolm_X
26-03-03, 14:09
De iraakse bevolking in bagdad zal de amerikanen zeker als met bloemen en muziek binnenhalen...eerst helemaal plat bombarderen en dan denken dat de iraakse bevolking achter de amerikanen zal gaan staan...Ik zie beelden van aljazeera waar de bevolking wraak zweert.....ze zullen de amerikanen laten zien hoe ze mensen met bloemen en muziek zullen binnenhalen maar dit doen ze pas na de dood van de amerikanen.....

tientallen woonwijken zijn er gebombardeerd....en dan durft men toch te praten over preciezie wapens.....scholen vernietigt, woonwijken, markten....zijn zeker allemaal militaire doelwitten....

Eerst gaven de amerikanen saddam de kans om in ballingsschap te gaan..maar de visie van de amerikanen is nu veranderd....ze willen dat de gehele iraakse bevolking in ballingschap gaat zodat zij makkelijk irak kunnen bezetten en zo de oliebronnen kunnen leegzuigen.....


ALLAHOEMAH FAJA3AL HADI NIHAJATAN LIL AMERIKIJIEN.....

MissyII
26-03-03, 14:15
Echt erg. Inalilahi wa ina ilahie raji3oen. Insha'allah zal allah hen accepteren als shaheed.

jaja
26-03-03, 14:26
Geplaatst door Malcolm_X
De iraakse bevolking in bagdad zal de amerikanen zeker als met bloemen en muziek binnenhalen...eerst helemaal plat bombarderen en dan denken dat de iraakse bevolking achter de amerikanen zal gaan staan...Ik zie beelden van aljazeera waar de bevolking wraak zweert.....ze zullen de amerikanen laten zien hoe ze mensen met bloemen en muziek zullen binnenhalen maar dit doen ze pas na de dood van de amerikanen.....

tientallen woonwijken zijn er gebombardeerd....en dan durft men toch te praten over preciezie wapens.....scholen vernietigt, woonwijken, markten....zijn zeker allemaal militaire doelwitten....

Eerst gaven de amerikanen saddam de kans om in ballingsschap te gaan..maar de visie van de amerikanen is nu veranderd....ze willen dat de gehele iraakse bevolking in ballingschap gaat zodat zij makkelijk irak kunnen bezetten en zo de oliebronnen kunnen leegzuigen.....


ALLAHOEMAH FAJA3AL HADI NIHAJATAN LIL AMERIKIJIEN..... zelfs de iraakse minister van informatie ontkent dit verhaal. Zelfs hij spreekt over tientallen doden, terwijl jouw verhaal - bewuste bombardementen van woongebieden - honderden, zo niet duizenden doden zouden hebben opgeleverd. Oh ja, en van een verslaggever ter plaatse in Bagdad (dinsdag in Trouw): ""In de straat waar Russul (klein meisje dat gewond is geraakt: mijn toevoeging) en haar familie wonen zit een groot gat. Een paar jongens wijzen ons enthousiast waar de raket is geland. In verschillende huisdeuren zitten splintergaten, maar alleen Russul werd getroffen. In het gat zien we een kleine, ronde verhoging, waaruit blijkt dat het een Iraakse afweerrakket is geweest en geen Amerikaanse bom.
Russul is één van de honderden slachtoffers na twee etmalen bombardementen in Bagdad. In het Jarmuk-ziekenhuis, waar zij ligt, werden honderden gewonden binnengebracht na de aanvallen van vrijdagnacht. Het ziekenhuis ligt tussen het stadscentrum en het vliegveld en vanuit dit gebied kwamen de meeste gewonden, vaak hele families. ,,We zien dezelfde verwondingen als tijdens de Golfoorlog'', vertelt Jamal Abid Hassan, de ziekenhuisdirecteur. ,,Kapotte benen, afgerukte handen, verwondingen van granaatsplinters, verbrijzelde ledematen en brandwonden.''
Het waren vooral militaire installaties, Saddam Hoesseins paleizen en openbare gebouwen die het doelwit waren in deze tweede nacht van bombardementen. Geen van de bommen kwam terecht in woonwijken. De Iraakse defensie probeerde, zonder succes, Amerikaanse vliegtuigen neer te schieten. Wat omhoog wordt geschoten, komt ook naar beneden, en op verschillende plaatsen vielen deze Iraakse raketten neer in woonwijken, waar ze explodeerden. De Amerikaanse bommen raakten vooral de geplande doelen."

Niet alle treffers in de woongebieden zijn Amerikaans. Iraakse luchtdoelraketten gaan omhoog, raken niets en gaan naar beneden, met een explosieve lading. De irakis hebben er geen timer opgezet, dus die dingen exploderen wanneer ze de grond raken, of te wel huizen.
Kortom, de gebeurtenissen in Bagdad zijn iets gecompliceerder. Neemt niet weg dat elke amerikaanse afzwaaier er eigenlijk één te veel is. Ook precisiewapens zijn machines en machines werkenz soms niet goed. In dit geval met heel veel ellende als gevolg. Maar er is geen sprake van bewust bombardement van burgers, eigenlijk - gewoon puur militair gesproken - bombarderen ze zelfs te ingetogen. Er zijn militaire doelen die ze nu, uit angst voor mogelijke burgerslachtoffers, niet aanvallen. Dit gaat hen manschappen kosten, maar blijkbaar is het hen dat waard.

Arvid
26-03-03, 18:55
Geplaatst door elmoerabiet23
Hopelijk gaat er een nucleaire bom af in Tel Aviv op de markt. :fplet:

Jij wilt dus dat er miljoenen moslims dood gaan?

manc
26-03-03, 19:09
Arvid, niet op Moerabiet reageren...dat heeft geen zin...hooguit om met hem te spelen...;)

Pentagon ontkent overigens nu dat zij een raket op die markt hebben laten neerkomen...

manc
26-03-03, 19:15
Geplaatst door elmoerabiet23
Hopelijk gaat er een nucleaire bom af in Tel Aviv op de markt. :fplet:

Zijn dit de woorden van een marabout? Gauw naar je Ribat in Umm Qasr of Baghdad...je broeder en hoeder Saddam helpen.

Malcolm_X
26-03-03, 19:20
Hopelijk vallen er een ook paar bommen in het pentagon of het witte huis van noord korea.....

Noord Korea heeft al gezegd dat als ze zich bedreigd voelen ze zelf preventief zullen aanvallen.....

taouanza
26-03-03, 20:32
Geplaatst door kaassietoch
En yehi heeft sex met zijn vader





wauw wat een diepgang :verrassin

jij bent inderdaad veeeeel volwassener dan yehi. :moe:

kaassietoch
26-03-03, 20:38
Geplaatst door taouanza
wauw wat een diepgang :verrassin

jij bent inderdaad veeeeel volwassener dan yehi. :moe:

En jij reageert als iemand die pissed is omdat ze d'r gelijk niet krijgt.

Stampvoet nog maar een paar keer wie weet helpt het. :wohaa:

sadeeQ
26-03-03, 20:40
Geplaatst door taouanza
wauw wat een diepgang :verrassin

jij bent inderdaad veeeeel volwassener dan yehi. :moe:


:lol: die dolgedraaide beschimmlde stuk giftige kaas denkt dat iedereen hetzelfde doet wat hij en zijn familie hebben gedaan.
over normen en waarden gesproken,zeg.maar ach zo een misbruikte kind heeft tragische ervaringen meegemaakt in zijn jeugd en moeten we dus niet al te hard aanpakken,ik vind hem wel zielig eigenlijk en begin te begrijpen waar alle zijn haat en racisme vandaan komt.

:huil: :huil:

taouanza
26-03-03, 21:35
[
QUOTE]Geplaatst door kaassietoch
En jij reageert als iemand die pissed is omdat ze d'r gelijk niet krijgt.
:gniffel: hoort wie het zegt




Stampvoet nog maar een paar keer wie weet helpt het. :wohaa: [/QUOTE]

leyla haddie :boogie:
fieha elhabab :boogie:
leyla haddie :boogie:
fieha elshab :boogie:
zied derdek :boogie:
3awd derdek :boogie:
:boogie: zied derdek 3awd derdek 3awd derdek 3awtani :boogie:

afoes :wohaa: ahha 3oudass 3audass :wohaa: addar ahha.

kaassietoch
26-03-03, 21:48
Geplaatst door sadeeQ
:lol: die dolgedraaide beschimmlde stuk giftige kaas denkt dat iedereen hetzelfde doet wat hij en zijn familie hebben gedaan.
over normen en waarden gesproken,zeg.maar ach zo een misbruikte kind heeft tragische ervaringen meegemaakt in zijn jeugd en moeten we dus niet al te hard aanpakken,ik vind hem wel zielig eigenlijk en begin te begrijpen waar alle zijn haat en racisme vandaan komt.

:huil: :huil:

verrek ik moet jou nog op mijn negeerlijstje zetten, da's waar ook.


Zo voor mekaar



Taouanza, als jij je volwassener wil voordoen dan mijn persoontje dan weet ik niet of je nu wel de goede snaar te pakken hebt. Succes ermee.