PDA

Bekijk Volledige Versie : Irakezen allerminst blij met Amerikanen en Britten



Dx_
26-03-03, 17:23
Beelden van woedende burgers. Burgers die trachten omgekocht te worden met voedsel en drinken dat hen onder het mom van sancties jarenlang ontzegt werden.

De verachtelijke coalitietroepen met hun verleden van massamoorden en jarenlange kollonisaties en onderdrukking van de wereldvolkeren krijgen niet waar ze zo op gehoopt hadden. in tegendeel, zelfs het sjitische deel van Iraq blijft trouw aan haar land en verkiest de misdadiger Saddam boven de nog misdadigere en criminelere Amerikanen.

Ik heb te doen met de Amerikaanse en Britse militairen die werkelijk denken en geloven voor het goede te strijden. Zij worden misleidt door een dictator die samen met zijn kliek mede het zionistisch ideaal dient.

De Afro-Amerikaanse gemeenschap die zo zwaar te lijden heeft onder de sociale ongelijkheid in Amerika en wie zo openlijk gediscrimineerd worden, zelfs tijdens verkiezingen, lijken het onderspit te delfen. Zij en andere sociaal zwakkere groepen zijn degenen die massaal naar het front zijn gestuurd om het vuile werk op te knappen voor de Varken Sharon en voor de psychopaat Bush.

Puk
26-03-03, 17:29
Geplaatst door Dx_
Beelden van woedende burgers. Burgers die trachten omgekocht te worden met voedsel en drinken dat hen onder het mom van sancties jarenlang ontzegt werden.

De verachtelijke coalitietroepen met hun verleden van massamoorden en jarenlange kollonisaties en onderdrukking van de wereldvolkeren krijgen niet waar ze zo op gehoopt hadden. in tegendeel, zelfs het sjitische deel van Iraq blijft trouw aan haar land en verkiest de misdadiger Saddam boven de nog misdadigere en criminelere Amerikanen.

Ik heb te doen met de Amerikaanse en Britse militairen die werkelijk denken en geloven voor het goede te strijden. Zij worden misleidt door een dictator die samen met zijn kliek mede het zionistisch ideaal dient.

De Afro-Amerikaanse gemeenschap die zo zwaar te lijden heeft onder de sociale ongelijkheid in Amerika en wie zo openlijk gediscrimineerd worden, zelfs tijdens verkiezingen, lijken het onderspit te delfen. Zij en andere sociaal zwakkere groepen zijn degenen die massaal naar het front zijn gestuurd om het vuile werk op te knappen voor de Varken Sharon en voor de psychopaat Bush.

Heb je dit helemaal zelf bedacht?

:duim:

Malcolm_X
26-03-03, 17:38
men dacht ze zullen de amerikanen en britten op handen dragen als ze de steden binnentrekken.......het tegendeel is bewezen.....
maar dit is nog niets....laat ze bagdad binnen trekken...
die mensen daar trappelen om de amerikanen een lesje te leren..ze zweren wraak te nemen...


HOPELIJK IS DIT HET EINDE VOOR DE AMERIKANEN...!!!

Pytaghoras
26-03-03, 17:47
Vandaag heb ik nieuwe beelden gezien op aljazeera van nieuwe Amerikkaanse gevangen. De Amerikkanen die gevangen zijn genomen zijn Afro Amerikkanen. Ook vorige week was een van de soldaten die gevangen zijn genomen een afro Amerikkaan.

Zou er ontvredenheid ontstaan in Amerika als de afro-Amerikkanen erachter komen dat hun brothers als slaaf worden gebruikt om andere volkeren te vermoorden?

De Rode Roos
26-03-03, 17:55
Geplaatst door Dx_
Beelden van woedende burgers. Burgers die trachten omgekocht te worden met voedsel en drinken dat hen onder het mom van sancties jarenlang ontzegt werden.

De verachtelijke coalitietroepen met hun verleden van massamoorden en jarenlange kollonisaties en onderdrukking van de wereldvolkeren krijgen niet waar ze zo op gehoopt hadden. in tegendeel, zelfs het sjitische deel van Iraq blijft trouw aan haar land en verkiest de misdadiger Saddam boven de nog misdadigere en criminelere Amerikanen.

Ik heb te doen met de Amerikaanse en Britse militairen die werkelijk denken en geloven voor het goede te strijden. Zij worden misleidt door een dictator die samen met zijn kliek mede het zionistisch ideaal dient.

De Afro-Amerikaanse gemeenschap die zo zwaar te lijden heeft onder de sociale ongelijkheid in Amerika en wie zo openlijk gediscrimineerd worden, zelfs tijdens verkiezingen, lijken het onderspit te delfen. Zij en andere sociaal zwakkere groepen zijn degenen die massaal naar het front zijn gestuurd om het vuile werk op te knappen voor de Varken Sharon en voor de psychopaat Bush.

Ik ben het met jouw analyse eens. Ook de Koerden zullen zich van deze oorlog afkeren als het dreigt dat zij hun autonomie in het nu nog relatief veilige Noorden dreigen te verliezen.

Ik heb op zich heel veel sympathie voor al die Britse en Amerikaanse troepen. Ze denken dat ze dat volk komen bevrijden. Ik geloof oprecht dat zij dat denken. Millitairen houden zich echter niet bezig met politiek. Het gaat in wezen om hele andere zaken. Met name Amerikaanse politici zijn bezig met een vuil spelletje. De regering Bush bestaat voornamelijk uit voormalige captains of industry, dus de elite van Amerika. Het zijn de normale mensen die de tol moeten betalen. De middenstand en lagere sociale groepen in Amerika betalen deze oorlog en zij leiden daaronder. Het onderwijs heeft te weinig geld, 40 miljoen Amerikanen leven in absolute armoede, ouderen verliezen hun pensioen...Hopelijk gaan die mensen volgend jaar naar de stembus en laten zij het werkelijk gezicht van Amerika zien. De opkomst bij de presidentsverkiezingen van 2000 was dramatisch laag en vele democraten gingen niet stemmen omdat zij toch dachten dat Gore zou winnen. Nou, als de democratie in de VS zou werken dan was Gore president geweest. Maar de zgn sterkste democratie is een absolute aanfluiting.

Dragon_Khan
26-03-03, 22:20
Op het nieuws zeggen ze dat het misschien komt door de informanten van Saddam die er nog zouden zijn. :rolleyes:

Ik denk heus niet dat je boos bent op de manier waarop deze irakezen boos zijn alleen als gevolg van aanwezige informanten.