PDA

Bekijk Volledige Versie : Net op het nieuws gehoord...



Fillastiene
27-03-03, 07:38
De dochter van Cheney, één van de slagers, is als menselijk schild naar Irak vertrokken.

Zo. :duim:

Lima

NIS1
27-03-03, 07:43
Geplaatst door Fillastiene
De dochter van Cheney, één van de slagers, is als menselijk schild naar Irak vertrokken.

Zo. :duim:

Lima


Heb ik ook gehoord. Zij weet natuurlijk de werkelijke reden.. Haar vader heeft deze week een miljarden contract ontvangen om Irak op te bouwen. Dit is de werkelijk reden voor meneer Cheney...

Fillastiene
27-03-03, 07:52
Geplaatst door NIS1
Heb ik ook gehoord. Zij weet natuurlijk de werkelijke reden.. Haar vader heeft deze week een miljarden contract ontvangen om Irak op te bouwen. Dit is de werkelijk reden voor meneer Cheney...

Dus haar reden is niet zo nobel als ze doet voorkomen?
Het is dus weer een complot.
Verdomme!

Lima

Dragon_Khan
27-03-03, 08:20
Volgens mij is ze nog niet onderweg. Ze dreigde te gaan.

Mark
27-03-03, 08:23
Ach ja tienerrebellie!!

Morgen praten ze het uit en krijgt ze een nieuwe kleur audi TT om het weer goed te maken :)

Net als die dochters van Bush met drankproblemen hahahaha Mooie serie hadden ze daarover, met allerlei beschuldigingen dat ze bi waren en het met elkaar deden... helaas is die show snel gecancelled ;)

Fillastiene
27-03-03, 08:25
Geplaatst door Mark
Ach ja tienerrebellie!!

Morgen praten ze het uit en krijgt ze een nieuwe kleur audi TT om het weer goed te maken :)

Net als die dochters van Bush met drankproblemen hahahaha Mooie serie hadden ze daarover, met allerlei beschuldigingen dat ze bi waren en het met elkaar deden... helaas is die show snel gecancelled ;)

Tienerrebellie?
Volgens mij is ze al nabij de dertig.

Lima

Mark
27-03-03, 08:26
Geplaatst door Fillastiene
Tienerrebellie?
Volgens mij is ze al nabij de dertig.

Lima

Ik stoor mij nooit aan dat soort feiten :)

Laatbloeier? Ik ben ook 29 en nog steeds een puber.

Fillastiene
27-03-03, 08:33
Geplaatst door Mark
Ik stoor mij nooit aan dat soort feiten :)

Laatbloeier? Ik ben ook 29 en nog steeds een puber.

:D Slappe verklaring..

Lima

Mark
27-03-03, 08:37
Geplaatst door Fillastiene
:D Slappe verklaring..

Lima

Als je dat al slap vind dan moet je mijn andere 2000 stukjes tekst eens lezen :haha:


ps: misschien heeft ze een vroege midlife crisis?

Fillastiene
27-03-03, 08:43
Geplaatst door Mark
Als je dat al slap vind dan moet je mijn andere 2000 stukjes tekst eens lezen :haha:


ps: misschien heeft ze een vroege midlife crisis?

Die andere 2000 stukjes zijn zeker een slap aftreksel van deze verklaring? ;)

Lima.

Ps. Jij zoekt de verklaring kennelijk in de mentale hoek. Misschien is ze gewoon écht tegen de oorlog... (wat ijl ik nu?)

Mark
27-03-03, 08:50
Geplaatst door Fillastiene
Die andere 2000 stukjes zijn zeker een slap aftreksel van deze verklaring? ;)

Lima.

Ps. Jij zoekt de verklaring kennelijk in de mentale hoek. Misschien is ze gewoon écht tegen de oorlog... (wat ijl ik nu?)

Ja ok, dat kan natuurlijk, maar ik wil gewoon ergens over discussieren dus dan gooi ik het over deze boeg....

Hey ga eens een mooi stukje schrijven bij mijn serieuze topic over de toekomst van de politiek in de Islamitische wereld! De rest van de prikkers slaapt blijkbaar nog ;)

Fillastiene
27-03-03, 08:54
Geplaatst door Mark
Ja ok, dat kan natuurlijk, maar ik wil gewoon ergens over discussieren dus dan gooi ik het over deze boeg....

Hey ga eens een mooi stukje schrijven bij mijn serieuze topic over de toekomst van de politiek in de Islamitische wereld! De rest van de prikkers slaapt blijkbaar nog ;)

Ik kan niet schrijven. Alleen one-liners.

Lima.

Ps. Waar zullen we over discusseren?

Mark
27-03-03, 09:00
Geplaatst door Fillastiene
Ik kan niet schrijven. Alleen one-liners.

Lima.

Ps. Waar zullen we over discusseren?

Poeh, nou mijn specialiteit is de discussie of God wel of niet bestaat, maar daar heb ik ff geen zin in :)

Verzin jij maar een onderwerp, wel iets smeuigs want ik heb het helemaal gehad met politieke discussies enzo.

Fillastiene
27-03-03, 09:08
Geplaatst door Mark
Poeh, nou mijn specialiteit is de discussie of God wel of niet bestaat, maar daar heb ik ff geen zin in :)

Verzin jij maar een onderwerp, wel iets smeuigs want ik heb het helemaal gehad met politieke discussies enzo.

Is Pamela Anderson een lekker wijf?

Lima

Is,
27-03-03, 09:16
Stom wijf gaat `n plekke in de Oase claimen,
Zodat haar pappie met het verdiende geld daar `n mooi huissie ken bouwen...

Sawda
27-03-03, 09:46
Geplaatst door Mark
Poeh, nou mijn specialiteit is de discussie of God wel of niet bestaat, maar daar heb ik ff geen zin in




Figuren zoals jij denken verstand te hebben van dit soort zaken dan wil ik jouw verstand wel zien en al zou ik je verstand zien dan wil ik ook weten hoe je aan dat verstand komt.

Dat jij twijfelt in het bestaan van god dat moet je zelf weten maar dring jouw intelligente opvatting niet op aan de gelovigen!

Mark
27-03-03, 10:11
Geplaatst door Sawda
Figuren zoals jij denken verstand te hebben van dit soort zaken dan wil ik jouw verstand wel zien en al zou ik je verstand zien dan wil ik ook weten hoe je aan dat verstand komt.

Wat is dit nu weer voor nietszeggende opmerking? Plaats liever commentaar met inhoud.




Geplaatst door Sawda

Dat jij twijfelt in het bestaan van god dat moet je zelf weten maar dring jouw intelligente opvatting niet op aan de gelovigen!

Ik verkondig mijn mening net als jij. Ik dring niks op, maar stel alleen vragen over zaken die mij niet logisch lijken.

Als er een groep is die dingen opdringt aan anderen dan...... ach laat ook maar... te makkelijk.

Waterval
27-03-03, 10:12
Geplaatst door Sawda
Figuren zoals jij denken verstand te hebben van dit soort zaken dan wil ik jouw verstand wel zien en al zou ik je verstand zien dan wil ik ook weten hoe je aan dat verstand komt.

Dat jij twijfelt in het bestaan van god dat moet je zelf weten maar dring jouw intelligente opvatting niet op aan de gelovigen!


Heb daar nooit en te nimmer iets van gemerkt, maar ok. (Is dit je tolerantie jegens niet/ anders- gelovigen?)

Maar goed, kheb een foto van Cheney's dochter kunnen bemachtigen. She is doing well...

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/8572dochter_van_cheney.jpg

:zwaai: Hi Mom, hi Daddiee...

NIS1
27-03-03, 10:13
Geplaatst door Mark
Wat is dit nu weer voor nietszeggende opmerking? Plaats liever commentaar met inhoud.





Ik verkondig mijn mening net als jij. Ik dring niks op, maar stel alleen vragen over zaken die mij niet logisch lijken.

Als er een groep is die dingen opdringt aan anderen dan...... ach laat ook maar... te makkelijk.


Maak je niet zo druk Mark.. :gniffel:

kaassietoch
27-03-03, 11:48
Geplaatst door Sawda
Figuren zoals jij denken verstand te hebben van dit soort zaken dan wil ik jouw verstand wel zien en al zou ik je verstand zien dan wil ik ook weten hoe je aan dat verstand komt.

Dat jij twijfelt in het bestaan van god dat moet je zelf weten maar dring jouw intelligente opvatting niet op aan de gelovigen!

:rolleyes: Ach ja Sawda....