PDA

Bekijk Volledige Versie : Een gedachte...



manc
27-03-03, 16:46
STel dat de Turken alleen *publiekelijk* hebben gedaan alsof er geen tanks via Turkije naar Irak mogen....(journalisten worden al die tijd nogal geweerd in dat gebied).....en er ondertussen 2 of 3 divies van de Yanks via Turkije richting Tikrit stoten....

Of misschien via het westen, via Ramadia...je hoort eigenlijk helemaal niets uit dat gebied.

Een beetje vergezocht, maar het zou wel geniaal zijn..

NIS1
27-03-03, 16:52
Yes Sir!!

jaja
27-03-03, 16:59
Geplaatst door manb
STel dat de Turken alleen *publiekelijk* hebben gedaan alsof er geen tanks via Turkije naar Irak mogen....(journalisten worden al die tijd nogal geweerd in dat gebied).....en er ondertussen 2 of 3 divies van de Yanks via Turkije richting Tikrit stoten....

Of misschien via het westen, via Ramadia...je hoort eigenlijk helemaal niets uit dat gebied.

Een beetje vergezocht, maar het zou wel geniaal zijn.. Allereerst, ik word zo nu en dan gek van de breedte van jouw bijdrages. Kun je die verwijzingen naar je plaatjes niet anders aanbrengen. Soms zie ik alleen een 100+ tekens lang adres ...
Vervolgens is het belangrijkste argument tegen deze conspiracy theory dat er
a) maar 1 divisie voor de kust van Turkije lag en het vergt wel even om het materiaal daar te krijgen ...
b) de lokale bevolking niet van zins was een oogje dicht te knijpen ... vrij duidelijk tegen en sinds de PKK niet meer actief is, is er verhoudingsgewijs veel openheid aan de turkse kust dus niet stil te krijgen
c) die schepen nu voor Oman en in de perzische golf liggen om hun vracht in Koeweit af te leveren zodat de 4de divisie als nog vanuit het zuiden naar Bagdad mag marcheren.

lennart
27-03-03, 18:18
Ik vind die lange links wel fijn, kan ik sneller over de posts heen scrollen :D

Misschien dat Tukije en Iran het op een akkoordje hebben gegooid, Turkije krijgt West Kurdistan + Mosul en Iran krijgt Oost Kurdistan en Kirkuk.

manc
27-03-03, 22:13
Geplaatst door jaja
[B]Allereerst, ik word zo nu en dan gek van de breedte van jouw bijdrages. Kun je die verwijzingen naar je plaatjes niet anders aanbrengen. Soms zie ik alleen een 100+ tekens lang adres ...


Is het nu beter? Wat zie je precies? Ik heb de platen kleiner gemaakt...misschien ben ik wel een te hoge resolutie gewend...