PDA

Bekijk Volledige Versie : maroc.nl opeens dodelijk traag



sadeeQ
27-03-03, 20:14
:droef: :droef:


waarom is maroc.nl opeens zo dodelijk traag,het duurt soms een week voordat een link geopend is. :boos:


misschien helpt het als beheer die paar racisten en zionisten bant en hun bagger aan berichten verwijdert,de site zal daardoor sneller worden :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:

Mark
27-03-03, 20:35
Geplaatst door sadeeQ
:droef: :droef:


waarom is maroc.nl opeens zo dodelijk traag,het duurt soms een week voordat een link geopend is. :boos:


misschien helpt het als beheer die paar racisten en zionisten bant en hun bagger aan berichten verwijdert,de sita zal daardoor sneller worden :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:

Broeder Sadeeq: dit is een aanval van het zionistisch-kruisvaardersverbond wat ik je brom :student:

sadeeQ
27-03-03, 20:42
Geplaatst door Mark
Broeder Sadeeq: dit is een aanval van het zionistisch-kruisvaardersverbond wat ik je brom :student:

:boeps: dacht ik al


:nerd: zal wel die kidon met zijn door virus geinvecteerde muziek bestandjes :gniffel:

sadeeQ
27-03-03, 20:50
:boos:

het is bekend dat naast amerika ,ook israel over een gigantische arsenaal aan servers beschikt die het hele internet verkeer kunnen ontregelen en web sites kunnen plat leggen.waarschijnlijk hebben de mossad agentjes die hier soms prikken sharon gepijpt en om een gunst gevraagd.

:bril:
over internet terroristen gesproken :lachu:

http://www.motherearth.org/bushwanted/wantedposter.gif

manc
27-03-03, 22:54
of mahrebonline of marakech.nl...of hoe heten die gasten, die concurrentie zit natuurlijk ook niet stil!

Puk
28-03-03, 05:14
Geplaatst door sadeeQ
:droef: :droef:


waarom is maroc.nl opeens zo dodelijk traag,het duurt soms een week voordat een link geopend is. :boos:


misschien helpt het als beheer die paar racisten en zionisten bant en hun bagger aan berichten verwijdert,de site zal daardoor sneller worden :lachu: :lachu: :lachu: :lachu:

Als jij niet online bent heb ik nooit geen last.

Hoe zit dat?

:rotpc:

Maar traag i s h e t w e l .