PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerika valt eigen troepen aan.



One
28-03-03, 09:43
Een verslaggever die samen met een eenheid van Amerikaanse troepen mee trok naar Nasiriya is samen met hen door andere Amerikanen onder vuur genomen, dit melde hij donderdag.

Bij het granaatvuur dat op de commandopost en de mariniers werd afgevuurd vielen 37 gewonden waarvan 3 ernstig en zijn zeker 6 militaire voertuigen verwoest.

Voordat de partijen erachter kwamen dat het "friendly fire" was is er door de bestookte mariniers nog een tegenaanval ingezet, dus ook tegen eigen troepen. Zover bekend zijn hierbij geen gewonden gevallen.

----------

En dan durven de Amerikaanse militairen tijdens persconferenties te beweren dat ze een goede communictaie hebben tussen hun troepen die in Iraq gestationneerd zijn.

http://frontpage.fok.nl/i/s/nooo.gif

Mujaahid
28-03-03, 19:21
Allah heeft het ongelovige leger blind gemaakt. Alhamdoelillah.

lennart
28-03-03, 21:45
Verdacht veel 'friendly fires' en 'accidents' niet waar?

nouwra
28-03-03, 22:05
Geplaatst door lennart
Verdacht veel 'friendly fires' en 'accidents' niet waar?

kom , niet zo achterdochtig Lennart. Ongelukken zitten in een klein hoekje, en de woestijn, evenals de lucht, zitten zoals je weet vol met hoekjes :usa:

islamboy88
02-04-03, 18:24
Er saat in de hadith dat de oorlog zich gaat verspreiden van Irak naar Iran
dan naar Serie en dan komt de belangerijkste aanval in saudie arbie.
daar zal de ka'ba vernietigt worden waar door er hevige opstanden zullen komen dat betekent dat de uur nadert en er zal tussen Irak en Serie een scheping van allah komen genoemt (daazal) hij heeft krachten van allah gekregen om de mensen te misleiden. Hij zal je van alles wijs maken. wie slaagt zal een plezierig leven leiden in een andere demensie. hij zal de laatste beproeving zijn voor de mensheid.
dus kijk maar uit. Er zal ontwetendheid hersen. :engel:

jaja
02-04-03, 21:37
Geplaatst door lennart
Verdacht veel 'friendly fires' en 'accidents' niet waar? niet echt. je hoort er tegenwoordig meer over, maar het is vrij normaal in oorlogsituatie. Bij de VS valt het meer op omdat ze bijna meer troepen verliezen aan dit soort incidenten als aan de officiele oorlog. Maar dt was in de eerste golfoorlog ook zo, terwijl daar de situatie veel overzichtelijker was omdat de iraki's bijna niet meer terug vochten.
Het is wel zo dat de britten iets allerter zijn en dat het in hun omgeving minder voorkomt. let wel minder, niet " niet" . (Over hoeveel iraaks friendly fire er is geweest zul je nooit wat horen, maar het is er wel.

CyberMujahida
02-04-03, 22:24
Geplaatst door islamboy88
Er saat in de hadith dat de oorlog zich gaat verspreiden van Irak naar Iran
dan naar Serie en dan komt de belangerijkste aanval in saudie arbie.
daar zal de ka'ba vernietigt worden waar door er hevige opstanden zullen komen dat betekent dat de uur nadert en er zal tussen Irak en Serie een scheping van allah komen genoemt (daazal) hij heeft krachten van allah gekregen om de mensen te misleiden. Hij zal je van alles wijs maken. wie slaagt zal een plezierig leven leiden in een andere demensie. hij zal de laatste beproeving zijn voor de mensheid.
dus kijk maar uit. Er zal ontwetendheid hersen. :engel:


Dat klikt wel interessant
kun je die hadith misschien geven?

islamboy88
03-04-03, 16:58
He niets nut ik ben niet de gene die op spellings fouten let.
En wie bn jij om te kunnen oordelen.
Volgens mij ben jij een van de ergste.

Ik twijfel geen moment dat jij een purno bent.
die van computeren houd en andere probeert voorschut te zetten.
(MAAR DAT ZAL JE NIET LUKKEN).

iK HEB GEZEGT WAT IK MOETS ZEGGEN.
jIJ BENT DE GENE.Sheitan heeft jou te pakken.
:boos:
ga eerst na denken voor dat je wat zegt.

PURNO

vOOR Edv de verschrikerlijke sukkel :vingers: :melk: :rotpc:

nouwra
03-04-03, 20:17
.

nouwra
03-04-03, 21:03
Geplaatst door EdV
Zie je wel?

En dan plaats ik Nouwra nog onder de besten!

Ed

Exkoeze mwah?!