PDA

Bekijk Volledige Versie : Webcam Bagdad Centrum



Simon
29-03-03, 13:27
Hier een live video-stream uit Bagdad:

http://www.msnbc.com/m/mw/mw.asp?t=V&id=live_video/chan0&sk=live_video&pl=live_video&name=&opt=0

manc
29-03-03, 14:31
Ik zou wel een webcam in de bunker van Saddam willen zien...'t zal wel gezellig zijn daar.

NIS1
29-03-03, 14:59
Geplaatst door manc
Ik zou wel een webcam in de bunker van Saddam willen zien...'t zal wel gezellig zijn daar.

Volgens mij ook.. een harem, flessen champagne etc. Het zijn toch je laatste dagen ;)

Over de webcam:

Kende hem al, en veel zenders (zoals CNN maken gebruik van dezelfde webcam) Heb eergisteren een explosie meegemaakt, dat de webcam heen en weer begon te schudden.. Het is net een computerspel. Nu alleen nog een joystick om mee te schieten..

Simon
29-03-03, 23:06
Vanmiddag heb ik een tijdje naar de geluiden geluisterd en het was eigenlijk net als het verkeer in Amsterdam.

Net hoorde ik hele vreemde geluiden die ik niet kon plaatsen. Alsof er paar autoalarmen af waren gegaan.

En nu is het testbeeld te zien en is de webcam blijkbaar uit de lucht.

Simon

Simon
29-03-03, 23:57
Of zou dit de oorzaak zijn ?

BAGDAD In de Iraakse hoofdstad Bagdad
zijn na middernacht vier uitzonderlijk
zware explosies gehoord.'s Avonds waren
ook al 30 ontploffingen te horen bij
Amerikaanse bombardementen.Het is de
hevigste aanval van de afgelopen dagen.

manc
31-03-03, 10:10
Heb ik eindelijk 2048/512 adsl om dit soort shit fatsoenlijk te bekijken ligt die webcam eruit....

Marsipulami
31-03-03, 13:01
Ik hoor alleen 'tuuuuuuuut' :fpiraat:

Simon
31-03-03, 15:55
Ze zijn weer in the airrrrrr

De Rode Roos
31-03-03, 16:23
Ik zie niks....alleen wat lichtjes. Geen gebouwen...nada niets.

Marsipulami
31-03-03, 16:39
Ik heb het gezien. Zo op het eerste gezicht gedragen de automobilisten zich een pak gedisciplineerder in Bagdad dan in de Marokkaanse steden. Er wordt veel minder getoeterd. :fpiraat: