PDA

Bekijk Volledige Versie : Kant en klare oplossing voor de Real Schurkenstaat



chliha
29-03-03, 19:36
:vlammen:


ik vind namelijk dat Amerika deze oorlog moet verliezen , omdat we meteen van de problemen af zijn. Het kan niet zo zijn dat een land tegen de wil van de rest van de wereld in besluit arme kinderen in Basra en Baghdad :( te bombarderen terwijl we er ook voor kunnen zorgen dat de Yanks de laatste battle in hun geschiedenis ingaan. Ik roep de hele wereld op om te stoppen met de protesten tegen deze oorlog en juist na te denken hoe we de amerikanen zo blut als maar mogelijk krijgen . nu al kost deze oorlog miljoenen per dag. en als we nu alle oliebronnen in Iraq in brand steken, dan duurt het zeker nog een jaar voor dat ze allemaal geblust zijn, dan is Uncle Sam a goner.
Het geld wat ze namelijk uit de olie willen halen laat op zich wachten, bush :boer: wordt afgezet door een empeachmentprocedure, neemt dus niet deel aan de nieuwe verkiezingen, de amerikaanse economie stort in elkaar, grote bedrijven gaan failliet, ground zero blijft ZERO, enz.....

maar dan zijn we toch met zijn allen verlost van de Superpower die the rest of the world wil saven. Wij saven US op deze manier....

Orakel
29-03-03, 20:28
Geplaatst door chliha
:vlammen:


ik vind namelijk dat Amerika deze oorlog moet verliezen , omdat we meteen van de problemen af zijn. Het kan niet zo zijn dat een land tegen de wil van de rest van de wereld in besluit arme kinderen in Basra en Baghdad :( te bombarderen terwijl we er ook voor kunnen zorgen dat de Yanks de laatste battle in hun geschiedenis ingaan. Ik roep de hele wereld op om te stoppen met de protesten tegen deze oorlog en juist na te denken hoe we de amerikanen zo blut als maar mogelijk krijgen . nu al kost deze oorlog miljoenen per dag. en als we nu alle oliebronnen in Iraq in brand steken, dan duurt het zeker nog een jaar voor dat ze allemaal geblust zijn, dan is Uncle Sam a goner.
Het geld wat ze namelijk uit de olie willen halen laat op zich wachten, bush :boer: wordt afgezet door een empeachmentprocedure, neemt dus niet deel aan de nieuwe verkiezingen, de amerikaanse economie stort in elkaar, grote bedrijven gaan failliet, ground zero blijft ZERO, enz.....

maar dan zijn we toch met zijn allen verlost van de Superpower die the rest of the world wil saven. Wij saven US op deze manier....

Mooie gedachte, maar is nog te vroeg.

De wereldeconomie wordt nog teveel bepaald door de VS.

Zij failliet, wij ook de klos.

Net vrouwen die VS: niet met ze en niet zonder ze. :stout:

nouwra
29-03-03, 20:32
:duim: count me in

Orakel
29-03-03, 20:37
Geplaatst door nouwra
:duim: count me in

:schrik: Obstinate dwarsligger.

Marmite23
29-03-03, 20:37
Geplaatst door chliha

Ik roep de hele wereld op om te stoppen met de protesten tegen deze oorlog en juist na te denken hoe we de amerikanen zo blut als maar mogelijk krijgen


Mischien is niet de hele wereld het met je eens.. ;)

chliha
29-03-03, 20:40
nee hoor het is niet te vroeg. als we langer wachten dan komen andere landen aan de beurt. Syrie, Zuid Korea, Libanon, Libye; en het is niet zo dat ik de leiders in deze landen steun. Het gaat mij om de langetermijn gedachte; hoe langer we wachten hoe moeilijker het word. natuurlijk zijn er ook van die sukkels die zeggen dat als we eenmaal een Verenigd Europa hebben, alles goedkomt en dat Amerika dan niet langer Big Brother kan spelen. maar ik denk dat dat op deze manier nooit gebeurt. we moeten met zijn allen even door de zure appel bijten maar ik beloof goede tijden aan de andere kant na de huidige VS.
ik zal je een voorbeeld geven; wij hebben deze aarde in bruikleen van onze kinderen, klinkt cliche, is het misschien ook, maar denk erover na.
het Verdrag van Kyoto, die Texasranger is niet bereid geweest het te ondertekenen. wat levert dat op voor onze wereld, al die gassen, ozonlaag, smelten van de ijskappen. het lijkt dramatisch, is het ook!
VS heeft op vele terreinen laten zien dat zij alleen voor zichzelf kiezen, ik kies voor de mensheid. EN WEL NU METEEN!

nogmaals: ik hoop dat de VS deze OORLOG verliest. Big Time

nouwra
29-03-03, 20:53
Geplaatst door Orakel
:schrik: Obstinate dwarsligger.

Ik heb dat 'obstinate' even op moeten zoeken ik het woorden boek :nerveus: : hardnekkig. Hardnekkige dwarsligger? Ikke? Ik formuleer mezelf liever als iemand die met frisse windjes mee waait :blij:

taouanza
29-03-03, 21:06
Geplaatst door chliha
:vlammen:


ik vind namelijk dat Amerika deze oorlog moet verliezen , omdat we meteen van de problemen af zijn. Het kan niet zo zijn dat een land tegen de wil van de rest van de wereld in besluit arme kinderen in Basra en Baghdad :( te bombarderen terwijl we er ook voor kunnen zorgen dat de Yanks de laatste battle in hun geschiedenis ingaan. Ik roep de hele wereld op om te stoppen met de protesten tegen deze oorlog en juist na te denken hoe we de amerikanen zo blut als maar mogelijk krijgen . nu al kost deze oorlog miljoenen per dag. en als we nu alle oliebronnen in Iraq in brand steken, dan duurt het zeker nog een jaar voor dat ze allemaal geblust zijn, dan is Uncle Sam a goner.
Het geld wat ze namelijk uit de olie willen halen laat op zich wachten, bush :boer: wordt afgezet door een empeachmentprocedure, neemt dus niet deel aan de nieuwe verkiezingen, de amerikaanse economie stort in elkaar, grote bedrijven gaan failliet, ground zero blijft ZERO, enz.....

maar dan zijn we toch met zijn allen verlost van de Superpower die the rest of the world wil saven. Wij saven US op deze manier....



hebben we weer naar mad max gekeken :rolleyes: