PDA

Bekijk Volledige Versie : Read my lips. Reus is gedoemd!



chliha
29-03-03, 23:16
Wankelende Reus, gedoemd ten onder te gaan

Het superieure westen heeft weer eens toegeslagen. Omdat de journalisten van Al Jazeera journalisten in het Midden Oosten hebben zitten, die de gebombardeerde Irakezen verstaan, hebben hackers, naar mijn mening van CNN, de sites van de Arabische Superzender gekraakt. En wat zetten ze erop? Wapperende vlaggen van een gewezen democratie, met haperende economie, frauderende multinationals, groeiende armoede, een turtle als president. Ik voelde me als moslim nogal aangevallen de laatste tijd. alles werd op mijn geloofsgenoten zo'n beetje afgeschoven. Maar wat die Amerikanen nu moeten voelen. Ze worden gehaat, minacht, geboycot.

Ik zie dit als laatste redmiddel: als ik je niet kan verslaan op proffessioneel niveau, dan hack ik je site. Moeten we ons niet allemaal houden aan de Rules of the Game?

US is weak, very weak. we hebben niet alleen 11 september nodig gehad om ons te laten weten dat de VS superpower af zijn. Afghanistan had Bush al moeten leren dat hij nooit de Irakezen zal breken. Hij was niet eens in staat om verschillende stammen in Afghanistan de baas te zijn.

Irak is een land wat beter ontwikkeld is dan de meeste landen in die omgeving. Het volk is doorgaans goed opgeleid, vrouwen hebben rechten, ook om te studeren, om een auto te besturen, anders dan in Amerika's trouwste suikermarionet Saudi Arabie.

Bush, this is a warning. Get out of Irak, get out of Irak. Irak is for the Irakis and u will never win.

De Rode Roos
29-03-03, 23:24
Ik wil je hierbij aanvullen: de VS hebben 30.000 miljard dollar schuld. Als heel veel landen hun bedrijven en investeringen terugtrekken uit de VS, dan is dat land gedoemd. :maf3:

moenna
29-03-03, 23:44
Nog een aanvulling.

Ze waren en zijn nog steeds niet in staat de Afghaanse stammen te verslaan. De gevechten zijn nu nog steeds aan de gang, waarbij er dagelijks doden vallen.

De "superieure" high-tech legermacht heeft zich ernstig vergist in de karakter, wilskracht en moed van de mensen aldaar. Zij vechten daar tegen een vijand die bereid is om overwinning (zonder enig aarzeling), te verruilen voor hun leven.

Weet je wat mij het meest stoort aan de Pentagon-commentaar inzake Irak; dat o.a. Rumsfeld, zonder schaamrood, durft te spreken van een oneerlijke strijd, omdat Iraakse soldaten zich zouden vermommen in burgerkleding. Krankzinnig woedend word ik ervan...

nouwra
29-03-03, 23:50
Geplaatst door moenna
Weet je wat mij het meest stoort aan de Pentagon-commentaar inzake Irak; dat o.a. Rumsfeld, zonder schaamrood, durft te spreken van een oneerlijke strijd, omdat Iraakse soldaten zich zouden vermommen in burgerkleding. Krankzinnig woedend word ik ervan...

I know what you mean. De brutaliteit! Dat terwijl zijn amerikaanse wolfen zich net zo goed vermomen in schaapskleren

lennart
29-03-03, 23:52
Als Amerikanen dat doen zijn het 'special operations' ;)

De Rode Roos
30-03-03, 00:11
Geplaatst door lennart
Als Amerikanen dat doen zijn het 'special operations' ;)

Washington Post: jacht op kliek rond Saddam

Speciale eenheden van de Amerikaanse geheime dienst CIA en van de strijdkrachten zijn al minstens een week actief in Iraakse steden met als opdracht mensen te vermoorden die deel uitmaken van de kliek van dictator Saddam Hussein. Zij zijn voorzien van geavanceerde wapens en ultramoderne communicatieapparatuur.
Onder degenen op wie zij het gemunt hebben, zijn ook functionarissen van de Baathpartij en commandanten van de Speciale Republikeinse Garde. Dat meldde de Amerikaanse krant The Washington Post zaterdag op gezag van 'Amerikaanse en andere functionarissen met kennis van zaken'.

De eenheden staan onder zware druk om Saddam te doden en zo diens bewind ten val te brengen, omdat daarmee een snel einde zou kunnen komen aan de grondoorlog. Die schiet als gevolg van het felle verzet van de Irakezen niet goed op.

Explosies

De undercoverteams bestaan uit onder meer sluipschutters en experts op het gebied van autobommen en het opblazen van gebouwen. Volgens de zegslieden van de krant hebben zij al zeker vijf personen om het leven gebracht.

De bronnen van The Washington Post hebben verteld dat ten minste een aantal van de explosies die in de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn gehoord niet het resultaat waren van beschietingen of bombardementen, maar van bommen die door de teams waren geplaatst.

Geheime opdrachten

De eenheden van de paramilitaire divisie van de CIA en van de afdelingen 'speciale operaties' van de Amerikaanse strijdkrachten zijn volgens de bronnen van de krant ook bezig in het noorden van het land stammen te overreden de wapens op te nemen tegen het regime van Saddam. Verder zoeken zij naar massavernietigingswapens en raketlanceerinrichtingen en proberen zij Iraakse overlopers en krijgsgevangenen te ondervragen.

De undercoverteams zijn volgens de bronnen van de krant maar een deeltje van de grotendeels onzichtbare oorlog die 'de steeds groter wordende geheime paramilitaire en 'speciale operations'-afdelingen van CIA en strijdkrachten' in Irak voeren.

De CIA weigerde op het verhaal van de krant te reageren. De woordvoerster van het ministerie van Defensie in Washington, Victoria Clarke, wilde alleen kwijt "dat wij, zoals eerder gezegd, speciale eenheden hebben in het noorden, westen en zuiden van het land".

Bronnen: Washington Post, ANP

moenna
30-03-03, 00:36
Kidon, jij #$#%#$#.

Was echt niet goed voor mijn hart....voortaan maar mijn boxen uit zetten, eer ik iets van jou open....



Die beelden blijven triest, maar ik kan zelfs nog gruwelijkere en recentere beelden plaatsen. Daarbij verzeker ik je, dat de onschuldige verminkte babylichaampjes op je netvlies zullen blijven branden.
Extreme fanatics will pay indeed.

nouwra
30-03-03, 00:39
Geplaatst door TAFKA_Kidon
Read my lips...extremist fanatics are going down.....
:D

Indeed, so will you any moment now :D

LAP
30-03-03, 00:49
Is dat zo ??

http://www.sparkpage.com/gifts/Staten_Island-5.jpg

http://www.sparkpage.com/remember/remember_screen.jpg

width=1 height=1

plexus
30-03-03, 10:01
..wat is dit voor een kots muziek! Volgens mij is het altijd dezelfde figuur die deze shit draait! die -> kidon-monkey!

Waiting
30-03-03, 13:58
Geplaatst door De Rode Roos
Ik wil je hierbij aanvullen: de VS hebben 30.000 miljard dollar schuld. Als heel veel landen hun bedrijven en investeringen terugtrekken uit de VS, dan is dat land gedoemd. :maf3:

Ik ben geen econoom, maar volgens mij is dit al uitgebreid aan bod geweest op dit forum, je haalt weer oude sprookjes boven.
Jouw verhaal klopt niet.