PDA

Bekijk Volledige Versie : Ideale lengte!



Orakel
30-03-03, 19:50
Ideaal lengteverschil vastgesteld

LONDEN - Een knappe kop of een perfect lichaam zijn leuk, maar seksuele aantrekkingskracht is toch vooral een kwestie van lengteverschil. De harten van potentiële partners gaan het hardst bonzen als de man exact 1,09 keer zo lang is als de vrouw. Dat blijkt althans uit berekeningen van de Poolse wetenschapper Pavlovski.

"Vrouwen hebben het liefst een langere man", legt Pavlovski uit in de Britse krant The Sunday Times. "Langere mannen hebben meer status, verdienen meer en worden minder vaak ziek. Bovendien hebben langere mannen meer succes bij de voortplanting, net als kortere vrouwen."

De formule voor het ideale lengteverschil heeft de wetenschapper gedestilleerd uit een onderzoek onder zeshonderd mannen en vrouwen tussen de 19 en 50 jaar. Verreweg de meesten bleken warm te lopen voor de 1,09-variant. Eenderde van de mannen en een kwart van de vrouwen zag liever een kleiner verschil (1,04).

Pavlovski denkt dat zijn vondst wijst op een evolutionair belletje dat gaat rinkelen bij mannen en vrouwen, omdat het ideale lengteverschil de beste genen en vruchtbaarheid garandeert. Door meer inzicht te krijgen in dit soort 'seksuele selectie' denkt hij dat op termijn iets te zeggen is over de ontwikkeling van het menselijk lichaam in de toekomst.

Niet elk koppel voldoet aan het stereotype beeld van langere man, kortere vrouw. Maar Pavlovski laat zich niet snel uit het veld slaan. Zo azen extreem lange of korte mensen volgens hem vaak op een partner uit de andere categorie, zodat de lengte van eventuele kinderen rond het gemiddelde uitkomt.

:p

Ik zoek nu dus een vrouw van rond de 1.30 meter.

Orakel
30-03-03, 20:05
Geplaatst door EdV
In Afrika vind je ze bij bosjes(mannen) in de Kalahariwoestijn of zo. Haast je Orakel, want ze schijnen in groten getale opgegeten te worden door andere stammen.

Ed

:D

Ik hoop dat ik het haal met die korte beentjes van me.

Die kanibalistische rot-pygmeeën ook.

Ik wed dat ze in hun kanibalisme gesponsord worden door dat verdorven en imperialistische Calvé.

:zweep:

Puk
30-03-03, 20:15
Geplaatst door Orakel
:D

Ik hoop dat ik het haal met die korte beentjes van me.

Die kanibalistische rot-pygmeeën ook.

Ik wed dat ze in hun kanibalisme gesponsord worden door dat verdorven en imperialistische Calvé.

:zweep:

Ho effe. Die pygmeeën zijn juist sláchtoffer van kannibalisme!

De bosjesmannen en takkenwijven zijn sinds kort allemaal miljonair. Zij wonen toevallig in een gebied waar een geneeskrachtige plant groeit. En die plant groeit alleen daar. De 6 à 700 bosjesmensen die er nog zijn, hebben een farmaceutisch bedrijf het recht verleend die geneeskrachtige planten te oogsten. Daar hebben ze een zak geld voor gekregen.

Is een bosjesmens misschien iets voor je Orakel?

Orakel
30-03-03, 20:24
Geplaatst door Puk
Ho effe. Die pygmeeën zijn juist sláchtoffer van kannibalisme!

De bosjesmannen en takkenwijven zijn sinds kort allemaal miljonair. Zij wonen toevallig in een gebied waar een geneeskrachtige plant groeit. En die plant groeit alleen daar. De 6 à 700 bosjesmensen die er nog zijn, hebben een farmaceutisch bedrijf het recht verleend die geneeskrachtige planten te oogsten. Daar hebben ze een zak geld voor gekregen.

Is een bosjesmens misschien iets voor je Orakel?

Hmmmm, kweenie. Hoe lang is een bosjesvrouw gemiddeld?

Ik ben 1m43 dus ze moet daaronder blijven (nee, niet zo!).

En als ze maar niet zo'n springveer om d'r hals heeft of zo'n fruitschaal in d'r onderlip.

Dat vindt Nawijntje namelijk vast niet goed.

Voor de rest gaat ut om het innerlijk hé (dat van dat miljonair helpt ook wel hoor).

nouwra
30-03-03, 20:33
Ik als vrouw begeef me natuurlijk op extreem glad ijs door mijn openlijke aanwezigheid op dit topic... maar kon het niet laten :D

Juist jullie mannen moeten toch weten dat het niet om lengte draait

;)

Puk
30-03-03, 20:35
Geplaatst door Orakel
Hmmmm, kweenie. Hoe lang is een bosjesvrouw gemiddeld?

Ik ben 1m43 dus ze moet daaronder blijven (nee, niet zo!).

En als ze maar niet zo'n springveer om d'r hals heeft of zo'n fruitschaal in d'r onderlip.

Dat vindt Nawijntje namelijk vast niet goed.

Voor de rest gaat ut om het innerlijk hé (dat van dat miljonair helpt ook wel hoor).

Ze zijn klein en hebben een ietwat Aziatisch uiterlijk.

Ik moet rectificeren. Er zijn er nog zo'n 50.000. Enkele duizenden leven nog als jagers en verzamelaars. En daar weer 700 van, zijn miljonair geworden. Is wel even wennen voor mensen die nog in het Stenen Tijdperk leefden.

Ik zie mogelijkheden voor je Orakel.

Orakel
30-03-03, 20:38
Geplaatst door nouwra
Ik als vrouw begeef me natuurlijk op extreem glad ijs door mijn openlijke aanwezigheid op dit topic... maar kon het niet laten :D

Juist jullie mannen moeten toch weten dat het niet om lengte draait

;)

Helaas hebben wij mannen iedere keer nog de vrouwen nodig om dat te bevestigen.

:fpotver: W8 ff.... of word ik hier nou bij mijn korte benen genomen?

Puk
30-03-03, 20:43
Geplaatst door nouwra
Ik als vrouw begeef me natuurlijk op extreem glad ijs door mijn openlijke aanwezigheid op dit topic... maar kon het niet laten :D

Juist jullie mannen moeten toch weten dat het niet om lengte draait

;)

Dat zijn bakerpraatjes nouwra.
Is inmiddels volledig achterhaald.
Net zoals eindeloos voorspel.

nouwra
30-03-03, 21:06
Geplaatst door Puk
Dat zijn bakerpraatjes nouwra.
Is inmiddels volledig achterhaald.
Net zoals eindeloos voorspel.

kuch... kuch...sjo sjo
Puk, wat heeft een man's lengte te maken met voorspel.. :watte?:

Puk
30-03-03, 21:15
Geplaatst door nouwra
kuch... kuch...sjo sjo
Puk, wat heeft een man's lengte te maken met voorspel.. :watte?:

Ik dacht dat je de lengte van het mannelijk lid bedoelde.

En ondanks wat de Opzij en de Viva daar 25 jaar geleden over schreven is die lengte weldegelijk belangrijk en houden vrouwen niet van eindeloos voorspel.

Allemaal bakerpraatjes.

Orakel
30-03-03, 21:25
Geplaatst door Puk
Ik dacht dat je de lengte van het mannelijk lid bedoelde.

Je hebt het tegen een gesluierde amazone :zweep:



En ondanks wat de Opzij en de Viva daar 25 jaar geleden over schreven is die lengte weldegelijk belangrijk en houden vrouwen niet van eindeloos voorspel.

Allemaal bakerpraatjes.

De Opzij?

Heb je die Ciska Dresselhuis wel es gezien? Met die looks zou ik ook gaan zeiken over het belang van de lengte. :alien:

Puk
30-03-03, 21:38
Geplaatst door Orakel
Je hebt het tegen een gesluierde amazone :zweep:

Hebben die niks met het mannelijk lid?

:confused:


De Opzij?

Heb je die Ciska Dresselhuis wel es gezien? Met die looks zou ik ook gaan zeiken over het belang van de lengte. :alien:

:schok:

Brrrrrrrrrr...

Mark
30-03-03, 21:42
Ik: 1.93 m
mijn vriendin: 1.55 m

verhouding 1.25

Zij wil mij dus wel erg graag. :blij:

~Panthera~
30-03-03, 21:50
:schok: verveling heeft nu echt toegeslagen. :hihi:

nouwra
30-03-03, 21:54
Geplaatst door Orakel
Je hebt het tegen een gesluierde amazone :zweep:

:D