PDA

Bekijk Volledige Versie : Lekkere jongens bij de AEH...



Puk
31-03-03, 13:08
Nederland

M'Hamed Zaghboubi is uit zijn huis gezet in Amsterdam.
Deze beoogde leider van de Nederlandse tak van de Arabische Europese Hezbollah was zijn buren dusdanig tot last, dat de woningbouwverening genoodzaakt was zijn huur op te zeggen.

Zoiets gebeurt in Nederland heel zelden.


Het volgende bericht komt uit België:

De tweede man van de Belgische tak van de Arabische Europese Hezbollah is veroordeeld tot drie maanden voorwaardelijk en een boete.
Wegens belediging en dreigen met geweld.

Dank u.

manc
31-03-03, 13:13
Nabil schijnt ook wel eens bij de hermandad op de koffie te gaan. Dit soort 'criminelen' in de politiek doet me erg sterk aan de perikelen rond cp86 en de CD denken...


Echt waar, de AEL hoeft helemaal niet te worden verboden of aangeklaagd door het CIDI, het AEL als politieke evenknie van de echte Hezbollah laat gewoon zien hoe een politieke zelfmoordactie het beste moet worden uitgevoerd...

Mark
31-03-03, 13:14
Geplaatst door Puk
M'Hamed Zaghboubi is uit zijn huis gezet in Amsterdam.
Deze beoogde leider van de Nederlandse tak van de Arabische Europese Hezbollah was zijn buren dusdanig tot last, dat de woningbouwverening genoodzaakt was zijn huur op te zeggen.

Zoiets gebeurt in Nederland heel zelden.


De tweede man van de Belgische tak van de Arabische Europese Hezbollah is veroordeeld tot drie maanden voorwaardelijk en een boete.
Wegens belediging en dreigen met geweld.

Dank u.

De kruisvaarders-huurverenigingen proberen de toekomst van de AEL te dwarsbomen met deze doorzichtige demonisatie tactieken :student:

Is,
31-03-03, 13:16
Hij woont in Amsterdam, en is 2e man van Belgische tak???

Kerel schijnt helemaal nix met de beweging van doen te hebben,
maar jah, Ukkepuk moet toh iets hebben om zich in vast te bijten...:)

Daah² :zwaai:

Puk
31-03-03, 13:23
Geplaatst door Is,
Hij woont in Amsterdam, en is 2e man van Belgische tak???

Kerel schijnt helemaal nix met de beweging van doen te hebben,
maar jah, Ukkepuk moet toh iets hebben om zich in vast te bijten...:)

Daah² :zwaai:

Het gaat over twee (2) lekkere jongens.

Waterval
31-03-03, 13:27
Geplaatst door Puk
M'Hamed Zaghboubi is uit zijn huis gezet in Amsterdam.
Deze beoogde leider van de Nederlandse tak van de Arabische Europese Hezbollah was zijn buren dusdanig tot last, dat de woningbouwverening genoodzaakt was zijn huur op te zeggen.

Zoiets gebeurt in Nederland heel zelden.

Dank u.

M'Hamed maakte enkel gebruik van een zeer goede tactiek om zonder al te lange wachttijd een ander huis te krijgen, want in Nederland zetten ze je namelijk niet op straat, als je de huur gewoon kunt betalen. Ze zijn verplicht om vervangende woonruimte te verzorgen. :)

The General
31-03-03, 13:43
M'Hamed heeft helemaal niets met de Europese Hamas te maken ;)......Puk, you Suk ! :D

Puk
31-03-03, 14:00
Geplaatst door The General
M'Hamed heeft helemaal niets met de Europese Hamas te maken ;)......Puk, you Suk ! :D

Sukkeltje,

'In elke stad een AEH-filiaal'


De Marokkaan M'Hamed Zaghboubi wil een Nederlands filiaal beginnen van de in België beruchte Arabisch-Europese Hezbollah, die onder leiding staat van Abu Jahjah. Een interview. Het bijbehorend artikel geeft een beeld van de Belgische aanhang van Abu Jahjah.

Door Ahmet Olgun


Hij wil de Abu Jahjah van Nederland worden. M'Hamed Zaghboubi (32) heeft al contacten gelegd met de in België inmiddels beruchte leider van de Arabisch-Europese Hezbollah (AEH) om in Nederland, zeker in Amsterdam, een filiaal te beginnen. In februari wordt een oprichtingscongres gehouden. ,,AEH heeft goed werk gedaan in België, ze hebben de bewustwording bij migrantenjongeren vergroot'', zegt Zaghboubi bewonderend.

Tot deze zaterdag was Zaghboubi, in 1970 geboren in het Marokkaanse Beni Said, een grote onbekende. Twee jaar geleden richtte hij de stichting Tweede Generatie op. De stichting, ingeschreven op zijn woonadres in het centrum van Amsterdam, ontplooit volgens het register van de Kamer van Koophandel 'sociaal-cultureel werk'. Zaghboubi woont sinds z'n vierde in Amsterdam.

Vorige week zaterdag organiseerde Zaghoubi voor het Belgische consulaat in Amsterdam een herkenkingsbijeenkomst voor Mohammed Achkar, de in Antwerpen vermoorde Marokkaan. Sindsdien wordt hij 'platgebeld' door journalisten. Naar eigen zeggen heeft zijn stichting zo'n 150 aanhangers.

Zaghboubi hoopt en verwacht dat de Nederlandse AEH massaal zal kunnen rekenen op de steun van Marokkaanse jongeren. ,,Er is een ongelijkheid in de samenleving. Marokkaanse jongeren worden achtergesteld'', vindt Zaghboubi. Daar moet nou een keer een einde aan worden gemaakt. Bovenal wil hij met zijn beweging een einde maken aan de reeks 'schofferingen' van Marokkaanse jongeren door politici. ,,Het is toch onvoorstelbaar dat een minister kan roepen dat onze Nederlandse staatsburgerschap moet worden afgepakt, of dat Oudkerk ons kan neerzetten als kutmarokkanen.''

Vraag: Maar ook al doet een grote meerderheid het goed, de criminaliteit onder Marokkaanse jongeren is wel groot.

,,Vind je dat gek? Sinds de jaren tachtig worden de jongeren eigenlijk klaargestoomd om hun vaders op te volgen op de werkvloer in fabrieken. Het Nederlandse onderwijssysteem heeft gefaald. Er wordt een onderscheid gemaakt tussen allochtone leerlingen en Nederlandse jongeren. De meeste allochtonen worden naar het lagere technische onderwijs gestuurd. Allochtonen worden als een soort Untermensch behandeld.''

Vraag: Dus de schuld ligt niet bij de migranten?

,,De schuld van de maatschappelijke problemen die allochtone jongeren veroorzaken, ligt bij de Nederlandse samenleving. Absoluut. Daarom moeten we de bewustwording bij Marokkaanse jongeren vergroten. Het zou goed zijn als in elke stad een AEH werd opgericht.''

Vraag: Andere Marokkaanse organisaties zijn er niet blij mee.

,,Die organisaties worden gebruikt door de overheid, de gemeente Amsterdam bijvoorbeeld, om ons jongeren in toom te houden. Kort na 11 september wilde ik een demonstratie organiseren tegen de VS. Een voorzitter van een van die grote Marokkaanse organisaties belde de media en heeft ze voor me gewaarschuwd. Hij vond me te radicaal, te militant. Dat ben ik helemaal niet, maar in de ogen van mensen ben al al snel radicaal bezig als je de waarheid eens durft te zeggen.''

Vraag: U wilt net als de AEH in België de Nederlandse politie laten volgen door Marokkaanse jongeren. Dat is toch radicaal en bovendien provocerend?

,,Wat is daar nou mis mee! Het is mijn volste recht als burger om de instanties als de politie in de gaten te houden en hun misstappen te melden bij de juiste instellingen.''

Is de Nederlandse politie net zo racistisch als die in Antwerpen?

,,Ja, maar subtieler en slimmer dan hun Belgische collega's. Wat ze doen komt op hetzelfde neer als in Antwerpen. Een keer zag ik agenten op het Centraal Station in Amsterdam een Surinamer aanhouden wegens diefstal. Bleek achteraf ten onrechte te zijn en ze lieten hem weer gaan, waarna de Surinamer zei zich gediscrimineerd te voelen. Werd hij uitgescholden: 'Hou je bek dicht, vuile tering-aap.' De politie intimideert en als je erop reageert, ben je degene die in de fout gaat.''

Waarom zouden Marokkaanse jongeren, die grotendeels berbers zijn, zich aangetrokken moeten voelen door een Arabische Hezbollah?

,,De islam bindt ons allen, alle jongeren uit Noord-Afrika.''

Bron: Het NRC Handelsblad van 16 december 2002

The General
31-03-03, 14:03
Bron: Het NRC Handelsblad van 16 december 2002 .... :zwaai:

bleek allemaal bullshit te zijn... :p

Puk
31-03-03, 14:15
Geplaatst door The General
Bron: Het NRC Handelsblad van 16 december 2002 .... :zwaai:

bleek allemaal bullshit te zijn... :p

Hoezo bullshit? Hij wilde weldegelijk de leider worden van de Nederlandse tak van de Arabische Europese Hezbollah.

Is,
31-03-03, 14:17
Geplaatst door Puk
Hoezo bullshit? Hij wilde weldegelijk de leider worden van de Nederlandse tak van de Arabische Europese Hezbollah.


Als hij iets wil, en de AEL weet zelf van nix,
Wrom loop jij dan af te geven op de AEL Ukkepuk

The General
31-03-03, 14:19
Geplaatst door Puk
Hoezo bullshit? Hij wilde weldegelijk de leider worden van de Nederlandse tak van de Arabische Europese Hezbollah.

ja en ik wil graag bankdirecteur worden......helaas ABNAMRO weet nog van niks :giechel:

Donna
31-03-03, 14:20
Zeboebi praat alleen maar poep inderdaad.

Laat zich interviewen als kandidaat-leider van de AEL terwijl de AEL hem niet eens kent.

Bizar hoor...........

manc
31-03-03, 14:23
Geplaatst door Donna
Zeboebi praat alleen maar poep inderdaad.

Laat zich interviewen als kandidaat-leider van de AEL terwijl de AEL hem niet eens kent.

Bizar hoor...........

Wederom net als met de (dode) Pim...die had ook opeens een hele trits opvolgers, woordvoerders en kenners van het 'echte gedachtengoed'....soort zoekt soort.

Donna
31-03-03, 14:25
Geplaatst door manc
Wederom net als met de (dode) Pim...die had ook opeens een hele trits opvolgers, woordvoerders en kenners van het 'echte gedachtengoed'....soort zoekt soort.

Hee daar!

Waarom ben je nu ineens manc? Is manb gebanned? Heb ik iets gemist?

Of ben je Bman/manB niet?

Puk
31-03-03, 14:30
Geplaatst door Is,
Als hij iets wil, en de AEL weet zelf van nix,
Wrom loop jij dan af te geven op de AEL Ukkepuk

Gewoon... omdat het een ziek zooitje is.

manc
31-03-03, 14:30
Geplaatst door Donna
Hee daar!

Waarom ben je nu ineens manc? Is manb gebanned? Heb ik iets gemist?

Of ben je Bman/manB niet?

Hoi, nee, dit is een prive pesterijtje van die fijne Angkhor...ik kreeg een email:



Je mag voortaan inloggen als manc


beheer/angkor


Zonder uitleg of verklaring....het is zijn volwassen manier om mee te discussieren...Mattie heeft toegezegd dat dit (en mijn oude onterechte 'ban') zouden worden bekeken door beheer als ik daar om vroeg...het wachten is nog op antwoord...

Puk
31-03-03, 14:40
Geplaatst door The General
ja en ik wil graag bankdirecteur worden......helaas ABNAMRO weet nog van niks :giechel:

Ook al zou de ABN AMRO bank dat wel weten zou jij er nooit directeur worden. Misschien portier... daar heb je meer verstand van.

Inmiddels is die M'Hamed 'ik word gediscrimineerd!' Zaghboubi wel uit beeld geraakt.
Onder andere vanwege zijn hopeloze optreden voor Radio 1 enkele weken geleden. Daar liep hij weg uit de uitzending omdat de presentatrice zijn voornaam per ongeluk verkeerd uitsprak. Die gozer heeft ook absoluut een verkeerde uitstraling op televisie. Dat heeft de Arabische Europese Hezbollah ook ingezien. Maar hij is wel nog steeds een fan van de Arabische Europese Hezbollah.

De leider van de Nederlandse tak wordt nog steeds Mohammed Benzakour. Zijn optreden bij Barend en van Dorp was weliswaar niet sterk... maar ja... er zijn verder geen gegadigden. Niemand.

Mark
31-03-03, 14:42
Jawel, Nabil kan gewoon leider worden! :lole:

manc
31-03-03, 14:44
Geplaatst door Mark
Jawel, Nabil kan gewoon leider worden! :lole:

Haha, ik zie Nabil al bij Nova tegen de journalist die hem interviet: "Ik ben Arabier en ik poep op jou en je kinderen! Ik poep op iedereen die mij niet het respect geeft waar ik vind dat ik recht op heb en al helemaal op de zionisitische kakkerlakken media..."

Het zou wel mooie TV opleveren.

Puk
31-03-03, 14:45
Geplaatst door Mark
Jawel, Nabil kan gewoon leider worden! :lole:

:lachu:

Puk
31-03-03, 14:47
Geplaatst door manc
Haha, ik zie Nabil al bij Nova tegen de journalist die hem interviet: "Ik ben Arabier en ik poep op jou en je kinderen! Ik poep op iedereen die mij niet het respect geeft waar ik vind dat ik recht op heb en al helemaal op de zionisitische kakkerlakken media..."

Het zou wel mooie TV opleveren.

:giechel:

Donna
31-03-03, 14:47
Geplaatst door manc
Hoi, nee, dit is een prive pesterijtje van die fijne Angkhor...ik kreeg een email:



Zonder uitleg of verklaring....het is zijn volwassen manier om mee te discussieren...Mattie heeft toegezegd dat dit (en mijn oude onterechte 'ban') zouden worden bekeken door beheer als ik daar om vroeg...het wachten is nog op antwoord...


Najaaa... wat hebben Angkor en jij toch met elkaar?

Volgens mij is dit jullie manier om (niet) te laten merken dat jullie elkaar gewoon heel erg waarderen, als man, prikker, beheerder, maar bovenal als mens, van vlees ende bloed..... :D

Zucht...... geef elkaar een hand kids. Pliez?

Mark
31-03-03, 14:49
Ik vind inderdaad dat Nabil een goeie kandidaat is. Hij heeft een duidelijke mening en durft hem te uiten. Daarnaast is hij een van de weinig prikkers hier die met een logische uitleg van de Koran op de proppen komt.

manc
31-03-03, 15:01
Geplaatst door Donna
Najaaa... wat hebben Angkor en jij toch met elkaar?

Volgens mij is dit jullie manier om (niet) te laten merken dat jullie elkaar gewoon heel erg waarderen, als man, prikker, beheerder, maar bovenal als mens, van vlees ende bloed..... :D

Zucht...... geef elkaar een hand kids. Pliez?

Dat heb ik 'virtueel' al zo vaak gedaan..ik heb tig pm-etjes, emails, berichten gepost om eea uit te praten en uit te zoeken,maar als enige antwoord krijg ik van Angkhor meer pesterijen op mijn dak... het begon met die BAN omdat ik een 'joodse spion' zou zijn de 'de ondergang' van Maroc.nl nastreeft...die BAN is nog steeds van kracht, ondanks leugens en pesterijetjes van Angkhor...maar ook mijn nieuwe (tijdelijke) nick ManB wordt door 'beheer' onder vuur genomen, zonder uitleg, zonder vernantwoording...Maar goed, Mattie was zo aardig om daar eens naar te kijken en hij heeft beloofd dat hij zou doen wat hij kon als ik ook 'beheer' en niet hemzelf van eea op de hoogte zou stellen....ik vertrouw er voorlopig maar op dat Mattie een man van zijn woord is.