PDA

Bekijk Volledige Versie : Volkert van der G en een Marokkaan



NIS1
31-03-03, 19:34
Even dit onder jullie aandacht. Ik baal van het volgende feit. Een blanke man, die een crimineel feit bandiet heeft begaan wordt op alle terreinen onderzocht. Z'n psychische toestand etc. Al maar proberen te bewijzen, dat er iets niet goed is in het hoofd van deze blanke man.

Is het een Marokkaan, die iets geks doet (bijv. Venlo).. dan is het zijn afkomst!!!!?!? :melig:

Waarom worden wij zo oneerlijk behandeld en moeten iedere keer ons verantwoorden voor een daad van een gek, terwijk onze autochtoonse vriend zogenaamd niet spoort...??? :confused:

sadeeQ
31-03-03, 19:49
Geplaatst door NIS1
Even dit onder jullie aandacht. Ik baal van het volgende feit. Een blanke man, die een crimineel feit bandiet heeft begaan wordt op alle terreinen onderzocht. Z'n psychische toestand etc. Al maar proberen te bewijzen, dat er iets niet goed is in het hoofd van deze blanke man.

Is het een Marokkaan, die iets geks doet (bijv. Venlo).. dan is het zijn afkomst!!!!?!? :melig:

Waarom worden wij zo oneerlijk behandeld en moeten iedere keer ons verantwoorden voor een daad van een gek, terwijk onze autochtoonse vriend zogenaamd niet spoort...??? :confused:


:giechel: :giechel:

ach man,alle die kut nederlanders sporen niet,dat verschil kunnen ze dus nooit zien :lachu:

kaassietoch
31-03-03, 19:54
Geplaatst door NIS1
Even dit onder jullie aandacht. Ik baal van het volgende feit. Een blanke man, die een crimineel feit bandiet heeft begaan wordt op alle terreinen onderzocht. Z'n psychische toestand etc. Al maar proberen te bewijzen, dat er iets niet goed is in het hoofd van deze blanke man.

Is het een Marokkaan, die iets geks doet (bijv. Venlo).. dan is het zijn afkomst!!!!?!? :melig:

Waarom worden wij zo oneerlijk behandeld en moeten iedere keer ons verantwoorden voor een daad van een gek, terwijk onze autochtoonse vriend zogenaamd niet spoort...??? :confused:

Dat is nou het verschil tussen een dure en een goedkope advocaat. Overigens vindt die Khalid uit Venlo beslist iemand met een geestelijke stoornis.

Mark
31-03-03, 20:00
Die psychische onderzoeken zijn allemaal onzin en geldverspilling.

Immers, als je de rest van je leven in een cel zit, wat maakt het dan nog uit of je wel of niet gek bent?

Dutchguy
31-03-03, 20:03
Geplaatst door sadeeQ
:giechel: :giechel:

ach man,alle die kut nederlanders sporen niet,dat verschil kunnen ze dus nooit zien :lachu:

Ik spoor inderdaad niet, veel te duur. Ik rij auto.

sadeeQ
31-03-03, 20:05
Geplaatst door Mark
Die psychische onderzoeken zijn allemaal onzin en geldverspilling.

Immers, als je de rest van je leven in een cel zit, wat maakt het dan nog uit of je wel of niet gek bent?

:boos: zie je wel ,nog een bewijs dat de nederlanders niet sporen.een slimme iemand zou meteen weten dat als je gek bent je binnen korte tijd weer vrij bent en ben je dat niet dan zit je je hele straf uit.


:corcky:

sadeeQ
31-03-03, 20:08
Geplaatst door Dutchguy
Ik spoor inderdaad niet, veel te duur. Ik rij auto.
:fucyc: aah zoiets dus

http://web.wanadoo.be/paolog/vacanza/film1/jpgs/08sma.jpg http://web.wanadoo.be/paolog/vacanza/film1/jpgs/07sma.jpg

ontspoorde gek :zozo:

barfly
31-03-03, 20:08
Geplaatst door NIS1
Even dit onder jullie aandacht. Ik baal van het volgende feit. Een blanke man, die een crimineel feit bandiet heeft begaan wordt op alle terreinen onderzocht. Z'n psychische toestand etc. Al maar proberen te bewijzen, dat er iets niet goed is in het hoofd van deze blanke man.

Is het een Marokkaan, die iets geks doet (bijv. Venlo).. dan is het zijn afkomst!!!!?!? :melig:

Waarom worden wij zo oneerlijk behandeld en moeten iedere keer ons verantwoorden voor een daad van een gek, terwijk onze autochtoonse vriend zogenaamd niet spoort...??? :confused:

Ik kan je vertellen dat we een heel ander gesprek hadden gehad als de moordenaar op Pim, Khalid oid had geheten...

Enne niet zeuren als je in België woont en je neukt wat kinderen die je daarna vermoord, dan zit je vervolgens levenslang zonder proces. ;)

kaassietoch
31-03-03, 20:09
Geplaatst door Dutchguy
Ik spoor inderdaad niet, veel te duur. Ik rij auto.

:duim: NS sucks big time.

Duivelin
31-03-03, 20:47
Ze maken het wel te bont met die Volkert. Hij is 'gewoon' een moordenaar zoals alle andere. Maar nee, de canonisatie van die kale dwingt zelfs het rechtssysteem tot waanzin. Het proces wordt op tv uitgezonden:confused:.


Die man verdient een eerlijk proces achter gesloten deuren. Maar nee, zijn kamer hangt vol met camera's omdat hij psychisch in nóg mindere mate in orde zou zijn als een andere, willekeurige moordenaar. Wat een gelul.


Waar is die Hollandse nuchterheid gebleven:S?

Dutchguy
31-03-03, 20:50
Geplaatst door sadeeQ
:fucyc: aah zoiets dus

http://web.wanadoo.be/paolog/vacanza/film1/jpgs/08sma.jpg http://web.wanadoo.be/paolog/vacanza/film1/jpgs/07sma.jpg

ontspoorde gek :zozo:

Ehhhh.... ken dat ook? Hoe kom ik met mijn auto de roltrap op dan? :)

sadeeQ
31-03-03, 20:53
Geplaatst door Dutchguy
Ehhhh.... ken dat ook? Hoe kom ik met mijn auto de roltrap op dan? :)

:student: die past wel in de lift :jeweetog:

http://www.blijfmobiel.nl/3%20modelen%20van%20kooten.jpg

Puk
31-03-03, 20:56
Af en toe is die sadeeQ wel leuk!

:duim:

manc
31-03-03, 21:01
Geplaatst door Puk
Af en toe is die sadeeQ wel leuk!

:duim:

Jup.

taouanza
31-03-03, 23:04
joh zelfs jij lukt het om leuk te zijn :vreemd:

Vriend
31-03-03, 23:08
Volkert van der Graaf is mijn ogen een held....alleen zullen de meesten onder ons zich dat over tientallen jaren pas beseffen....dus verdient hij alle strafvermindering die hem volgens de Nederlandse wet toekomt..plus een standbeeld bij het mediapark...dus Volkertje speel lekker voor de dorpsgek ;) en knaag er een paar jaartjes vanaf..