PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek naar extreme uitspraken op het internet



Mark
01-04-03, 12:44
Onderzoek naar internet extremisme

Uitgegeven: 1 april 2003 13:11
Laatst gewijzigd: 1 april 2003 13:35

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft kenbaar gemaakt bezig te zijn met een grootschalig onderzoek naar extremisme op het internet. Daarbij gaat het met name om extreme uitspraken die regelmatig op zogenaamde internetfora opduiken. Er wordt onderzocht in hoeverre deze uitspraken strafbaar zijn en in hoeverre de daders kunnen worden aangepakt.

De officier maakte bekend dat inmiddels tientallen internetgebruikers zijn getraceerd. De komende dagen zullen op basis van de verzamelde bewijzen op meerdere plaatsen in het land invallen worden gedaan. Ook banden met verboden en legale politieke organisaties worden onderzocht. Het betreft hier voornamelijk extreem rechtse internet sites en internet sites waar veel moslimbezoekers komen. In hoeverre de providers en beheerders van sites strafbaar zijn zal ook worden onderzocht.



bron: www.1april.nl

Is,
01-04-03, 12:48
Aha,

Nou Donna let de komende dagen maar goed op.

Mark
01-04-03, 12:58
Ik verklaar hierbij dat al mijn Noord-Korea opmerkingen grapjes waren! :student:

manc
01-04-03, 13:01
Geplaatst door Mark
Ik verklaar hierbij dat al mijn Noord-Korea opmerkingen grapjes waren! :student:

Laffaard! Ik denk wel dat Nabil weer eens een paar agenten op de koffie kan krijgen... ;)

Mark
01-04-03, 13:06
Geplaatst door manc
Laffaard! Ik denk wel dat Nabil weer eens een paar agenten op de koffie kan krijgen... ;)

Lafaard is met 1 f.

Ik ga nu maar even wat oude berichtjes van mij deleten, doei!

The General
01-04-03, 13:09
tip:

C:\format c: /X

:maf2:

of

:rotpc:

De Rode Roos
01-04-03, 13:11
Gelukkig laat ik me nooit extreem uit... :cool:

Mark
01-04-03, 13:16
klop..klop..

"Goedenmiddag meneer, bent u "Sadeeq" ?"

nouwra
01-04-03, 13:18
Geplaatst door Mark
Onderzoek naar internet extremisme

Uitgegeven: 1 april 2003 13:11
Laatst gewijzigd: 1 april 2003 13:35

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft kenbaar gemaakt bezig te zijn met een grootschalig onderzoek naar extremisme op het internet. Daarbij gaat het met name om extreme uitspraken die regelmatig op zogenaamde internetfora opduiken. Er wordt onderzocht in hoeverre deze uitspraken strafbaar zijn en in hoeverre de daders kunnen worden aangepakt.

De officier maakte bekend dat inmiddels tientallen internetgebruikers zijn getraceerd. De komende dagen zullen op basis van de verzamelde bewijzen op meerdere plaatsen in het land invallen worden gedaan. Ook banden met verboden en legale politieke organisaties worden onderzocht. Het betreft hier voornamelijk extreem rechtse internet sites en internet sites waar veel moslimbezoekers komen. In hoeverre de providers en beheerders van sites strafbaar zijn zal ook worden onderzocht.

:moe: De eerste stappen naar een dictatuur.

Voor zover ik me extreem heb uitgelaten, ik neem niets terug.
Ik ben een overtuigd anti-zionist, mogen ze allen branden in de hel, en wens boesj en co een langzame en pijnlijke dood.

Come and get me :moe:

The General
01-04-03, 13:21
{ondertussen...huis van Yehi}

....klop...klop....


BOEOEOEOEMMMMM... :auw:

lennart
01-04-03, 13:26
Klinkt als een 1 april grap. En als dat het niet is:

Dood aan de gevestigde partijen!!
Dood aan de minder gevestigde partijen!!
Dood aan de kapitalisten!!
Dood aan de Uitkeringtrekkers!!
Dood aan de Limburgers, die zuid Nederland bezetten!!
Dood aan de Friezen, die noord Nederland bezetten!!
Dood aan de gelovigen, die onze levens vervuilen met prietpraat!!
Dood aan de ongelovigen, die onze levens vervuilen met godslastering!!

Leve het Liberaal Anarchistische Eenheidsfront (LAE)

Mark
01-04-03, 13:28
Nou, mijn bijdragen bestaan op zeer korte termijn alleen maar uit puntjes :)

The General
01-04-03, 13:33
Geplaatst door Matt_ttie


Bush is een hufter eersteklas en de Amerikanen in Irak moeten zo niet goedschiks dan kwaadschiks linea recta naar de V.S. teruggestuurd worden.

CYA..............


...het liefst nog in een dicht geritste zak

Mark
01-04-03, 13:40
***************************************
Politieactie tegen antisemitisme op internet.

***************************************
AMSTERDAM Bij een groots opgezette
politieactie tegen extremisme op het internet
zijn volgens de officier van justitie enkele
arrestaties verricht.

Het betreft hier een man (19) uit Amsterdam
en een man (23) uit Den Haag. Zij zouden zich
discriminerend hebben uitgelaten op zogenaamde
internetforums.

CIDI woordvoerder Naftaniel gaf aan blij te zijn
met deze acties. Met name op sites voor rechtse
Nederlanders en Marokkanen zijn in het verleden
regelmatig antisemitische uitspraken gedaan.

Justitie onderzoekt of sites zoals polinco.net en
maroc.nl kunnen worden aangepakt.
***************************************

manc
01-04-03, 13:46
Wedden dat de 'joden' en de 'bmannen' onder ons weer de schuld krijgen?

lennart
01-04-03, 13:47
Hmm, waarom wordt er alleen gespeurd naar Anti-semitische uitspraken vraag ik mij af.

The General
01-04-03, 13:49
wat zijn dit ?

Internet Pogroms ??

Cyber Kristalnachten ??

Mark
01-04-03, 13:50
Hoe kunnen ze mensen opsporen die met veranderende IP adressen werken?

The General
01-04-03, 13:58
Daar heeft de nederlandse Cyber Gestapo (Geheime Staatspolizei) wel een antwoord op.

Ron Haleber
01-04-03, 13:59
Geplaatst door Mark
***************************************
Politieactie tegen antisemitisme op internet.

***************************************
AMSTERDAM Bij een groots opgezette
politieactie tegen extremisme op het internet
zijn volgens de officier van justitie enkele
arrestaties verricht.

Het betreft hier een man (19) uit Amsterdam
en een man (23) uit Den Haag. Zij zouden zich
discriminerend hebben uitgelaten op zogenaamde
internetforums.

CIDI woordvoerder Naftaniel gaf aan blij te zijn
met deze acties. Met name op sites voor rechtse
Nederlanders en Marokkanen zijn in het verleden
regelmatig antisemitische uitspraken gedaan.

Justitie onderzoekt of sites zoals polinco.net en
maroc.nl kunnen worden aangepakt.
***************************************

MARK is blijkbaar bezig met een 1 aprilgrap want hij noemt zijn bronnen niet...!

Maar hoewel ik er niet intrap, zet het wel aan het denken... God, ik mag ook wel op mijn tellen passen als ik het laatste overzicht van de indexpagina van mijn website "www. mijn naam" - bekijk met al die teksten en grappen over Bin laden en Bush.

Hoeveel staatsgevaarlijke Saoedies, Marokkanen, Egyptenaren enzo zouden er daar wel niet onder de bezoekers zitten...? 11. Saudi Arabia 39 1.0 % 5. Morocco 135 3.4 % 9. Tunisia 53 1.3 % 13. Egypt 19 0.5 % 17. China 11 0.3 % 18. United Arab Emirates 11 0.3 % 19. Malaysia 10 0.3 % 20. Iran 9 0.2 % 23. Oman 8 0.2 %


Naast een aanzienlijk deel van tegenstanders van de coalitie als: 4. France 215 5.4 % 2. Belgium 235 5.9 % 6. Canada 112 2.8 % 7. Germany 70 1.8 %
zitten er gelukkig ook goed wat aanhangers bij: Netherlands 2215 55.7 % 2. United States 436 11.0 % 12. Australia 24 0.6 % 3. 8. United Kingdom 66 1.7 % 10. Spain 47 1.2 % 21. Israel 9 0.2 % - alhoewel de "nederlanders" meest subversieve allochtonene zullen zijn.

Mark
01-04-03, 14:00
Heeft iemand yehi en sadeeq nog online gezien??

Dienna
01-04-03, 14:04
Geplaatst door Mark
Onderzoek naar internet extremisme

Uitgegeven: 1 april 2003 13:11
Laatst gewijzigd: 1 april 2003 13:35

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft kenbaar gemaakt bezig te zijn met een grootschalig onderzoek naar extremisme op het internet. Daarbij gaat het met name om extreme uitspraken die regelmatig op zogenaamde internetfora opduiken. Er wordt onderzocht in hoeverre deze uitspraken strafbaar zijn en in hoeverre de daders kunnen worden aangepakt.

De officier maakte bekend dat inmiddels tientallen internetgebruikers zijn getraceerd. De komende dagen zullen op basis van de verzamelde bewijzen op meerdere plaatsen in het land invallen worden gedaan. Ook banden met verboden en legale politieke organisaties worden onderzocht. Het betreft hier voornamelijk extreem rechtse internet sites en internet sites waar veel moslimbezoekers komen. In hoeverre de providers en beheerders van sites strafbaar zijn zal ook worden onderzocht.

Mag ik misschien een bron, want ik geloof er geen snars van!

Dienna
01-04-03, 14:06
Geplaatst door Mark
Heeft iemand yehi en sadeeq nog online gezien??

hihi :p

Mark
01-04-03, 14:06
Geplaatst door Ron Haleber
MARK is blijkbaar bezig met een 1 aprilgrap want hij noemt zijn bronnen niet...!



:haha:

DAMN YOU RON!!

en ook nog reclame maken voor je eigen site :maf2:

ok... ok...


1 APRIL!!!!!!!!!!!!!

Ron Haleber
01-04-03, 14:15
Geplaatst door Mark
:haha:

DAMN YOU RON!!

en ook nog reclame maken voor je eigen site :maf2:

ok... ok...


1 APRIL!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Mark met je geraffineerde persbericht...! Je ziet hoe naïf wij zijn, er zijn er heel wat ingetrapt...!

Maar wie waren die twee slachtoffers van je nou eigenlijk, die je hier kwijt wil...? Toch Yehi en Sadeeq...?


http://members.lycos.nl/haroun/cyburg_bestanden/anti.jpg

Dienna
01-04-03, 14:17
Geplaatst door The General
{ondertussen...huis van Yehi}

....klop...klop....


BOEOEOEOEMMMMM... :auw:

Ik neem aan dat Yehi degene is die schiet?:D

Mark
01-04-03, 14:23
ik wil niemand hier kwijt Ron ;)

Wie die twee zouden kunnen zijn laat ik geheel over aan de fantasie van de lezertjes :)

sadeeQ
01-04-03, 18:47
Geplaatst door Mark
Heeft iemand yehi en sadeeq nog online gezien??

:rambo: maak je maar geen zorgen mar(o)k ,zolang racistische honden ala m... en p.. en k...... en ...... te vinden zijn op deze forum zul je me ook hier aantreffen.ik voel me sterk aangetrokken tot die smerige racitische hufters :fpetaf: ik moet ook me lekker ontspangen en met zulke debielen in de buurt hoef ik daar weinig moeite voor te doen. :haha: :haha:

:boos: alleen beheer die had niet door dat het 1 april grap is en heeft mijn grappige logo's verwijderd :verward: