PDA

Bekijk Volledige Versie : Isreal wil 'routeplan' wijzigen



Zara
01-04-03, 15:53
http://teletekst.nos.nl/gif/122-01.html

manc
01-04-03, 16:08
Van mij mogen ze dat plan wel bij Sharon door zijn strot duwen...de Amerikanen zijn te slapjes geweest tegen hun bondgenoot.

jaja
01-04-03, 16:20
Geplaatst door manc
Van mij mogen ze dat plan wel bij Sharon door zijn strot duwen...de Amerikanen zijn te slapjes geweest tegen hun bondgenoot. ik had begrepen dat Bush binnenkort het plan ging introduceren. Hoe kan men dan nu al zeggen dat men het wil wijzigen? Overigens een totale terugtrekking voordat er sprake is van een "Gewaltsverzicht" lijkt mij ook niet in de plannen te staan. Het zou niet in overeenstemming zijn met de VN-resoluties. Een ander verhaal is de terugtrekking uit de gebieden die al aan de PA waren toevertrouwd, maar deels weer ingenomen zijn.
Het stappenplan zal echter per definitie een stapje links, een stapje rechts worden, want anders wordt het niets. Sharon mag best tot de orde geroepen worden, maar wel zo dat hij niet al het volk achter hem krijgt in zijn verweer.

Zara
01-04-03, 16:34
Geplaatst door jaja

Sharon mag best tot de orde geroepen worden, maar wel zo dat hij niet al het volk achter hem krijgt in zijn verweer.


merkwaardig, naar volkje.

jaja
01-04-03, 17:03
Geplaatst door Zara
merkwaardig, naar volkje. er zitten veel nare mensen in palestina, joden en niet-joden, moslims en niet-moslims. Het zal nog een hele toer worden om die allemaal tot de acceptatie van een werkbaar compromis te krijgen.