PDA

Bekijk Volledige Versie : Heb je gehoord van de Fransen?



ReTiCeNtt
01-04-03, 21:36
Ze hebben een site opgestart, waar je een 'pretzel' (krakeling) kan bestellen die vervolgens opgestuurd wordt naar Bush, zodat 'ie erin kan stikken.

:haha:, Crea!

Maar nu ... heb hier en daar rondgesnuffeld, maar kheb nix gevonden.

Help me out, ik wil er een paar honderd sturen :D.

ReT

Bron: "Kevin Masters" (E-Life)

Wizdom
01-04-03, 21:38
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ze hebben een site opgestart, waar je een 'pretzel' (krakeling) kan bestellen die vervolgens opgestuurd wordt naar Bush, zodat 'ie erin kan stikken.

:haha:, Crea!

Maar nu ... heb hier en daar rondgesnuffeld, maar kheb nix gevonden.

Help me out, ik wil er een paar honderd sturen :D.

ReT

Bron: "Kevin Masters" (E-Life)

Pretzels? Zijn dat speciale JodeKoekjes?

ReTiCeNtt
01-04-03, 21:41
Geplaatst door Wizdom
Pretzels? Zijn dat speciale JodeKoekjes?

als je erin kan stikken wel :).

ReT

ReTiCeNtt
01-04-03, 21:44
Geplaatst door ReTiCeNtt
als je erin kan stikken wel :).

ReT

Of ben ik nou antisemitistisch bezig?

ReT

manc
01-04-03, 21:47
Geplaatst door ReTiCeNtt
Of ben ik nou antisemitistisch bezig?

ReT Een beetje wel...maar ja, iedereen weet dat een Jodenkoek veeel lekkerder is dan een Negerzoen of zo'n vieze Moorkop.. ;)

Waterval
01-04-03, 21:49
http://www.bretzelforbush.com/eng/index.php

ReTiCeNtt
01-04-03, 21:49
Geplaatst door manc
Een beetje wel...maar ja, iedereen weet dat een Jodenkoek veeel lekkerder is dan een Negerzoen of zo'n vieze Moorkop.. ;)

Een Jodenkoek smaakt hetzelfde als speculaas, alleen zit er een speciaal ingrediënt in, die mensen Islamhaters maakt.

:moe:

ReT

barfly
01-04-03, 21:52
Mwah dat zit ook in varkensvlees toen ik ophield met het eten daarvan kreeg ik ineens een enorme behoefte om op maroc.nl te prikken en m'n baard te laten staan. Heeeel raar :corcky:

sadeeQ
01-04-03, 21:52
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ze hebben een site opgestart, waar je een 'pretzel' (krakeling) kan bestellen die vervolgens opgestuurd wordt naar Bush, zodat 'ie erin kan stikken.

:haha:, Crea!

Maar nu ... heb hier en daar rondgesnuffeld, maar kheb nix gevonden.

Help me out, ik wil er een paar honderd sturen :D.

ReT

Bron: "Kevin Masters" (E-Life)

:giechel:

http://www.bretzelforbush.com/eng/index.php

ReTiCeNtt
01-04-03, 21:53
Thnx Waterval :).

Kbedenk me opeens dat ik die site al kende, StoopiT!

ReT

manc
01-04-03, 21:58
Geplaatst door ReTiCeNtt
Een Jodenkoek smaakt hetzelfde als speculaas, alleen zit er een speciaal ingrediënt in, die mensen Islamhaters maakt.

:moe:

ReT

Nounou, wie de bal kaatst moet hem terugverwachten...niet gelijk mensen voor 'islamhater' uitmaken...alleen omdat ze geen moorkoppen eten....of is iedereen die begonia's ipv afrikaantjes koopt 'een racist'.....erg kinderachtig!

manc
01-04-03, 21:59
Geplaatst door sadeeQ
:giechel:

http://www.bretzelforbush.com/eng/index.php Ik vind dit een van de meest stijlvolle anti-oorlogsprotesten die er zijn....

ReTiCeNtt
01-04-03, 22:01
Geplaatst door manc
Nounou, wie de bal kaatst moet hem terugverwachten...niet gelijk mensen voor 'islamhater' uitmaken...alleen omdat ze geen moorkoppen eten....of is iedereen die begonia's ipv afrikaantjes koopt 'een racist'.....erg kinderachtig!

Je bent een rascist als je het niet eens bent met mij (een Moslima), je haat mij gewoon, omdat ik Moslim ben.

Geef gewoon eerlijk toe! :mad:.

ReT

manc
01-04-03, 22:05
Geplaatst door ReTiCeNtt
Je bent een rascist als je het niet eens bent met mij (een Moslima), je haat mij gewoon, omdat ik Moslim ben.

Geef gewoon eerlijk toe! :mad:.

ReT

Meen je dit? Of maak je een grapje...iemand die het niet eens is met een moslima is gelijk een racist?

sadeeQ
01-04-03, 22:12
Geplaatst door ReTiCeNtt
Je bent een rascist als je het niet eens bent met mij (een Moslima), je haat mij gewoon, omdat ik Moslim ben.

Geef gewoon eerlijk toe! :mad:.

ReT

net als de meeste nederlanders is manc is een lafaard en durft niet openlijk te komen voor zijn opvattingen en ideen en verschuilt hij zich achter politieke partijen en organisaties :stout: :melig: :lekpuh:



wel vreemd dat een racist die denkt dat ie superieur is dan een andere niet durft op te komen voor zijn superieuriteit of sommige joden niet voor hun joods zijn. :gechoquee

manc
01-04-03, 22:19
Geplaatst door sadeeQ
net als de meeste nederlanders is manc is een lafaard en durft niet openlijk te komen voor zijn opvattingen en ideen en verschuilt hij zich achter politieke partijen en organisaties :stout: :melig: :lekpuh:

Nee hoor, ik ben altijd rond voor mijn mening uitgekomen. Op Greenpeace na (is nu afgelopen) ben ik nooit lid geweest van enige partij of politieke organisatie, dus kan ik me daar ook niet bepaald achter verschuilen. Gelukkig is jouw aperte racisme wel gewoon duidelijk.



wel vreemd dat een racist die denkt dat ie superieur is dan een andere niet durft op te komen voor zijn superieuriteit of sommige joden niet voor hun joods zijn. :gechoquee Als ik mij al superieur zou voelen ten opzichte van jou, Sadeeq, dan heeft dat met mijn huidskleur of die van jou niks te maken...meer met intellect. Ik moet de eerste Jood die zich schaamt voor zijn Joods-zijn trouwens nog tegenkomen...dat volk heeft al duizenden jaren hun identiteit weten te behouden, vastgehouden aan hun tradities.

ReTiCeNtt
01-04-03, 22:22
Geplaatst door manc
Meen je dit? Of maak je een grapje...iemand die het niet eens is met een moslima is gelijk een racist?

Dit is geen grap :mad:.

Als je het niet met me eens bent, ben je volgens mij een rascist! Kijk maar in het wetboek art 23. Hij die het niet eens is met de Moslima (hieronder verstaan wij alle ReTiCeNtt's) is een rascist. :moe:

ReT

manc
01-04-03, 22:25
Geplaatst door ReTiCeNtt
Dit is geen grap :mad:.

Als je het niet met me eens bent, ben je volgens mij een rascist! Kijk maar in het wetboek art 23. Hij die het niet eens is met de Moslima (hieronder verstaan wij alle ReTiCeNtt's) is een rascist. :moe:

ReT

Maar er zijn zat moslima's in mijn leven met wie ik het wel vaak eens ben (niet altijd natuurlijk)...ben ik dan een soort dinsdagavondracist? Ik vind jodenkoek niet hetzelde smaken als speculaas...het is zoutiger.

sadeeQ
01-04-03, 22:50
Geplaatst door manc
[B]Nee hoor, ik ben altijd rond voor mijn mening uitgekomen.

dat denk je maar vriend,als je nou eens wat diep in de spiegel gaat kijken dan zul je wel tot de conclusie komen dat je niets voorstelt dan een mislukte facist zonder respect,eigen mening .een zielige meelopertje dus



Op Greenpeace na (is nu afgelopen)
yep,en ik ben de paus



ben ik nooit lid geweest van enige partij of politieke organisatie, dus kan ik me daar ook niet bepaald achter verschuilen.

het verdriet van de teleurgang van cp 86 en cd nog niet te boven gekomen zeker :hihi:



Gelukkig is jouw aperte racisme wel gewoon duidelijk.

:nerd: het mag wel duidelijk zijn dat ik een bloed hekkel heb aan de smerige facisten,racisten en kakkerlaken. jou soort heb ik zo door,je kan nog wel 1000 maskers ophouden,je houdt alleen jezelf voor de gek.voor de rest is alles wel duidelijk.



Als ik mij al superieur zou voelen ten opzichte van jou, Sadeeq, dan heeft dat met mijn huidskleur of die van jou niks te maken...meer met intellect.
intellect?/ jij? :haha: :haha: wie hou je nou voor de gek?


ventje.ik neem je niet eens serieus en zal het ook nooit doen,je bent een grap ,niets meer en niets minder,als jouw hele leven en geschiedenis en succesen op papier zouden staan ,zou ik er niet eens mijn reet mee afvegen.dat is het niet eens waard.



Ik moet de eerste Jood die zich schaamt voor zijn Joods-zijn trouwens nog tegenkomen...dat volk heeft al duizenden jaren hun identiteit weten te behouden, vastgehouden aan hun tradities.

:hihi:

ik ken er wel genoeg en zo een ben jij ook.

Orakel
01-04-03, 23:47
Geplaatst door ReTiCeNtt
Ze hebben een site opgestart, waar je een 'pretzel' (krakeling) kan bestellen die vervolgens opgestuurd wordt naar Bush, zodat 'ie erin kan stikken.

:haha:, Crea!

Maar nu ... heb hier en daar rondgesnuffeld, maar kheb nix gevonden.

Help me out, ik wil er een paar honderd sturen :D.

ReT

Bron: "Kevin Masters" (E-Life)

Kunnen we die man niet een doos van die lange vingers of bokkepootjes opsturen met een gebruiksaanwijzing dat ie ze overdwars moet doorslikken (trapt ie in hoor, echt) en dan lijen dat ie er in stikt?

Ik ben niet kinderachtig en het is voor een goed doel, ik doneer 100 euro aan een paar dozen van die koekies.

nouwra
02-04-03, 00:01
Ik bak ze! Geheel kosteloos a la Nouwra, spacecake is er niets bij vergeleken
;)

Orakel
02-04-03, 00:06
Geplaatst door nouwra
Ik bak ze! Geheel kosteloos a la Nouwra, spacecake is er niets bij vergeleken
;)

Ow w8 ff. Ons bin zuunig en hebberig, als ze zo goed zijn, wil ik eerst proeve. Pleassssssssssse?

Als ik er dan niet in stik, zul je ze grote moeten bakken.

sadeeQ
02-04-03, 00:31
Geplaatst door nouwra
Ik bak ze! Geheel kosteloos a la Nouwra, spacecake is er niets bij vergeleken
;)



:stout: ik help je wel aan een dodelijke gif.want mocht hij er niet instikken dan heeft ie in ieder geval gif ingeslikt :boos:

manc
02-04-03, 00:33
Geplaatst door sadeeQ
:stout: ik help je wel aan een dodelijke gif.want mocht hij er niet instikken dan heeft ie in ieder geval gif ingeslikt :boos: In dat geval mag jij eerst proeven. :hardlach:

sadeeQ
02-04-03, 00:57
Geplaatst door manc
In dat geval mag jij eerst proeven. :hardlach:


:fpiraat: kijk boven mijn avatar



tegengif voor gif

ZwYgStErr
02-04-03, 12:41
Amerika denkt er nu over na om het Vrijheidsbeeld terug te geven aan La France :hihi:.

http://cagle.slate.msn.com/news/FranceBashing3/Francegifs030317/1/crowe.gif

-Zs-

Is,
02-04-03, 12:48
Chebakkiyya voor G.W Bush...

ZwYgStErr
02-04-03, 12:50
Geplaatst door Is,
Chebakkiyya voor G.W Bush...

Naaaah, zo doe je 'em te veel eer aan :wat?!:

-Zs-

manc
02-04-03, 13:02
Geplaatst door Is,
Chebakkiyya voor G.W Bush... eh? Wattisda?