PDA

Bekijk Volledige Versie : copy past werkt niet meer bij J.M.T.



Pytaghoras
02-04-03, 01:03
Vandaar dat ze niet meer verschijnt op maroc.nl. Of klopt dat verhaal van die mummie wel?

Pixelshade
02-04-03, 01:17
we will never know! :student:

Ron Haleber
02-04-03, 07:20
Geplaatst door Pytaghoras
Vandaar dat ze niet meer verschijnt op maroc.nl. Of klopt dat verhaal van die mummie wel?

Vergeet het maar. Ze heeft in een discussie van mij, Rafiq en Jaja over de Koerden haar kop weer opgestoken...!

En zij verschijnt natuurlijk in gezelschap van haar onafscheidelijke vriend SADEEQ die als altijd de fraaiste complimenten voor haar over heeft...!

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=59557&pagenumber=4

En zie ze heeft zelfs ontdekt dat het Oorlog is...!

"Ik moet wel even lachen zeg! Hier zijn alle mensen tegen de oorlog in Irak vooral omdat er moslims gedoodt worden en wat lees ik.....

PKK is een "terroristische organisatie", Hamas een 'verzetsbeweging'.

Waar komt 'Koerdistan' vandaan? Waar ligt dat, of waar lag dat land?

Wel ik heb kennelijk "stront" in mijn ogen - moeilijk om het eruit te krijgen gezien het bovenstaande."

Haar vaste vriend Sadeeq: "niet alleen je in je ogen,maar je bent een en all stront.ga koken of afwassen teef"


Iemand moet haar dus even bijscholing geven...!

Pytaghoras
02-04-03, 11:31
Geplaatst door Ron Haleber
PKK is een "terroristische organisatie", Hamas een 'verzetsbeweging'.

Waar komt 'Koerdistan' vandaan? Waar ligt dat, of waar lag dat land?


PKK is een verzet organisatie. PKK verzet zich tegen de arabische en turkse nationalisten. De koerden eisen hun eigen land doordat ze onderdrukt worden door die tering nationalisten.
Hamas verzet zich ook tegen de joodse nationalisten (zionisten). Zowel PKK als Hamas voeren een legtieme strijd tegen de onderdrukkers.

Ron,

Het stinkt hier naar de nationalisten. Aan de ene kant heb je hier de arabieren die de Islam erbij halen wanneer het in hun belang werkt en de andere kant heb je van die tering zionisten.

Zowel Arabische nationalisten als zionisten zijn racisten. :zweep:

Ron Haleber
02-04-03, 11:43
Geplaatst door J.M.T.
Hallo Ron,

Ik bedoelde, Ron, dat er kennelijk óók oorlog is tussen Koerden en Turken, en Koerden en Irakezen! Er is daar dus geen sprake van solidariteit tussen moslims zoals in de oorlog in Irak.

Jij hebt het ook over "echte" en over "niet echte' Irakezen (de Koerden).
Als er zoiets in Nederland over 'allochtonen' gezegd wordt dan mag dat toch niet? Dat is toch discriminerend?

Hallo JMT, het is nog erger dan je denkt, ook de Koerden onderling voeren oorlog - Barzani met Talabani... Of het allemaal goede moslims zijn moet je mij niet vragen, daar zijn anderen voor...

Maar onze discussie over de Koerden ging over het feit dat als Koerden voor een eigen staat vechten, dat je ze dan moeilijk als Irakezen kan verkopen zoals je via jouw Trouw-artikel deed.

Ook Mat_tie merkte dat en wond zich daar over op, vandaar de boze titel van zijn topic...

----------------

quote JMT:
PKK is een "terroristische organisatie", Hamas een 'verzetsbeweging'.

Waar komt 'Koerdistan' vandaan? Waar ligt dat, of waar lag dat land?

Kun jij mij hierover niet inlichten?

Pythagoras gaf je al een duidelijk antwoord...!

Ron Haleber
02-04-03, 11:54
Geplaatst door Pytaghoras
PKK is een verzet organisatie. PKK verzet zich tegen de arabische en turkse nationalisten. De koerden eisen hun eigen land doordat ze onderdrukt worden door die tering nationalisten.
Hamas verzet zich ook tegen de joodse nationalisten (zionisten). Zowel PKK als Hamas voeren een legtieme strijd tegen de onderdrukkers.

Hoffelijk van je dat je JMT even bijspijkert dan kan ze de boel uit elkaar houden...!



Ron,

Het stinkt hier naar de nationalisten. Aan de ene kant heb je hier de arabieren die de Islam erbij halen wanneer het in hun belang werkt en de andere kant heb je van die tering zionisten.

Zowel Arabische nationalisten als zionisten zijn racisten. :zweep:

http://graverdammer.vrijspraak.org/images/icons/smilies/Smiley-moslim.gif

Je kunt beter zeggen dat het bij al die groepen om fundamentalisten gaat. Fundamentalisten instrumentaliseren geloof en ideologie voor hun eigen politiek.

CyberMujahida
02-04-03, 12:25
Geplaatst door Ron Haleber


Je kunt beter zeggen dat het bij al die groepen om fundamentalisten gaat. Fundamentalisten instrumentaliseren geloof en ideologie voor hun eigen politiek.


aa joh dat snapt ze niet
dat hebben 5 verschillende mensen haar al 10 keer uitgelegd, maar begrijpen...........
oogkleppen kunnen zo lekker veilig zijn

CyberMujahida
02-04-03, 21:12
hi hi hi
ik zei toch dat ze het niet zou begrijpen?

mens wanner begrijp je nou eens dat God ons niet beveelt om onschuldige mensen te vermoorden, om vrouwen te onderdrukken of om met vliegtuigen gebouwen te rammen?
God beveelt ons rechtvaardigeheid, eerlijkheid, medemenselijkheid, barmhartigheid en vergevingsgezindheid.

Als Bin Laden een Christen was geweest dan zat hij misschien wel bij de white nights om zijn missie in naam van het Christendom uit te vechten. Als hij hindoe of Jood was geweest had hij in die geloven wel een gaatje gevonden. En als hij Bush zou heten dan zou hij zeggen dat Amerika massavernietigingswapens heeft een een bedreiging van de democratie is.

Kortom: Mensen die kwaad willen vinden altijd wel een excuus.