PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongetje in Duitsland voert de sharia in



Mark
02-04-03, 12:26
Jongen (14) stenigt broertje

Uitgegeven: 2 april 2003 13:15

ZWEIBRÜCKEN - De Duitse politie verdenkt een 14-jarige jongen ervan betrokken te zijn geweest bij het stenigen van zijn 7-jarig broertje. De openbaar aanklager in het West-Duitse Zweibrücken bevestigde woensdag op de Duitse televisie de arrestatie van de oudere broer.

Het slachtoffer was in de nacht van maandag op dinsdag met ingeslagen schedel op een schoolterrein aangetroffen. In de buurt lagen stukken straatsteen die met bloed waren besmeurd. De oudere broer had spetters bloed op zijn kleren. Beide broers komen uit een Duitse familie van Russische afkomst.

CyberMujahida
02-04-03, 12:31
Wat heeft een jongetje van 9 die zijn broertje met een steen doodslaat, nou weer met de sharia te maken???

Of was je bang dat niemand je onderwerp ging lezen?

nouwra
02-04-03, 12:31
Geplaatst door Mark
Jongen (14) stenigt broertje

Uitgegeven: 2 april 2003 13:15

ZWEIBRÜCKEN - De Duitse politie verdenkt een 14-jarige jongen ervan betrokken te zijn geweest bij het stenigen van zijn 7-jarig broertje. De openbaar aanklager in het West-Duitse Zweibrücken bevestigde woensdag op de Duitse televisie de arrestatie van de oudere broer.

Het slachtoffer was in de nacht van maandag op dinsdag met ingeslagen schedel op een schoolterrein aangetroffen. In de buurt lagen stukken straatsteen die met bloed waren besmeurd. De oudere broer had spetters bloed op zijn kleren. Beide broers komen uit een Duitse familie van Russische afkomst.

:ergleuk: bron?
(ik ben je geintje van gisteren niet vergeten ;) )

The General
02-04-03, 12:33
Lijkt mij eerder een diep tragisch ongeluk.

Grote broer gooit een steen in de lucht.....valt per ongeluk op hoofd van kleine broer......kleine broer dood...grote broer in de bajes.... verveeld

Mark
02-04-03, 12:37
Geplaatst door CyberMujahida
Of was je bang dat niemand je onderwerp ging lezen?


yep, sorry dat ik even misbruik maakte van de sharia daarvoor ;)

Mark
02-04-03, 12:38
Geplaatst door nouwra
:ergleuk: bron?
(ik ben je geintje van gisteren niet vergeten ;) )

nu.nl :)

jij was erin getrapt gisteren hahahahahaha :stout:

ZwYgStErr
02-04-03, 17:42
Grappig dat ze erbij vermelden dat de ouders van Russische afkomst zijn :hihi:.

Zou dat kind eventueel een paar keer naar de Arabische/Islamitische televisie kunnen hebben gekeken? Waardoor het beïnvloed is geraakt...? Of hebben ze Moslimburen?

-Zs-

CyberMujahida
02-04-03, 22:31
Geplaatst door Mark
yep, sorry dat ik even misbruik maakte van de sharia daarvoor ;)

ach joh
de media gebruikt de term 'jihad' al jaar en dag om kijkers te trekken, kranetn te verkopen en saaie nieuwsavonden op te fleuren.....

Mark
03-04-03, 08:53
Geplaatst door CyberMujahida
ach joh
de media gebruikt de term 'jihad' al jaar en dag om kijkers te trekken, kranetn te verkopen en saaie nieuwsavonden op te fleuren.....

Ach joh, mannen misbruiken de sharia al jaar en dag om hun vrouw onder de duim te houden ;)

ZwYgStErr
03-04-03, 11:26
Geplaatst door Mark
Ach joh, mannen misbruiken de sharia al jaar en dag om hun vrouw onder de duim te houden ;)

Jij als atheïst die zo een afkeer heeft van het geloof met name de Islam bedoelt natuurlijk GEbruiken en niet MISbruiken :).

-Zs-

Ron Haleber
03-04-03, 11:27
Geplaatst door Mark
Ach joh, mannen misbruiken de sharia al jaar en dag om hun vrouw onder de duim te houden ;)

Tegen de middag wordt de temperatuur in Singapore blijkbaar ondragelijk en begin je wild om je heen te slaan...!

Neem ff gauw een koude douche...!

Mark
03-04-03, 11:54
Ik ben alweer terug in Nederland Ron :) Ik heb alleen sinds ik terug ben keelpijn *hoest*

Mark
03-04-03, 11:55
Geplaatst door ZwYgStErr
Jij als atheïst die zo een afkeer heeft van het geloof met name de Islam bedoelt natuurlijk GEbruiken en niet MISbruiken :).

-Zs-

Ik begin steeds meer de goede kanten van het geloof te zien Zwijgster :duim:

CyberMujahida
03-04-03, 15:38
Geplaatst door Mark
Ik begin steeds meer de goede kanten van het geloof te zien Zwijgster :duim:


Nou gelukig maar
nou is me dag weer goed

Mark
03-04-03, 16:26
Geplaatst door CyberMujahida
Nou gelukig maar
nou is me dag weer goed

:)


hey.....

dat was toch niet cynisch bedoeld he! :tranen:

ZwYgStErr
03-04-03, 16:31
Geplaatst door Mark
:)


hey.....

dat was toch niet cynisch bedoeld he! :tranen:

Denk maar niet dat wij (Moslims) niet inzien wat jij probeert te doen!

Jij ...

Jij.... Atheïst!

:mad:

-Zs-