PDA

Bekijk Volledige Versie : voldoen aan de Islam

samira17
02-04-03, 12:36
Vinden jullie dat de jongeren van tegenwoordig hun best doen om te voldoen aan de Islam?????????????????????

Ik denk aan de ene kant van wel en de andere kant van niet. :regie:

Youssra_84
16-04-03, 12:45
hoi Sam

ik vind van niet want de meeste jongeren zijn te verwesterd.
ze zitten de hele dag te luieren tv kijken uitgaan enzo maar als ze moeten bidden zijn ze te lui, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen ik denk dat er ook wel jongeren zijn die bidden enzo

groetjes Y

mahalou
18-04-03, 11:39
Hoi domme koeien, leuk zo'n topic maar het is jullie vast ontgaan dat dit een verhalenforum is en geen discussieforum over Islam.

LebabmeS
19-04-03, 07:26
Nou ik wil er toch even op reageren hoor mahalou!!!

K vind dat dat niet alleen in nederland is maar over de rest van de wereld elk land is aan t verwesteren kijk maar naar marokko als je daar in de grote steden komt dan is het al heel normaal als je bekant in je naakie door de stad loopt... ik vind ook dat wij mensen te veel naaar anderen kijken dat is echt niet goed.. want bij je dood zul jij als persoon om je eigen goede en slechte daden worden beloond of gestraft.. toch?? De wereld gaat achter uit zoals Allah s.w.t heeft voorspelt en hoe slechter het gaat hoe sneller er een eind aan ons leven komt... voor de goede mensen een goede teken voor de slechte een slechte..

beslamma!!!!!!!

sjo
21-04-03, 20:00
The American way of life is dan ook in Marokko uitgevonden......
groeten
sjo

samira17
23-04-03, 07:45
Geplaatst door mahalou
Hoi domme koeien, leuk zo'n topic maar het is jullie vast ontgaan dat dit een verhalenforum is en geen discussieforum over Islam.

Zal ik je wat zeggen.
Heb je niets anders te doen dan mensen afkatten
Ga je leven leiden man.

samira17
23-04-03, 07:47
Geplaatst door Sembabel
Nou ik wil er toch even op reageren hoor mahalou!!!

K vind dat dat niet alleen in nederland is maar over de rest van de wereld elk land is aan t verwesteren kijk maar naar marokko als je daar in de grote steden komt dan is het al heel normaal als je bekant in je naakie door de stad loopt... ik vind ook dat wij mensen te veel naaar anderen kijken dat is echt niet goed.. want bij je dood zul jij als persoon om je eigen goede en slechte daden worden beloond of gestraft.. toch?? De wereld gaat achter uit zoals Allah s.w.t heeft voorspelt en hoe slechter het gaat hoe sneller er een eind aan ons leven komt... voor de goede mensen een goede teken voor de slechte een slechte..

beslamma!!!!!!!

Bedankt dat je hebt gereageert.
De mensen van tegenwoordig denken nog niet aan de gevolgen van het leven!

samira17
23-04-03, 07:48
Geplaatst door sjo
The American way of life is dan ook in Marokko uitgevonden......
groeten
sjo

Sorry maar begrijp je niet.
Kun je wat duidelijker zijn.

mahalou
23-04-03, 11:32
Geplaatst door samira17
Zal ik je wat zeggen.
Heb je niets anders te doen dan mensen afkatten
Ga je leven leiden man.

Afkatten, ik probeer het lage niveau naar andere wegen te leiden...that's all...
:rolleyes: Nog steeds een domme koe. Ongelooflijk.....:rolleyes:

LebabmeS
23-04-03, 13:15
Geplaatst door samira17
Bedankt dat je hebt gereageert.
De mensen van tegenwoordig denken nog niet aan de gevolgen van het leven!

Ja klopt hoor.. maar alles is hier gewoon zo aantrekkelijk..
en we kijken te veel TV... daar lijkt alles veel mooier dan het in werkelijkheid is... maar ik begrijp je wel... en wij als persoon kunnen
daar niets aan doen.. helaas...

samira17
23-04-03, 13:19
Geplaatst door Sembabel
Ja klopt hoor.. maar alles is hier gewoon zo aantrekkelijk..
en we kijken te veel TV... daar lijkt alles veel mooier dan het in werkelijkheid is... maar ik begrijp je wel... en wij als persoon kunnen
daar niets aan doen.. helaas...

Je hebt gelijk op tv is het veel beter dan werkelijkheid.

Youssra_84
28-04-03, 11:13
Geplaatst door mahalou

:aftel:
he als iemand wil reageren dan doet die dat toch is toch niet jou probleem

bandiet :gek: