PDA

Bekijk Volledige Versie : mijn eigen onkels

islamatic girl
03-04-03, 08:05
salaam aleikoum iedereen

ik namelijk een groot probleem en ik wil jullie raad hiervoor, vooral van de wijze onder jullie, want wat nu ga schrijven is de voorbije zomer in marokko gebeurt!
ik kon namelijk heel goed opschieten met de broers van mijn moeder!
ze wonen in hoceima.
ik was ziek en die avond gingen mijn ouders naar een trouwfeest in hoceima, dus bleef ik maar thuis. helemaal alleen.
ik verveelde me dood, ik hoorde mijn onkels vroeg thuiskomen en ik was dus blij dat ik niet meer alleen was, we waren aan het gewoon aan het babbelen en toen begonnen ze nogal intieme vragen te stellen,
ik wist niet wat ik moest antwoorden, ik was nogal verlegen.
en voor ik het wist had de jongste onkel mijn bh losgemaakt!
ik werd kwaad en begon te roepen!ze lachten me gewoon uit en begonnen me overal te betasten, ik voel me nog steeds heel vies!
ze hadden me bijna helemaal uitgekleed plots hoorde we mijn oudere broer binnenkomen, ik wou gillen maar er kwam niets uit men mond!
mijn onkels zijn dan gewoon de kamer uitgerend!
ik heb het nog aan niemand durven te vertellen en ik dacht dat het het beste was en dat ik het gewoon moest vergeten, maar nu blijkt het dat mijn onkels binnen twee weken naar belge komen, ik weet niet wat ik moet doen!
en als ze het terug proberen?

geef mij alstublieft goede raad die ik echt kan gebruiken!
karima

berbersoogje
03-04-03, 09:16
Jeetje meid!! Wat jouw ooms gedaan hebben is op zn zachts gezegd misselijkmakend! Elhoumdoelillah is er niets ernstigs gebeurt! Hebben ze geen respect voor de medemens?? Ik hoop dat ze je niet geestelijk kapot hebben gemaakt! Zoiets kan je gewoonweg niet vergeten, misschien wil je er met iemand over praten die ervaring in dit soort gelijke gebeurtenissen heeft? Zo ja, dan raadt ik je aan om via je huisarts door verwezen te worden naar Altrecht Volwassen Instituut. Als je goed kan opschieten met je moeder zou ik het haar ook vertellen! Hoe erg het ook voor haar zal zijn om zoiets te moeten horen over haar broers! Maar jij komt op dit moment op de eerste plaats! Als jouw moeder op de hoogte is van het incident, weet ik bijna zeker dat ze niets meer zullen proberen. Zodra je ooms in Belgi zijn moet je ze met de harde feiten confronteren! Wat ze je aangedaan hebben kan gewoon niet door de beugel! Lieve meid, ik wens je echt heel veel sterkte. Laat je niet gek maken!! Weet dat, na regen zonneschijn komt!! InchAllah komt alles goed!! Onthoudt; Allah zal ze boeten voor wat ze je aangedaan hebben!

pilou
03-04-03, 12:31
salaam aleikoum islamatic girl,
Ik vindt dit echt erg, als ik jou advies mag geven dan zou ik naar je ouders gaan begin met je moeder en je vader hoort het wel van je moeder maar je moet het ze vertellen. Je onkels komen naar belgie en dat moet je ze duidelijk maken dat je er niet van gediend was. Maar ik zou ook hulp vragen aan een huisarts of iets dergelijks.
Ik maar ze zullen worden gestraft.
Ik heb het met je te doen echt waar. Maar je komt eruit inshallah

En mochten ze het weer proberen dan ga je rechtsreeks naar je ouders en zeg het ze gelijk.

Of je snijd hun handen er vanaf deden ze vroegen ook.

Ik wens jou sterkte

Pilou

islamatic girl
03-04-03, 16:45
salaam,

als eerst wil ik jullie bedanken voor jullie advies!
en misschien hebben jullie gelijk en ga ik het eerst maar aan mijn moeder vertellen, maar ik wil niet de oorzaak zijn van een familiebreuk!
hopelijk begrijpen jullie dit!?!

berbersoogje
04-04-03, 14:06
Lieve meid, zoals ik hierboven al gezegd had, jij komt nu even op de eerste plaats!! Ik keur hun gedrag ten strengste af! Hopelijk vertel je het hele verhaal aan je moeder, samen staan jullie sterk! Denk nu even niet aan een familiebreuk! Als jouw moeder begripvol is, zal ze jouw party kiezen. Misschien wil je het dolgraag vergeten, maar ik denk niet dat dat kan als je ze straks dagelijks gaat zien. Je zal er echt over moeten praten!

Nogmaals wens ik je heel veel sterkte en Inshallah komt alles goed!!

islamatic girl
04-04-03, 17:58
Geplaatst door berbersoogje
Lieve meid, zoals ik hierboven al gezegd had, jij komt nu even op de eerste plaats!! Ik keur hun gedrag ten strengste af! Hopelijk vertel je het hele verhaal aan je moeder, samen staan jullie sterk! Denk nu even niet aan een familiebreuk! Als jouw moeder begripvol is, zal ze jouw party kiezen. Misschien wil je het dolgraag vergeten, maar ik denk niet dat dat kan als je ze straks dagelijks gaat zien. Je zal er echt over moeten praten!

Nogmaals wens ik je heel veel sterkte en Inshallah komt alles goed!!

salaam,

ik zou het graag aan mijn moeder vertellen, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen?!
ik weet het echt niet meer......en dan krijg ik zin om gewoon van huis tegaan! ik wou gisterenavond weggaan, maar we kregen bezoek dus ik had de kans niet! wat moet ik doen, ik zie echt geen uitgang voor me!?

salaam karima

p.s.: ben blij dat ik jullie nog heb, ik dank jullie, moge Allah(swt) met jullie staan!

berbersoogje
09-04-03, 11:10
Lieve lieve islamatic girl,
Van huis weglopen is geen optie!! Ben geschokt te moeten lezen dat je dit daadwerkelijk van plan was (en bent??) :traan1: Zo doe je je familieleden alleen maar pijn. Als je echt van je moeder houdt, en daar twijfel ik geen moment aan, doe je haar dat niet aan. Ik wil er heel graag met je over praten, maar dan niet op deze manier. Heb je msn? Of anders een e-mail adres waar ik je kan bereiken??
Inshallah komt alles goed met je meid!! Ik ben t in ieder geval voor je, zal je zeker daar wanneer ik kan helpen om uit deze *** shit te komen! :mad:

Beslama

islamatic girl
09-04-03, 14:16
Geplaatst door berbersoogje
Lieve lieve islamatic girl,
Van huis weglopen is geen optie!! Ben geschokt te moeten lezen dat je dit daadwerkelijk van plan was (en bent??) :traan1: Zo doe je je familieleden alleen maar pijn. Als je echt van je moeder houdt, en daar twijfel ik geen moment aan, doe je haar dat niet aan. Ik wil er heel graag met je over praten, maar dan niet op deze manier. Heb je msn? Of anders een e-mail adres waar ik je kan bereiken??
Inshallah komt alles goed met je meid!! Ik ben t in ieder geval voor je, zal je zeker daar wanneer ik kan helpen om uit deze *** shit te komen! :mad:

Beslama
salaam,
om mij te kunnen bereiken: [email protected]

bedankt voor je hulp,
islamatic girl!

{Dina} _ {Zina}
13-04-03, 13:21
hey karima ik heb een mailtje voor je achtergelaten op je hotmail ;)

Thallaw Dina_Zina

khadya rif
03-05-03, 00:00
Beste Karima,
Je vroeg me laatst om adviezen.
Ik heb een mailtje gestuurd en ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik weet zeker dat we er samen uitkomen.
Ik kan je ook een beetje professionele hulp aanbieden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes khadya